ha Sophie Neveu karakteréhez találtak egy francia színésznõt, akkor Vittoriának mér nem találtak egy olaszt?? lehet hogy Watts jó színésznõ, de nem õt képzeltem el...
"az egyik szereplõt annyira görcsösen akarta fõgonosznak beállítani az író, hogy világossá vált - a legártatlanabbnak tûnõ személy lesz a hunyó."
Nem azért, de nagyjából ez a Dan Brown recept. Minden regényében így volt. Sõt általában a gonosz olyan kvázi "apai" jóbarátja a fõhõsnek (ebben pont nem). Szerintem monjuk nem is ettõl jók a könyvei.
Hmm, a könyvben egy mediterrán típusú, nem a szó legszorosabb értelmében szépnek számító nõ az illetõ. Gondolom majd elmaszkírozzák és megtanulja az olasz akcentust. Persze nem tudom miért nem könnyebb egy olasz színésznõt választani a szerepre... na mind1.
A könyvrõl annyit, hogy nekem a vége túl kiszámíthatónak tûnt: az egyik szereplõt annyira görcsösen akarta fõgonosznak beállítani az író, hogy világossá vált - a legártatlanabbnak tûnõ személy lesz a hunyó. Persze lehet hogy én nézek túl sok filmet és már kisimerem a logikájukat... a helyzet inkább az: az a jó film/könyv ami több csavarral él és tényleg olyan szereplõ a fõgonosz akire az ember csak picit gyanakszik több lehetséges jelölt közül, és az illetõ azért sokat szerepel ahhoz hogy a végén a nézõ/olvasó ne nézzen bambán maga elé, hogy: "ez meg ki a ...?"
Hát, igazad van, angyalunk van, akkor ki lesz a démon? A könyvet nem ovlastad véletlenül? Mert szerintem ritak jóra sikerült. Az Illuminátiusokról van szó benne, némi tudománnyal, és mítikus történelmi rejtéllyel. Nekem nagyon tetszett, remélem jobb forgatókönyvet csinálnak, mint a Da Vinci kódnak... Kíváncsi vagyok, hogy a haszasszint ki fogja alakítani...