Igen, csak kb 5x akkora és 5x jobb bár én maradok az Assain's Creednél meg a asaját fejlesztésû RPGgémemnél aminek még neve sincs de msár majdnem kész =) hmmmm
Ez hasonlít az elder scrolls oblivionra?
Sziasztok egy kis segitségre lenne szükségem ne mtudom miert de nem nagyon futa gépemen a witcher : \ a configja: 2gb DDR2 ram
Nvidia 7300 LT (256mb)
Proci Dual Core 2,6 gigahertzes
Aki tudja mi a baj PLSSSSS vegyen fel msnen sürgöd lenne! plssss [email protected]
Hali!
a Fable-hez hassonlit a játék?(nem a jó, gonoszra értem)
ajánlom mindenki figyelmébe a magyar Witcher oldalt: www.Witcher.hu
1. osztályú darab. mindenkinek csak ajánlani tudom. Persze vannak negatívumai is, de most nem mennék bele. Melyik játékban nincs. Ettõl függetlenül, ahogy a cikk írója is írja, abbahagyhatatlan. Repül az idõ mellette és csak akkor pihen az ember, ha már feszít...XD
A Kotor óta nem volt szerencsém ilyen igényes és alapos munkához. A rossz hír csak az, hogy a BioWare-t beolvasztotta az EA. :( Úgy tûnik, több ilyen jó RPG nem lesz.
nemtom :) nekem jó a Diablo II. is :)
sziasztok!
Nem tudom miért gattyizzák lée ezt a játékot idestova 20 éve játszok már játékokkal c64 stb..kipörgettem már jónéhány játékot.nagyon szép grafikája és jó fizikai motorja van a játéknak az amatöröknek nem jön be ez a játék szerintem aki le gatyizza a játékot az a gatyi!Szerintem gatyi pl.:Lineage,Oblivion rohangálsz össze -vissza mint pók a falon fos ellenfelekkel küzdesz.Elösször mondjuk nekem sem jött be annyira a witcher de amikor felpörögtek az események.Amatörök tanuljatok meg játszani és élvezni a játék örömét.
Sziasztok!
Nem értem az itt felmerûlt hosszú tõltés problémákat. Nekem nem mondhatni, hogy hû de erõs gépem van, sõt!
A játékot egy p4 2.6G HT, 1G DDR 400 RAM, 9600 XT-vel keztem el. Nos ekkor a legnagyobb bajom a vidkártya gyengesége volt inkább, mint a töltés, azt a 20 másodpercet ki tudtam várni. Aztán vettem még 1G ram-ot, amivel a játék indítása 10 sec, a házakba be és kijutás viszont alig mérhetõ. Ha ment is egyet akkor 5 másodperc.
Amúgy nekem nagyon bejön ez a játék. Már nagyon régóta várok valami olyan játékra, ami leköt, most aztán megkaptam! :)
Sziasztok!
Egyet értek az elõttem szólóval, szerintem sem nagy durranás a játék, sõt...
Kötetlen játékmenetet megkérdõjelezném...és vhogy az egész egy kicsit nyomasztó, frusztráló. Nem beszélva a nagyon gagyi harcrendszerrõl. Sztem vhogy egy kicsit szánalmasra sikerült ez az alkotás (az npc-k viccesnek szánt szövegei...muhhahha). Nagy ziccert hagytak ki a fejlesztõk ezzel a játékkal, mert az ötlet jó volt, meg a fõhõs is elég karakteres ahhoz, hogy ellehessen vele adni a terméket.
hát nem tom de lehet én vagyok a béna.. ez a játék nagyon szar..az irányítás és a harc valami félelmetesen gyenge.. az npc-k folyton uyganazt a 2-3 mondatot ismételgetik.. ill kicsit kötöttnek érzem a játékmenetet.. egy rpg szerintem attól rpg hogy azt tehessen az ember amit akar.. nyilván ezt itt biz kereteken belül értem..
nekem ez a game absz ne mjött be pedig szeretem az rpg-ket
a ghuloknál {kripta}
le akadtam
hali! lécci valaki , hol szerezhetek olyan világító izét
Lehet, hogy már öreg vagyok, de nekem a harc így pont jó. Ha precíz csapásokat lehetne osztogatni az egérrel, mint a Die by the Swordban anno, akkor kijönne a nyilvánvaló tény, miszerint reális esetben ha ketten-hárman körbevesznek, esélyed sincs a gyõzelemre, kivéve ha évekig gyakoroltad a csoportos harcot és legalább két 3D-s egérrel játszol. Az meg nem lenne túl izgalmas, hogy pár drowner is már barátságosan hátba veregeti szuper-szörnyírtó fõhõsünk.
A Witcherben zseniális húzással megspórolták ezt a gyakorlást, és csak a harc alapstílusát állítod be, utána pedig a ritmusérzékedre van szükség. Így megteremtik azt az illúziót, hogy valóban profi harcos vagy, aki begyakorolt mozgásait fûzi egybe. Itt is szükség van a játékos interakciójára, de nem az egérölõ, szokásos klikkelj-minél-gyorsabban stílusban, nem is körökre osztott módban, ahol két csapás között elmehetsz ebédelni, nem kell idiótán körbe-körbe rohangálnod (legfeljebb menekülnöd, ha nagyon rossz a helyzet) - szóval egyszerûen az eddig látott legjobb megoldás, legalábbis szerintem. Ráadásul igen látványos is, öröm nézni, ahogy Geralt pillanatok alatt szétkap egy tucat rátámadó ellent.
Ennek ellenére érdekes lenne egy precíz kardszimulátort felvonultató RPG, de akkor a magányos fõhõs epikus csatáiról le kell tenni...
Jó, de akkor sok játékhoz lenne elég egy ilyen "generátor". Eddig a nem emberkéz által berendezett RPG-k nem jöttek be, szóval ez a hiszem, ha látom kategória. Mindenesetre szívesen megnézek lelkesedésbõl készített független fejlesztéseket és freeware játékokat is, nem az ipari mértékû tömeggyártás vonz.
Garibaldi: A Gothic 3 és a The Witcher - bár mindkettõ RPG - mégis más stílusú játék, különbözõ elõnyökkel rendelkeznek a másikhoz képest. A G3-nak nem is feltétlenül változott elõnyére a korábbi részekhez képest, persze a széria mindig is nagyobb mozgásteret engedélyezett, mint a The Witcher. A Die by the Sword pedig elsõsorban akciójáték, egy RPG harcrendszerének megalkotásánál más szempontok játszanak szerepet - hál'Istennek. Tudom ajánlani a Severance: Blade of Darknesst, az egy igazi vívós, darabolós hack'n'slash, remek - de nem cRPG-be való - harcrendszerrel.
Na akkor én is írok néhány szót.
Technológia:A Gothic3-at anno mindenki lehúzta a nagy gépigény és a bug-ok miatt, ezt pedig magasztalják, pedig valóban idegesítõ bemenni a kis házakba, kijönni, mindez 2 töltés.A Gothicban nem volt töltés és azóta sem láttam szebb környezetet.Lehet, hogy még csak a játék elején járok, de nem tudok úszni a vízben, illetve a kijelölt utakról nem lehet letérni, ez eléggé behatárolja a szabadságérzetet.A gépem pedig bika, tehát nem ezzel van a baj. Ettõl függetlenül bízok a Lengyel pasikban, szerintem nem lesz ez egy rossz játék, de tegnap az 10. ház belsõ tere után felálltam a gép mellõl. Harcrendszer: hát nem egy nagy durrancs, ha valaki emlékszik a Die By The Sword kardozós megoldásaira, ezek sehol nincsenek, nem is értem, hogy miért olyan bonyolult úgy megoldani a kardozást, hogy érezzem a kasrd súlyát, a csapásokat. Pedig az már 8-10 éve volt, ha nem több.A magyar hang furcsa, de jó, hogy van, összességében azért várom, hogy jobban elmerüljek a W. világában.
A fejlesztõkre azért szükség lenne, hiszen maga a generátor legyártása sem kis feladat. Nem azt mondom, hogy ne legyen egyáltalán ember generálta tartalom, hanem hogy folyamatos legyen az átmenet a kettõ között. A valódi világban is a legtöbb karakter meglehetõsen egyszerû. Semmi sem indokolja, hogy egy paraszttal a szájába adott random mondatokon kívül ne lehessen elbeszélgetni egyszerû témákról.
Egyébként van pár ötletem, hogy lehetne ezeket a problémákat megoldani, de egyelõre nincs elég pénzem saját RPG fejlesztésére... :)
Én inkább az emberi elme és kéz alkotta mûvészetben hiszek, nem is lenne szimpatikus egy programra bízni az alkotást, a közelmúlt játékaiból is azok jönnek be, ahol emberkéz helyezte el a tartalmat. Persze az eszközök, szerkesztõk fejlõdése jó dolog (a modolhatóság, és ezáltal a rajongók által készített, bõvített tartalmak akkor már inkább jeelntik a realitást - lásd NWN, Morrowind, Oblivion), de ilyen végletben nem gondolkoznék, hosszú ideig úgysem válhat még realitássá.
Ha mindent le lehetne generáltatni, nem is lenne szükség fejlesztõkre, kiadókra, tehát ez üzleti szempontból is érdekes következményekkel járhatna. De egy RPG a szerteágazó története, a döntések következményei és a párbeszédek miatt nem igazán állítható elõ ilyen módon belátható idõn belül.
Szerintem a megoldás a random generált tartalom magas szintre emelése lenne. Ebben még az összes játék gyerekcipõben jár, az eddigi kísérletek elég gyengécskék voltak.
Lehetséges panelekbõl összerakni érdekes történeteket és karaktereket, tekintve, hogy a legtöbb RPG eleve paneleket használ (gonosz mágus/amnéziás fõhõs/nemes lovag, csak hogy a Witcherben is felbukkanókat említsek). Valódi karaktermodellekkel, tehát a személyiségek érzelmi-logikus modellezésével meggyõzõ motivációkat lehetne kitalálni úgy, hogy a játékos nem is érezné, hogy a történet generált. Én úgy indulnék el, hogy veszek egy jó RPG-t, mondjuk a Witchert, és addig javítanám a történetgenerátorom, amíg az illetõ alap RPG összes története elõállíthatóvá válik. Aztán veszem a következõ RPG-t, és így tovább.
Egy ilyen rendszer messze érdekesebb lenne, mint a mai fix felépítésû mesélés. A játék célja lehetne valami olyasmi, hogy "szerezd meg a királyság trónját", minden további instrukciók nélkül. A játékosnak elõször információt kell szereznie arról, hogy is megy a választás, aztán mondjuk bizalmába férkõznie a megfelelõ embereknek, de hogy miként, ez teljesen rá van bízva.
Ami ebben igen nehéz, az a párbeszédek hitetõre formálása, nem is beszélve a beszédgenerálásról. Talán ez az egyetlen tartalma az RPG-knek, ami valóban magas szintû emberi közremûködést igényel.
Értem, a szekeszthetõségre, testreszabhatóságra gondolsz. Ez valóban igaz az Aurora engine esetében, de én grafikai motorként tartom öregnek, nem teljesen kielégítõnek az Aurora engine-t.
Félreértés ne essék, nekem pont az a bajom, hogy mostanában a grafikára mennek rá az RPG-k is - ezért hoztam a Crysis demó példáját, vicces, hogy egy olyan játék jobban fut a gépemen. Nem biztos, hogy magasabb szintû látványt ki lehet hozni a motorból gazdaságosan (értsd: nem kell szinte újraírni az egészet, ráadásul még a performance is stimmel). Bár nem panaszkodom, ha futhatna jobban is a gépemene a játék, cserébe tényleg igazán remek és hangulatoas látványt kapok.
"Én továbbra is várok egy olyan RPG játékot, ami grafikailag és méretekben reális."
Örök dilemma, hogy kézzel berendezett, ütõsebb atmoszférájú helyszín, jó eséllyel komolyabb sztorival és karkterekkel, vagy a generált óriási terület nagy szabadásggal, steril hangulattal, kevesebb sztorival - hogy a két végletet említsem.
Én is szeretném a kettõt egyben, annak pedig örülök, hogy a piacon ezen a skálán különbözõ helyeken elhelyezhetõ játékok is szerepelnek. A The Witcher egyértelmûen az elõbbi, remek az atmoszféra, van igazi szerepjátszási lehetõség a karakter kötöttségei ellenére. Örülök, hogy ez így van e játék esetében, a szabadságot óvatosan kell adagolni (de igenis kell), mert túlzott méretekben a játék rovására mehet. Igazság szerint a két elvet egyesíteni azért problémás, mert hihetetlen mennyiségû tartalom legyártását igényelni - és itt szellemi tartalomra is gondolok, nem csak modellekre, pályatervezésre. Tehát sok pénzbe és idõbe kerülne, közben pedig a játék szépen elavulna megjelenésig.
Csak arra gondolok, hogy az engine - fõleg egy RPG esetében - nem csak grafika, hanem sok minden más is, pl. hangok, szereplõk, tárgyak, AI és scriptelés, amiben az NWN mindig is erõs volt. Sajnos nekünk nem sok beleszólásunk van a használt motorba, és sok más szempont is belejátszik (árak, feltételek, support... :) )
Másrészt egy FPS motorja más feltételeket kell teljesítsen, mint egy RPG. A Crysisban sincs nagyon távoli kép, a pályák ügyesen úgy vannak elrendezve, hogy egy - persze látványos - hegyfal lezárja a kilátást. Jó ellenpélda mondjuk az ArmA, ahol tényleg 8-10 km a látótávolság, de ennek megfelelõen elég lassú és sokak szerint ronda (szerintem nem; csak egy repszimulátor távlatú grafika más nagyságrend, mint egy közel csõjáték, mint a Crysis).
Én továbbra is várok egy olyan RPG játékot, ami grafikailag és méretekben reális. Talán még az Oblivion volt eddig a legközelebb, de túl nyilvánvalóan a játékos környezetén volt a hangsúly. Nem bírom, hogy a "városokban" 30 ember, ha mászkál, nem tetszik, hogy a városok közti távolságok kb. 200-300 méternek felelnek meg. Olyan városokat és erdõket szeretnék, amikben tényleg el lehet tévedni, és fel kell másznod egy fára éjszaka, hogy fények után kutass. Volt már kísérlet reális méretekre, de csúfosan megbukott (Dark and Light). Ami persze ebben nehéz lenne a designereknek, hogy a realitást hogyan egyeztessék a játék szórakoztató aspektusával, mert ugye hosszú távon senki sem szeret kilométereket lovagolni két település között. De van erre is sok megoldás, lásd Obli rendszere, de akár lehetne egy slider is, ami a generált tartalom méreteit állítaná hardcore és lightosabb verziók között.
Jobb gépen nyílván jobban fut, nálam a performance terén más aktualitásokhoz viszonyítva gyengén teljesített. A "100 éves" KotOR egy kis AA-tól már meghal. A motor már régi, észszerûbb újabban gondolkodni. Azt viszont nem értem, milyen grafikus motortól függõ scriptrendszerre gondolsz jelen esetben.
Töltés nélkül aligha bírna el a motor lényegesen nagyobb területeket.
Nálam szépen fut a program, minimális akadással, a töltögetést leszámítva. Amúgy sem vagyok híve annak, hogy a választott API nagyon számítana a sebességben - a grafikai rutinokat viszonylag könnyû lecserélni, a Witcher ezt nyilván meg is tette, elvégre a fejlõdés a NWN-hez képest ordító. Nyilván nem a gyors grafikája miatt választották a Bioware engine-jét, hanem RPG szempontjából lényeges elemei, mondjuk a script rendszere miatt.
Grafikában amúgy sem lehet lényegesen eltérni a DirectX lehetõségeitõl, a kérdés inkább azon van, hogyan skálázzák a rendszer elemeit.
Mivel a szépség esztétikai kategória, talán így is kellene róla beszélni, s nem tényszerûen. Számomra a látványvilág ezerszer hangulatosabb az Oblivionénál. Technikailag meg nem mondom merre billene a mérleg nyelve, nem igazán van gépem ahhoz, hogy a feature-öket tesztelgessem, de a The Witcher grafikája egy cRPG-nek tökéletesen megfelelõ.
kukacos:
"Kétségkívül messze nem akkora, a kihívás nem összemérhetõ, de ezzel az engine-nel szívesebben látnék egy Oblivion méretû terepet."
Én viszont nem. Nagyon nyûglõdik az Aurora már a The Witcher alatt is, de már a BioWare játékok alatt is elég gyengén teljesített. Persze végülis elképzelhetõ, hogy az összes esetben rosszul optimalizálták, de ezt az ezer éves motort már akkor is kár foltozgatni. Nálam a Crysis demó sokkal jobban és stabilabban futott, nagyobb terület mellett.
"Bár a nyerõautomatáknak megvan a maga bája, én sosem bírtam a Wizardry és a M&M stílusát."
Igen, valóban más stílus, megértem, ha nem szeretik az emberek. Ugyanakkor én eddig a Wizardry 8-ban találtam meg a legjobban kidolgozatt, leglogikusabb fejlõdési rendszert, remek kasztokkal és mágiarendszerrel.
Ízlések és pofonok, szerintem ez szebb, mint az Oblivion. A táj realisztikusabb, a város hihetõbb, szebben kidolgozott. Nincs minden sarkon egy domb méretû hegy vagy dimenziókapus parasztházak, amik belülrõl tízszer akkorák, mint kintrõl. A játéktér széle is nagyon eltalált, eddigi legjobb, bár nem lehet odamenni és inkább egy 3D-s backdrop, pillanatig sem érzed úgy, hogy a sarkon túl grafikai okok miatt köd van. Engem fõleg a mocsár és a város csatornái fogtak meg eddig.
Kétségkívül messze nem akkora, a kihívás nem összemérhetõ, de ezzel az engine-nel szívesebben látnék egy Oblivion méretû terepet.
Hát ha a legolcsóbb akciós noname cuccot akarod megvenni, akkor annyi. Én inkább többet fizetek..
Egyébként én már abba a gépbe nem veszek semmit. Nem éri meg. Majd két év múlva megy a kukába.
A cikk elég mesés, az érzelem mentes fõhõs körítést nem tudom mirre vélni, ha jól emlékszem már az elsõ pályán is azt mondjuk Trissnek hogy szeretjük...
Gyönyörû grafika?? Már elnézést, (nem mint ha a kinézet lenne a lényeg) de a beszélgetések közbeni karaktereken kivül a játék nem mondható túl szépnek maxon sem, bár van pár látványosabb hely, sok helyen kifejezetten porias, pl. Vizima külvárosa, a víz még kinéz valahogy. Nem hiszem hogy szebb lenne a már másfél éves Oblivionnal, talán még csúnyább is, esetleg a karakterek szebbek mint mondtam. Pl. az idõjárás az Oblivionban lenyûgözõ, hát lehet más hol lesz még itt valami de eddig csak felhõs eget láttam...
Nálam is az elsõ igazi élményeim a Betrayal at Kondor-ból származnak. Az elmúl t pár évben 2x is végigtoltam nosztalgiából. Igaz, nekem még annó xt-n az Eye of the Beholder is nagyon bejött (bár angolul szinte nem is tudtam). Azóta talán csak a KoToR 1-2 és a Fallout cumók fogtak meg igazán.
Azok a régi RPG-k persze, hogy rengeteg idõt ettek fel, mert félpercenként le kellett gyakni ugyanazt a tucatellent kockadobálással. Bár a nyerõautomatáknak megvan a maga bája, én sosem bírtam a Wizardry és a M&M stílusát. Volt már akkor is normális, nagyon jó, történetcentrikus RPG, a Betrayal at Krondor, no azt mai napig forradalminak tartom, amit azóta sem übereltek.
Töltögetés valóban rohadt lassú, ami rendkívül bosszantó. Ettõl eltekintve a játék jó.
Harcrendszer eddigi legjobb, amivel találkoztam. Grafika gyönyörû, bár valóban viszonylag limitált a terület, de ez alig érezhetõ és szépen tele van rakva küldetésekkel, még ha sokszor kell is ide-oda rohangálni. Zene kitûnõ, bár néhol egy idõ után azért kicsit unalmas és néha nem helyzethez illõ.
Döntési szabadságban itt sincsenek csodák (a mostani RPG-k interakciós lehetõségei elég korlátozottak: vagy A helyrõl B-re mész, vagy kiválasztod az opciókat egy dialógusban, vagy megölsz valakit; ez a játék sem kivétel), de ami itt nagyon jó, hogy a küldetéseken látszik, hogy próbáltak érdekes ötleteket betenni. Van itt házibuli-szervezés, nyomozás, és viszonylag kevés a szerezz be 10 x-et és 20 y-t. Persze itt sincsenek végtelen lehetõségeid, de kihozták a mûfaj maximumát: a dialógusok logikusak, a szereplõk motivációi követhetõk, látszik, hogy sokat gondolkodtak a tartalmon is. Tetszik, hogy kivételesen nem a világot kell megmentenünk, legalábbis egyelõre ott még nem tartok :) Ami nagyon tetszik: eddig még mindig megtaláltam azt a sort, amit én is mondanék hasonló helyzetben. Ez eddig még nem fordult elõ velem egy RPG-ben sem, és nagyon sokat jelent a beleéléshez. A 18+ tartalom külön jó (nem csak a szexre gondolok; néhány ízes káromkodás vagy filozofáló dialógus nagyon megdobja a hangulatot).
Másokkal összehasonlítva: nekem az Elder Scrolls embernek öltöztetett jelzõoszlopai mindig is nagyon hiteltelenek voltak (bár végignyomtam a Morrowindet és az Obliviont), a Gothic épp ebben volt erõs. Igazából csak több animációja volt minden karakternek, de ez kell is egy hiteles világhoz. Ebben a játékban inkább Gothic-érzésem van, mint Oblivion, ami jó, de nagyon várok már egy olyan RPG-t, ami Gothic-minõségû tartalmat generál, Morrowind méretekben...
A Wizardry sorozat tipikusan arról híres, hogy - általánosságban némi túlzással, de a játék bizonyos részein túlzás nélkül - fél méterenként több órára le kell állni harcolni. Én imádom a körökre osztott harcrendszert, de az említett játék esetében (is) meghatványozza a játékidõt, többek között ezért sem fair összemérni a rászánandó idõt a The Witcherrel.
persze azon meg senki nem parázik, mikor egy 11 ezer hufos FPS alig több idõ, mint egy dvd film extrákkal.
"z meg egyenesen szánalmas, hogy a játékidõ 100 óra..."
A 100 óra játékidõ általában tiszta játékidõt jelent ami a mostani játékokhoz képest kurvasok (átlag 10-20 óra). Egy 100 óra játékidõs játékkal azért hetekig / hónapokig simán el lehet játszani. Osszál szorozzál kicsit. És ebben nincs benne, hogy néha rossz fele mész, meghalsz, stb...
Jó neked, hogy neked több száz óra van az életedbõl erre... meló+család mellett nekem ez a 100 óra is hónapokba fog telni.
Tudod, rohanó világ, változó igények. Már pedig az a játék ma már nem tud kellõen sikeres lenni, ami olyan cefet hosszú, hogy egy évszak kevés hozzá.
És a Might & Magic VI? SOHA nem tudtam végigtolni, pedig 2 hónapig toltam folyamatosan. Kib*aszott hosszú játékokat csináltak régen, de azért hozzá kell tennem, egy-két helyen eléggé monotonak voltak...
Nem próbáltam de lehet hogy jó kis gém.. nekem nem menne a gépem már öreg ehhez inkább Doomozok egyet az még megy :) ... Amugy olyen téren nem játszok a Call of Juarez meg a Diablo fogott meg komolyabban
Én csak azt nem értem, hogy miért nagy szám, hogy 20-30 szereplõ normális életet él a játékban. Ez ilyen elder scrolls 1 szint 386on, meg 10 évvel ezelõtti gothic 1...
Az meg egyenesen szánalmas, hogy a játékidõ 100 óra...
Töltögetést leszámítom akkor alapból 60 órára csökken.
Ezt összehasonlítom mondjuk egy majd 20 évvel ezelõtti wizardry 7tel, ami telepítve volt asszem 9 mb és aminek leírással alsóhangon 1-2 hónap volt a végigjátszása és elfog a röhögõgörcs.
Amúgy jó a game, teccik, csak kevés :)
Majd ha kivittem az Overlordot/Hellgate Londont lehet megveszem, jónak tûnik :)
FoodLFG: 2*1 giga 800-as ram 9200 Ft :D (pl aqua)
Lassan gondlkodhatunk rajta,hogy 2 giga is kevés lesz :)
szerintem nagyon jó játék.nekem is 512 a memórián de egész jól fut.(a videó karim is elvileg a minimum alatt van de még így is megy minimumon)
Szerintem 2007-ben (mindjárt 2008) már nem várható el egy játéktól, hogy 512MB-tal is jól menjen. Persze biztos lehetett volna még optimalizálgatni, de valahol meg kell húzni a határt. A programozó csapat is idõre dolgozik.
Nekem az egyik gépem 2500+ Athlon XP, 512MB, Radeon 9600XT (bizony XT, nagyon kemény). Feldobtam a Crysis demót. Csak úgy poénból. :Ð És megy. Igaz hogy csak a legkisebb beállításokat lehet használni (=szar grafika), de hozza a 20fps-t. Mondjuk ha fordulok 180 fokot, akkor már kiakad a mem és töltike van :Ð Rosszabbra számítottam.
Az új nfs demó is elindul, de csak 2fps-t tud hozni. Biztos azt is lehetett volna még optimalizálni, mint a Crysist, hogy menjen 20-szal is, de minek?
Úgyhogy ha majd játszani akarok, akkor veszek egy új gépet :D
2x1024MB 800MHz DDR2 kb 16000 Ft
Nekem meg 1 masodperc,nyertem :D
Neked lehet nem is tolt..
E hun e.
Egyébként ez a játék tényleg megéri a pénzét.
Gépigény milyen? Nem a fent "Rendszerkövetelmények:" alatt írt hasraütésszerû dologra gondolok...
Szep es nagyon hangulatos. Viszont az tegyuk hozza, hogy a 100 oras jatekidobol nem 1-2 lesz a toltogetes. Mashol is mondtam, fenntartom, koncepcionalis, tervezesi hibas a darab, amikor egy egyszobas haziko miatt uj terkepet tolt, majd kijove egy fel varost pakol a memoriaba. Bosszanto, mert egyszeruen nincs kedvem bemenni sehova (abba is hagytam). Amig ezt valahogy nem javitjak, nalam a sokfelkialtojeles nagyon nem ajanlott kategoria (ugyanis elveszi a hangulatot). Ha ezt javitjak, akkor nagyon ajanlotta valik...
Köszönet a kiadónak, szinkronszínészeknek!
Szinte hihetetlen, hogy idehaza így is lehet...VÉGRE!
Az ár kiváló is...vettem!
engem nem fogott meg a játék, hiányzott belõle valami, meg az irányítással se voltam teljesen megbarátkozva!
a grafika szép, de azért ehhez is kell ám egy gép hogy rendesen szépen fusson.
Gothic 2 jobban megfogott, volt egy fajta sajátos hangulata.
Ennek is megvan, csak engem annyira nem fogott meg.
Szép játék, biztos nagyon jó, akinek tetszik az ilyen játék az játszon, ilyen játékhoz kedv kell, és idõ, és nekem biztos egyik se volt meg kezdésnél! :)
Én is csatlakozok az elõttem szólókhoz! Ennyire még nem kötött le szerepjáték, talán a KOTOR1-2, de sokkal jobban tetszik ez a "középkorias" világ minden tekintetben. A grafika szép, a játékmenet fantasztikus, a zene pedig mesebeli, nem tudok jobb szavakat mondani rá!
Kellemes idõtöltés, gyorsan elröpül vele 4-5 óra, úgy, hogy észre sem vesszük. Grat. a fejlesztõknek!
Én is maximálisan tudom ajánlani, fõleg a collectors edition-t. Én behányok a magyarított cuccoktól, de ettõl hátast dobtam. Ilyen ár/teljesítményû játék talán még soha nem jelent meg.
Ez egyike azon kritikáknak amikel teljesen egyetértek ez egy király játék csak ajánlani tudom mindenkinek aki szereti a crpg stilust.