Az tény, hogy az internetes reklám sok szempontból jobb, mint a "hagyományos" fõként mert "olcsóbb" sok esetben, és sokkal jobban megszabható, hogy ki a célközönsége a hirdetésnek és ott jelentetik meg a hirdetést, ahol a legvalószínûbb az átkattintás. Sajnos viszont néhány weboldal túlzásba viszi a reklámot. Szerintem egy szinten túl már nagyon idegesítõ a reklám, ha az oldal majdnem fele vagy nagyobb része reklámot tartalmaz. Nameg véleményem szerint az új "trendi" reklámok, a layer-esek a világ legidegesítõbb reklámfajtái. Én az olyan oldalak 99%-át nem keresem fel többé, ahol az "arcomba nyomják a reklámot" és az esetek 99%-ban úgy, hogy pont a számomra érdekes tartalmat takarják ki. A másik amit utálok, amit újabban csinál 1-2 nagy oldal, hogy kezdõlapra berak egy nagy oldalas reklámot majd a reklám alá helyezi el a "tovább az xy oldalra" linket. Az egyik nagy linkgyûjteményes oldalt ezért vettem ki kezdõlapról, mert én a linkgyûjteményt tettem be kezdõlapnak nem egy reklámoldalt.
A reklámkészítõk soha sem akarnak már sztrájkolni? Pedig olyan jó lenne már látni hogy kiállnak a jogaikért... A dohányzásmentes nap mintájára be kéne vezetni a reklámmentes napot (legalább 1x egy évben). A dohányzás a tödõszöveteket míg a reklámok az agyszövetet roncsolják: rendkívül káros mindkettõ. Az agysérülteket mind a reklámkészítõk, mind a reklám fogyasztók esetében a túladagolás módszerével kezelném: UGYANAZON reklámfilm 1 hétig tartó nézése garantálja a teljes és végleges gyógyulást ebbõl a szenvedélybetegségbõl.