Rossz a szavazás, nincs ott a "letölteném mindkettõt".:)
Hát szerintem tuti biztos, hogy egyszerre nem jelenhet meg a kettõ játék, mert akkor a Blizzard egy kicsit maga alatt vágná a fát az eladások tekintetében, szóval teljesen ostoba üzleti stratégia lenne ha egyszerre dobnák ki mindkettõt a piacra. Minimum egy, de ha szerencsénk van akkor csak fél év különbség lesz remélem a két játék kiadása között. Egyébként a Starcraft 2-nek illene kijönni még idén , mivel már elég magas készültségi állapotban van.
"The game currently supports 8 players but they feel the game is the most fun with around 4 players"
mondjuk azért az már most látszik, hogy két tábor van és nem egy, legalább is a szavazás jelenlegi állása szerint,...
Diablo 3-ról csak annyit, hogy lehet addig pöcsölnek a kiadással, hogy még a grafikus motort is át kell majd írniuk, hogy modernebb legyen. Emlékeztek anno 640X480-ban jött ki a Dio 2 (jó a kieg feltolta 800x600-ba)...akkor az már igencsak elavult volt...
Mindkettõt megvenném. Bár a StarCraft annyira nem érdekel, de azért illik megvenni...
úgyis arra fog szavazni mindenki hogy mindkettõt megvenné:D de amikor be kell nyúlni a zsebbe egy olyan játékért amivel nem is játszanál csak majd hónapok/évek múlva?
maga úgy mint blizzard játék egyik a másikának konkureciát jelent sokak számára ezt higyjétek el
ÁÁÁÁ nem volt netem és most olvasom, hogy lesz!!!!!!!! ááááááááááááá
Azert szerintem nem ilyen egyszeru a helyzet ... konkurenciat teremtene egymasnak a ket jatek? ... szerintem igen, legalabbis en egyszerre nem tudok ket jatekkal jatszani. Viszont ez nem jelenti azt hogy ne vennem meg az egyiket csak azert mert epp a masik jobban erdekel o.o
igen,nálam konkurenciát teremt! még élek is :) haverom is óriasi sc és dio fan. mindkettõnk birtokolja sc-t,dio1-t,dio2+kieget.ha min fél év nem telik el a kettõ között (ez nonszensz,MÉG CSAK MOST JELENTETTÉK EZT BE,értsétek már meg :P) akkor biztos hogy a másodikat nem rohannék megvenni
Én nem aggodok a 2010-es megjelenés miatt addig böven elleszek a Sacred 2-vel ami ha minden jól megy szept végén magyarul jelenik meg.
De a blizz is saját maga alatt vágja fát azzal, hogy egyre több játékot halmaz fel...faszomé kell ezt igy :D
WoTLK, SC2, D3
Amilyen sneciek, a wow 2. kiegjét hadják 2009 január/ február környékére (2 év BC és WoTLK között ...ZOMFG) megfogják tenni, amilyen gecik...kérdés, h SC2-t mikor engedik ki (ami szerintem, már baromira készen van v legalábbis nagyon közel ahhoz)
Amíg ez a kettõ bent van nehéz kalkulálni D3 megjelenésével kapcsolatban :((((
jó hát énis szeretném ha így lenne:D a gond az hogy WC3 meg WoW menetrend ugyanez volt
"a többség nem venné meg mindkettõt hanem döntene az egyik javára"
elég nagy tévedés :) majd pont azért fogom kihagyni a Diablo 3 -at, mert épp Star Craft 2 -zõk...tegye a szívére a kezét bárki, és mondja, hogy így cselekedne...ez egyszerûen nevetséges!
SC2 az más. sokkal kevésbé izgalmas dolgokat tudnak mutatni.messze nincs 70-80%ban kész:P amúgy azért várnának vele mert van egy sorrendjük ami így néz ki WotLK SC2 SC2 kieg D3
D3 leghamarabb SC2 kieg után jöhet fél évvel. nem fogják egymás nyakára kiadni a játékokat. laikus rögtön mondaná hogy "de különbözõ stílusú játékok más piac!" WoWot nem mmo fanok hanem Blizzard fanok játszák. WoW elött az MMO piac pár százezres volt és azoknak a játékosoknak a többsége akik most wowoznak WC3at vagy D2t toltak. magasról szartak az MMOkra. szóval ha egy SC2 nyakára kiadnak egy D3at akkor magukat szivatják meg. a többség nem venné meg mindkettõt hanem döntene az egyik javára
Így gondoltad? A hátsó (Tyrael) animációt lekicsinyítettem, így nem lóg ki sehol sem, és a banner eredeti mérete is megmaradt. http://docube.extra.hu/BANNER3.swf
#1100 azért pixeles, mert amikor a linkre kattintasz, a böngészõd felnagyítja fullscreenre a képet. Természetes, hogy kipixelesedik :D
ja még annyit,hogy sc2 videóinterjúban mondta egyik blizz-alapító,hogy az átlagos idõ egy játékuk bejelentése és megjelenése között 36 (igen,harminchat) hónap!
smafu
nekem is ez a véleményem, ha lesz egy jó idézõ skill-fája, akár meglepetés full-táp-élmény-játszani-vele karakter is lehet, plusz ugye megörökölte az átkokat a necro -tól, mindattól függetlenül, hogy nálam a karakter kedvenc sorrend a következõ:
gondolom jól tudod,hogy sc2 esetében hetek,volt hogy hónapok teltek el hírek nélkül (csak a harmatgyenge q&a-k voltak).elhalt a tûz,már az legfanatikusabbak sem álmodtak sc-vel :) de õk erre tesznek.hájpolás helyett dolgoznak...
biztos hogy valami már van a többi karakterbõl is,ez egyértelmû.de!ha tényleg úgy lenne ahogy mondjátok,miszerint már 70-80% kész van a játékból,sõt,kész a megjelenésre (állítom még pre-alpha stádiumban van) akkor miért várnának vele?pénzrõl van szó,komoly üzleti vállalkozásról,ha meg tudnák jelentetni 1-2 héten,hónapon belül nem tökölnének!
dio2 körüli herce-hurcára már senki nem emlékszik?volt,hogy fél évekkel tolták el a megjelenést.sokan már kétségbe vonták hogy egyáltalán kijön-e.akkor még nem úgy volt mint most,hogy a bejelntéskor 20 perces videókat mutogatnak.pont ellenkezõleg:csak kép volt róla egy évvel a bejelentés után (leszámítva persze a rendezvényeket,ahol pár szerencsés,fõleg újságíró láthatta)
Davidus vagy más ismerte innen a Dio2 (+kieg) hez a Set mod-ot ?:) Lehet igy névrõl nem ugrik be, de ha azt mondom, h újraírta az egész gémet: az itemeket, a mobokat, táposabb, de jóval nehezebb is lett a játék
átfuttotam a szöveget de nem láttam benne 2010 -re való utalást
Egyébként ez a witch doktor csak nekem unszimpi eddig ? ^^
Hogy öszinte legyek a grafon kell még darkosítani...saturation rlz, tegnap vki belinkelt róla képet, úgy valóban jobb...
5 class szerintem kicsit kevés
elsöre hülyén hangzik az új health rendszer, potik háttérbeszorulnak :S SZERINTEM KÁR!
inventory, egyszerüsített, letisztult, ez oké...DE MI A FASZÉRT van az, hogy a kétkezes 2 méteres balta is csak 1 négyzetbe elfér...MIÉRT KELLETT EZT A BAROMSÁGOT...TÖKÉLETES VOLT AZ EDDIG AHOGY VOLT
A bill. használatát miért akarják ennyire lecsökkenten -.- nekem bejött - nyilván a gyorsgombok/ funkciók megmaradnak...
Félreértés ne essék...csak ma már kevésbé süt szemembe a nap :D, meg mire megjelenik 20xor változik még ugyis minden...
1 éve bejelentették az SC2-t azóta mennyi kép, meg videó kijött róla
a gameplay vid alapján nem kell messzemenõ következtetéseket levonni!jól össze van rakva.de lehet ennél nincs is több kész.oké,ez már magában fogalja a grafikai motort.de hol van a többi karakter?kész pályatervek?hol?mármint az rendben van,hogy a designerek fejében megvan,esetleg conceptek alapján,de ugye ez messze van attól amirõl elmondható hogy kész.ugyebár random generálja a pályákat a dio,biztos vagyok benne hogy amit láttunk nem ilyen volt!
6 év,bizony-bizony!az sc2 a war3 kiegje óta készül,vagyis 2003 óta.az is már több,mint 5 év
és most jön a lényeg:a motor,a karakterek alapjai,pályák,történet igazából másodlagos a balance-hoz képest!ne feledjük:ez multiban lesz igazán erõs (már most hangsúlyozzák) a tökéletes balance eléréséhez pedig sok-sok hónap kemény munkája kell,mert annyit kell tesztelni hogy már fizikailag is fájjon :) ugyebár a skillek,varázslatok a sarkalatos pont (de most már pl. a fizika is).sc2-ben volt,hogy egyik nap még teljesen mást tudott egy egység,mint a következõn,mert nem tudták jól balance-olni.amit most láthatunk a karakterlapokon még vagy 100x változhat
2010?? addigra már csipet nyomunk az agyunkba úgy játszunk....nem létezik,hogy addig várnábak a D3-al....
Számomra a Diablo II után a WoW egyfajta folytatásként jelenik meg, ezért arra számítottam, hogy az abban megjelenõ újdonságokat átviszik a III-ba is. Jelenleg úgy néz ki, hogy a régi játékot kapjuk meg friss köntösben. Nyilván az emberek többsége ezzel elégedett lesz, én csak szerényen közöltem a véleményemet. A példád borzalmasan gyenge, mert a sakk és a foic köszönõviszonyban sincs egymással. Ellentétben a Diablo és a Warcraft, ahol ugyanaz a fejlesztõ, ugyanaz a háttér, ugyanolyan RPG elemek, ugyanolyan spell-alapú játékmodell, és még sorolhatnám. A különbség a bonyolultságban van. Ezzel nem azt mondom, hogy az egyszerûség rossz, csak azt, hogy én mást vártam.
ezt mondta is a producer a videointerjúban. a fõ feladat ami visszavan az a tartalom pakolás a játékba. szerintem van olyan act ami csak koncepteken létezik
700 x 275-ös (elõnézetben meglehet, hogy el lesz csúszva egy kicsit a keretbõl :/ ) DL
Csak egyszerûen annyi, hogy a látottak alapján olyan 60-75% -ra becsülném a játék jelenlegi állapotát, az igazán idõigényes feladatokat úgy tûnik már megoldották, motor, grafikák, karakterek és ahogy láttam már komoly pálya tervek is elkészültek,...szóval ez a 2 év játékfejlesztésben nagyon hosszú idõ, a legtöbb AA kategóriájú játék készül ennyi idõ alatt, vagy néha kitolódnak 3 évre,...de nem 6, igen jól olvasod 6 évig fejleszteni egy játékot, mert ahogy kiderült 2004. óta fejlesztik a Diablo 3 -at!
Hah! Nálad az idiótább azt jelenti, hogy bonyolultabb? Mert a Diablo csatái taktikailag egyértelmûen egyszerûbbek, mint a WoW-ban. Egyébként jól látszik a kommentedbõl, hogy az objektivitás látszatát is kerülni akarod. :D Ráadásul olyan érveket hozol fel, amiket pofon egyszerûen ellened fordítok. Azt mondod kattingatni sem kell? Azt mondom nem is WoW-oztál életedben. Tudni kell helyezkedni, megfelelõ idõben a megfelelõ spell-eket elnyomni, valamint a karakterek szerepei is sokkal speciálisabbak. Pl. a warrior arra való, hogy tankoljon, brutális ütéseket éljen túl, a priestek dolga ezzel párhuzamosan a gyógyításuk, de ezzel még nem ért véget a dolog, mert "sebzésosztó" csapat is van, aminek kizárólagosan az a feladata, hogy csökkentse az adott szörny HP-ját. Ezekhez jönnek még a hibrid kasztok, különbözõ talentfák (ez az egy pont, ahol a Dio2 jobb mint, WoW, mert az elosztott skillek hatnak egymásra - ennek jó példája a hammer pala), speciális kasztokra jellemzõ eszközök amik gyakran elengedhetetlenek egy-egy harc megnyeréséhez. Ezek alapján neked is be kell látnod, hogy sületlenségeket beszéltél.
10 poligonból álló 50 méteres szörny "érvre" inkább nem is reagálok, esetleg annyit tennék még hozzá, hogy a fejlesztõknek kompromisszumot kellett kötniük az alacsony gépigény - grafika felületén, ennek az eredménye a gyengébb megjelenítés. De még így is egyedi, színes világa van a Warcraftnak, egyedüli hátrányossága, ami tényleg komoly fekete pont, hogy a fizikai modell eszméletlenül gyenge lett. Most nem csak az esésekre, hanem az egymáson való áthaladásra is gondolok, ami jelentõsen rombolja az RPG élményt.
"Még nem tudják hány karaktertípus lesz(akkor miért írnak 5t a hivatalos oldalra?...)"
tudják csak Wilson be van kómázva. a hivatalos oldalon is 5 van meg Pardo is megerõsítette a videointerjúban. sõt azt mondta hogy a másik 3 is játszható állapotban van.
ááá GECI miért teszik ezt velem...még megy a stream, játszák wc moveikat és az a ZENE ÁÁÁÁÁ KIKÉSZÍÍT. Nosztalgia & vágyakozás :DDD
Tyraelrõl mondhattak volna tényleg konkrétabbat, bár az tuti hogy a történetbõl minden ki fog derülni, csak gyõzzük kivárni ^^ Ja és ha jól értettem itt is lesz olyan titkos helyszín mint a Cow level ( bár szó szerint nem mondta ki, de említette hogy általában minden blizzard játékban van :) )
Mellesleg 1-2 kérdezõ vicces volt:D
egy két érdekeset kigyûjtök,hátha valaki nem akarja végigolvasni az egészet:
Blizzard wants to ensure players have entertaining skills to use. "Less spam and more depth," says Wilson. The hotbar is important, says Wilson, because it promotes skills over potions. He says his team didn't feel like spamming potions should be a focus here. Also emphasizing easier controls to quickly swap through skills as making the game more action-focused.
Potions are still in the game, they're just not as core an element. So there's a new health system here. Wilson says he actually tried a Halo-style shield system with regenerative health, but didn't put that in because it encouraged players to leave combat. Didn't want to implement a WoW-style health which encourages players to drink and creates downtime when out of combat. Wilson wants the health system to ensure combat, which is health globes were implemented.
In cooperative play, when one player picks up a health globe, all players benefit from its restorative effects.
Some monsters will miss players and get their weapons stuck in the ground. (ez oltás:)))
Question asked about group size. Wilson wouldn't say anything specific, but did say "once you get more than four or five people onscreen, things get kind of chaotic." Sounds like it'll be around four or five limit. (ajajjjj....)
Question about inventory size -- Wilson says a lot of improvements are going to be made like with trading and such, but no final inventory size settled upon. No grid inventory being used in this one.
Még nem tudják hány karaktertípus lesz(akkor miért írnak 5t a hivatalos oldalra?...)
Wilson says the witch doctor is not the evolved version of Diablo II's necromancer. (lesz még itt hely a necronak:))
The team wants the game to be able to run on as broad a range of systems as possible. The game will not require DX10 to run. (gyenge gépek powa)