" Nem ötletekre van szüksegünk. A koncepcio megvan, az ötletek is meg vannak, a jatek is meg van tervezve. Nekem az kell, hogy ez alapjan mondjatok el, hogy milyennek kepzelitek a MEGLEVÖ jatekot ti! "
Ne haragudj de ez meglátásom szerint egy marha nagy öngól volt. (ha érted mire gondolok..)
Elég szegényes az anyag, ezzel nem szeretnék egy újabb flémhullámot elindítani de ez tény. Említetted hogy az alap koncepció már megvan a tervekkel együtt, mégis olyan érzésem van mint ha itt keresnéd a választ valamire. (lehet hogy tévedek)
Maga az elképzelés nem lenne rossz, én is egy kötöttségek nélküli teljesen szabad játékot képzeltem el, rts-s elemekkel megfûszerezve.
Megnéztem a prezentációt, hát majd hanyatt vágtam magam hogy ebbõl a 3 mondatból minek kellene "bekattannia" nálam.
De azért megpróbálom megerõltetni a fantáziám: Van egy valamilyen háború/apokalipszis/kataklizma/stb által sújtott város/birodalom/birodalmak, ahol a játékosnak polgári foglalkozásai lehetnek: pl. favágó, vadász, kézmûves, pék, tanár, katona, pap, stb. Ezek az emberek (játékosok) élnek egy valós közösségben. Tehát a pék kenyeret süt a többieknek, a vadász húst szerez a többieknek, a kõmûves házat épít a többieknek, stb. Mindenki a szakmájából él, pénzt kap érte. Talán lehet benne olyan, hogy az uralkodó (GM) ad megbízást: "öcsém 5 nap alatt építs nekem ide egy templomot, mert különben irgum-burgum".
Hát szóval ilyen békés építgetõs témára gondolok.
Extrém esetben lehetne benne "kiskirály vs kiskirály" csata, ahol valamilyen tapasztaltabb, vezetõ szintû játékos (vagy akár GM) a saját "fennhatósága" alá tartozó katonákból verbuvált sereggel megtámadná egy másik várost, hogy azt elfoglalva az õ csapatának termelje a hasznot.
Hát ennyi.
Köszi a valaszokat.
A prezentaciot leszedtem. Mar nem tudjatok megnezni.
Akkor is, ha nem igy kepzeltem el ezt az egeszet, azert sokat tanultam ebböl a kis megmozdulasbol.
Topikot lehet zarni, illetve törölni.
nem kérdõjelezi semmi, egyszerüen ez a vélemény a prezentácio alapján, a véleményünk kréted, megkaptad, nem értem mi a probléma... :)
Nincs problema. Csak többek között azt is ujra megtanultam, hogy az emberek nagy többsege ignorans es sok esetben meg taplo is, a magyarok meg különöskeppen, valamint hogy a hardwired es az index utan az sg viszi a palmat. Kinek nem inge nem veszi magara.
@blacksheep: egyszerüen azert kellett volna, hogy a jatekötletet sikeresebben tudjuk prezentalni olyanoknak, akiket erdekli.
Nékem az a véleményem, hogy a túlzott szabadság végül érdektelenségbe fordítja a sztorit. Azaz lényegében megszünteti azt. Márpedig egy RPG, vagy neadjisten némi kaland elemekkel fûszerezett RPG nem élhet sztori nélkül. Magam is aktívan MMO-zom, de sajnos még nagy vonalakban sem pótolják ezek a valós papír alapú szerepjátékokat.
Sztori az KELL, mert papír alapon sem az az az igazi, hogy megyünk random dungeon-okban és random szörnyeket ölünk, random küldikben és random jutalmakat kapunk érte. Akit ez kielégít, az agyhalott már eleve.
Egyszóval ezért van a "mesélõ" aki a világ folyását alakítgatja és a szorit prezentálja a többi halandó számára. A mesélõ nélkül az egész csak számok csatája egy üres bödönben...
Lényeg tehát a kevesebb szabadság, ámde VONALASABB sztori és karakterek.
nem elérhetõ a prezentáció. ojjj.. pedig 2 napja írtad az üzit.
ja most olvasom hogy törölted.. kár, mert szívesen megnéztem volna. ha elküldenéd priviben szívesen megnézném, hátha adhatok 1-2 ötlete, szívesen segítenék. ne haragudj kérlek, hogy elkéstem.
(UI: azért persze nem illik 2 napos topicot nyitni.. erre a blogok valók.)