nekem a gondom hogy a szövetséges fajok: humans, mirdain,dwarves egymás városaiban miért nem vehetnek fel questet.
mivel a guild,human városnál van ezért ott kéne adni a csatlakozott más fajoknak is mert oda- vissza nem lehet repkedi a saját faj város quest adó npc és a guildos éledõ kõ között
Fórumozás közben találtam egy zsíros kis térképet, hátha hasznát látjátok. Van rajta minden: player city, chaos stone, mobok...
No, viccbõl elindítottam a játlkot gondolva, hogy majd megint q lesz...erre kb 2 perc után felugrott play gomb...klassz..a baj csak az, hogy ma megyek inni és nincs idõm játszani...gondolom holnap majd szopok 2 órát megint:))
Nem tudok ma veletek roamingolni sem, dolgoznom kell.
na server crash ...fasza
Meg hova bindeljenek az emberek? Csak a kezdõterület körül vannak olyan mobok amiket solozni lehet. Aki klánban van, az elmegy klánvárosba, vagy kijjebb, és csapatban nyomul, de a sok solo player csakis a kezdõterületek körül tud valamit csinálni.
queiing-rl van valami info hogy hol allok? nem veltem felfedezni semmit ami mutatna kb mennyit kell varnom
Nem tudom megérteni, hogy az elbindelés mitõl javítana a helyzeten. Miért nem a karakter jelenlegi pozícióját számítják ki és aszerint töltögetnék az embereket? Abszolút nem lenne "tömeg", mindenki elszórva van amúgy is.
Szerintem csak kamu az egész "bindelj el" dolog, hogy valamit mondhassanak. Ha valaki fel tudna világosítani, hogy a queue szempontjából miért fontos nekik az, hogy bindpozíció alapján töltsék az embereket, azt megköszönném, egyszerûen elképzelésem sincs, miért így csinálják.
The queue times players are experiencing during prime-time hours the last couple of days are only temporary. They are due to the large number of new players that have entered the game this week. This made us reach a threshhold. Everyone wants to be online a lot, and to add to this, the starting areas are congested. It does help to bind away from the starting areas but currently during prime-time hours this isn't enough to avoid the queues.
We expect to have queuing issues this weekend especially around prime-time hours, but starting next week you will see a vast improvement as we considerably upgrade the capacity of our server cluster.
We apologize for the queuing and we want you to know that we're working non-stop to eliminate it. In the meanwhile we won't offer more copies of the game until this is resolved early next week.
We continue to aggressively detect and permanently ban exploiters using third party programs. We would like to assure the player-base that we're committed to protecting the game from these kinds of exploits. If you install and use one of these programs you will be permanently banned.
jah ott van tõlünk egy köpésre csak hát minyima 6an kéne oda benézni de inkább többen. meglássuk ma este mennyien leszünk....persze quefalltól függ ugye grrrr
Múltkor bementem oda, érdekes, hogy lovagot könnyebb lenne kinyírni, mint a mágusokat. A vízbõl ki-le bukós technikával feléig le tudtam egynek vinni az életét, de jött 3 klános emberke és kinyírtak:( Jó lenne betámadni õket, mert nagyon sok jó loot van arra.
jo ezeken kivul :D ... mert skillekben ugyan azt tudnam 2 torrel is mint egy ketkezes karddal, azt hittem van olyasmi kulonbseg is hogy a tor dexbol kap bonuszt, a kard meg strbol... vagy barmi mas ilyesmi.
Bindeljetek át máshova, ne maradjatok a kezdõ területen. Az emberek területétõl délnyugatra vagyunk többen, valami Chillakármi terület északi részén, a faluban.
Hát igen hazajövök este 8-kor bekapcsolom a queue gamet és mire bejutok ha szerencsém van már elment a kedvem az egésztõl.
Nem kellett volna a ennyit eladni az uccso két napon. Vagy igen hamar be kéne állitani az új szervert. Akik meg bent vannak azok meg elkezdhetnek valami távoli várost/bindstone-t bankkal meg tornyokkal keresni. Mondjuk az egyik szigeten akár. Osztán ideje el költözni oda ha van ilyen hely.
Valoszinuleg azert ekkora a sor mert az "afk" jatekosokat nem rakja ki a jatek, 3 fele lementem alfaba, es fel 7-kor meg mindig bent volt a karakterem :o
most már nekem is kezd a tököm tele lenni ezzel. de az a legrosszabb hogy nem írnak semmit. ilyenkor ez már nem jó üzletpolitika.
sszameg ez a másfél órás que azért elég durva...
Ez így van, de 6 hónapon belül ígyis-úgyis kialakul minden taktikai szituációra egy build, függetlenül attól, hogy használod-e (ahogy kasztok léténel sem kötelezõ azt a szerepet betöltened). A baj csak az, hogy azok, kik elejétõl fogva játszanak és nem éppen a leghatékonyabb buiildet választották maguknak, szinte az elejétõl kezdhetik az egész fejlõdési menetet, ha sikeresek akarnak lenni és túl szeretnék élni az összeütközéseket. Ezért lett volna valamilyen módon elõnyös, ha beépítik a specifikációs választási lehetõségeket karaktergenerálásnál (40 fajta lehetõség), így sok embernek megspórólták volna a jövõben elõforduló kellemetlenségeket.
Az elv tetszik, hogy amilyen taktikat hasznalsz az leszel, igy osztonosen ravezet a jatek, hogy miben vagy jo es abban erosodsz. Csak az nem jon be, hogy hibrid karik lesznek hosszutavon a legeletkepesebbek. Probalok elszakadni a kasztos nezoponttol, de jo lenne ha kifejezetten egy szerepre kihegyezett skill kiosztassal is el lehetne lenni persze a hatranyaival egyutt. En nem akarok se pajzsos "mage" se healer "rugo" lenni. Ha megveszem sztem faragok majd vmi tankot crafting vagy buffer/debuffer secondary skillekkel aztan elore. Bar igazabol varni kene 1 honapot mig kiderul mi-hova-merre magasabb szinten...
Mivel itt nincsenek classok, a játék nem is preferálja, hogy magad alakíts ki egy szûk specializációt, legalábbis elején.
Például itt egy klasszikus szituáció: Alfar fut, mi üldözzük. Néhány féle dolgot tehetsz: 1. Futsz utána és nyilazol 2. Futsz utána és mana missile-zol 3. Futsz utána és megpróbálsz melee rangebe kerülni, és hátulról ütlegelni 4. Futsz oldalra, és megpróbálsz elébe vágni
Ez nem specializáció, de az hogy melyiket választottad, melyiket taktikát szoktad sûrûbben alkalmazni, hatással van arra, hogy melyik skilljeid fejlõdnek.
Persze ha nem vesszük figyelembe az amikor gyakorlásképpen direkt ismételgeted üresbe bizonyos skilljeidet.
Ne felejtsétek el, hgoy pure mágus elég életképtelen itt. mire ellövöd az összes manád a másiknak még mindig félig lesz a staminája te meg max futhatsz ha nicns más skilled
és csut mesztelenül sem rohangálhat, mert a varázsláshoz kellenek hozzávalók reagensek, nélküle meg kb csak a self healet meg a mana missile-t tudod lõni
Tanácsot kérnék craftingban. Magamtól biztos, hogy az enchant professiont elõbb-utóbb megszerzem, de valami kellene még mellé. Mit ajánlotok?
Én a jewelcraftingra gondoltam, mert az érdekes :p, statokat a kész gyûrûk ugyan nem adnak, de lehet õket enchantolni, ha jól értelmeztem a fórumfall hozzászólásait. És talán kevesebben is csinálják.
Enchant mellé a skinning skill illik? Mintha a goblinnyúzásból esett volna goblinfog meg szem, amik enchant anyagok.
Jewelcraft mellé meg bányászat kell gondolom, legalábbis egyszer már bányásztam gyémántot :p
A potionok mennyire hasznosak harcban? Ja és még egy: mi a különbség az alchemy és a herbalism között? Mindkettõ potikat csinál a leírás szerint.
Bakker de játszanék már.
- Tömegben magasabb szinteken mágiázás inkább a debuffokban/buffokban merül ki, mert fejletten a default varázslat is jóval nagyobb területre hat/több csóvát lõ. - van cd. - szinten minden skill ugyanaz minden ágon (pl ugyanazok a highlvl sword skillek, mint a highlvl axe-nek), a gear itt igen sokat segít, bár itt a buffolás helyett fõként resek miatt jelentõs elõny, ha van jó cuccod. Player skill kimerül a "ki veszi észre elõbb" szerepben és a jó helyezkedés megtalálásban, na meg az elején a távolságiak begyakorlásában - az elején szakmázás csak annak fejlesztésére jó, cuccot klánházig nem érdemes tartogatni, money sink all the way. Pénzt kizárólag skillekre ssabad költeni. Sok idõ a gyûjtögetés, el lehet dönteni, hogy azzal szórakozol, vagy inkább ütlegelsz és skillt fejlesztesz azon idõ alatt. - nem lesznek elõnyben, 90%-ban egy adott harcnál mind közelharc és mind távolsági skillek is egyaránt fontosak.
-ha sok a haver nem érdemes oda lövöldözni spelleket mert õk is sérülnk - collision szerencsére van - kékzöldstb item baromság nincs de persze nem mindegy milyen cuccot használsz - elvileg minden cucc craftolható és kopnak is rendesen feltéve ha elöbb ki nem lootolják belõled :D - mágusoknak sem árt vmi jó bot meg nekik sem érdemes pucéran mászkálni de szerintem nem sok elvetemült ember van aki csak szimplán mage akar lenni.
Collision detection nekem úgy rémlik, hogy van. Nem tudom, van-e zöld kék epic, eddig minden, amit láttam, az fehér volt, de van egy quality-je, gondolom az a szám felel meg annak, hogy ez mennyire jó cucc. A többi kérdésre meg pár hónap múlva fogok válaszolni :p
Nekem is lenne par kerdesem, ha megint behal a szerver valaszoljatok pls:D - FF miatt mennyire hasznalhato egy erosen magia spec tomeg pvp-ben? Ugy olvastam minden spellnek van splash dmg-e, friendly fire-t csak fuggoleges melee-vel lehet elkerulni. - Van-e collision detection? (nem orulnek neki, szerintem tobb hatranya van, mint elonye) - Itemizacio milyen? Fontos a gear, vagy a skill kiosztas szamit inkabb? Milyenek a dropok, szokasos zold, kek, epix? - Minden cucc craftolhato es tonkremegy idovel vagy ellopjak. Van-e igy ertelme magas szintu szakmara gyurni, vagy nem eri meg draga dolgot kesziteni mert csak safe zone-ban lehet benne fesziteni? - A full loot miatt elonyben lesznek-e a magiahasznalok? Ok nem fuggenek a fegyvertol annyira, mint egy melee.
Ha összehangoltan mozognak, szerintem van. Pölö a núbok fele odarohan melee-zni, ettõl a núbok seregének ranged tagjai rögtön használhatatlanok lesznek, hiszen nem tudják kiszúrni az ellent, vagy lõnek összevissza, vagy nem csinálnak semmit.
Azután a focus damage-nek is nagy hagyománya van ugye, egy összeszokott csapat hamar kinyír pár embert, fókuszálva a tüzet, a núb meg üt, akit lát, és ha az elszalad, akkor inkább célpontot vált, és azt üti tovább, az elszaladó meg esetleg felgyógyítja magát közben.
Persze én is úgy osztom az észt, hogy egy napos vagyok, szóval fenntartással kell kezelni az írásaimat... :p
Egy összeszokott tapasztalt csapat, ha kihasználja a terep adottságait és vigyáz a staminára, akkor lever szétzilált bandát még akkor is ha azok 3x túlerõben vannak.
Tisztaban vagyok ezekkel. :) En azon filozofaltam, hogy ha van 20 noob es ellenuk 10 nem noob, ugyanolyan skillekkel, akkor a 10 nem noobnak van e eselye nyilt terepen a tobbseg ellen. Torzonborz azt mondta, hogy van, en meg akkor elhiszem. :)
Sajat boron tapasztaltatok? Kivancsi leszek, mi sul ki ebbol a jatekbol. :) Egy MUD jut rola eszembe, ahol anno sokat jatszottam es ott is hasonlo jatekrendszer volt. Persze az meg telneten futott. :D
Nem a skillek itt a különbözõ megtanulható/gyakorolható harci/fegyver skilleket jelentik.
Ha mondjuk te mint kezdõ nullkilometeres kari akinek a kard skillje 1.0 szembetalálkozol egy tapasztaltabb( de még mindig kezdõ karival, mondjuk velem akinek a kard skillje 35.0), akkor az én DPS-em jobb lesz akár ugyanazzal a fegyverrel mint neked és több esélyem van téged levágni. Ehez még azt is hozzá kell tenni hogy egy magasabb skillû karakter fegyverzete is lehet magasabb szintû. A nullkilóméteres kari is tud használni 100-as fegyvert és ezzel többet sebez, de ha fegyver szintje (rank) magasabb mint a szükséges skill levelje a karinak, akkor az a fegyver sokkal gyorsabban eltörik mintha egy megfelelõ szintû karakter használná.
10 tapasztalt jól koordinált játékosnak van esélye 20 kezdõ ellen akik össze vissza téblábolnak.
Skilles alatt azt ertettem, hogy tudja mikor-mit kell nyomni. Amit te mondasz az gondolom ugy is van, magasabb skillu emberek gyorsabban bedaraljak a fejletlenebbeket.
maradjunk annyiban hogy még nincs healer szerep. van azért még ott egy rakat spell amitõl még messze vagyunk hogy kipróbáljuk. :) izé vagyis azok akiket mage skillek érdekelnek.
de az biztos hogy nem olyan egyszerû ez sem mint máshol.
pont itt nem érvényesül szerintem a sok lúd disznót gyõz elv. persze ha azonos skillek csapnak össze akkor csak a jó helyezkedéssel és a focussal lehet nyerni a több ellen.
viszont egy magas karakter simán levág egy egész hadsereget is ahogy láttam eddig amíg tart a staminája
Hát azért én eltudok képzelni egy olyan megoldást hogy a város támadóit a várfalon felsorakozott ijász/mage osztag koncentrált tûzzel felmorzsolja. Pont úgy ahogy az AoC-ban mutatták a devek egy rakat videóban de sose sikerült megcsinálni. Itt ez egy használható taktika. De igen ha közelharc van akkor a ranged már használhatatlan pont úgy ahogy egy valóságos csatában is lenne.
Gyógyításról el lehet felejtkezni, azok akik tudnak azok célzott gyógyítást tudnak csak, amivel ugyanúgy el kell találni az "áldozatot" mint a magic missile-vel. Ez a gyógyítás viszont szart se ér. Szóval nincs healer szerep hála a jó istennek.
A friendly fire egyik kovetkezmenye az is, hogy a tomeges pvp inkabb melee orientalt lesz. Vagy rosszul gondolom? A gyogyitassal mi a helyzet? Mindenki healelgeti magat, vagy lesz hasznalhato party heal is?
az ff elkerülhetõ ha egymás közelében nem vízszintesen vagdalkozik mindenki.
A friendly fire miatt talán kevésbé érvényesül itt a falkataktika, mint más játékokban, de persze aki többen van, jobban áll.
mászkálni pucéran kell . a többinél meg tényleg elvehetik a cuccokat amiket kiharvesteltél de azért lehet találni viszonylag biztonságos helyeket.
falka taktika érvényesül de ezért lehet okoskodni itt nem is kicsit. pl vki csalinak áll mire elkezdik üldözni sprinttel , szépen lemegy emaitt a staminájuk a többiek meg rájuk támadnak lesbõl. na ilyenkor szopacs mert ha nincs/kevés a stamina akkor egyáltalán nem vagy kevés ideig tudnak harcolni.