Az emberek minden nap csoportokban engedjük be. Ezt azért csináljuk hogy a sorbanállási idõk elfogadhatóak legyenek. A kapacitásunk véges de dolgozunk a növelésén. A következõ héttõl kezdve a napi csoportok nagyobbak lesznek. Azon is dolgozunk hogy új szervereket inditsunk. Alapvetõen azon dolgozunk hogy a lehetõ leggyorsabban megoldjuk a gondot. Tudjuk hogy az account man. rendszer nem kielégitõ, nem mi irtunk a rendszert és nekünk se tetszik. Az elsõ naptól kezdve dolgozunk rajta hogy lecseréljük. Minden support levelet elolvasunk és dolgozunk rajtuk természetesen fontossági sorrendben.
Ha hetvegeig nem sikerul bekerulnom akkor erosen elgondolkozom az egeszen :D
ha magyarul zanzásítanád pár mondatban ... thx :)
We’ve been letting people buy the game in groups every day. This is done mainly so that we don’t have too many people trying to enter the game at the same time thus creating very long queue times. Our capacity is limited, and we’re working to increase it. Starting next week, the groups being allowed in the game will be larger. We’re also working on getting new servers up. We’re basically doing all we can to improve this situation as quickly as possible.
This was not helped at all by the account management system which hasn’t lived up to anyone’s expectations. This is not software that we’ve created, and since day 1 of its operation we’ve been working to get it replaced with something better.
It also needs to be said that we read all your support requests and we’re prioritizing and working on everything you’re reporting to us.
The sales will open up again around 7pm GMT until sold out, same will happen tomorrow Friday. There will be no sales over the weekend but they will resume on Monday around the same time.
DragonKnight múltkori linkjét javaslom használatra, végén a számot átírni a megfelelõ cvv-re!
vagyok IRC-n ha kell.
megint lesz intel? :)
Minden versenyzõ készüljön fel, jelentkezzen be az account oldalra. (elég jól megy még, tegnap ilyenkor már lagzott mint állat) minden kártyaadat legyen a helyén. Az account oldalt kb 2 percenként frissiteni hátha elindul a bolt.
mindegy nem gyorsvonat ez . mindenesetre skill fejlesztés között szerintem van különbség mert a knives érzésem szerint lassabban megy mint a sword az archery meg elég jó tempóban fejlõdik ahhoz képest hogy eddig nem sokat használtam.
Mit akarsz vazze elfelejtetted már a Vanguard grindelést?? 2 óra horgászttal 1-ról 35-re toltam a fishing skillt.
Szerintem még nem játszottam összesen 2 napot, de már a swordplay 25.
A skillezés gyorsasága sokkal jobban függ az adott skill szintjétõl mint az összes ponttól.
Pont úgy mintha minden skill egy kis szint lenne. Elmondás szerint minden skill 50-pontig relative gyorsan nõ majd onnan lassul 75 felett pedig igencsak lomha lesz. Ezt a sebességet trimmeli még az hogy mennyi aktivan ismert (használt) skilled van.De ezt nem jelenti azt hogy ha már ismersz mesterfokon (lvl75) mondjuk 20 skillt és elkezdesz egy újat 0-ról akkor az nem fog viszonylag gyorsan 25-re majd belátható idõn belül 50-re nõni.
Nem ha meghalsz akkor csak a nálad levõ cuccok resetelõdnek. Játékmechanikailag van rá lehetõség hogy a skillek is. Ezt onnan lehet látni hogy mikor bejelentkezel akkor a system logban az összes a karakter által ismert skillt a a rendszer attach-eli a karakterhez. Ez azt jelenti számomra hogy a skilleket a rendszer dinamikusan adja hozzá a karakterhez, ergó van rá lehetõség hogy el is vegye. Csak még nem lehet tudni hogy hogyan.
Igen, tudom, pont ezért erõsen belimitálja a reálisan felszintezett skillek számát. Voltak leírások h pl. 5k cap és egy aktív harci képesség 4-5-szörös szorzóval esik latba, míg más skillek 3x-os vagy simán 1x-essel. Eléred az 5k-t és minden fejlõdés lelassul. Nyilván jópár olcsó basic skill alapvetõ lesz, meg pár fõ támadóképességet is érdemes lesz maximumra húzni. CC képességekkel lehetne talán a legjobban variálni, de azok nincsenek.
Ha megölnek, akkor ugye a skill-ek nem resetel-õdnek?
Mégegy a soft cap nem jelenti azt hogy van egy limit abban hogy mennyi skilled lehet. AZ ÖSSZES skillt megtanulhatod. A soft cap azt jelenti hogy minnél több skillt tanulsz és használsz annál lassabb a fejlõdése a skilleknek. Tehát vagy egy szûk képesség csokrot gyorsan fejlesztesz vagy pedig egy széleset igen lassan.
Az induló skilleket (alapképességek mint harvest, craft, védekezés, támadás, fegyvertípusok használata, futás úszás, jump stb had ne soroljam) megkapod ingyen mind 1 ponttal indul. És úgy nõnek ahogy õket használod. MINDEN más skillt vagy megveszel az NPC-tõl vagy találsz ládában, vagy kilootolod. Vagyisz szerzel magadnak. Az hogy mennyi lesz az ettõl kezdve csak tõled függ. Az is tõled függ hogy az alapképességek közül mit használsz és mit nem.
A harci és crafting skillek azok csak akkor nõnek ha aktivan használod õket. Nem lehet a sword play-t úgy növelni hogy a levegõbe csapkodsz a karddal. DE vannak olyan skillek amiket lehet makrózni. Ilyenek pl. Futás, Rohanás, gugolva járás. Beállsz egy fallal szembe bekapcsolod az auto-run és otthagyod a karit egy két napra. Mire vissza jösz max skillje, lesz.
Amúgy meg itt a hivatalos álláspont:
Macroing and Cheating Policy Anyone macroing within the tower protected areas will be warned once, and then kicked. Repeated violations could result in a ban. Spamming spells or any other disruptive macroing activity within the tower protected areas will be kicked without warning. Repeated violations could result in a ban.
Unattended macroing could get you kicked anywhere in the world depending on the situation. You engage in it at your own risk.
Any use of third party programs which modify or alter the game including cheats, hacks, mods, bots will instantly result in a permanent ban. There will be no appeal. No excuses such as “I was just testing” will be accepted. We will detect and enforce aggressively.
Na jó, de mégis mire számítsak? Rendben, hogy van 500-1000 skill, ezek egy része konkrét ability/spell, meg adott a soft cap, de mégis hány használható képességem lesz pár hónap játék után? Nem mindegy, hogy 10, 30 vagy 50. Macro meg nem lesz tiltott?
Azért a skillezés nem olyan gyors hogy jelenleg sok emberke fel tudna mutatni über spelleket/képességeket. Megosztán gondolom elõször mindenki a passziv skillekre hajt amivel hatékonyabb a damage kisebb a stamina/mana felhasználás stb. Csak jó része ezeknek apassziv skilleknek is mint pl. a Mastery skillek akkor vehetõk meg ha az alap skill már lvl75. No az meg egy harci skillnél amit nem lehet makrózni hanem õlni kell hozzá hogy fejlõdjön, nem egy egyhetes meló.
Errõl ment a vita a fórumon, én látatlanban is egyet értek azokkal, akik szerint lopás esetén azonnal és büntetlenül meg lehessen ölni.
alapból van a standard melee hack meg mana missile és egy self heal.
MINDEN más képesség/varázslat az fizetõs skill. Aminek skill szint elõfeltétele van. Pl melee-ben van egy aktiv kard skill(képesség) ami knocdown-olja az ellenfelet. Ezt 300 aranyért méri a figther NPC és kell hozzá legalább 25-ös sword skill. Az összes egyéb képesség is hasonlóképpen mûködik, de vannak szép számmal több ezer aranyba kerülõ dolgok amikhez lvl75-ös skillek kellenek.
1. EGYSZER megütöd majd vársz 10 másodpercet, ha noob akkor elkezd verni mint a lovat és utánna beszürkül. Ekkor megölöd kilootolod a hullát és röhögsz rajta egyet.
2. Beállsz egy partyba. VIGYÁZZ hogy csak ismerõs partyba állj be mert ismeretlennel partyzni halálos hiba!! Ha partyban vagy akkor azért meggondolják a ninja lootot. Party módban viszont invite neki, ha noob és joinol akkor verjétek le büntetlenül. Ha nem joinol akkor körbe kell venni a mobot és verni ha ti találjátok el egymást akkor nincs baj ha õ is üt akkor valószinûleg bele fog ütni az egyik party tagba, szürke lesz, meghal.
A videókon amúgy csak teljesen friss karakterek vannak? Mert az alap melee/ranged támadáson és 1 darab spellen kívül semmit nem látok. Egy közepesen fejlett karakternek hány képessége van (persze itt relatíve kimaxolt dolgokra gondolok)?
melee harcnál külsõ nézet van , rangednél ( archery/mage) meg belsõ fps.
Minden maxon a grafikai beállításokban. 40-70 fps. Az árnyékok bekapcsolva. Egy gond van/volt az árnyékokkal, néha bizonyos osztásonként volt egy vízszintes csík bennük. Ezt úgy tudtam orvosolni hogy árnyékok kikapcsol majd vissza kapcsol, és erre eltûntek.
hmm lehet a vid. kártyád nem szereti az árnyékokat. saját : C2D E6400 , 2 gb , 4870 ( 512 ) minden maxon és simán fut. vagy lehet végre egy játék ami ATI-n jobban fut ? :D
és rendesen megy Vista alatt, ablakban, de minden maxon.
lehet, hgoy vmi hülye beállítást használok, de nem fut vmi szépen nálam ha bekapcsolom az árnyékokat.
q6600as proci, 4 gb ram, 9600 gt
többet vártam a beszámolók alapján a gépemtõl :)
A naplemente meg a napfelkelte az egyik legjobban megcsinált grafikai része a játéknak. No meg azok a kráterekkel teli brutál nagy holdak amik mögül elõjön a nap. Az árnyékok valós idõben mozognak, rövidülnek, hosszabbodnak pont úgy ahogy az a valóságban is van. Van verõfényes szép napsütés (bár ritka), inkább felhõs borult mostanában az idõ. Idõjárás (esõ, hó, vihar stb) bár ígérve van még nincs benne. Ami zavar hogy nincs ingame idõt mutató óra (semmilyen óra sincs) így nem lehet tudni hogy az estébõl mennyi van még hátra stb.
Hát amit itt zenének neveznek abban nem sok haszon van. A játék egyik nagy baja a hangrendszer szerintem.
A launcher zenén túl nem sok zene van a játékban az is inkább egy halk hangulati aláfestés. A hangeffektek meg egyenesen borzalmasak. De legalább egybõl meglehet hallani ha a közelben vannak mások is. És azt el kell ismerni hogy itt erre igen nagy szükség van.
van hébe hóba , nem is rossz bár most ki van kapcsolva mert terepen jobb ha mindent hallasz.
Nekem a LOTRO-ban nagyon tetszett a zene, nagyon hangulatos volt, itt mire lehet számítani, van egyáltalán zene?
tegnap én is lenyilaztam egy alfar-t , egyedül mászkált a drága mi meg 3an egybõl rávetettük magunkat. próbált cikkcakkban futni de nem sokat segített. aztán kb 1 órára rá jött egy aflar raid és legankeltek de már nem volt nálam semmi értékes mert lepakoltam mindent. a hülye gyíkjaik elõl nem tudtam elfutni :D jó móka eddig a játék.
Lonni : igen a napszakváltás folyamatos. elég jól néz ki .
Mindig örülök, mikor egy csapat Alfar megrohanja a newbie-kat, aztán szépen hátbatámadva õket elvéreznek:) Odaállítanak állig vértben, robusztus pajzsokkal és teli inventoryval, az esetek többségében senki nem is figyel a sírköveikre. Ma már többször is lootoltam ki 300+ pénzes sokpotis emberkét, hehe.
patchelés után úgy tûnik jó minden..de amikor a playre nyomok, nem enged tovább, kapásból kivág : Error starting Darkfall: 14001
vmi ötlet?
valaki elmondana nekem, hogy lehet megvenni ezt ajatit, melyik oldalon kel regisztralnom es vasarolnom, mert egyenlore nem talalom sehol..:0
We processed all the orders we could for today and we'll do this again tomorrow around the same time.
Thank you, The Darkfall Team __________________
próbálj bejelentkezni játékba, elõbb lehet, minthogy a mail megjön.
most meg jött újabb mail, nah inkább hallgatok és várok...bocsi
bár most fogalmam sincs mi van :) utánna kaptam még egyet, hgoy nem volt sikeres, és egy link benne Darkfall - Transaction Failed... a link meg csak simán az accountba vizs be a billing részhez, de az fix hogy jól van kitöltve
viszont egy régebbi oldalon meg
Subscription already active. Subscriptions Darkfall Client Download : status active Cancel Subscription
Amount Paid Price with VAT 49.98 EURO
Description : Includes one free month of game-time. This is a monthly recurring subscription product. After the initial charge of 49.98 euro for the Darkfall Client plus one free month of game-time, there will be a 14.00 euro recurring monthly charge, unless the subscription is cancelled. You can download Darkfall Installer HERE Remaining 31 days
szóval nem tudom most mit meg hogyan :D a játékot még csak most szedem, meló miatt
állandóan ezt írja :The service is not available. Please try again later. már félórája , kb 5 percenként folyamatosan frissítve van pedig... ennek új nevet kell adni: Darkfallos mert csak sz*patják a jónépet grrrr