We’ll open up sales of a limited number of copies of Darkfall tonight European time Tuesday March 3d. We will try to repeat this every weekday until the extreme demand slows down and we’re able to leave the shop open 24/7. To answer the questions of how you can sell out a digital download, we’re throttling the number of new players in the world to limit queue times and protect the user experience. Server optimizations first and adding new servers in time are the steps we are taking to improve this experience.
From our launch experience, the extreme demand caused the account management infrastructure to lag and often time out. The hammering of the system by the users made things worse. Repeated attempts by users led to charge failures because of bank security rules. Incorrect billing information also led to failed transactions.
We expect the account management system to face extreme demand today as well. In order to try to avoid the issues we describe above, users who refresh before timing out, open multiple windows or tabs, and hammer the system will be temporarily blocked. Please do not refresh unless you have timed out or you will lose your place in the queue.
We'll post when sales open. If the copies we have available for today sell out, we will repeat this process again tomorrow.
A skill resetrõl még nincs semmilyen info. NEM lehet választani PRIMARY skillt minden skill nõ ahogy használod. Szóval kéne hozzá valamilyen NPC amivel ezt meg lehet oldani.
Minden alap skill 1.0-val indul. A vehetõ skillekhez kell elõfeltétel. Szóval van egy egyfajta skilltree, amit senki se látott még. Azonkivûl vannak racial skillek amiket csak egy adott faj tud megtanulni. Szóval elég nagy itt még a homály ahhoz hogy lehessen akármit is tervezni.
"http://darkfallinfo.com/index.php?pa...ode=1nttcjrx1l Claus jumped in a thread today and commented on Maxing Skills.
Claus: You can unlearn skills you no longer want.
Additionally, certain skills count less towards the increased difficulty curve than others. A skill such as 100 Baking contributes, lets say 10 points to the total skills pool, while a more important skill such as 100 Disarm contributes, lets say 50 points to the total skill points pool.
Every skill is weighted like this, and we are trying to make it as balanced as possible.
So, a person with 20 different lesser skills such as baking, tailoring, taunt etc may in fact have the same or less total skill points than a perfectly built character with 10 greater skills such as Necromancy, Fire Magic, Swordsmanship, Parry etc. "
Vagyis:
Skilleket lehet reszetelni. Nem a skillek száma számít, hanem a skillekben lévõ pontok száma. Minden skillnek megvan, hogy milyen súllyal számít bele a teljes skill-mennyiségbe. Tehát egyszerû skillek, mint a fõzés, kisebb súllyal számít bele a teljes skill-mennyiségbe mint a lefegyverzés.
A skillek középerõs (50-ig) szintre viszonylag gyorsan nõnek. Utánna viszont belassulnak rendesen. Ez azért van hogy egy reroll ne fájjon annyira.
fejbõl nem vágom hogy állnak a harci skilljeim de megnézni se tudom mert most 1 órára lelõtték a servert. a fishing kb 22-24 körül áll ás max ha 1 órát pecázgattam . de ezt ugye könnyebb növelni mint a harci skilleket mivel ahhoz csépelni is kell valamit nem elég a levegõben hadonászni . :) played time-ot nem tudom meg lehet e nézni , remélem igen.
Ket gyokeresen eltero harcmodort lehet magas szinten uzni csak ido kerdese? Ha 3 honap mulva feketeoves baltaskent megunom a csapkodast csak atoltozok cloth-ba es kezdhetem fejleszteni teszem azt a necromanciat? Ez az en bajom, hogyha celiranyosan fejlesztek egy karaktert es primary skillnek felveszem a hozzaillot az elejen akkor azt kesobb lehet-e valtoztatni?
Vagy pl. egy verbeli meleenek kesobb kinszenvedes lesz a magic mivel mar annyi pontot koltott a melee skillekre, hogy nagyon lassan kap ujat amit magicre kolthet.
Na mindegy, logikusan gondolkodva tuti lesz lehetoseg valtoztatni akarmilyen hc game. A kezdok ugyis elneznek valamit, a halado megunja azt a stilust, stb..
na kérem megalakítottuk a Prophecy-t . mindenkit szeretettel várunk amint be tud jutni . :) a clan managment elég jónak tûnik , sok mindent lehet benne állítgatni.
Minek? Használod a melee-t, és idõnként a varázsbotot, ha úgy érzed, hogy varázsbottal jobb vagy, akkor inkább azt használod.
Ez az 1 karakter/szerver azert eleg gaz... Eddig egy mmo-ban se az elso karakterem lett a mainem, azzal az ember csak ismerkedik a jatekkal.
Ha csinalok eloszor egy konnyen jatszhato melee dps karit akkor torolhetem ha kesobb pl. caster-re valtanek? Vagy lehet vhogy resetelni a skilleket?
Itt sincs... Ami van, az hogy az elsõnek felvett (40?) skill dupla olyan gyorsan fejlõdik, mint a késõbb felvettek. EVE-ben viszont az alapstatok elosztásától függ, hogy melyik skill milyen gyorsan fejlõdik, szóval ott se ugyanolyan gyorsan fejlõdik minden skill. Meg hogy itt használattal fejlõdnek a skillek, EVE-ben meg csak az idõ függvénye.
A hasonlóságot arra értettem, hogy EVE-ben is kitolod például a light missiles-t maxra, mielõtt áttérsz a heavyre, de ahhoz hogy heavyt használj, a cruisert is ki kell tanuld, mert azzal tudod használni. Szóval tanulsz mindenbõl felváltva/folyamatosan, úgy hogy mindig életképes legyél. Ez itt még hangsúlyosabb, mert csak úgy tudod a skillt fejleszteni, ha aktív vagy, harcolsz, ergó életképes vagy.
Itt nem egy meghatározott végleges buildet fejlesztesz, hanem a karaktered folyamatosan fejlõdik. Megteheted, hogy csak a varázspálcát használod, még akkor is ha közel jött a mob, de akkor hátrányba kerülsz, ahhoz képest, mintha elõvetted volna a kézifegyvert. Ha nem veszed elõ a kézifegyvert, akkor nagyobb a valószínûsége hogy meghalsz, elveszted a cuccaidat, ami visszavet a fejlõdésben. Lehet hogy jobban jártál volna, ha elõvetted volna azt a kézifegyvert. Szóval a fejlõdés inkább spirális, mint lineáris. (Mondhatom azt, hogy mint EVE-ben? )
Semmi nem jelzi, idõvel majd meg lehet tanulni, hogy melyik területen körülbelül milyen erõsségû mobok vannak. Ám mivel õk is lopkodják a játékosok cuccait, könnyen lehet, hogy egy béna kis mob vmi rohadt erõs cuccal rendelkezik s emiatt szed szét.
jelzi vmi, hogy egy mob milyen erõs? vagy majd az elsõ ütése megmutatja? :D
A lehetõség meg van rá, hogy bármilyen archetípust legyárts, csak nincs értelme. Heavy armoros mage-nek pl azért sem, mert nehezebb páncélok nemcsak a mozgékonyságot és sebességet csökkentik, hanem jócskán gyengítik a spelleket is.
Mivel nem kötött a dolog (primary/sec kivételével), így gyak. bármit meg lehet alkotni, az már más kérdés, hogy ezek nem állják meg a helyüket semmilyen szituációban sem.
Az elsõ 4-6 hónapban kialakulnak majd a leghatékonyabb buildek/kaszt típusok, utána már az emberek 80%-a ezekkel fog mászkálni. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem lesznek egyedibb összeállítások, csak helytállni lesz nehezebb velük. Ezért is gondolkodtak el egyszer a default kasztokon, hogy az elsõ 6 hónap felesleges idõpocsékolásait valamilyen szinten nullázzák.
Amúgy mennyire lehet szélsõségesen fejleszteni a karaktert? Ugyanúgy létrehozhatók a szokásos "classok", csak sokkal több átmeneti típus alakítható ki? Én, mint casterbuzi, mennyire extrém nukert tudok létrehozni, ill. megfelelõen haladva lehet-e szívós, amolyan tank-mágust kialakítani? Videót errõl nem nagyon találok.
majd 20k ? kicsit túlzás , nekem 13k-t vontak le.
Nos, szerintem az ingyen client download lényege az lenne, hogy adnak hozzá trialt vagy csak a havidíjat kell befizetni 1 hónapra. Így majd' 20k zsákbamacsa.
Látom megelõlegeztél egy banner cserét. Nem túl korai. Én csak akkor tenném ezt ha az ingyen 33 nap után elõfizetnék rá. :) De ezt még nem lehet és addig ki tudja hogyan maradnak talpon a fiúk.
Trial nincs és belátható idõn belül nem is lesz hiszen még azok se tudnak vele játszani akik fizetnének. Az EBAY-on egy-egy preorder 100-300USD-ért kelt el.
A klán városban nincs mindenkinek saját háza. Ahogy mondtam nincs player housing. De a város nem olyan mint az AOC városok. Igaz itt is elõredefiniált spotok vannak ahova építkezni lehet, de sokkal több a variáció. Még nem láttam igazán jól kiépített várost mert a bétaban se volt rá lehetõség. DE AZ A MONDÁS osztán hogy igaz-e vagy sem kitudja. Hogy annyira be lehet egy várost építeni hogy igazi jó kis deathmatch pálya tud készülni. sikátorokkal, a tetõk összekötve stb. Ergó jó kis gerilla harc tud kialakulni ha az ostromlók leszedték a védõfalakat. A városban levõ épületek nyitottak, tehát be lehet menni, az hogy pakolni lehet-e ládákba azt nem tudom.
Hú öcsém...elég durva játéknak tûnik. Most úgy érzem, hogy végre egy mmo amibõl lehet valami. Nagy kár, hogy nincs trial, pedig nagyon szeretném kipróbálni...a 10-15k pénzekkel meg nem tudok most dobálózni.
Klánvárosban minden playernek lehet külön háza ahova pakolhat? Ez érdekelne a legjobban.
Néhány dolog azok számára akik nem csak a PVP-t keresik.
A világ hatalmas, teli titkokkal és felfedezni való helyekkel. Sok npc falu/tanya/vár/erõd vár felfedezésre. Lebegõ szigetek, kincses ládák. Sajnos sok hely még teljesen üres, vagyis nincs mob akik le lehetne verni.
DE ahol van mob ott vigyázni kell. A MOB AI ebben a játékban nagyságrendekkel üti a többi MMO mob képességeit. Felejtsd el hogy van olyan hogy tank meg puller meg dps.
Van a mob party meg a te partyd. Amelyik jobb az fog gyõzni.
1. Aggro radius: Függ attól hogy mekkora zajt csapsz, honnan fúj a szél (kiszagol), Sötét van vagy világos, kihsználod a takarást vagy sem. Evett-e ma már a mob vagy nem.
2. Nem lehet nagyon pullolni. Szinte mindig egybõl a leggyengébbre rontanak rá. De ha hirtelen veszélyt szimatolnak akkor semmi perc alatt aggrot váltanak és nincs az a tank aki ezt tudná tartani.
3. Ha úgy érzik hogy vesztenek akkor menekülnek és szeretik az óvatlan diadalittas játékosokat belehúzni a haverjaikba. Vagy csak addig szaladnak, amíg elegendõ távolra nem jutnak hogy íjjal vagy mágiaval megint ne kezdjenek el támadni.
4. Olyan gyorsan futnak hogy te csak sprinttelve tudod õket nagy nehezen utolérni, ami pedig staminába kerül. ÉS ha elfogy akkor megesznek.
Van bodyblock tehát igy lehet valahogy kontrollálni a harcot. De ahhoz összeszokott csapat kell. Viszont a mob van olyan okos hogyha nem tudja elérni a hátul álló mágust vagy azt akit éppen kiszemelt magának, akkor nem esik kétségbe hanem lazán megkerüli a partyt és hátba támad.
A legnagyobb sérülést úgy lehet bevinni ha valakit hátba versz. Ezt tudják a mobok is és megpróbálnak a hátadba kerülni. Közbe te is ezt próbálod meg a haverod is. Eredmény pedig egy õrült tánc ahol ha nem vigyázol több sérülést viszel be a party tagnak mint a mobnak.
A mobok ha megölnek akkor elég jó esély van rá hogy egybõl meghalsz és akkor nincs revive csak respawn a bindstone-nál.
Szóval csak óvatosan :)
na alakul ez. kitegyek még valamit ?
és tényleg , köszi :)
mert ide html kell, <a href="cím" taget="_blank">szöveg</a> target blank hogy új ablakban nyíljon meg
passz nekem sosem volt témám mindig a másokét spammelem teli. De biztos lehet mert sok helyen van. Próbáld meg úgy megadni a linkeket mint ahogy itt lehet. URL tagok között. Hátha sikerül
téma karbantartásról nincs valakinek infoja ? betenném normálisan a linkeket de vhogy nagyon nem akarja.
Gyártottam én is egyet biztos ami biztos. Jól jönne már valami rendes MMO.
Accountot lehet csinálni csak venni nem tudsz jelenleg. De az accountot érdemes megcsinálni. Mert már létezõ acc tulajdonában lehet az online shopot elérni. (most éppen temporary offline).
A kliens csak torrenten érhetõ el és kb. 9GB.
A megvétel 42 euró + 19% ÁFA, nincs még hír arról hogy milyen elõfizetési opciók vannak. a havi díj 11.77 euro +19% ÁFA.
Az ÁFÁT csak EU-n belül kell fizetni tehát nekünk kell.
A guard tower mindent lát, nem lehet elõle elbújni mert átlõ a falon, kövön fán bokron. Pont olyan mint a Concord az EVE-onlineban De ha kicselezed akkor ugyebár biztos lesz olyan játékos aki a free kill és free loot reményében röhögve levág. A leggecibb dolog ami a tolvajlást érinti az a ninja loot. Mivel minden tombstone free for all és EGYSZERRE többen is meg tudják nyitni, ezért fell kell rá készülni hogy mikor lootolsz odaállnak melléd és csak azt látod hogy szemed láttára veszik ki elõled az über lootot.
Venni nem lehet mivel nincs pénz a következõ szerverre. DE ez sincs még teljesen teli ( 10k online játékos/szerver a cél). A görögök azt mondták soon(tm) megfogják nyitni a shopot. De hogy ne haljanak meg a fanok az f5 gomb nyomogatásában ezért a shop megnyitása elõtt 12 órával a fórumon be fogják jelenteni.
Dragon Knight Köszönjük a részletes beszámolót ! :)
azt majd írjátok meg melyk szerverre mennek a magyarok akiknek sikerült megvenni a játékot.
jah és kéne egy link ahonnan meg lehet rendelni , vagy egy leírás hogy milyen lépéseket kell hogy meglegyen, és kb mennyibe fáj ? :P
ha rouge vagy nem tudsz besunnyogni a városba ( legalább is amelyiknél voltam ) mert a tornyok egybõl elkezdenek lõni és hamar kinyírnak de nem is lenne értelme bemenni mert akkor meg a többi player vágna le.
egyelõre nem lehet kapni de azt mondták megint lesz egy kevés account . ne kérdezd mikor. :( pedig jó lenne minél elõbb.
Elolvastam pár angol beszámolót, amik alapján kiváló HC koncepció sok helyen gyenge kivitelezéssel. Ezt most az itteni vélemény is megerõsíti. Egy karakter/server, erre régóta várok. Városok mennyire védettek? Lehet sunnyogni, vagy mindenképp elkap az õrség? Arról tudni valamit, mit terveznek animációval, sync bugokkal etc? És hol lehet megrendelni, sehol sem találom.
No akkor megpróbálok egy rövid leírást/beszámolót adni.
A játék ugyebár hivatalosan 25.-én indult, de 25.-én éjfélkor még nem volt :) valamikor 26.-án reggel el is indították a szervereket, de sokáig nem mentek mert brutális desync bug volt mindenhol. A mobokat nem lehetett látni, a játékosok síeltek vagy helyben futottak szóval happy volt mindenki.
Végül szombatra stabilizálódott a dolog és lehetett egy kicsit játszani, majd vasárnap volt az elsõ nap mikor szinte egész nap ment a szerver. (délután volt egy offline patch miatt, meg este fél tizenegykor egy másik 3 órás leállás).
Jelenleg csak a preorderes emberek tudnak játszani. A preorder accountok száma hozzávetõlegesen 20K ( nincs hivatalos infó). Ennek a tömegnek kb. a 50% sikeres preordert vett. (jó volt a hitelkártya info, volt pénze és a görögök se baszták el az ordert) Akiknek nem sikerült a preorder ott többnyire a görögök elbaszták az ordert mert a bolt nem bírta a rohamot. Ezeknek az embereknek jelenleg is tart a javítása és az accountok kiosztása.
A játékban tegnap este kicsivel több mint 6000 játékos volt. ( A friend hozzáadás ablakban lehet ezt a számot látni, nem lehet tudni hogy egy az online játékosok vagy az összes játékos száma)
Mivel egy játékos egy szerveren csak egy karaktert tud létrehozni ezért a játékosok száma egyenlõ a karakterek számával.
Most egy kicsit a játékról.
A görögök ( full amatõr játékõrült banda, kb olyan szinten most mint a CCP (EVE online) az EVE kiadásakor), egy hardcore full pvp full loot FFA mmo-t akartak létrehozni. Fõleg azoknak az igényeire építve akiknek már a Ultima Online Tramrel utánni kiadása is túl laza. A játék kb 8 éve van fejlesztés alatt ami látszik is rajta mert több helyen 8 éves színvonalú megoldások vannak.
A hardcore-ságot a következõ dolgok húzzák alá.
1. Csak EGY karakter per szerver 2. Full fps combat minden ütés AOE, van friendly fire melee-ben, ranged-ben és magic-ban 3. Skill alapú karakter fejlõdés, csak és kizárólag a játékos játékkészsége valamint a játszott karakter skilljei határozzák meg nyerés esélyét. 4. A használt skillek fejlõdnek és új skillek fejlõdését nyitják meg 5. Csak fps vagy közeli vállon felüli nézet van, nem lehet körül nézni, kizoomolni stb. 6. Mindenki mindenkit öl. Vannak faj szövetségek természetesen de ez csak azt jelenti hogy a szövetséges fajok egymást friendly-nek látják és be tudnak menni egymás városaiba ( nem a játékos városokra gondolok) 7. Ha megöl egy mob vagy egy játékos akkor minden cuccod ( tökéletesen minden tehát nincs olyan hogy valami megsemmisül) bekerül a TombStone-ba, amit AKÁRKI kilootolhat. Te pedig egyszál farokban meg egy kezdõ fegyverrel kezedben újraéledtsz egy bindstone-nál ahova utoljára bindelted magad. 8. Az inventory hasonlit az UO inventoryhoz nincsenek slot-ok a mindent egymásra hajigálsz akkor értéket tudsz elrejteni a szemét halom alatt, ez azért fontos mert kivenni/lootolni az inventory-ból/tombstone-ból csak egyesével lehet és úgy hogy el van rakva fegyver.
Ezek a dolgok már elõrevetítik azt hogy nem egy WOW stilusú casual (urambocsá Carebear) MMO a Darkfall. Itt legalább annyi az izgalom egy halál esetén mint mikor az EVE Online-ban pukkan az elsõ Battleship és 1 hónap mire összegrindeled a következõ árát ( legalábbis a kezdetekben)
Combat:
Ahogy mondtam minden ütés, mágia AOE hasonlóan mint az Age of Conan-ban. Az íjazás nem AOE de ott eltalálni a mozgó célpontot elég sok gyakorlást igényel (ez igy van a mágiával is, csak a mágiában elég a közel landol az ellenhez a magic missile). NINCS CC (Crowd Control) egyáltalán, itt minden a koordináción és a stamina/mana menedzsmenten múlik. Minden staminába kerül, ha ütsz akkor az, ha ütnek az is. Ha elfogyik a staminád akkor védtelen vagy és támadni se tudsz. Egy jól összeszokott csapat képes leverni 2-3x nagyobb csapatot is.
Lopakodás:
Nincs lopakodás abban az értelemben hogy nyomsz egy gombot és láthatatlan leszel. Neked kell úgy közlekedned hogy ne vegyenek észre, ne halljanak meg. Ezt segíti az hogy fps a játék tehát ha mégy valaki után akkor meg lehet oldani hogy hátulról jól letámadd. A környezet elég jól segíti a lopakodást. rengeteg fa meg bokor van. Vannak olyan fák amikre fel lehet mászni.
Crafting:
Minden dolgot ami a játékban van lehet craftolni. A craftereket két dolog segiti. 1. Item decay. Minden dolog romlik idõvel és használattól függõen. Ez fõleg a fegyverekre és a páncélre igaz. Én tegnap 3 kardot törtem bele a csontvázakba 2. A craftolt cuccok jobbak mint az amit a vendornál lehet kapni.
Jelenleg nincs AH és player shop de tervezik õket. Ezért csak a WTS spam mûködik most
A craft is skill alapú de sokat nem tudok mondani róla mert még nem craftoltam. A lényeg az hogy van gyûjtögetés meg craftolás. A gyûjtögetés elég egyszerû odaálls egy resource node-hoz ( fa, kö, érc, gyógynövény) és a megfelelõ eszközzel elkezded kiaknázni. Hogy mit kapsz az lutri, de az esély függ a skilltõl. A resource sose fogy ki és egyszerre többen is tudják használni, (mindenki azt kapja amit számára a szerencse ad). Nem tudjuk hogy van-e valamilyen különbség a node-ok között, ritkaságban stb ( minden node amit láttam standard spawn volt) Van még két speciális resource node. 1. Viz. Itt térdig állva a vizben horgászbottal felfegyverkezve meredten csak a vizet nézve lehet pecázni. Az hogy mit fogsz ki az szintén lutri. Halat, rákot stb. Ezeket eladod van olcsó meg van drága ( halak olcsóak, de az egyik rák 5g-t ér a merchantnál)
2. Tombstone. Minden tombstone-t le lehet nyúzni. Ehhez egy nyúzó kés kell. Amit kapsz az általában valamilyen reagens vagy bõr. A reagensek a potion gyártáshoz és a spellekhez kellenek a bõr pedig a páncélgyártáshoz.
A crafterek a nyersanyagot receptek meg craft helyek segitségével tudják item-mé konvertálni. Többet nem tudok errõl. De a crafterek örülnek a rendszernek. Csak a player shoppot hiányolják nagyon.
PvP, Klánok stb
Akik már látták azt mondják hogy ennek a játéknak van a legkomolyabban kidolgozott klán interface-je. Mindent meg lehet csinálni benne egy kivétellel, az rangokat nem lehet átnevezni. A klánok háborút indíthatnak, szövetségbe tömörülhetnek, vagy nap-ot köthetnek egymással.
A klán építhet magának várost vagy elfoglalhat egyet egy másik klántól.(esetleg nem foglalja csak porig égeti hagy szopjanak a crafterek)
Nincs önálló player housing klán város van csak.
A PVP-t kissé megfûszerezték egy alignement rendszerrel. Ezt azt jelenti hogy faji szövetségesek megöléséért büntit kapsz és ha negativba megy az alignement akkor az npc város õrök meg a guard tower ölni fog.
Ha véletlenül megcsapsz egyszer valakit, aki számodra szövetséges (kék a neve) akkor 10 másodpercre rogue vagy. Ez idõ alatt támadhatnak büntetlenül. Ha többször csapod meg akkor legalább 2 percre leszel rogue. A rogue meg fog halni ha bemegy az npc városba mert a guard tower két villámmal kivégzi.
Világ:
A világ hatalmas és arra mégy ahova akarsz. Nincs zóna, instance, láthatatlan fal, semmi csak egy óriási nyitott világ.
Kivitelezés:
No itt kezdõdnek a negatívumok. Mivel ez egy 8 éve fejlesztett játék sok olyan dolog van benne ami 8 éves már. Ilyen pl. a hang rendszer. Gagyi szar hangok semmi EAX meg hasonló a pozicionális hang eléggé buggos. Ki kell az egészet vágni a kukába és újra írni.
A karakter animáció a másik igénytelen szar szemét. Olyan gagyi hogy már szinte jó. Ez is az a dolog amit ki kellene dobni és újra csinálni. Gondolom a pénztelenség volt az oka ennek a két dolognak.
A grafika jó én valahová a WHO és a Vanguard közzé tenném minõségben. A teljesítménye viszont kiváló. Nálam max beállításokal full shadows ( a környezet így a fák is rel time árnyékot vetnek) 1920x1200-ban 50-70 fps megy a játék egy ATI HD4870-en) Ami hiányzik a grafikából az az AA. Nem lehet bekapcsolni és driverbõl se lehet kierõszakolni.
A felhasználói interfész eléggé pilótavizsgás. Nem hasonlít semmire se moddolni nem lehet.
És eléggé szokatlan/gagyi míg meg nem szokja az ember. Vannak olyan gombok rajta amit ha megnyomsz akkor olyan üzenetet kapsz hogy "ezt gombot még egyszer meg ne merd nyomni" :) A chat rendszer szintén gagyi. Nincs local chat se say bubbi a karakterek feje felett. Eléggé egyszerû nem észrevenni a tell-eket.
Ami hardcore-ságot kissé felpuhítja. 1. Védett területek a npc városok körül. Itt ha harcolsz akkor a guard tower kivégez. 2. Univerzális bank. 3. Rogue rendszer
A szerver elég stabil lett az utolsó patch óta, de a desync hibát nem tudták még teljesen kireszelni. Mi is láttunk ilyen bugot tegnap nem egyszer.
Összeségében ötleteteit nézve igéretes, a technikai kivitelezést nézve amatõr megoldással állunk szemben. Ha a görögök a kapott pénzt jól kezelik és gyorsan megoldják a problémákat akkor egy új EVE Onlinehoz mérhetõ sikeres full hardcore pvp játék lehet belõle. Pont úgy ahogy az EVE indult egy kis független fejlesztõvel akik nem akar WOW killer lenni és jelenleg még azt se akarja hogy többen megvegyék a játékot mint ahányan már vannak.
hajaj de még mennyire hogy pvpztünk , tulképp errõl szól az egész :D ált. 5000 felett van a playerek száma de egész jól bírja a server bár desync hiba néha elõjön. még nem vettem semmit de nincs még AH ( nem tudom lesze e ) . eddig csak lootból ruháztam fel magam. szerencsére lehet találni egész jó cuccokat. van mindenféle potion ( hp, stamina, mana ) és lehet craftolni is ezeket. enchant is van meg egy rakat szakma . bújkálni max a nagy fûben lehet meg ha sötét van az árnyékban de külön stealth nem tudom van e. 1-2 exploiterrel már összefutottunk ( pl speedhackerel ), remélem megkapják a permabannjukat .
Magyar klán alakulóban van , ma meglesz rá a pénz és megcsinálom Prophecy-t .
Vettetek már játékosoktól valami holmit, a player-driven economy jegyében? Van rá valami intézményesített módszer (pl. AH, market, stb), vagy a jó öreg "WTS stuff" spam a városokban?
Van értelme a craftingnak? Vannak gyógyitalok, buff adó italok? Enchanting képesség?
Lehet bújkálni, meglepetésbõl támadni? Vagy ez csak papíron mûködik jól, a valóságban nem?
Sokan nyavajognak a különféle hackek miatt, mennyit érzékeltek ti ebbõl?
Víz alatti részek mennyire vannak jól megcsinálva?
Van már magyar klán?
Mennyien vannak a szerveren, és milyen gyakran találkoztok más játékosokkal? Milyen ütemben fejlõdnek a skillek? Pvp-ztetek már?
Ma reggel felkeltem beléptem kb fél10kor aztán délben ki , ebédeltem , fél1kor beléptem és egészen mostanáig bent voltam. Azt hiszem ez önmagáért beszél. :) Oké persze ahogy korábban írtam benne van az újdonság varázsa de eddig tetszik. Most 3an nyomultunk csapatban és így már kicsit nagyobb biztonság érzetet adott mint egyedül de még így is levertek valakit közülünk 1-2szer és ment a levesbe a cuccos. Volt amikor mob az még a jobbik eset mert gyorsan kilootoltuk a társunk hulláját majd visszaadtuk a cuccát. :) Ja igen mobok , na azt hiszem ezen a téren nincs gond igaz néha bugosak és egy helyben állnak de ha nem akkor össze vissza mozognak , menekülnek ha kell majd hirtelen visszafordulnak és megint neked támadnak. Élvezet a harc na van benne kihívás. Egyedül talán a fool loot ami frusztráló de hozzá lehet szokni. Gyakrabban kell a várost látogatni és pakolni a bankba a cuccot. A környezet nagyon jól meg van csinálva , szépen kidolgozott. Legalább is amit eddig láttam belõle de már a kezdõhely környékén is van pár érdekes hely . Na nem tudom mit írjak még sok mindent lehetne de konkrét kérdésre szívesen válaszolok ( soha nem voltam jó élménybeszámolásból :P ). Képet csináltam de nem tudom hová pakolta ez a nyavaja így most az kimarad.
No majd holnap irok valamit
se képek,se beszámolók:S:(
Elég jókat ír a másodikban...srácok, akik bent vagytok...írjatok ti is egy kis összefoglalót...képeket, stb.....most, hogy több beszámolót olvastam kezd érdekessé válni a dolog:))
Engem is érdekelne élménybeszámoló, vagy bármi. Jó a játék? Vagy még nem lehet megítélni? Próbáltam elõfizetni, de "Temporaly sold out" vagy miatököm volt.
Üdv itt minkdenki - mindenki ellen ? vagy van 2 frakció mint a wowban és azok egymás ellen ? vagy itt hogy megy a pvp ?
képeket rakjatok be plx
nem ingyenes , nincs trial .
Nem ingyenes. Viszont limitált és limitált is marad. Szóval ha eddig nem vettél, akkor gyorsan.