Nna kérem mmogames-rõl Hunnen bent van bétában igaz kölcsön acc.-al. Az Õ szavára meg adhatunk szóval kiderült milyen is a cucc. Mondjuk nem túl nagy pvp rajongó .
Így a videók után, bármennyire is nehéz, de kimondom, hogy számomra iszonyatosan árad belõle az igénytelenség, mondhatni a gagyiság érzése. Hangok iszonyúak, a karakterek animációja förtelmes. Nekem ezek mind nagyon is fontosak, hogy egyáltalán a hangulat meglegyen. Hiába szép a táj, ha korcsolyázó emberek közlekednek akik derékból csapkodnak..
Tudom ez még béta, de sokszor mondtuk, hittük ezt más játékoknál, hogy ha megjelenik, akkor már minden szép és jó lesz, aztán nem történ semmi.
mindkét kézzel kalimpál , mindkét kézzel kalimpál , mindkét kézzel kalimpál :D
" How do you rez someone it is a spell or skill? Z. Everybody has this skill, you start with it. I have not fail, but for people who were just raise if they die again they go to their bind place. No rez for u! "
Tudtommal mint UO. Bárki tud éleszteni. Ha egyvalaki túléli a fightot, az fel tudja kapni az egész csapatot. Persze PvP-ben ha kigankelnek valakit, az megy vissza éledési pontra.
Itt van egy eleg erdekes olvasmany. Valaki volt olyan lelkes es osszeszedett minden hivatalos megnyilvanulast a jatek fejlesztesevel kapcsolatban... erdekes dolgok voltak, es talan a vilag eddigi leghosszabb betajanak lehettunk szemtanui :d Ezek utan abban is ketelkedek hogy egyaltalan meg ebben az eletben megjelenik majd a jatek :D
amúgy tetszik a koncepció meg szinte minden ötlet ami a játékkal kapcsolatos,de hogy egy legelészõ tehenet nemlehet eltalálni mert épp arrébb mozdul egy dúsabb fûcsomóra mikor épp rálõsz....ez gáz:P
betaleak blogon kint van 4 részes DF walkthrough , érdemes megnézni már csak a jó minõség miatt is.
egy nyomi goblin NPC-t 1 percig lõ mire megdöglik.....,mert az mindíg elmozog:S meg mire kitargeteli.....pffff
Duplázok! Két csudijó sárkányos videó a szokott oldalon.
NA, ezt szeressük, épp ma olvastam h sokan uncsinak tartják a közelharcot, meg h minden fegyver ugyanolyan erre tessék. Pár varázslat is gyorsabban fog célba érni. Csak lesz itt valami :)
szvsz el fogják tolni, ha nem szivárognának ki infok a játékból gyakorlatilag semmit sem tudnánk ami azért fura... 3 hét a megjelenésig? kétséges az egész, de bízzunk, mint mindig:)
meglássuk. 1vs1 / kevéspc vs kevéspc esetén lehet hogy kellenének ezek a nyavaják de amikor sokan esnek egymásnak akkor már hent megy ezerrel és nem biztos hogy futkorászás/kergetõzés lesz. ha meg igen na bumm kellenek íjászok / lovasok akik ezeket elkapják. szabad kezet ad a játék és lehetõségeket . szóval lehet hogy jó fajta lesz ez a combat már ha nem darkfail lesz :D
én speciel már bazira unom a targetelõs csilliómillió gomb nyomogatós harcot.
nemhiszem,hogy az esztelen futkorászóshadonászást és lövedék/spell elõl simán elugrást sokáig bírna egy magunkfajta játékos....,de legyen igazad!
Ha megnézed a videokat, akkor láthatod hogy a levágott player kari vagy fél percen keresztül haldoklik, az elég idõ, hogy mindenki odaérjen, mire a lootolható sírköve megjelenik. A lootolás idõbe telik, mivel egyenként kell a cuccokat átrakosgatni. Ameddig haldoklik a kari, addig fel is lehet éleszteni. Ha nem élesztik fel, akkor annál a kõnél éled, ahova kötötte magát.
Az "érvek kifejtése" többféle lehet. Ha netán összeállsz ismeretlenekkel, akkor eleve kockázatos dologba fogtál. Ha meg tudtok egyezni, akkor ok, ha nem, és erõsebbnek érzed magad akkor megpróbálhatod megszerezni a teljes lootot. Vagy már elõre ilyen megfontolásból csatlakozol.
Az ignore-t itt felejtsd el. Van jobb. Itt megadatott hogy legankelj valakit aki nem szimpatikus, és még durcáskodni se kell mellé.
Ha klán szinten van a party, akkor meg lehet egyezni. Ha valaki nem tiszteli a többieket, akkor azt a városkapu elõtt le lehet ölni és kirugni. Az FFA PvP olyan nevelõ erõ, ami vagy helyrerakja a vérpistiket, vagy hamarjában elmegy a játéktól a kedvük.
A harc utáni gyûjtögetés egy lehetséges foglalkozás. Persze nem kockázatmentes.
snare,root,knockback és lassítás nélkül a harc halott lesz...... még a lõfegyverek/spellek elõl is egyszerûen elszaladsz azt hali....
A tobbirol fogalmam sincs :d de mielott meghalnal meg vergodsz egy kicsit a foldon, hogy kilootolhassanak le kell gankelniuk egy skillel, de van egy masik skill a revive amivel osszekaparhatnak a halalod elott. Gondolom ha mar meghaltal es kilootoltak akkor annyi :)
harcoltok 2vs1 megölitek a szerencsétlent, de mindig minden loot a közelharcosé lesz (amíg nem lesz helye/túlsúlyos) a távolsági karikkal szemben? Mert azért gondolom nem csak haverokkal fogsz partyzni akikkel meg lehet beszélni az ilyeneket. Ez azt fogja eredményezni hogy harc közben akire nem másztak rá az oda megy lootol, majd elfut a rákba hátra hagyva a másikat...persze lehet mondani hgoy ignore a gyerek azonnal de talán nem ez a megoldás :)
Vagy nagy mass pvp 20000 halott, majd az uccsó kettõ milliomos lesz, mert ha a tárgyakat nem is bírja el a pénzt azért csak össze tudja szedni ha nem rakták be a bankba? :D
van egyáltalán resurrect/feltámasztás vari? vagy aki halott az cammoghat vissza mindenképpen
pl a loot rendszerrõl semmit nem tudok még...aki kapja maraja alapon megy? vagy aki az elsõt bele uötte...groupnál hgoy megy...lesznek-e warbandek vagy mik, hányan lehetnek egy groupban
városokat hogyan lehet elfogalalni, npc-t kell megölni vagy van egy zászló ami átfordul másikba ha sokan ott vannak? :D ctf vagy valami :)
ez az elsõ játék szerintem ahol a megjelenés elött ilyen és hasonló alap kérdésekre sem tudjuk a választ :) (vagy csak én :D )
Jah, mert onnan vesszük az infók többségét. De egyre több konkrétat tudunk (láttunk) a játékról.
de pl a force pull/push-t már én is láttam a spell ikonoknál, így el tudom képzelni hgyo simán lesz snare a fegyver képességeknél
ez erre qa forumra is igaz ugyebár :)
Valami olyan snare amit folyamatosan fenn kell tartani, és közben staminát használ az mûködhetne. Az hogy a fórumon valaki mond valamit az nem mérvadó, sõt a sok troll sokszor direkt ír félrevezetõ dolgot.