Bocs, de az elöbb pont a leglényegesebb "nem" szócska maradt ki. Szóval nem meghívásos alapon mûködik.
A cikk valóban régi lehet, vagy az írója nem elég tájékozott a témában, hiszen a Facebook már elég régen nyitottá vált bárki számára. Egyáltalán meghívásos alapon mûködik. Azért a publikálás elött az írónak illett volna legalább egyszer megnyitnia a www.facebook.com-ot, ha már egyszer arról ír.
Ez szerintem egyáltalán nem reklámcikk, a Facebook sokakat érdekel, én is rákattintottam. Az mondjuk elég arcátlan dolog volt az SG-tõl hogy az RSS olvasómban nemrég "Karácsonyi invitel ADSL akció" vagy valami hasonló címen jelent meg egy "hír", illetve annak álcázott teljesen nyilvánvalóan reklámcélú írás.
ON: azért, mert látom hogy Gipsz Jakab barátom megvette a Tokio Hotel legújabb CD-jét az Amazonon, egyrészt hülyének fogom nézni hogy CD-ért pénzt adott, másrészt akkor sem fogom kedvelni az ilyenfajta nyálzenét ha a legkedvesebb ismerõsöm azt szereti. Ha meg mondjuk tetszik egy új PDA-telefon, azt akkor is megveszem ha Gipsz Jakab sosem hallott róla. 1x éves korban még talán mûködik a "húúú a Pistinek olyanja van, nekem is kell" típusú dolog, de a fiatalkorúak nem épp fizetõképes célcsoport, úgyhogy az efajta reklám hatékonysága megkérdõjelezhetõ.
Ez a "biztos reklám" szöveg már annyira nevetséges, olyan, mint a Totalcaron számonkérni, hogy miért ír a BMW-rõl vagy az Audiról. Egy IT portál sem hagyhatja ki a Microsoftot vagy a legnagyobb közösségi portálokat, mint a MySpace vagy (most már) a Facebook, mert egyrészt tényleg több tízezer magyart érint, másrészt az ott zajló események néhány hónapos késéssel Magyarországra is begyûrûznek.
Ilyen cikkeket olvasva eszembe jut, amikor minden hétre jutott egy addig még sosem hallott IWIW nevû vacakról írás -aztán nagy pénzért eladták, vagy a tömérdek mafaszom a neve annak az online hülyeségnek, ja seconlife. Szóval azok a cikkek. Ha ezért fizetnek, hol az (x) jelölés, amibõl tudja az olvasó, hogy reklám, ha meg nem, minek nyalja az SG a seggüket ingyen? Mert ez kõkemény reklám itt kéremszépen. Én kérek elnézést.
"A Facebooknak jelenleg mintegy húszezer magyar felhasználója van" Több hónapja több mint 20.000. Jelenleg már majdnem pont 30.000 felhasználó. A hír meg kicsit már régi: http://webisztan.blog.hu/2007/12/06/a_facebook_visszavesz_egy_kicsit_az_arca