Sose bírtam megérteni h mi a jó ebben, az illegális autóversenyzésben, a drogozásban stb... Õszintén szólva, én nem bánnám ha az ilyen tahóparasztok szilánkosra halnának, mert megérdemlik...hogy miért?? azért mert többnyire az ártatlan, szabályszerûen közlekedõ ember hal meg az ilyen s*ggfejek miatt... és õ mit csinál?? felépül, jobb esetben folytatja tovább, roszabb esetben szerez vmi maradandó károsodást... emlékszem, láttam egy, vagy talán két éve 1 videót, ahol oroszországban volt ahsonló motoros eset... csak ott a rendõr(?) vette fel...azért tettem kérdõjelet, mert a videóban az volt, hogy nem bírták elkapni a 2 motorost, ezért rájuklõttek... az egyik elesett, a másik meg azonnal megállt... és most elkondolkoztam hogy lehet esetleg nekünk is ezt kéne csinálni?? nekem õszintén szólva semmi bajom nem volt a motorosokkal,addig, amíg el nem kezdtek tirpákodni, és nem kezdték el felvenni azt, h 300al repesztenek, és be-bemutogatnak a rendõröknek...nekik ez a "menõ",addig, amíg el nem esnek, és el nem patkolnak...csomó ismerõsöm motorozik, de õk normálisan, nem 300al mint az elsõ videóban a hülyegyerek...mondom, nekik ez a vicces...másnak meg majd az lesz a "menõ"(mert elképzelhetõ h lesz ilyen)ha megunja h száguldoznak, és rá nem lõ...mondjuk az számomra is "menõ" lesz... MIÉRT NEM LEHET NORMÁLISAN KÖZLEKEDNI?? ha annyira akar 900al menni, akkor menjen el gyorsulási versenyre(legálisra gondoltam, de oda minek ugye??-,-) és ott fitogtassa mit tud... ott elvileg csak magában tud kárt tenni... de ne az utakon veszélyeztesse mások életét... azt se értettem mikor ott játszott a h*lye a rendõrautóval... a rendõrök meg csak követték, feltéve ha bírták... az a minimum hogy megállítattom a forgalmat, és valami elérhetõ helyre szögeságyat kérek... de most ez nem evidens??? Meg lehet most kövezni, keresztre lehet engem feszíteni, ki mit akar, de én ezzel mostmár így vagyok, és valószínûleg nem is fog(sajnos) megváltozni a véleményem. köszöntem
"Nem az a célja, hogy megöljön vele valaki mást" Olyan ember nincs, aki nem gondol arra, hogy megölhet mást a száguldással, ezt nekem ne meséld be. Ha mindne úgy menne, ahogy mondod, akkor pl. kézigránáttal rohangálnék az utcán, mert nem az a célom vele, hogy mást megöljek, csak baró, élvezem, hogy van nálam. Aztán egyszer bumm.
Ez nagyon tetszik, hogy midenki milyen egyenes amíg nem törénik meg a baj. Én felvállalom, hogy megszegem a szabályokat. Sõt ha halálos balesetet okoznék valszeg nem vallanék magam ellen. Egyik ismerõsöm Apja ittasan bekanyarodott a vonat elé (autóval) a mellette ülõ ember meghalt. 1,5 év letöltendõt kapott de nem vonult be (elbújt). Egyébként kémia tanár volt nem az a sorozatgyilkos típus.
Nincs már GP500 de béna. Ha te nem lennél itt nem kellene a moderátor. Impotens kis fasz. Ja és van motorom. http://www.sportmotor.hu/tagok/53863 Rühes kis korcs vagy.
Nem tudom, mit szólnál, ha valaki hozzád közelálló embert elütnének, és a gyilkos (mert mi más lenne, tisztes állampolgár?) azzal védekezne, hogy õ nem akarta/nem gondolt bele a tettébe. Szerintem ott helyben péppé farigcsálnád.
A cikkhez csak annyit szólnék hozzá hogy. 1. Aki 120 + lóérõs motorokat vásárol nem lassan szeret közlekedni.(Nehéz is 170 alatt tartani, oda kell figyelni,light-os turázgatásnál is pill alatt 140+al mész.) 2. Aki szeret száguldozni az azért tisztában van azzal hogy ez egy orosz rulett,és akár melyik nap lehet az utolsó. 3. A cikkben említett elmebeteg,motorosok szégyene,nem azonos az olyanokkal mint például én. Szeretem a sebességet,gyorsulást DE csak olyan helyen tépem ahol ismerem az utat nincs kereszt út forgalom,stb. Vagyis nagyon valószínü hogy nem ölök meg senkit magamat is beleértve. Városban öngyilkosság sietõsen haladni,még ha kifejezetten jol vezet is az illetõ, a többi közlekedõ nincs felkészülve arra hogy valaki 120-al közeledik és kifordul mondjuk, mert még messze van. Én olaszországban élek,itt millionyi motoros van és higyétek el hullanak mint a legyek,akár száguld akár nem.
"Szerinted az M7-en közepes forgalomban a 200 még belefér?" Nem mert nem annyira van tervezve az út és ez forgalomtól független dolog.
Egyébként meg aki 200al megy ott ahol a sebességhatár 130 az nem normális. Ezt lehet magyarázni meg ragozni a tény tény marad. A kressz nem véletlenül van kitalálva. Ami abban van az nem tökéletes pontos és nem mindig alkalmazható teljes mértékben, de mint emlitettem irányadó. Aki viszont 200al megy a 130as korlát mellett az nem hogy irányadónak nem tartja a kresszt hanem egyszerüen fittyet hány rá. A gond csak ott van hogy a fizika viszont nem hány fittyet a motorosnak. És már elõre látom ahogy majd kinyirsz egy család ahogy 200as tempóban beszálsz valakinek a szélvédõjén. Akkor majd lehet magyarázkodni hogy igy teljesen normális és hogy nem láthattad elõre (és majd nagy kussban leszel errõl a forumról ahol kb. 50 ember mondta meg mennyire életveszélyes az ilyen)
Akkor tisztázzuk még azt is hogy aki 200al megy autóval autópályán itthon, azt is agyonlöném de rögtön. De még mindig elõbb lõném agyon az ilyen motorost mert az autós egy fokkal hamarabb tud megállni és egy fokkal kevésbé csuszik meg.
"200-ért 40 000ft pénzbírság jár (130x1,5=195). Ettõl aztán szar embernek érzem magam. "
Vicces, ezt mondod majd nyomorékan is? Nem azért kell biztonságosan vezetni mert fhú a rendõr majd csunyán néz rám és megbüntet. Hanem azért hogy ne halj meg és ne ölj meg te se senkit.
Ha olyan marha okos vagy akkor mit keresel ebben a fórumban?? A gépelési hibákkal nincs gond azzal annál inkább, hogy nem olvasod el mégegyszer az irományodat mielõtt a mehet gombra kattintanál. Szóval matekból lehet, hogy kurva jó vagy de ez a kis szöszenet ismét azt bizonyítja, hogy diszleksziás is vagy.Ha nem volnék ellenfél akkor miért irogatnál ilyen barom állat módon mi?? A stílusod minõsít. A nevetséges helyesírási hibáidról már ne is beszéljünk!! Vagy a dühtõl úgy remegnek az újjaid, hogy már nem is tudsz uralkodni magadon??
Ezt a hamarabb megállást ne eröltesd ennyire mert az ABS-es motor 4m ver 100-ról az autóra. ABS-es Ducati 100-ról 33,5m alatt állt meg. Átlag autó mennyi is szokott lenni?? 40m??
Egyébként akkor elég sok golyóra lenne szükséged. Te szoktál autópályán közlekedni?? Én az M7 használom ha Szombathelyre megyek, az M1-et ha Tatára, és az M3-at ha Kunmadarasra és elég gyakran találkozom 200+ menõ autóval. Szóval nem értem ezt a nagy kiakadást. Eddig azt hittem ez egy köztudott dolog.
Kivagyok én hogy bíráljalak! De a veszekedéseteket nem olvastam el. Ami viszont az M7 200 at illeti te kissebb veszély vagy mint a Nagy autok mikor ugyan enyivel halad. Egymotoros joval kisseb mina a kocsik mek kevésbé kemény de ezzel nem azt mondom nem okozhat legalább akkora bajt. Nem a 200-al van gond,ha nem észnélkül mész. Mint mondtam sport motort nem az vesz aki 50/90/110/130 al akar közlekedni. Ha ésszel teszed semmivel sem vagy veszélyesebb mint az a gyökér aki a belsõsávba 90-100 al bevág eléd amikor te kocsival 130 al elõznéd. Amilyen gyorsan 200-on vagy olyan gyorsan le is fékezel. Itt rendszeresen mennek az emberek ennyivel de reflektor + index és az autósok vannak anyira inteligensek hogy elengednek. otthon sajna az egyik oldal irígy míg a másik el van szálva magátol hogy mekkora májer mert neki tellik ilyen motorra. Amíg ez nem változik addíg ilyen meddõ viták lesznek amit ti csináltok. Félreértés ne essék nem mondom hogy szép dolog száguldozni de ez volt van és mindíg is lessz.
Tévedés motorral hamarabb elslisszolszb a kocsik között mint kocsival fékezgetsz és lesodorsz másik két autót. Félre ne értsd igazad van abban hogy ön és közveszélyes motorral is a 200 de hidd el kocsival sokkal veszélyesebb másokra. Ráadásul kivel ütköznél inkább ha muszáj 170kg-os motorral vagy 2200 kg os kocsival?
Vajon miért vannak lakott területen belül 70es táblák, és miért nem lehet 200al repeszteni a pályán? Amúgy ha taknyolsz, honnan tudod, hogy aki épp melletted, vagy mögötted halad, nem rántja el reflexbõl a kormányt. Ez 130as tempónál, és afelett elég érdekes dolgokat szül. Jó volna külön pályákat kialakítani a motorosoknak, mert meg lehet õket érteni, de nem minden esetben!
"Kivagyok én hogy bíráljalak!" Ez tetszik. Itt egy-két ember olyan marha komolyan veszi magát, hogy az valami hihetetlen. Érdekes módon ezekkel a nagy reformerekkel a való életben soha nem találkozom.
Ez vicc. Nálunk fejlettebb országokban lehet pályán menni, mint a meszes, de hát igen, ez HU, és a lakosai. "Lelõném, mert 200al megy autóval pályán." Látszik elég kevés rutinod lehet, akármennyi is vagy! Én meg azt lõném le aki beáll a belsõbe, és 80al tötymörög!
Na tomcsa addig nyafogott amíg kaptam egy büntipontot.Szánalmas ez az alak.
Tudom, régen motoroztam igaz csak robogóval, meg egy 100cc-s Honda RDvel. Egyszer egy autós felkent a falra(természetesen nõ volt, és valamit csúnyán benézett), 2 hét kórház, vesetükrözés. Kellemes volt!
Meg azért jó móka volt SMKPs jogsival vezetgetni. A hülye rendõr 1X az alvázszám alapján állapította meg, hogy 50cc-s, másszor pedig a karburátor mérete alapján. Gyárilag 80as volt, de az elõzõ tulaj felfúrta 10asra!
De a legnagyobb vicc, hogy a karbi mérete alapján történõ beazonosítást 2 motoros rendõr követte el. Azóta is hálás vagyok a tudatlanságuknak.
Na lépek. Remélem holnap is le lesz fagyva minden, mert akkor megint lehet a kocsinak csapatni, keresztben menni minden kanyarban! Bírom, ahogy a sok rutintalan megbotránkozik!
azta! Ti azóta itt vitáztok ?:o 288 hsz. Nemsemmi. Legalább sikerült valakinek valakit meggyõzni? Vagy rávilágítani valamire? Mert sz.tem elég nehéz eldönteni. Én a száz tizen valameddig olvastam...És sz.tem mindkét félnek volt értelmes elgondolása a dologról. Persze kicsit kezdett elfajulni a dolog és személyeskedõvé válni. De attól még sz.tem mindkét félne igaza van. Csak nem mindegy milyen arányban és milyen téren.
> Nálunk fejlettebb országokban lehet pályán menni, mint a meszes, de hát igen, ez HU, és a lakosai.
Hogy burkoltan fogalmazzam, meg egy eretlen nehany hetes zebra csikonak is van annyi sutnivaloja, hogy nem megy neki egy oroszlannak - meg ha nem is "mondjak" neki. Hihetetlenul okos egy allat ez - kulonosen ha a szellemi kepessegeit figyelembe vesszuk - mert meg azzal sincs tisztaban, hogy csupan egy elete van. De erzi, hogy ezt nem szabad! Nem tudja, hogy miert, de valamiert megsem rohan neki oroszlanoknak.
Az "embert" viszont egeszen mas fabol faragtak, hiszen az 1,6l-es agyterfogataval "intelligens", igy kepes tisztaban lenni egy adott helyzet kockazataival, sot akar kepes azt megelozo tevekenyseggel kovetkezetesen kivedeni is! Akkor megis mi alapjan cselekszik egy biologiai leny onmaga egeszsege, elete ellen? Most az tegyuk felre, hogy fajtarsaival szemben is, mert ekkora elvaras mar vegkepp tulzas ha a faj csoportos egyutteleset is szemugyre vesszuk. Tehat maradjunk csak a szimpla intelligencianal mint magasztos onertekelesnel.
Nezzunk egy konkret peldat. En Angliaban elek, itt valosagos nemzeti kampany zajlik a motoros amokfutok ellen. Ez nem vicc, evente artatlan emberek szazai nyomorodnak meg, vagy halnak meg felelotlen es infantilis szaguldozok miatt - olykor maguk az elkovetok is. Hiaba vannak az orszagutak, de meg az autobuszok, vagy nagyobb reklamfeluletet hordozo jarmuvek is nyaron kitablazva, sokszor kifejezetten motorosoknak szolo uzenetekkel, hogy: "Vedd az eleted, ez az egy van belole!" - a fajtara jellemzo modon ez csak olaj a tuzre.
> De pl. az M7-en 200 az utazótempóm.
Motorral a 20 is lehet eletveszelyes. Az enyem egyebkent legfeljebb 130 ha eppen arra jarok, mert ez a megengedett. Nem veletlenul ennyi. A korlatok, az ut minosege, kialakitasa, stb. egyeb adottsagai ezt teszik lehetove, hogy annak a hasznalatakor a kozlekedes resztvevoi biztonsagos es esszeru hatarok kozott haladhassanak. Aki egy adott utszakasz sebessegkorlatai felett kozlekedik az tudataban kell, hogy legyen, ez a tevekenyseg veszelyes.
Tisztelt Forumtars!
Van ez az intelligens valami - amirol fentebb szo esett: - tudja, hogy letezik, hogy el - tudja, hogy ebbol az eletbol csupan egyetlen van - tudja, hogy leteznek varatlan esemenyek is az eleteben - hallott mar balesetekrol, latott megnyomorodott fajtarsakat - tisztaban van letenek, adottsagainak, lehetosegeinek korlataival - kepes kreativ donteseket hozni, alkotni - kepes fejlett modon kommunikalni, akar az egesz bolygolyan keresztul olyan helyeken elo fajtarsaival is akiket soha nem latott, akar masodpercek leforgasa alatt - kepes tomegmeretekben tajekoztatni, tanitani, muvelni, idosebb fajtarsak tapasztalataihoz a sajat kara nelkul hozzajutni, hozzatenni, azt tovabbadni - olyan eszkozoket kepes letrehozni amelyre egyetlen altala ismert masik faj nem kepes
De a legalapvetobb ertekenek - a sajat eletenek - vedelmeben meg egy tarkabarka zebracsiko is keresztbe alazza. Kerlek segits megertenem, hogy mi kesztet egy ilyen intelligens fajtarsat onmaga ellen valo cselekedetre! Mi az az esszeru tevekenyseg amit ezzel megold es hasznara valik?
---- Tobbieknek: A fobelovest azert tulzasnak tartom, de egyetertek azzal, hogy ez igy nincsen rendjen. Az, hogy ez idaig fajult okai vannak, megpedig alapveto motivacio teren. Egy tarsadalomban minden felnovo ember peldakepekre vadaszik - elsosorban a sajat kornyezeten es/vagy erdeklodesi koren belul. Ezzel onmagaban veve nincsen baj, mert az ember termeszete alapvetoen ilyen. Probal beilleszkedni, probalja elfogadtatni magat a kornyezetevel. Ha ertelmes emberek veszik korul es maga is ertelmes celokert kuzd, elobb-utobb elfogadja egy ertelmes tarsasag - kulonosen ha valami rendkivulit alkot. A gond akkor van mikor egy - feltehetoen rossz - tarsasagban a beilleszkedeshez, kiemelkedeshez valo elvarasok kartekonyak, olykor veszelyesek, netan elerhetetlenek. Ez olyan motivalo ero ami egy eretlen szemelyiseggel rendelkezo embert idejekoran megvezet es a kiemelkedes, tarsadalmi elfogadottsag fele alapvetoen rossz iranyba osztonoz. Ennek hianyaban pedig a legalis rossz peldamutatas, annak elfogadasa maga a problema taplaloja, minden mas utolagos tuneti kezeles (trafipax, buntetes, stb) hasztalan. Semmi mas megoldas nincs erre mint az emberek tomeges muvelese, amihez az eszkozeink ma mar adottak is. De hat ez nem cel...
ddt500 ma 20:02 | Ha olyan marha okos vagy akkor mit keresel ebben a fórumban?? A gépelési hibákkal nincs gond azzal annál inkább, hogy nem olvasod el mégegyszer az irományodat mielõtt a mehet gombra kattintanál. Szóval matekból lehet, hogy kurva jó vagy de ez a kis szöszenet ismét azt bizonyítja, hogy diszleksziás is vagy.Ha nem volnék ellenfél akkor miért irogatnál ilyen barom állat módon mi?? A stílusod minõsít. A nevetséges helyesírási hibáidról már ne is beszéljünk!! Vagy a dühtõl úgy remegnek az újjaid, hogy már nem is tudsz uralkodni magadon??
szöszenet? újjaid?
te a lolok lolja vagy
En mint autovezeto hogy oszinte legyek nem igen kultivalom sem a motort, sem a motorosokat. Eleg sokkal talalkozok sajnos akik szarnak a kreszre es nyomjak a motornak mint a hulye. Neha ugy huznak el mellettem 160-180al hogy szinte csak akkor veszem eszre ha mar elottem van. De arra mar nem gondol a barom motoros hogyha en megyek 90-el mert annyi a maximum az adott utszakaszon (mert barmennyire hihetettlen VAN aki igyekszik betartani a szabalyokat, koztuk en is) es o meg elszaguld mellettem es en mondjuk valami oknal fogva hirtelen elrantom a kormanyt (akar defekt, atszalado allat keresztben az uttesten, futomuhiba neadjisten azert mert elhuz mellettem 250-el) es pont akkor mikor mellettem van es en kilokom az utrol az idiotat, aztan rosszabb esetben megdoglik, jobb esetben meg toloszekben "szaguld" majd elete vegeig, haaaaat, tuti nem fogom nagyon sajnalni. Ahogy az egyik videon is volt: megerdemli a sorsat! Ezek az "emberek" akik a motoron szaguldoznak a sebesseget, a veszelyt es gondolom az izgalmakat szeretik. En ezt megertem, ugyhogy en segiteni is szoktam hogy MEG IZGALMASABB legyen a motorosnak a helyzet. Nemreg Godollorol mentem a harmincason Gyongyosre es Aszod utan ahogy belepillantottam a tukorbe latom hogy jon utanam egy motoros, de mint az orult. Megjegyzem, 90 tempo alatt voltam valamivel, nem sokkal. Szembe folyamatosan jottek a masik savban. Mire elert a motoros idiota, a szembejovo savban pont egy nagy teherauto huzott el mellettem. Szerintem a motoros arra szamitott hogy en lehuzodok a jobb oldalra az ut szelere es ugyanezt teszi a teherauto soforje is, hogy legyen neki eleg helye a fektelen szaguldasra. Csak ott baszott ra hogy sem en sem a teherautos nem igy gondolta. Persze elfert a motoros, de azt az ingast amit elottem lerendezett a motorram mikor megelozott azt latni kellett volna. Szerintem a babszem nem fert a seggebe.
Lehet szaguldozni kedves motorosok, csak azt nem kene elfelejteni hogy az autost a kasztni es a legzsak is vedi. Titeket meg par milimeter textil.
Te az a fajta vagy aki élõszóban is szokott lol-ni igaz??
Miért szerinted a frontális ütközések, hogy szoktak történni? Pl. így. Csak ezt sokan megpróbálják autóval aztán már nem férnek el. Aztán jön a félnapos teljes útzár a 6-on.
> Szerintem a motoros arra szamitott hogy en lehuzodok a jobb oldalra
Az igazsag az, hogy ebben az esetben a KRESZ es a BTK szerint is koteles vagy a motorosnak segiteni Te is es a tobbi kozlekedesben resztvevo is - fuggetlenul attol, hogy o az aki szabalytalankodik. O nem csupan szabalytalankodik, zavar, akadalyoz, hanem veszelyeztet*. Ilyen esetekben MINDENKINEK a lehetosegeihez merten a maximalis segitseget kell nyujtania neki, akar meno ez igy akar nem. Ezt csak azert mondom mert sokan nem tudjak. A fenti peldaban, ha a motoros nem ussza meg, hanem valami baja esik, netan meghal es meg tanuk is vannak, akkor bortonbutetes a minimum amit kaphatsz.
Persze mas teszta ha a segitsegnyujtassal ujabb veszelyhelyzetet teremtenel, mert ez esetben pedig TILOS segiteni.
En szemely szerint anno 2 ev felfuggesztettet kaptam mert egy elmebeteg eletet megmentettem meg. Ejszaka volt, kapaszkodosav megszunese. En idejeben meg az elojelzo tablak elott behuzodtam a belso savba. Savvaltas utan belenezek a tukorbe (akkor mar a kulso sav vegenel voltam) es latom az allat fenyszoroit, piszok gyorsan kozeledik. Latom, hogy a barom csak a gazt tapossa - tablak garmadajat mar minek figyelje? Elfogy a savja, az enyemben meg nincsen hely. a A szembejovo sav szabad, en beleallok a fekbe es felrerantom a kormanyt**, hogy beferjen az en savomba. Igen am, legalabbis csak szabad volt, ugyanis eppen akkor fordult ki egy keresztezodesbol egy auto abba savba. O ugye elotte korulnezett abba a savba, oke volt minden aztan rafordult. En meg jottem szembol...
Eredmeny: a tetulada meglepett en pedig beledurrantottam a szembejovobe. A no ove nem volt bekotve, legzsak nem volt. A kormanykerek eltorte a mellcsontjat, ket hetig volt komaban, eletveszelyes allapotban. Orulhetek, hogy annyival megusztam amennyivel. Az oriasi szerencsem az volt, hogy voltunk a kocsiban paran es voltak tanuim, hogy a savvaltasom nem volt indokolatlan. Szerencsere a no is felepult.
Es itt jon a szemetseg, mert ha a baromnak nem segitek, akkor belehajt a kb. 80-100m-es szakadekba vedokorlat hijan es ott hal meg. A jogszabaly szerint pedig hagynom kellett volna. Csak, hat masodpercek alatt nincs ido jogszabalyok esszeru merlegelesere, csupan improvizalasra...
* Kihuztam vastagon ezt a harom szot, mert a KRESZ ezeket a fogalmakat szigoruan kezeli.
** Ez az amit nem szabadott volna csinalnom. Beleallni a fekbe az oke, mert ha hatulrol belemdurrant a mogottemjovo az az o sara mivel nem tartott biztonsagos kovetesi tavolsagot. Savot valtani a szembejovok koze viszont mar veszelyeztetes es ebben az esetben gondatlansagbol elkovetett eletveszelyt okozo testi sertes.
Tudom hogy benne van a kreszben. Kesz rohely hogy o tudatosan megszegi a kresz, en meg meg segitsek is neki. Kinyilik a bicska az ember zsebeben ilyenkor.
Legszivesebben leloknem a tetut az utrol, nemhogy segitsek vedeni a szaros eletet!
köszi, ez kb. a hónap legértelmesebb hozzászólása volt!
Amugy mi segitettuk a biztonsagos kozlekedest. Tartottuk a sebesseget es az iranyt mindketten. Nem valtoztattunk semmin. A motorosnak igy nem a megvaltozott helyzetbe kellett belecsoppenie. Ja hogy ot nem erdekelte? Hat minket sem. :)
Dögöljön meg az összes tetû, ha már õk is szarnak a mi életünkre. Ha kihívás kell nekik, ne a mi testi épségünk árán próbálkozzanak. Van még egy pár mód arra, hogy kinyírják magukat, és ezeket egyedül is meg lehet oldani szépen, csöndben. És még tiszta lelkiismeretet is ad :]
Tudom es maximalisan egyet is ertek Veled.
Akinek ennyi esze van az szerintem is inkabb dogoljon meg. Ennek az allatfajtanak en jogszabalyba is iktatnam, hogy ez legyen a termeszetes kivalasztodasa. Ezzel is megovva mas epelmeju kozlekedok eletet, testi epseget. Meg azt is teljesen korrektnek tartanam, ha az egeszsegugy ellatasat a TB nem fizetne ilyen esetekben ha netan megmarad. Mert korhazban van, helyet foglal, villanyt, gyogyszereket, korhazi kellekanyagokat fogyaszt, az orvosoktol es igy mas betegektol eroforrast vesz el, tappenzt kap, stb. Ha 100 evig dolgozna se fizetne be annyi TB-t mint amibe 1-2 ev rehabilitacioja kerul.
Te is ugy jartal volna a legjobban ha nem varialsz. Az hogy o megdoglik egy dolog. Egy idiotaval kevesebb. Es akkor a no sem serul meg. Ha valasztani kell hogy o (a szaguldo) vagy ti, szerintem inkabb ti.
Ma mar en is igy vagyok vele, tanultam az esetbol. A maximum amit kaphtnak tolem segitseget, hogy ovatosan lassitok. Ennyi. A tobbit oldja meg, ha tudja, en nyugodtan akarok aludni.
ddt500: szerintem géprajz helyett nyelvtanból kellene vizsgáznod. Nekem elgépelési hibáim vannak, könnyen megesik, pláne notebook billentyûzeten! De neked helyesírási hibáid vannak, mégpedig nem kevés! Alapában véve te egy primitív ember vagy és ezt most bizonyítottad is! Ott a géped elõtt biztonságban érzed magad, fel se veszel semmit, mert te buta vagy! Hibáidból sem tanulsz, fel se veszed õket, csak játszod itt az eszedet! Nyilvánvalóan ez a természetes magatartásod, mert olyan körülmények között nõttél fel! Igen, ma egyre több a buta fiatal, mert a környezetük olyan! De hiába mondom el, mert öt generációdnak együttvéve nincs annyi esze, mint egy átlagos embernek! Kár, hogy a mai világban olyan bután nõnek fel az emberek, mint Te! Nagy kár! Szüleid hibája. Mert ha T kevés ésszel születsz is, akkor is nekik kellett volna megtanítaniuk néhány dologra! Ebbõl azt a következtetést vonom le, ohgy nekik sincs több eszük! Kár!
uhf na azért ne essünk ekkora túlzásokba. Amíg én olvastam a commentjeit a 100 valahányadikig, addig teljessen logikussan gondolkodott nem volt vele gond. Amúgymeg kurvanagy baromság elvinni a témát személyeskedésbe! Semmi értelme ezzel offolni a topicot, hogy kit tartasz butának és kit nem. Fõleg ha ennyire indokolatlanul teszed.
Ez a 300 fölötti hsz. meg igen ritka erre felé. Ez is azt mutatja hogy elég nehezen egyezik ki a két oldal. Vagypedig hogy elég nyomós érvek szólnak mintkét oldal mellett. Lehet, hogy egy 3. v. 4. nézõpontból kéne megközelíteni...Nemtom, én már a 150 tájékán elvesztettem a fonalat... :) Én is hót buta vagyok :)
Aki 200al tépet (és mindegy hoyg motorral vagy autóval) a magyar utakon az hülye és közveszélyes örült is egyben. FAlhoz állítani és meg van oldva a probléma. És senkise merjen azzal védekezni hogy még nem okozott balesetet meg hogy ha másnak szabad stb stb. Robbanóanyagot is tilos otthon tartani. Nem véletlenül. Pedig az sem mindig robban be, de ha egyszer igen akkor kinyirod vele a fél lakótelepet. Én is tarthatnék otthon 3 köteg dinamitot mondván hogy én tudok vele bánni nálam biztos nem fog felrobbani. Pont annyira mint a 200al menõ motoros nem fog soha elesni...
Egyébként a fennti videók készitõit is falhoz állítanám. Mert az egyik fõ probléma pont az hogy ezek a hülyék felteszik a videóikat a netre hogy mások is lássák menynire menõk, a fiatalok meg ezután õket tekintik példaképüknek és õk is repesztenek 200al mert az milyen menõ látta a neten... (amúgy nekem senkise fogja tudni megmagyarázni hogy egy magyar uton 90es vagy 130as korlátozásnál 200 vagy az feletti sebesség normális. Vagy hogy a vezetõik normálisak)
Dany, a pszichopata személyeskedett! Õ kurva anyázott, buzeránsozott, meg mit tudom én még mit mondott! Egyáltalán nem gondolkodik logikusan, egyszerû a felfogása és a világnézete! Az emberekhez való hozzáállása meg arra utal, hogy primitív! Ennyi!
Csak tudod az a gond, hogy annyi gerinc már nincs benne, hogy felfedje a valódi kilétét. Az anonimitás mögé bújva próbál menõzni (és most a bukósisakot is ide értem, mert hiába véd, nagyon jól elrejti a gerinctelen mocsok száguldozók arcát, aki így büntetlenül hághatja át a szabályokat, legalábbis ezt gondolják), pedig egy normális ember pont lenézni az ilyen suttyókat. Remélem, a fenti vidiben a rendõr megállította végül a seggfejet, vagy feljelentést intézett ellene.
Képzeljétek el, ha egy hozzátartozótokat ölne me egy ilyen nagyképû száguldozó primitív! Rossz érzés! Az életet becsülni kell! Perzse, ddt500 néven futó pszichopata ezt honnét tudja? Õ nem normális! Ugye ma már mindenki tanulhat felsõoktatásban, de õ még csak itt tart, hogy ha õ odajár, akkor õ a valaki! Téved! Attól még ugyanolyan hülye marad, mint volt! Sajnos így született, a környezete meg ront a helyzetén!
Most mindjárt hazajön az oviból Mr. ddt500 és megmondja a frnakót!
Hmm okés nem szóltam semmit. Ezek szerint sokmindenrõl lemaradtam. :S
Na ma korábban hazaengedtek az oviból! Látom hiányoztam!Tomcsa a te hozzátartozódat szívesen megölném. Miért vagyok anonim?? Enyenlõre még én fedtem itt fel magam a legjobban. Nem sok vitapartnerem elérhetõségét látom az adatlapján.
Amúgy az elején az álltalánosítás volt a gond, mostmeg már a személyeskedés. Egyik se jó. Nekem is bajom van a motorosokkal. De csak azzal a réteggel, akik elmebeteg módon közlekednek. Ezek persze a speedesek közül kerülnek ki, de persze onnan se mindegyik ilyen. Amíg valaki képes felismerni és betartani a saját és a gépe korlátait, addig nincsen gond. Persze, hogy nem kezdek el 2 falu között 200-zal repeszteni. De mondjuk egy autópálya egyenes szakaszán ha jók a közuti körülmények, meg a forgalom is megengedi, akkor küdje csak 200-zal neki. Többel persze ne, mert ahogy lejebb is írták a magyar utak / kanyarok messze nem erre lettek tervezve. Sokmindent lehet csinálni, csak ésszel! A legtöbb baleset szabálytalan elõzés ill. az elsõbbség adás elmúlasztása miatt van, és NEM a gyorshajtásból! Sz.tem az elõbb felsorolt kettõ, sokkal súlyosabb bûn mint maga a gyorshajtás. "mindent" lehet, csak ésszel kell csinálni, ésszerû határokon belül. Az tény, hogy azok a speedesek akiket én is utálok, azok már messze túllépték ezeket a határokat! Az összeset. Én olyankor, amikor látom hogy egy köcsög autós, vagy abba a kat.ba tartozó motoros, beláthatatlan kanyarban elõz, azt kívánom jöjjön szembe egy batár kamion! Hogy mért? Mert v.színû a kamionos túléli, de a motoros nem. És mivel az ilyen esetbõl a hülyének is lejön, hogy az adott motoros / autó nagyívben szarik rá, hogy egy családdal teli autó is jöhet szembe, akiket ugyan úgy elcsapna, ezért inkább kamion jöjjön, és így megmenekül legalább egy ember. Mert lehet, hogy nem jön a kamion, a srác megússza mert mázlija van, aztán a következõ kanyarnál eljátsza ugyanezt, de ott már egy család épp hazafelé tart, egyszercsak szembecsapja õket egy motoros 150-nel és ott hal meg mindenki! Akkor már inkább egy kamion gyûrje maga alá a motorost, mintsem hogy a következõ alkalomnál a motoros elmebetegsége miatt egy egész családot öljön meg!
Az egésszel csak az a probléma, hogy Te egy álomvilágban élsz.(Tomcsa, Csaba detto) Álljál ki szépen az M7-re egy radarral és kezd el mérni az autósok átlagsebességét. Amikor fél éve kirakták a kamerákat hány autóst is fogtak meg naponta?? 2000-et?? Nem az zavar, hogy elítéltek a gyorshajtásért, hanem az, hogy úgy tesztek mint ha 1000 autósból-motorosból csak 1 hajtana gyorsan. Nem pedig az 50%-ék. Remélem Tomcsa ha beülsz a Faterod mellé (mert nem feltételezem, hogy van autód) mindíg rászólsz ha gyorsan hajt. Én vállalom, hogy a autópályán gyorsan hajtok. Azt is, hogy lakott területen uszkve betartom a sebességhatárokat.(Az 50 helyett a 60 talán ne halálos bûn) Kövezzetek meg.
Ha elütsz valakit 60/50 mellett, akkor bizony meghágnak a rendõrök a gyorshajtás miatt. Ha 40-nel mennél, akkor már nem. Szerintem meg te élsz álomvilágban. Mint mondták, egy autó sokkal jobban fékez, könnyebben megáll, min egy motoros. Persze ez nem ok a gyorshajtásra, de ha gáz van, akkor jobb esetben könnyebb elkerülni a bajt (bár 200 felett nem hiszem). A motoros max. taknyol egyet, ha megpróbál azonnal megállni (dinamika).
Látom hasonló nézeteket vallunk. Eddig az összes balesetem más hibájából volt. 0% felelõsségem volt(nem volt sunyi gyorshajtás a részemrõl mindnél 50km/ó alatt mentem).Mind az 5 esetben(nem csak motorral) nem adták meg nekem az elsõbbséget. Tudjátok mit?? Falhoz állítanám és agyonlövetném az összes surmót aki figyelmen kívül hagyja a stoptáblát! Jó ötlet nem??
Ja, és minden vitának egy a vége: valaki írta, hogy nem véletlenül vannak a sebességkorlátozást elõíró táblák.
Igen?? Egyszer gyere ki a Hungaroringre és akkor megnézheted, hogy 250-rõl mennnyi idõ alatt áll meg a motor. A MERSZ estéken szokott lenni utasmotoroztatás is. Szívesen viszlek egy kört. Így nem csak elméleti fogalmaid lesznek egy motor fékezési tulajdonságairól. Akkor szerinted minden motoros aki vészfékezésre kényszerül azonnal elesik?? Ez elég abszur kijelentés. Ha oda-vissza megjárom a sulit általában 4-5 alkalomal kényszerülök hírtelen fékezésre.(Néha az én hibámból mert elbambulok)De azért nem szoktam minden alkalommal eldobni a vasat.
Én Németországban élek, de itt annak ellenére, hogy az utak minõsége és a kresz lehetõvé tenné, nem mennek ilyen õrült módon a motorosok. Annak idején még odahaza én is motoroztam, és bevallom nem igen tartottam be a kreszt, talán mert azt láttam más sem teszi ezt. Itt szinte mindenhol autópálya van. Elõfordul, hogy autóval 160km sebességnél úgy mennek el mellettem autók mint ha én állnék, de motoros soha. Beállnak olyan 140-re és ezen a sebességen mennek. Itt nincs vagizás, nincs verseny egy gyors autóval, pedig nem Babettákkal közlekednek. Hiába na, nincs normális közlekedés kultúra Magyarországon. Dugónál igaz itt is a sorok között cikáznak, de ez meg kit érdekel.
Teljes mértékben igazad van. Nem is ezt vitattam. Erre én azt mondom, hogy nem véletlenül vanak a törvények. Gyorshajtásért pénzbüntetés, pont a jogsiba ill. jogsielkobzás jár. Nem agyonlövés, börtönbüntetés. Nekem csak ez a gondom veled (veletek). Még annyi idekívánkozik, hogy mindíg megálltam eddig a rendõröknek. Büntettek már meg gyorshajtásért is.(Nem 200-as volt) Szóval vállalom a felelõsséget a tetteimért a törvényben elõírt mértékben.
Nem akarlak megbántani, de az ilyen felfogás, és vezetési stílus (én vagyok a jani mert nagy motorom van) vezet halálos balesetekhez. (elbambultam vezetés közben) Csak nem Te halsz meg, hanem egy ártatlan. Na ez a gond! Aki másokat veszélyeztet az dögöljön meg ott ahol van, de másokba ne tegyen kárt, mert az normálisan közlekedik, és szeretne este a családjához hazatérni.
Vegyük ketté a dolgot. Az, hogy a városban 40-nél elbambulok és erõs fékezésre kényszerülök csak akkor okoz halált ha motorost verek telibe hátulról (esetleg de ez sem valószínû). 200-nál nem igen szoktam bambulni.
És pont ez az, amirõl beszélek! A száguldozó motorosok elõszeretettel használják a kötelezõ bukósisakot, hogy ezáltal eltakarják az arcukat. Bár nem tudom, milyen módszerekkel lehet egy motorost még azonosítani (ugye, a rendzsámtáblát cserélheti is, mivel a száguldozás miatt amúgy is megbüntetnék, akkor a rendszámtábla miatt már ohne mindegy), mindenesetre ez olyna, mintha egy lepedõt tennék a fejemre, és úgy zaklatnám kint az embereket, majd futás. A hülye kis suttyók, akik vagiznak meg hizdáznak a moccijukkal, bizony nem vállalnák a felelõsséget, ha baj történik.