Champions Online Fejlesztõ: Cryptic Studios Mûfaj: Action MMO Hivatalos oldal: champions-online.com
Lehetõségek: - Hi-Octane Excitement: Elvileg ebben a játékban nem körökre osztott vagy "chargin' mi lazors" stílusú lesz a harc, hanem valósidejû. Szóval nem kell állandóan várni, hogy egy skill/erõ "újratöltõdjön" a következõ használathoz. - Brains required: Minden ellenség és ellenséges csapat különbejáratú képességekkel rendelkezik, ezért nem lehet egy kombóra hagyatkozni, mindig ki kell tapasztalni, hogy ki ellen mi a megfelelõ támadási taktika. - Bring friends, make friends: Szokásos friend/guild/group rendszer. Eddig semmi különleges. - Total customization, at your fingertips: Na itt van az a pont ahhol BIZTOSAN domborítani fog a játék. Már a City of X játékpárosban is megmutatták, hogy milyen brutális mennyiségû kosztümlehetõséget képesek összehozni a srácok, szóval itt se lesz okunk panaszra, ez biztosra veszem. - Your powers, on your terms: na ebben a "feature"-ben úgytûnik kijavítják a CoX játékok egyik nagy hibáját, az erõk monotonitását. Ha minden igaz akkor itt már lehet szinezni az erõket és nem kizárólag kék lesz az energiasugár és nem kizárólag zöld a radioaktív-lézerizé. - Keep your enemies close: ez a lehetõsg ragadta meg legjobban a fantáziámat. Ha tartják magukat hozzá, akkor a játékban lehetõségünk lesz egy saját nemezist kreálni a hõsünknek, aki olyan lesz mint teszem azt Batmannek Joker, Pókembernek Doc-Oc, vagy Supermannek Lex Luthor. - Bigger and better: szokásos reward rendszer. Megcsinálsz egy nehezebb küldetéssorozatot és kapsz új kosztümdarabokat. A CoX-ban is bevált, itt miért ne válna. - Endless exploration: csak a világ nagyságát magyarázza. Fel lehet fedezni a város felhõkarcolóit, a kanadai fagyott pusztaságot, a Holdon levõ csillagközi arénát, a vízalatti Lemuriát, és egy Qliphotic névre keresztelt gonosz univerzumot. - Evil most foul: csak azt taglalja, hogy milyen veszélyek leselkednek a világra. Szupergonoszok, nagy szörnyek, titkos szervezetek, idegenek, a szokásos. - Make your mark: nem részletezik, de elvileg a játékosok tetteinek nyoma marad a világban. Ez egy olyan dolog, hogy sokan igérték már, de szinte sose tartották meg. Szóval ez "hiszem ha látom".
én az ilyen mmo-k terén nagyon szkeptikus vagyok. ha nem fantasy univerzum, akkor én nem érzem olyan "élõnek" a világot, nehezen tudok vele azonosulni :C (pedig hej de jó lenne az az EVE...)
Igen, vannak olyan emberek akik Fantasy-fanok és nem szeretik a Sci-Fi/modern témájú dolgokat és vannak akik meg pont fordítva vélekednek. Én személy szerint az arany középutat képviselem ebben a témában. Imádom a Fantasy-t és a Sci-Fit is. :-)
hát én pl a játékosok tetteinek nyomát ugy tudnám elképzelni hogy vannak különbözõ "bossok" amiket ha megölsz soha többet nem jönnek vissza, vagy mittomén, de ezt egyszerüen lehetetlen kivitelezni...
Gyorsan összedobtam egy bannert.
azis "nyom", ha kikerülsz egy szégyentáblára, vagy az event nyertesek (stílusosan) plakáton/képregényen jelennének meg. de szerintem drasztikus világformálásra nemis lehet számítani...
vagy belerepülsz a földbe, kráter és az ottmarad :) ledöntesz egy épületet vagy ilyesmi. bár akkor egy idõ után nem lenne föld se mivel mindenki ezzel szórakozna :D
miért? sokféle képpen meglehetne oldani a tettek nyomát: különleges küldetések legerõsebb Heroe vagy Villain játékos kinyírása NPC-k ölése, vagy megmentése poénosabban meg falfirkák készítése az épületekre, vagy ilyesmi :)
kíváncsi vagyok mikor lehet majd vele játszani :)
Látható nyomot úgy tudok elképzelni, hogy teszem azt minden zónaában van pár olyan épület ami "termeli" a mobokat (titkos kiképzõbázis, robot-üzem, mutánsokat készítõ labor, millió más lehetõség). Ha egy nagy csapat összefog akkor talán együttes erõvel le lehetne verni a rengeteg ellenséget és egy kitartó frontvonaltologatás után lekapcsolni az épületet, ami ennek hatására valamilyen fizikai jelét adja, hogy kiiktatták és a résztvevõ hõsök neve megjelene az újságban. Ha elég nehézre csinálják akkor el lehetne érni, hogy ne legyen mindennapos esemény.
Bár ez most csak egy röpke eszmefuttatás volt, nem tudom hogyan akarják megoldani.
Köszönjük a hírt. :-) Valami ilyesmire számítottam elsõ videónál. Egy kis concept art, egy kis mozgókép és kész. A késõbbiek amik kifejezetten bemutatók lesznek majd jobban fognak érdekelni. :-)
valami Heroes vagy nem tom mi a neve, meg kell csinálnod a saját hõsödet egy városban, tudsz repülni is, meg lézer látás meg ilyenek, ki is akartam próbálni, de sajnos csak fizetõs részét találtam a játéknak, így nem tettem
Elvileg van trial hozzá. Amúgy ugyanaz a cég csinálta/csinálja mind a kettõt, szóval nagyjából megmutatja mire lehet számítani, csak nyilván több lesz a CO-ban a lehetõség.
A szuperbûnözés túl nagy méreteket öltött és kénytelenek voltak egy olyan börtönt létrehozni ami képes befogadni és ott tartani a "problémás" egyéneket. Mélyen a föld alá épült és a vastag kõréteg megvédte a szupererõk pusztításától, és a bent alkalmazott gátló technológiák leblokkolták a rabok képességeit.
1990-ben egy hatalmas vihar kiütötte a létesítmény áramellátásának felét, aminek köszönhetõen 40 nagyon veszélyes szupergonosz szökött meg (az akkori igazgató lemondott).
2001-ben a megerõsített erõdben az új vezetés annyira szigorú volt, hogy mind a rabok, mind az alkalmazottak között ellenérzéseket keltett. Egy elégedetlen õr bosszúból kiszabadította a Grond névre halgató óriást a "forró-hibernációs" koporsójából. Sok õr meghalt a szökés során.
A jelenlegi vezetés már a modernizációt és válogatott alkalmazottak felvételét szorgalmazza.
Felépítése:
Maga a börtön mélyen a föld alatt van, a felszinen találhatóak meg a személyzeti szállások, ellátó létesítmények és a börtönjármûvek hangárja. A rabokat a föld alatti cellákban tartják, minél mélyebbre hatolunk, annál veszélyesebb bûnözõket találunk. Legalul találhatóak a "forró-hibernációs" fülkék, ahhol a legveszélyesebb szupergonoszok vanak, folyamatos kómában a büntetésük letöltésének idejéig.
Új szomszédok:
Mostanában egyre több aktivitás észlelhetõ a börtön környékén elterülõ sivatagban.
Az egyik ilyen terület az 51-es körzet, ahhonnan egyre több hír érkezik furcsa lényekrõl. PRIMUS (gondolom valami jókisfiús szervezet) az Uranium-síkságon létrehozta a Project Greenskin-t, aminek elsõdleges feladata Grond elfogása és emellett a közelben végzett atomkisérletek hosszútávú hatásait kutatja.
A közeli Snake Gulch rancsnak új tulaja van és bárki legyen is az, meglehetõsen különös felszereléseket szállíttat ahhoz képest, hogy turistaparadicsomot akar létesíteni. Végül a Burnside nevû elhagyott városkában egyre többször látnak nyugtalan lelkeket bolyongani. Talán tényleg szellemváros lett a szellemvárosból? :P
most épp olyanom volt hogy kicsit utánaolvasak a COnak és itt írt még néhány dolgot ami az elején Hmuda összefoglalójából kimaradt. aki nem tud angolul annak tömören
- a karaktereknek nem csak ruhájtát tudjuk amjd személyre szabni hanem a mozgását is. (a farkas négy lábról ugrik, mint egy farkas; a telepata nem gyalogol hanem törökülésben lebeg mindenfelé, a robot meg úgy mozog mint egy... izé, robot)
-plusz még egyedibbé lehet tenni a karakter sebezhetõ pontokkal. (achilessarok, kryptonit, jégsebzésre tûzsebzésre érzékenyebb, stb.)
-mindeni megteremti a saját ellentétét. ergo, te rakod össze a saját nemezisedet (ruha, név, szupererõk). ha kinyírod az archnezised újjat kell csinálnod (lemész a sarki boltba és kérsz 20 deka archnemezist.)
-és aminek én a legjobban örülök: az erõid nincsenek egy Archtype-ra korlátozva. megveheted más AT-k skilljeit, bár csak gyengébb verzióba. szóval mostmár tank is idézhet impeket, és defender is hadonászhat katanával, meg lehet sebezhetetlen
-a dolog cross-platform lesz, szóval a PC-sek revansot vehetnek a PS3-sokon az MGS4 miatt.
szóval én eddig úgyvoltam hogy inkább CoH, de ez a pár plusz infó átbillentette amit át lehet billenteni...
Pár új kép:
Sziasztok!!! Én is megörültem ennek a csodálatos gamenek :) CoX-ot is imádom de most próbálgatok egyéb mmo-kat is. Pár embernek fenntartása van a gammel, h konzolra is kiadják.... valószínû ezért is lesz valósidõ a harcrendszer mert konzolon nehéz megoldani..., de szerintem nem is baj így lesz pörgõs a harc, nem mint ha a CoX-ba nem lenne az de nekem így talán jobban is be fog jönni a game :)Nekem most ez a gyöngyszem a love :)
nekem nem tetszik :( szerintem csúnyák a figurák, remélem majd távolról nem lesznek ilyen kockák
A története nagyvonalakban annyi, hogy a Medina család szövetséget kötött a fõgonosszal, aki felfedezte, hogy a család két gyermekének látens pszi képességei vannak. Követelések útján megszerezte a gyerekeket. A lánytestvérbõl egész jó pszi-használó lett, de a fiútestvér annyira erõs volt, hogy a mai napig õ a világ legveszélyesebb mentalistája.
Persze egy ilyen kaliberû egyén nem sokáig tûri, hogy Dr.Destroyer alatt szolgáljon, így a detroiti csata után dezertált a szervezettõl, hogy saját maga törjön világuralomra. Bár még egyszer se sikerült neki, mégis sokan félnek, hogy pontosan mennyi befolyása lehet a világ vezetõire.
Ismertetõ
Kissé megalomániás egyén, minden emberi lényt alsóbbrendûnek tekint, még Dr.Destroyert is. Egyedül a huga iránt érez szeretetet.
Képes tudatokat kontrollálni, abszolút hihetõ illúziókat kelteni, olvas a gondolatokban, emlékekben és képes megváltoztati azokat, lebéníthatja vagy megvakíthatja az ellenfeleit az agy lebénításával, illetve képes pszichokinetikus pajzsot vagy lökést kreálni. Olyan szinten felerõsödött, hogy annyira képes állati vagy akár földönkívüli tudatokat befolyásolni mint az emberit. Emellett megszállhatja az áldozatai tudatát, kitörölve identitásukat és teljesen átvéve az irányítást a testük fölött.
Ezzel a képességével egy új, fiatalabb, mentálisan erõsebb testet szerzett magának miután dezertált Dr.Destroyer szervezetébõl. Ezzel a tökéletes álcájával jóideig elkerülte a lebukást, de egy, a Champions-al vívott csata alkalmával elfogták és "forró hibernációra" itélték, amit a Strongholdban tölt.
A teste ugyan tehetetlen, de vajon az elméje is?
Egy kis kazal 1UP-os kép.
Elvileg meg kellene jelenniük, de nem garantálok semmit.
igeretes
Három új kép:
Majd jól kipróbáljuk ha kijön jövõre :)
lehet tudni már, hogy havidíjas lesz vagy sem?
biztos hogy havidíjas lesz (ezt így konkrétan nem mondta ki senki, de az olyan CoH meg WoW féle MMO lesz szóval tuti)
- Kiderült, hogy miután eladták a CoX-ot az NCSoftnak akkor nem csak a jogokat és a magát a szoftvert, de az egész fejlesztõ stábon túladtak (vétel után az NCS a fontosabb embereket tovább alkalmazta).
- Mikor nekifogtak a CO fejlesztésének akkor az egész Champions nevet felvásárolták (kivéve a Hero szabályrendszert), de utána visszerzõdtették a jogokat az eredeti tulajoknak, hogy õk továbbra is foglalkozhassanak a PnP változattal, míg a Cryptic az MMO-val foglalkozi olyan formában ahogyan azt õk jónak látják.
- A real-time harcrendszer természetesen maga után vonja azt, hogy nem a karakter hanem a játékos képességeitõl függ, hogy ki képes-e kerülni az ellenfél támadásait.
- Elvileg megjelenéskor dupla annyi kosztüm darab lesz mint a CoX-okban van.
- "Stance" módok. A feszülõnacis hõsöknek be lehet állítani, hogy hátracsapott vállal, kidüllesztett melkassal és magasan hordott orral közlekedjenek (lásd Superman), míg a bestiálisabb jótevõk görnyedt háttal és alapvetõen állatiasabb mozdulatokkal futnak (eddig csak a Matrix Online-ban volt hasonló de azóta is hiányolom minden más játékból, annyia jó ötlet).
- A hõsünknek kreált fõellenség (nemezis) folyamatosan el fogja kisérni a karakterünket a történetek során, mindig a legváratlanabb pillanatan feltünve, hogy keresztbetegyen a játékosnak (lásd Superman vs Lex Luthor).
- Kábé egy éve fejlesztik és a CoX továbbfejlesztett motorját használja.
Az eheti "Ask Cryptic" lényege:
Q: Lesznek attribútumok mint pl. erõ, ügyesség, stb? A: Terveznek hasonló dolgokat, mivel ez is csak tovább növelné a karakterek egyediségét.
Q: Lesznek-e nagy boss ellenfelek amik legyõzõséhez sok hõs együttmûködése szükséges? A: Igen. Az egyik ilyen például egy gonosz északi isten. A játékosoknak nagy óvatosan és gyorsan kell reagálniuk ellene, hogy kivédjék a támadásait és végül legyõzzék. A játékban mindenfelé szét lesznek szórva az ilyen fõellenfelek.
Q: Több színt lehet majd keverni mint a CoX játékokban (2) és emellett lehet-e több rétegben felrakni mintázatokat a kosztümre? A: Jelenleg 4 szín-slot áll rendelkezésre darabonként. Emellett lehet majd kosztüm "anyagot" is választani, mint pl fém, bõr, szövet, stb. De emellett lesz majd textúrázás is, tovább növelve a variációkat. De ez nem minden, mert ha minden igaz akkor még a bump-maping-et is lehet változtatni, saját magunk választva ki, hogy a ruhán hol legyenek a gyûrõdések, repedések, stb.
jól hangzik ugyanakkor ez a terveznek hasonló dolgot ez nem tetszik. ha még csak tervezik akkor baromi messze van a megjelenés
A "terveziket" csak én raktam bele. Többnyire úgy beszélnek a dolgokról mint már létezõ lehetõségekrõl, csak lusta voltam az egész cikket tökéletesen lefordítani.
Csak jöjjön már ki naon jo lesz ez ha mára CoH szint mgvan akkor jooo
furcsa, ez megint olyan játék lesz ahol agonoszok népszerûbbek lesznek szerintem a gonoszok sokkal jobban néznek ki, és biztos erõsebbek is lesznek! :D
A hösök lesznek a kasztok amugy? vagy mi a lényeguk?
Nem, szimplán csak a fõ szuper-karakterek, mint a CoX-okban Statesman, Positron vagy Lord Recluse, stb. De a játékos saját hõssel fog játszani.
a tegnapi postban azt írták: "First, stop by the Cryptic Studios booth and meet some of the Cryptic team, play Champions Online, show off your trivia skills and get some super swag! You might even win a spot in the beta!"
a Genconról beszélnek ami aug. 14-17 között van. ez akkor most elvileg azt jelenti hogy akkora lesz jtszható verzió...
Nem, ezt azt jelenti, hogy OTT fognak kiállítani egy standon pár gépet amin lesz egy nagyon kezdetleges de kipróbálható verzió.
Nem hõs, hanem gonosz, és nem attól lesz szuper mert megtámadják, az csak arra jó, hogy a lappangó képességek felszinre kerüljenek. Ezt látta egy gonosz karakter és felajánlotta, hogy munkát ad neki.
Ami a képességeit illeti, a leírás alapján telekinézissel ügyködik. Erõlökések, taszító erõterek, láthatatlan, csak puszta energiából álló kések, ilyesmik.
plusz Mind Slayer szóval biztos van valammi pszichés képessége is. kb olyan lehet mint Psylocke
Hmuda te mért nem játszol city of villainssal? meguntad?:Dmár kb 3 napja nem láttalak fent.
én nem értem mi baja mindenkinek a cell shaderrel... az új prince of periát is már elõre fikázzák mert olyan "rajzfilmes"
az XIII is ey tök jó játék volt szerintem. cell shader nélkül csak valami átlag fps lett volna, de így egy nagyon hangulatos és egyedi game volt, tök jól belecsempészték a képregényhangulatot...
egyetértek :) a cell shader szvsz csak dob a játékok hangulatán és egyáltalán nem lessz tõle "gyerekes", persze ehez kell hogy profin legyen megcsinálva de hát ez mamár mindenre igaz :)
Engem az érdekel , hogy mi az a visszaszámláló a Champions weboldalán a jobb felsõ sarokban.
mindenkit ez érdekel sztem kapunk valami szép videót (vagy állleejtõs ingamet, vagy egy gyönyörû rendereltet a la CoH) de a forumban van aki szerint nincs köze a CO-hoz, hanem bejelentik a Star Trek mmo-t (a Cryptiknél van a jog ugyanis), mert hogy odavanírva hogy Meanwhile
tört nincs, van két hetes trial, ha nem ad kódot próbáld meg késõbb. asszem le van korlátozva hogy bizonyos idõ alatt mennyi kódot adhat ki. vagy nézz be a CoH topicba. bárki akinek van aktív accountja tud neked 10 napos trial kódot adni