- Kiderült, hogy miután eladták a CoX-ot az NCSoftnak akkor nem csak a jogokat és a magát a szoftvert, de az egész fejlesztõ stábon túladtak (vétel után az NCS a fontosabb embereket tovább alkalmazta).
- Mikor nekifogtak a CO fejlesztésének akkor az egész Champions nevet felvásárolták (kivéve a Hero szabályrendszert), de utána visszerzõdtették a jogokat az eredeti tulajoknak, hogy õk továbbra is foglalkozhassanak a PnP változattal, míg a Cryptic az MMO-val foglalkozi olyan formában ahogyan azt õk jónak látják.
- A real-time harcrendszer természetesen maga után vonja azt, hogy nem a karakter hanem a játékos képességeitõl függ, hogy ki képes-e kerülni az ellenfél támadásait.
- Elvileg megjelenéskor dupla annyi kosztüm darab lesz mint a CoX-okban van.
- "Stance" módok. A feszülõnacis hõsöknek be lehet állítani, hogy hátracsapott vállal, kidüllesztett melkassal és magasan hordott orral közlekedjenek (lásd Superman), míg a bestiálisabb jótevõk görnyedt háttal és alapvetõen állatiasabb mozdulatokkal futnak (eddig csak a Matrix Online-ban volt hasonló de azóta is hiányolom minden más játékból, annyia jó ötlet).
- A hõsünknek kreált fõellenség (nemezis) folyamatosan el fogja kisérni a karakterünket a történetek során, mindig a legváratlanabb pillanatan feltünve, hogy keresztbetegyen a játékosnak (lásd Superman vs Lex Luthor).
- Kábé egy éve fejlesztik és a CoX továbbfejlesztett motorját használja.