40 milliónyival kevesebb bugyuta reklámot kell végignézni/hallgatni. Nem sok, de ez is valami :)
Bocsánat, NHH, de teljesen mind1, egyik kutya másik eb. Egyik másik bírság sem landol az ügyfél zsebében.
Én meg arra lennék kíváncsi hogy a GVH által kirótt bünti kinek a zsebébe vándorol. Azt pedig felejtsétek el, hogy minden érintett ügyfél 20000-t kap....
Ha akár egy embernek (cégnek) is, akinek fontos a vállalkozásához használt, már ismert telefonszáma van, és egy apró adminisztrációs hiba miatt "elveszik", az nem 20000 Ft költség. Vagy ha a cégednek hónapoking nincs internet elérése, és a legjobb esetben mobil internetet vehetsz ennek többszöröséért havonta, az sem 20000 Ft kár. Kisembereket pitiáner gyorshajtásokért sokszor többre bírságolnak, mint 20 ezer Ft.
Azt vedd figyelembe hogy csak kétezer ügyfélet érintett az eset(a UPC-nek meg 250 ezernél is több ügyfele van), ennek függvényében a 40 millió szerintem magas összeg, 20 ezer/ügyfél. Ennyit több év alatt sem kerestek az ügyfeleken.
Kicsit 1 oldalú a cikk azért. Nem feladatom védeni a UPC-t, de megszivatták õket is rendesen. Vagy sok szolgáltatót ismersz aki tejelõ ügyfeleket a konkurenciának dob? A számhordozásos sztori tényleg gáz azért jár a bírság, de a másik felénél érdemes lenne megnézni hogyan szerezte meg a 3. fél a területet, szerintem...
ez igen, ez Magyarország. Megkockáztatom, hogy a bírság még csak el sem éri a cég napi bevételét. A korrekt az lett volna, ha kifizettetik a kiesésbõl eredõ kárt a felhasználóknak, és azon felül 1 teljes havi bevételnyi bírság. Az igen, az kérem visszatartó erõ. De ez még viccnek is gyenge...