G25-el tökéletesen üzemel. Sokkal többet tud mint az eddigi jó fizikás offroad játékok. Én most Blenderrel ismerkedem (dobozt már építettem is) Aki icipicit kitartó az 5 perc alatt tervezhet egy autót a játékba és hála a pluginnak pofonegyszerûen be is rakhatja.
Csak a legalsó videót néztem meg, de az alapján pont ugyanazt a rendszert használja a fizikához ami anno a Bridge Builder sorozatban is volt. Újnak önmagában nem új, csak az alkalmazási területe számít annak.
nem néz ki rossznak
és hozzáteszem addon cuccokat elfogad.
HIVATALOS OLDAL na ezt elfelejtettem :P mellete multi van benne.
hmm, jó játék lehet, az Insane is jó volt :D szerk: +fav :)
Beszeretném mutatni egy béta fázisban lévõ ingyenes házi fejlesztésû játékot.
Nemtudom ki ismeri az INSAINE nevû játékot mert ahoz kicsit hasonló, na szóval képzeljük el, hogy Insaneben hajtjuk ezerrel a Baja buggynk, leérünk a tópartra, kiszállunk, egy hajóval elmegyünk a szigeten lévõ reptérre, majd egy repülõvel egy újabb terepre vihetjük a buggynk.
Nagyjából így lehetne jellemezni a Rigs Of Rods-t ami már-már mesteri szinten használja a mass-spring technikát, amivel a egy sokkal dinamikusabb fizikai világot pontosabban játszóteret kapunk, autóval, hajóval, repülõvel vagy akár gyalog . Mindemellett a fizika real-time zajlik és átlag gépen is egyszerûen produkálja a 40 FPS-t hála a rengeteg kis apró beállításnak az Options részben. Aki imádja ez a fajta fizikát, és rajongott anno az Insane és Terep2-ért és a Pontifexért annak KÖTELEZÕ KIPRÓBÁLNI !