Hát ez egy szörnyûség...:(((. Most néztem meg a játék videóját, de olyan volt mintha egy jégkrémes dobozba estem volna, tele színes cukorkareszelékkel. A táj rikít, az egységek színes mütyürök...a részletekbe már bele se kezdenék! Azt hittem az EA a C&C 3 kiegészítõjénél nagyobb hibát nem tud elkövetni, de tévedtem. Nagyon nem várom ezt a RA 3-at.
Emléxem a RA1 re. Az átvezetõ animációkra voltam leginkább kiváncsi. Mai szemmel persze elég gagyi de akkor amikor még nemigen láthattunk divx filmeket a monitoron leesett az állunk. Fantasztikus volt zene és a hangulat. A tela torony és társaik, ez a játék amelyiket sohasem felejtek el (többek közt)Nálam az RA1 igen magasra tette a mércét de ha ügyesek a srácok és legfõképp olyanok készítik akikre az elsõ rész hatással volt talán nem csalódunk majd. Lehet felõlem 3D is a kamerát sosem forgatom, mert csak eltévedek a saját bázisomon:-)
lövésem sincs :D gondolom az extrában van valami extra... nomeg általában drágábba boltban
Aha. Egy meteorit megfertõzte az egész Földet? Durva. Egy teszt szerint a Tiberium Wars nem menne a gépemen. Remélem ebbe az új Red Alertben lesznek magyarok. Vogel: Én mióta feltelepítettem le se töröltem a Pro Libertate!-t és az 1848-at. Szerintem ezekkel minden magyar stratégiásnak illik játszani.
Az csak egy próba volt, de megmondták, hogy nagyon rossz ötlet volt a két világot összekapcsolni, szóval hivatalosan sincs semmi közük egymáshoz. (egyébként sem volt logikus, mert így a RA részeket mind bekellett volna szorítani 1995 elé és nem lett volna szabad a TD-nél fejlettebb technológiát használniuk, szvsz öngyilkosság lett volna)
a Dune 2 a stratégiák egyik alapja. Anno a Westwood megcsinálta a CnC játékokt. Ez volt az elsõ amiben a földre esett egy meteorit, az Itáliai Tiber folyóba pottyant. Innen a tiberium név. GDI a világ kormányainak anno egy szövetsége, végül meg amolyan utóda lett. Õk harcolnak a NOD testvériség ellen, akik terroristák, szegényemberek, meg miegyéb. A tiberium egy sunyi cucc, megfertõz mindent, a földi élet nem képes megmaradni a tiberium szennyezett helyeken. Ám ugyanakkor hatalmas energiaforrás. A CnC ben van az elsõ tiberium háború. A Renegade fps is ekkor játszódik.Ekkor még viszonylag olyan a környezet mint a valóságban. A Tiberian Sun a második tiberium háborút dolgozza fel, itt már látszódik a háború súlytotta föld meg az egyre erõsebbb tiberium szennyezettség. A Tiberium war a 3. tiberium háborút dolgozza fel. Megéri végigtolni, jó a sztori, van hangulata, egyszóval jó játék. A CnC red alert az az alap CnC (1. tiberium háború) után készült el, és semmi köze a kettõnek egymáshoz a címen kívül. Ebben einstein a háború után egy idõgéppel visszamegy a múltba és eltünteti hitlert hogy ne történjen meg a szörnyû 2. világháború. De így a szovjeteket nincs aki visszafogja a 40 es években így korlátlanul növekedednek, bekebelezik kelet európát, majd az egész világot karaják ugye. Leverik õket és az amerikaiak havert csinálnak belõlük egy új vezérrel, bábkormány stb. De az új vezér hátbatámadja õket. ez a Red alert 2. A harmadik rész most jön ki arról annyit tudok hogy az oroszok a Kreml védelme alatt visszaküldenek egy csapatot az idõben és megölik asszem Einsteint. A japánok viszont a világot akarják és most õk zúznak. Kb ennyit tok a 3. részrõl.
Mielött olvastam a hsz-ed, már írtam volna hogy olyan warcraftos feeling a graf. Tudom, hogy nem az a lényeg, de mennyivel jobban néztek ki az egységek a 2ben! Itt meg gyerekjáték, tologatós tank. Pl generals amcsi tankok pofásak voltak. SZámomra azé bukta mert idõt von el a kamera kezelése, nem vagyok egy vérpisti az rts-ben, betudható ennek. Én ugy veszem észre hogy nincs akkora visszhangja a mostani 3D-s stratoknak. Vannak max 1 évig aztán letünnek. Marad a SC és az AoE. Nem így van?
Az a õsz, kis doktor csávó a Frankeinstein aki a Prisma tornyot meg a Prisma tankot bemutatja? Légy szíves mondd már el magyarul a C&C történetét mert ezzel jövõ hétig se végzek.
Amúgy fõ vonalakban az egész a Dune II-bõl fejlõdött ki. Ott volt ez játékkoncapció, hogy van egy nyersanyag, meg különbözõ felek és a nyersanyagból pénz lesz. Frank Herbert Düne univerzumát tökéletes alapnak lehetet készen kapni a könyvesboltokba... A tiberiumos örület kb. egy adaptáció... aztán kiegészítve, újrafordítva. De a játékok mûködése tök ugyanaz.
A Red Alertnek kb. úgy tudom semmi köze a Tiberium univerzumhoz... Csak a koncepció ugyanaz... Amúgy dióhéjban annyi a töri, hogy Einstein feltalálja az idõgépet még a II. VH elõtt, és visszameny kiiktatni Hitlert. Ezért Európát a késõbb kialakuló vörös rezsim szeretné magáénak tudni... Ebbe levesbe köpnek bele úgy angolosan a szövetségesek. A RA2. ezt viszi tovább, azzal a különbséggel, hogy a RA végén fegyverszünetet vagy szövetséget kötõ két fél közül a ruszkik megint az ördöggel cimborálnak és megpróbálják vörösre festeni az ámerikaiak földjét... Aztán lesz ebbõl nagy kalamajka, meg sálálá.
A tiberium sun szerintem elég gyenge eresztés volt. Az Emperor - Battle for Dune meg kifejezetten jó volt, 7 éves játék. Ez a 3D meg bukta már hülyeség, 10 éve még elment a szöveg, de ma már semmi alapja.
A gumimacit nem tudom, mire érted. A Warcraft például gumimaci, ahol az élõholtak vezére sem ilyesztõbb egy pokémonoknál, viszont ezzel nem értem, hogy mi a bajod.
Hülye kérdés de felteszem. A C&C mirõl szól? Mi ez a Nod vs. GDI összecsapás? Mi az a tiberium? És mi köze ennek a Red Alertnek?
Számomra elásva ez a rész. 3D nálam bukta, és nogyon gumimaci style lett az egységeknek. Az az apocalypse borzasztó :( Tiberian Sunon nõttem fel, de a firestorm nélkül mert az szar:D aki szereti az artilleryt az megérti :D Az a postapokaliptikus hangulat! (A régi)
RA2 naon tetszett, moddolható. Sokat toltuk lanon. Jury már kevésbé. A többi 3D csicsamicsa már egyáltalán nem jött be.Ebbe a videóba szerettem bele
hát nem tudom én anno egy P133-ason játszottam vele 48 mb rammal és elég jól ment. Ami még nagyon király volt, hogy baromi könnyû volt moddolni. elég komoly dolgokat lehetett összehozni, mondjuk láthatatlan cyborg commandot rakétavetõvel a hátán légi egységek ellen. Ez a red alert 2-ben is megmaradt, ott is nagyon jó modokkal lehetett találkozni.
Zolcsi: olyan torrent-et keress, hogy c&c the first decade. Igaz meglehetõsen nagy, de benne van minden a TW-on és a sole survivor-ön kivül. ha c&c 1 gold érdekel vkit, azt már ingyen le lehet tölteni.
Nálam a játékok hangulata volt az ami vitte a pálmát, Kane karaktere és a sztori a C&C vonalon, a Red Alertben szintén, színészekkel forgatott sztori vezetõ videók. A Generals nekem már nem tudta ezt hozni, hangulatilag.
Nem vektoros, voxeles, azért volt ilyan iszonyat gépigénye. Meg optimalizálatlan volt a motorja. Az RA2 is TS motorral ment, mégis messze jobban futott (a TS még ma is be tud lassulni, de baromira). De nekem örök kedvenc marad a TS (azaz TS:FS) ezért várok már egy komolyabb remakere. Ami van viszont, az meg úgy néz ki behalt (TSR)
Nekem a Dune II volt az elsõ RTS-em. Naggyon-naggyon imádtam. Az egyik haverommal kb. állandóan ezt játszottuk, flasheltünk a rajzokra, meg a jó zenére! Aztán jött az újabb westwood gyöngyszem a C&C. Kb. ez után jött a Warcraft 2 (az egyet csak próbáltam, de a 2vel toltam elõször és utána az egy már nem tetszett). Hát az is valami frenetikus érzés volt játszani. Bár azt törve játszottuk anno, uh. pl zene nem volt, de az új egységek és az egész univerzum nagyon király volt. A RA-ra én is úgy emléxem, mint egy C&C pótló valami. Viszont ezt nagyon jól teljesítette. Iszonyat baró feelingje volt és kellõen hosszú is volt. A félig renderelt/videó betétek pedig királyak voltak. Az még egy olyan éra volt, amikor az ember szivesen izzadt végig 1-1 küldetést az átvezetõ animokért cserébe! Klassz volt... Nem sokkal ez után jött a Total Annihilation, ami nagy kedvenc azóta is, és a StarCraft... A TS nekem nem jött be. Mikor kijött, akkor baromi nagy volt a gépigénye - lévén vektoros (ha jól tudom). Meg az olyan apró hibák, hogy minden egységnek másfelé áll az árnyéka engem lehangoltak... nem is játszottam vele sokat... lehet elõ kellene vennem megint. A RA2 viszont megint qrvajó volt. Nagyon hangulatos minden tekintetben! Imádtam, kb. masfél éve próbálom megint megszerezni, de nem sikerült még épkézláb torrentet találnom (mondjuk nem is erõltettem)... Nem tudom ez egy olyan idõszak volt, amikor még nagyon feelinges játékokat írtak. A mostaniak már annyira engem nem fognak meg, pedig még mindig nagy RTS rajongó vagyok...
osztom a véleményed. a TS stratégiázás terén ász volt, mégis méltánytalanul keveset lehet errõl hallani. Tökéletesen eltérõ, mégis tökéletesen kiegyensúlyozott két oldal... Föld alatt mozgó egységek, álcázó generátorok, rombolható terep, Firestorm defence system, szuperfegyverek, korlátlan egységszám, frenetikus zene, fantasztikus hangulat és környezet, ami kellõképpen visszaadta az elsõ tibérium háború okozta világégést. Gondolok itt a kihalt városokra, furcsa mutáns lényekre. Tökéletes volt. És a mai napig az. Nem sikerült még ehhez hasonlót alkotni.
Igy visszagoldolva már elképzelni sem tudom mit szerettem ebben a játékban.
ha jól emlékszem minden CnC-vel játszottam ami eddig kijött. Nekem a legkevésbé épp a Red Alert tetszett régen, az nekem olyan alap CnC1 torzításnak tûnt, vagy nemtom. A legjbb kétségkívül a Tiberian Sun volt számomra. Uh a Wolverine és társai, imádtam a lépegetõ gépeket, meg az épületeket, a formákat. Másik meg a Red Alert 2, na azt nagyon sokat toltam... Többi rész is szuper volt, mindegyik másféle szempontból. De azért remélem megmarad a klasszikus építészet, nem olyan lesz, mint a generalsban... az nem cnc-s :p Training / Unit ready, Building / Construction complete adja a fílinget :D
Nekem a Dune volt az elsõ RTSem
Remélem ezek az egységek már kicsit okosabbak lesznek mint a Red Alert 2-be. Mert ha elvárják tõlünk a légi, vízi, szárazföldi egységek manuális irányítását akkor ********.
Hát én nem sok RTS-el játszottam, C&C sorozatról semmit se tudok. Red Alert 1 se került a kezembe. Ha játékot kell várni én a Halo Warsra várok.
" Nehéz elképzelni, hogy egy ilyen hatalmas nevet az EA LA lejáratna." A C&C is nagy név volt, az EA-nak mégis sikerült lejáratni...
Hát nekem az Age of Empires 1 meg a 2 volt az elsõ stratégiai játékom. Rengeteget játszottam vele, és talán a Tiberiun Sun volt az ami majdnem annyira letudott kötni mint az AoE, a Red Alertek sohasem. Az 1-et még nem értettem akkoriban, a 2 meg csak az elején kötött le. A Generalsal is sokat játszottam, de abban is feladtam hamar 1 küldetésnél :D A C@C3 eleinte nagyon tetszett, de azt is hamar meguntam (de akkor örültem h ment a játék 9600 pro kártyával szépen, így pozitívan néztem a játékra ^^). Kiváncsi leszek erre.
Az én véleményem szubjektív volt, de úgy nézem a tiéd is...asszem ennyi errõl elég is :) Ja és megnyugtatlak, az összes "modern éra" stratégiával jáccottam a RA1 óta. Tudok mihez viszonyítani azt hiszem. A C&C3-nak talán az egyik fõ erénye pont az, hogy nem raktak bele sok új sz*rságot, hanem maradt majdnem minden ugyanaz, csak hát haladtak a korral, új grafika, új egységek, új pályák. Ennyi, de asszem elég is. Ennyi kellett! Azt hiszem a Starcraft 2-nél se fogunk sokkal többet kapni, de mégis szuper lesz mert szerettük/szeretjük. Majd meglátjuk! Én már várom ezt is, azt is! :)
Hallottál már arról, hogy izlések és pofonok? Pl. nekem is nagyon bejön a C&C3. Mondom ezt úgy, hogy az összes C&C játék (Red Alert-ek is) eredetiben itt pihen a polcomon. (És persze végig is nyomtam mindet. :) ) Neked nem tetszik, rendben van, de miért kell leigénytelenezni meg majmozni azt aki nem a te véleményedet osztja? Ezt is várom és meg is fogom venni.
Starcraft meg RA is alap, de naon remélem nem egyszerre jönnek ki mert nem fogom tudni melyikkel játszak :)
...sok...
Hát játszál egy kicsit több RTS-sel. C&C3 egy utóbbi évek egyik legszarabb RTS-ére sikerült. Az baj, hogy az igénytelen játekos, aki szerint a C&C3 egy jó RTS, és ez sajnos a pénzügyi számokban is látszik.
Ez lesz a világból, sok majom, akinek minden jó amit elé tesznek...
a Kreml lerombolása hard szinten az egyetlen, amit nem tudok megcsinálni. addig végigtoltam már számtalanszor.
képek alapján inkább a generals-ra hasonlít, persze annál lényegesen szebb. az épületek azért lehettek volna kockábbak és egyszerûbbek. a kerek és csicsa formák inkább a C&C-re jellemzõek. a sok vizi egység viszont lehangoló, fõleg az a kétéltû tank. gondolom nem az lesz a legjobb egység, elvégre hatalmas és ormótlan, biztos piszok lassú is. a szovjet tesla hajó sem a legjobb ötlet, bár ha olyan képességeket kap, mint a tesla tank a RA2-ben, akkor feldobhatja a vizi csatákat. a tesla katona bedobozolása is nagyon gagyi, akkor inkább már a C&C3 jatpack-es egységéhez közelíthették volna és nem egy kartondobozhoz.
Az egyetlen játék amit 2x vittem végig, de úgy, hogy minden percét élveztem
Hát ez egy TW mod lesz. X)
Ahogy elnézem a tavalyi évben az fpsek jöttek (cod4, ut3, bioshock), idén stratégiázunk
Nekem elsõ stratégiám a RA1 volt, és nagyon jó rá visszagondolni. Te játszottál az 1-el és kiegészítõivel? Mert lehet, hogy több minden volt a 2-ben, de hangulatban az 1 szerintem jobb volt. Nem mondom, hogy rossz a 2, de az 1-nél nem jobb. Ez csak az én véleményem :) Utólag játszottam ki a C&C-t is, és nagyon jó volt az is. A C&C3 is nagyon jó lett, épp az benne a zsír, hogy a grafon, és az egységeken kívül nem változtattak a jól bevált dolgokon, és csak kis újításokkal fûszerezték meg. Remélem a RA3 is ilyen lesz, jól skálázható motorral, gördülékeny, és pörgõs játékmenettel, és jó multival. Várjuk nagyon! ;)