"Arról azonban nem beszélt, hogy emellett kapunk-e képeket vagy videót is. Gibeau kijelentette továbbá, hogy tanultak a ProStreet-es hibából, és visszatérnek a jó öreg Underground stílushoz..."
nekem speciel a pro street jobban bejött mint a xarbone az irányitásban veri ,a kocsik felhozatalában is + a teljesitményi tunning-ban is.Nekem a carbone irányitása már tul arcade-volt a PS-é meg inkább szimulátorosabb ahozképest.Nekm a ps-ben a sprint-mód (a-b-pontba) az uj skyline proto a king tapad,irányitható,top speedje is van 1-szóval élvezetes volt irányitani.amit a carbone-ban 1 kocsiban sem éreztem. az edigiek versenymódjait kéne összevetni pl:U1-drag,U2-drift,ps-sprint akkor még az a mátrahegyi verseny mint a carboneban ,MW-s üldözések.És tuti volna akkor Highway Battle-is + a kocsik tipusa race is amit elöbb irtam . Nah akkor tuti lenne
Azért még ne vegyük a dolgot biztosra. Csak abból gondolom, hogy az infók igazak mert már az EA Games elnöke is a Highway Battlerõl dumál, akkor csak lehet a pletykának hitt hírben is igazság. Remélem tényleg tanultak az eddigi hibákból és most jön egy igazi a nevéhez méltó rész is. Számomra még nagyobb reményt ad erre, hogy idén nagyon titkolóznak. Az E3 elõtt írták, hogy nem lesz kint a játék mert még nincs kész teljesen ezért csak 2-3 múlva lesz bemutatva, most írják, hogy augusztus. Szerintem olyan aug elején már lehet bemutató. Ha csak nem húzzák el a dolgot a GC-ig. Amúgy már tényleg nagyon jó lenne már egy-két kép vagy videó.
Végre már, mert a PS nagyon gagyi, és rossz volt .D
a versenyeknél magunk határozhatjuk meg az útvonalat így a körverseny mód nem lesz a játékban
kicsit lopnak a test drive-bol megmarad a kocsik kategoriája (hála a jóistennek ) akko kéne olyan kategoriás versenyek PL:van cammaro akkor csak izomautok versenyezenek . igaz az is más game lopása lenne de jóvolna.
Amúgy küldetés alapú, történettel rendelkezõ játék lesz Nem mint a szar Pro street!
Nos az NFS Italia-n van némi infó. Azt írják, hogy most augusztusban jön a hivatalos bejelentés. És maga az EA Games elnöke is megerõsítette, hogy nyitott várost kapunk ismét, és magát a Highway Battle mód létezését is. Mindez még hihetõbbé teszim az igaz még a hónap elejérõl származó hírt:
Az NFSItália EA-s forrásra hivatkozva új információkat közölt. Állításuk szerint az új epizódban ismét megjelennek az autó kategóriák és mindez kibõvül majd a Legendary kategóriával. Ebben az új kategóriában azok az autók lesznek melyeknél nem egyértelmû, hogy pontosan hova is tartoznak. Ilyen például a Ford Mustang Fastback 1968 and Lamborghini Countach is. Ugyanakkor az NFS Itália szerint 150 autót lesz megtalálható a játékban. Ismételten egy nagyszerû, hatalmas, szabadon bejárható város rengeteg autópályával áll majd rendelkezésünkre. Mivel a versenyeknél magunk határozhatjuk meg az útvonalat így a körverseny mód nem lesz a játékban, de helyette lesz három új verseny mód. Ezek közül az egyik a Highway Battle. A drift és darg megmarad. A tuning rendszert tovább fejlesztették és most már a belsõ teret is átalakíthatjuk kedvünk szerint. A játék még változékony ídõjárást is tartalmaz majd, ilyen lesz az esõ, köd, havazás... Az online rész leginkább az NFS Undergroundéra fog hasonlítani. Bár rendkívûl hihetõ információk, de egyenlõre nem biztosak az adatok.
A MW a Razor utáni hídugrásnál videó helyett egy hibaüzenettel kivágott és kitörölte a mentésem :|
nah, szoljatok, ha megjelenik, nekem akkor is az MW marad a favorit... hosszu (és tényleg nem 6 ora alatt végigjátszhato, mint a szar carbon és társai), itt-ott azért törnek a kocsik (challenge - rendõrkocsikkal), és vannak zsaruk, akik azért nem 1x letolják az embert a pályárol VERSENY KÖZBEN!!!, és nem mindig csak engem csekkolnak le, ha 2. v 3. vok, és rohadt jok vtak az átvezetõk, és a végén a csattano amolyan "saw"-féle feelinget adott, még akkor is, ha anyáztam, h a rohadt életbe nem lehet menteni se razoros versenyek közben, se a végsõ menekülés elõtt...
ugyh melo elõtt neki se álltam razornak, ha ttam, h nincs legalább 1 orám befejezni :D
carbont még végigszenvedtem azzal a nyomi audissal (akinek vezetési "élménye" = audi), aztán ps -sel kb a 4. versenynél abbahagytam... talán a 2. nfs volt az életemben, amit nem toltam végig, akármilyen izzadtságok árán is... de a psnél hányinger kap el a mai napig...
ugyh majd vki küldjön PÜ-t, ha megjelenik ez az nfs, és azé véleményezhetné is a játékot :)
OFF Meghal az öreg plébános, az utódja egy fiatal pap. Vasárnap gyóntat: - Vétkeztem atyám, megcsaltam a férjemet. - Tíz Miatyánk. - Vétkeztem atyám, paráználkodtam. - Tíz Miatyánk. - Vétkeztem atyám, leszoptam egy férfit. Elakad a pap, erre nincs felkészítve. Kiszól az öreg sekrestyésnek: - János bácsi, az öreg plébános mit adott egy szopásért? - Általában csak egy ötszázast, de én azzal is elégedett voltam!
Még a Carbon itt-ott elvétve jó volt, d emár a PS kerezstbe tett. Ott számomra megszünt létezni, mint nfs sorozat. Magyarul kitagadtam :D
"A hajnali órákban lezajlott az Electronic Arts sajtótájékoztatója, melyen sajnos egy betû nem esett a Need for Speed sorozat legújabb várományosáról, az Undercover-ról. Persze ez nem azt jelenti, hogy már nem is fog! Beszéltem a hazai EA menedzsmentjével, aki elmondta, valami biztos lesz az új NFS-rõl az idei expón, de hogy mi és mikor erre még õ sem tudott választ adni. Megijednünk nem kell, hiszen ma van az elsõ nap, és mint tudjuk (vagy nem), a kiállítás csütörtökig (július 17.) tart! Remélem, hamarosan újra jelentkezhetek különbözõ információkkal, képekkel netán videókkal a tarsolyomban. További szép napot!"
"Sajnos az oly annyira titokban készülõ játék nem szerepel rajta az Electronic Arts E3-as line-upján, így nem igazán várhatunk kép, illetve videó dömpinget. Szerencsére azért egy-egy mondat erejéig szó esett az EA konferenciáján a tizenkettedik részrõl, melyrõl kiderült, hogy - a sorozat történelmében elõször - iPhone-okra is elérhetõ lesz az Undercover, több más EA-s termék mellett. Ám ennél több nem derült ki a készülendõ részrõl - se egy kép, se egy videó, se egy megjelenési dátumot nem kaptunk kézhez. Reméljük, ez hamarosan változik és talán a következõ hírem már tele lesz jobbnál-jobb képekkel vagy videókkal."
a Hot Pursuit óta? :O Szerintem az utolsó legjobb NFS az az MW volt....Nah jó a Carbonban is voltak kurva jó részek de én csak azt sajnálom hogy egyre unalmasabb....és már az eleje is unalmas...a végén meg már Rossz PC játék sorozat lesz belõle :D
jövõ év novemberében jön....mivel az EA ragaszkodik az NFS-nél a novemberi hónaphoz.Ezt még a legelsõ cikkben olvashattuk.ÁÁÁÁ ez most fájt ez a 2009.04-es :D
most az ea a fejlesztöknek a 12 honap helyet 16 honapra emelték ami a 2009.04.?--sejteti bennem adig más sok jo game lefolyik a dunán XD igaz én sem veszem ezt johirnek de ez van.
Mivel E3-on sem volt róla hír, így már idén nem is fog jönni? :(( Eddig mindíg volt E3-on róla vmi az elmúlt években, nem? Vagy csak én emlékszem rosszul?
- 13 autó és 3 motorkerékpár márka termékei lesznek felvonultatva - új jármû díjazási rendszer, nem vásárlás alapú - részletes sérülési modell - teljesen árkád jellegû fizikai engine - 3 dimenziós füst ábrázolási technológia - felturbózott grafikus motor - az Undercover módozatban idõlimites (time trial) küldetések, fegyverhasználati lehetõséggel - a szereplõnk ápolása (egészségpontok, reakció, stb.) - éjszakai verseny lehetõségek - verseny stadion, ahol különféle trükköket mutathatunk be a levegõben, pont jutalmazási rendeszerben
Ez csak pletyka, de NFS-be fegyverek?? + szereplönk ápolása??miez Sims? Motorok?,ök is áttérnek a PGR,tdu,midnight club-után erre is ? 13 autómárka és 3 motormárka,inkább legyen 20-autó-m és 5-motor-m.
Örülök, hogy többen is vagyunk hasonló gondolkodásúak, azt hittem már csak én vagyok ilyen maradi
Én is szivemböl az nfs-3-at nyomnám inkább az az nfs-rész jöt be a legggggjobban a réggebiek közt söt még a mostaniak közt is.Ha mostani rész is kb olyan lesz mint a pro-s akkor a Midnight Club4-ben tudok hinni ,ha az is megmarad a 3-motorjával csak szebb graf,több kocsi,meg ilyenek.
Egyébként még a véleményem: 1994. Megjelent a The Need For Speed. Akkoriban érdeklõdés szintjén megvettem, mivel az EA Canada stúdió fejlesztése alattkészült (ami a Distinctive Software néven futott az EA felvásárlása elõtt, ami több színvonalas autósjátékot is csinált a 80-as években). A játék egybõl a média középpontjába került, mint az egyik legrealisztikusabb és legszebb grafikájú autós játék. Játék menüjében elérhetõ élõ videók az autókról, történeti volna és történelem az autómárkákról, hûû, micsoda ujdonság volt. Bizony, úttörõ volt! Érthetõ módon 1997-ben mûr tûkön ültem, mikor kiadták a II SE-t, rohantam, megvettem. Isteni játék volt, a legegzotikusabb szupersportkocsik (McLaren F1 lol!), gyönyörû tájakon való suhanás, grafika még szebb, a realisztikus irányítás romlott valamivel, de a játékélmény csak emelkedett az elõzõ részhez képest, ahogy mindenki másnak is, akivel osztott képernyõvel játszottunk. Játék menüjében itt is elérhetõek voltak videók az autókról, amik az életben készültek, márka történelmi áttekintés stb. 1998, kijött a III. rész, a Hot Pursuit. Futottam, megvettem. Hû mekkora játék volt. Irányítás megmaradt a második rész szintjén, de a 3D gyorsítókártyákat támogató grafika mindenért kárpótolt, játékélmény tovább emelkedett ebben a részben, isteni volt az osztott képernyõs játék, szép pályák és tájak, remek szupersportkocsik(Lamborghini Diablo SV ,Mercedes CLK-GTR, stb). Az autómárkák, autó típúsok történeti áttekintése itt is dominált. 1999. Kijött a folytatás, a High Stakes (Európában Road Challenge néven futott) A kedves olvasó már bizonyára kitalálta: rohantam, megvettem. Hû, micsoda folytatás volt! Realisztikusabb irányítás, mint az elõzõ részben, grafika tovább javult, kitûnõ karrier mód jött, még szebb pályák és tájak mint az elõzõ részben, ráadásul az elõzõ rész pályái is elérhetõek voltak, nagyon élvezetes szupersportkocsik (McLaren F1 LM, Mercedes CLK-GTR, Ferrari F50...) 2000. Kijött az 5.rész, a Porsche Unleashed (Európában a Porsche 2000 néven futott). Ez volt az elsõ NFS, amit már elõrendeltem, a játék elõzetesrõl alkotott véleményem alapján.! A kritikusok szerint is ez volt az akkori legeltalátabb rész, soha nem látott grafikai gyönyörrel, az összes résznél realisztikusabb irányítással,ami keverte a szimulációs és arcade irányítási elemeket, kitûnõ karrier móddal,kitûnõ modelltörténeti inormációkkal. Ez volt a „régi” NFS sorozat csúcspontja, eddig a pontig minden rész tudott újabbat hozni, többet adni a közönségnek, kitûnõ belsõ kormánynézettel, jó irányítással.
Aztán egyszer csak 2002-ben felvásárolta a szintén Kanadai EA Black Box stúdió az eddigi részeket alkotó EA Canada-t(ne feledjük hogy az EA Canada a Distinctive Software csapata volt eredetileg) Innentõl kezdve nem csak pusztán egy névváltásról volt szó, mint legutóbb, az EA Black Box új fejlesztõkkel készítette az NFS részeket, amidurván rányomta a béyegét a sorozatra!!!! Eltûntek a belsõ kormánynézetek, ami eddig még sosem fordult elõ, eltûntek a csodaszép márka és modelltörténeti áttekintések a játékban, eltûntek az autókról megtekinthetõ videók. Pusztán csak ennyit veztettünk –hittem elõször. Ugyanis 2002-ben az új fejlesztõcsoport a 6.résznek a Hot Pursuit 2-õt jelentete meg, mely ugyan csak csodaszép pályákon és tájakon játszódott, fantasztikus szuperspotautókkal(FerrariF50,McLaren F1, Lamborghini Murciélago, Mercedes CLK-GTR, stb…) Rohantam is, ezt is megvettem egy kisebb késéssel, valamicskével megjelenés után rászántam magam. Igen csalódtam az elõzõ részekbõl elhagyott elemek miatt, sokat rágtam miatta a fogam, szidtam az új tervezõket, de azért mindent összevetve tetszett a játékmenet, fõleg online kitûnõ hálójtékot kínált(mind máig, a mai napig fut fél tucat szerver folyamatosan, vagy még több is!) De mindez, hogy csak ennyit vesztettünk a régi részekbõl, túl szép lett volna, hogy igaz legyen. 2003, kijött a 7.rész, az Underground. Innentõl SZÁMOMRA (azok számára nem, akik akkor ebben a tájt voltak apró tinik és ismerkedtek meg az NFS sorozattal) kezdõdött az igazi szakadék. Az a szakadék, amin az NFS rohant lefelé, néha meg megállva, néha gyorsabban zuhanva, de ki sosem kecmergett az én szememben, még ha az eladási ráták soha nem látott értékeket is mutattak –ez kellett az akkori fiataloknak, a mozifilmek hatására, na... Ez volt eddig a legelsõ NFS rész, melyet több hónapos késéssel voltam hajlandó megvenni. Nem is tetszett, soha azelõtt nem játszottam még ilyen keveset NFS-el, borzasztó volt. Végigvittem, utána évekig hozzá sem nyúltam. MINDEn régi NFS elem eltûnt, nem egyszerû továbbfejlesztésrõl volt szó, az új fejlesztõ stúdió egy ÚJ játékot alkotott. Persze ettõl még másoknak biztos tetszik, nekem nem tetszett. Elég ramaty autóválaszték jellemezte ezt a rész, mely még sosem volt jellemzõ NFS-re , ráadásul csodaszép tájú pályáknak semmi nyoma sem volt, folyton ugyanazok a csúnya sötét vári pályák, melyek néha meg voltak kombinálva, ennél rosszabb pályák NFS-ben eddig még sosem voltak. 2004, itt volt a 8.rész, az Underground 2. Megvettem pár hónapos késéssel, jobban feldobott sokkal, mint az elõzõ rész., mivel olyan újdonságot hordozott, mint a szabadon járható város, ez volt az az elem, amiért leginkább kíváncsi voltam rá. A régi NFS elemekbõl szintén semmi, sajnos ez a rész sem tetszett túlzottan. Szintén ramaty autó választék, a pályák csinosodtak, de még mindig visszalépés volt a régi NFS széiához képest, nagycsalódás volt ismét 2005, kijött a 9.rész, a Most Wanted. Nagyon beindultam, hogy végre visszatérnek a régi irányvonalhoz (hittem ezt naívan). Ugyanis nagyon szép tájú , gyönyörû grafikájú képek láttak napvilágot megjelenés elõtt, hihetetlenül szuperül hangzó autólistával (VÉGRE nem csak olcsó „hétköznapi” tuning szekerekkel lehetett menni, hanem szupersportkocsikkal, és veterán autókkal is. Ráadásul a régi rendõrös üldözõsdit is visszahozták. Még ha se belsõ kormánynézet nem volt mindig, elõrendeltem a játékot, megjött, elõször örültem, végigjátszottam, és sajnos csalódtam. Vegyes érzelmei voltak: tetszett is meg nem, bár a 7. és 8.résznél mérföldekkel jobb volt, nem hozta a várt hangulatot sem irányítás termén, sem valósághûség terén (LEGJOBBAN azt utáltam, hogy egy a valóságban 3-4 milliós Fiat Punto-t szarrá tuningolva ugyanúgy gyorsulhattunk és kanyarodhattunk kb a pályákon, mint egy széttuningol Murciélago-val vagy széttuningolt Porsche Carrera GT-vel, nevetséges volt, na…) Ez volt az a pont, mikor az új fejlesztõ csapat (EA Black Box) a csúcsra jutott véleményem szerint, Ugyanis a 2006-ban kiadott 10.rész, a Carbon egy gyorsan összedobott MostWanted klón, egy erõs túlzással élve, mintha csak egy kiegészítõ lemeze lenne felpatchelve. Megvettem, nem tetszett, még annyira sem, mint a Most Wanted 2007. Pro Street személyében itt vol a sokadik: 11.rész. Itt már nem reméltem semmit, rajongásomtól fogva beszereztem miután lement az ára, jobban tetszik, mint a Carbon, de a Most Wanted-ot élményben nem veri, maximum nekem csak abban tetszett jobban, hogy valósághûbb a Most Wanted-nál is. Hát ez a helyzet, ez a véleményem, az NFS 6-11 nem valami túl jó, nem tudta olyan mértékben fokozni egyes részek között a játékélményt, mint ahogy zajlott ez a 1-5 részekig. Habár ez csak az én véleményem, ahányan vagyunk, anyi féle érzéssel közelítünk a sorozathoz, mindenki más korosztály, máskor ismerkedett meg vele, mást szeret, stb… NEKEm, mint a kezdetektõl rajongó NFS fan-nak, csalódás az új stúdió munkája évek óta, az EA jelenlegi politikája (jó, régebben sem volt túlságosan másként, éremes a Wikipedia-ban történelmi áttekintést olvasni az Electronic Arts múltjáról, kezdeteirõl). Én nem várok már semmit se a 12.résztõl, majd miután lement az ára, megveszem, és felteszem a polcra a gyûjteménybe. Számomra a régi hõn imádott NFS széria halott (persze mind máig játszogatok mind a 11 résszel hébe-hóba) és sztem már nem is jön vissza, az amit ránk hagyott, megvan, játszhatok vele, jól érezhetem magam vele, de újabb folytatást nem várok ebben az irányvonalban. Remélem azért az elkövetkezendõ jövõbeli részekben is találok majd itt-ott vmi örömöt és játékélményt Üdv Egy NFS fan.
Remélem az E3-rol v-mi video-képek kiszivárognak .
Ott a pont! Én is ugyanezt szeretném már sok-sok éve!
"Legelõször is a megjelenés az, amit talán jó lenne biztosan tudni.
Az NFSItalián a PlayStation 3, PSP, Nintendo DS, PlayStation 2, Nintendo Wii és Xbox 360 konzolokra November 12 volt írva, mint megjelenési dátum. PS3-ra, PSP-re és Xbox360-ra az ár 38 euró volt. Nintendo DS-re 19 euró, PS2-re és PC-re egyaránt 25 euró, míg Wii-re 31 euró volt feltüntetve. A PC-s megjelenést december 31.-ére tette az oldal, míg a mobil változatét csak 2009. január elsõ napjára.
Ezek az infók azonban nem véglegesek, sõt, nem többek egy tippnél. A fogyasztói árak sajnos valószínûleg magasabbak lesznek. Egyik infó se hivatalos, és a megjelenési dátumot még maguk a fejlesztõk sem tudják. A játék az idei év végén, vagy csak 2009 elején fog a boltokba kerülni. A december 31-es PC-s megjelenés pedig irreális.
Felmerültek olyan hírek, hogy visszatérnek a kategóriák a játékba. Egy új kategóriáról is szó esett, ami a Legendary nevet viseli. Ebben lehetnek az olyan autók, amik nem tartoznak bele egyértelmûen egyik kategóriába se, viszont nagyon népszerûek. Ide tartoznának pl. a Lamborghini Countach, vagy a régebbi Mustangok.
Az NFSItalia 150 autót jósol a garázsba. Megszûnne a körverseny mód, hiszen a versenyek útvonala szabadon választható lenne. Ezzel a nyilakkal behatárolt pályáknak búcsút inthetünk. Ismét új tuningrendszert készítenének a fejlesztõk, mely kihatna a belsõ tér tuningolására is. Talán ebben a részben már a belsõ nézet is helyet kap. Három új versenymód lehet majd a játékban. Az egyiket ismerjük is biztosra, ez a Highway Battle. Emelett tehát még két új versenyszám lenne, de a drift és a drag megmaradna.
Felmerült továbbá, hogy a játék online része az Underground elsõ részére fog hajazni, valamint végre teljesülhet a változékony idõjárás mellett lobbizó rajongók kérése is!
Ezek az infók tehát nem biztosak. Az EA-s forrás ezeket se megcáfolni, se megerõsíteni nem tudta. Ami biztos, hogy a december 31-es PC-s megjelenés irreális, és a többi platform debütálása se biztos, hiszen még az EA se tudja, mikor lesznek kész pontosan. Ezen kívül nagyon valószínû, hogy a feltüntetett áraknál drágábban juthatunk majd hozzá a játékhoz.
Hamarosan többet fogunk tudni. Érdemes tehát figyelni a híreket, hiszen az elsõ videó anyag nem lehet messze."
NFS4, az is arcade volt, mégis valahogy jobban éreztem, hogy autót vezetek...
szerintem a törést azért nem anyira rakják sok autós játékba mert a gyárak az autók töréstesztje mindegyik kocsinak más-más pl(nekihajtasz egy kocsinak. audi tt-nek leesik a lámpálya és leszakat az alja egy Evo9-nek meg csak behorpad az eleje . És ezért márka rivlizálás lenne az automárkák közt törés-szimuláció miat. DE persze csak azért is lehet mert a fejlesztök lusták ezt kidolgozni.
Street Legal is jól indult de maradt "xar" jól megvan csinálva,csak a grafikán kéne változtatni,pár patch hogy nefaggyon bele mindenbe és akkor jó game lenne,TDU val meg semmi bajom,csak ha már ászul megcsináltak mindent akkor ilyenekt miért hagynak ki: index,valóságos mûszerfal (minden mûködik rajta) stb... Szerintem eddig aminek nagyon jó szavatossága van az a TDU meg az LFS az FLS most legalább kezd rendezõdni... új mûszerfal stb... remélem ott is megcsinálják a mûszerfalat rendesen,végre a tiltást -.- és beledobnak esõt,meg estét :) Akkor az LFS nagyon arat majd :D
Ezzel az 5 játék összeforgatásával egy olyan játékot kapnánk amiben mindenki megleli a maga örömét,igaz ehhez egy elég nagy gépigény járulna hozzá de nagoyn megérné,egy ilyen játék 10 éven belül nem menne ki a divatból az biztos fõleg a moddolhatósága miatt. Nekem ez a véleményem,remélem az új NFS tud bizonyítani az elmúlt 3 rész folytonos szakadéka után.
Normális fizikát szeretnék, és kukázhatnák már az idióta tuningot. Lényegében egy NFS4et szeretnék feltupírozott graffal, addon autó támogatással, minimum NFS5 szintû fizikával, belsõ nézettel. Esetleg nagy bejárható területtel.:D
nekem a ps is ment fullon és?kibasztam az ablakon azt a foshkazán játékot,ennyi :-|
Nekem csak annyi lenne, hogy fusson full grafikán a gépemen a játék
nálam (amit szeretnék): - sokkk!! kocsi + SUV-k - jobb irányitás -(4. esetleg gumi kopása, lyukadása)-HOOTT roadd!!! -aprólékos optikai tunning -sok jó zenét olyan mint pl:MW,U1-ben voltak Nah akkor isteníteném az EA-t
Úgy tûnik az E3-ig várnunk kell hogy kapjunk némi infót errõl...
Én a bescriptelt ellenfeleket utálom a MW óta. Nem lehet õket kilökni, arrébb noszogatni, meglökni stb. Szó szerint meg se érzi. Aztán néha csak jobbról balra csapódsz az ellenfelek között o.O
néztem a neten hogy álitolag az uj NFS játékmenete a Szálitó.c.filmre fog hasonlitani.Most akor ilyen küldetéses izé lesz ??? akor szerintem ilyen 40-90 milios kocsik nemnaon lesznek benne mert a filmben is a palinak egy 7-es bmw-je volt ami akoriban 3-4milla volt,ha a valoság szerint mennének.De az lenne benne jo ha SUV-k is lenének megint benne mint az U2-ben csak kicsit több.
A legjobban játszható mármint játékélményben és szavatosságban az UG1 és UG2 volt ha végre kapnánk egy UG3at nem ratyi MWes irányítással hanem amradna a jó kis UG irányítás tuning stb csak mondjuk belsõtér,meg több motorikus cucc,esetleg autosclupt bõvítése mindenre még a motorra is,kipufogó hang sclupt például és egyéb apróságok,egy nagyvárosban,jó kis videós MWes történettel,rendõrökkel, és a jólmegszokott zenés finomságokkal akkor az EA kihúzná magát a MWóta elõkészített xarból,és aratna egy rohadt nagyot. Én megírném nekik ezt mint egy gamer,csak sajnos lexarnák a fejem "mert õk jobban tudják" csak közbe nem ^^