a hagyományos benzinmotorja vajon csak az akuk töltésére kell, vagy pedig közvetlenül azzal megy a kocsi, ha a telepek lemerültek? mert ha csak az aksi töltésére használják, akkor egy jóval szerényebb motor is elegendõ.
Nagyon jó! Egy hét alatt járok a saját kocsimmal ennyit...a cégessel persze sokszorosát. Szóval venném!
ára vajh mennyi lesz? Nekem is ideális volna melóba járni.
Pöpec,csak igy tovább!
Klassz, hogy környezetvéd meg minden, csak sajnos még a mai brutális benzinárak mellett is drágább a villamosenergia (kb 35 Ft/kWh). Ha ehhez hozzávesszük a töltéssel járó kényelmetlenséget és ezeknek az autóknak az eleve magasabb árát, elég kevés olyan csodabogár lesz, aki elektromos autót vesz.
a mai benzinárak mellett esetleg. Azonban mire elfogy az olaj, ez a technika már kiforrott lesz (remélhetõleg) Idõben kell elkezdeni :D
Eltekintve az árától én ennek szurkolok inkább, mint az etanolosnak, mert elektromos áramot lehet megújuló E-forrásokkal is termelni, és az kevésbé veszélyezteti a világ élelmiszerellátását(meg a környezet tisztaságát), mint a bioetanol kinyerés céljára az élelmiszertermeléstõl elvont földek.
Amikor ránéztem a címre, azt hittem, hogy a Tesla Roadsterrõl van szó, aminek sorozatgyártása a múlt hónapban kezdõdött... hát ehhez képest kissé meglepõdtem. Van egy olyan sugallata így a címnek, hogy itt most valami nagyon új dolog jön, pedig annyira azért nem. Szerintem a GM nevét minimum bele kellett volna még szerkeszteni a címbe, mert így megtévesztõ (legalábbis nekem).
Arról nem is beszélve, hogy pont a GM-nek volt kb. 10 éve egy totál elektromos kocsija, EV-1 asszem, amit kb. 3 évig bérbe adtak civileknek, és amiket azután szépen be is zúztak, pedig a tesztalanyoknak szerették az EV-ket...
Jó egyébként, hogy a GM is rápöccen erre a vonalra (ismét), de ebben vsz. a Tesla ténykedése is inspiráló jelleggel bírt.
Mennyit képesek sz@rozni, mire összedobnak egy ilyen elemes talicskát...
Én meg azt hittem, a magyar tervezésû villanyautóról van szó. De úgy látszik, az itt nem érdekel senkit.
ez nem az a cég, amelyik véletlenül bezúzta a társadalmi nyomásra korábban kifejlesztett, mûködõ, tulajok által imádott elektronyos jármûveit? egyszerûen elvették tõlük, nem engedte meghosszabbítani a lízinget. szerintem még meg is villantózták õket a fekete öltönyösök. majd jól a pokol tüzében égnek el mind.
esetleg a gugliban, illetve egyéb népszerû keresõkben a "who killed the electric car" adhat vissza egy 700 mega körüli videót a témában. azt nemtom sub vané.
Rendes dokumentumfilm, DVD-n adták ki (Sony Pictures Home Entertainment). Wiki
ez nem az a cég, amelyik véletlenül bezúzta a társadalmi nyomásra korábban kifejlesztett, mûködõ, tulajok által imádott elektronyos jármûveit? egyszerûen elvették tõlük, nem engedte meghosszabbítani a lízinget. szerintem még meg is villantózták õket a fekete öltönyösök. majd jól a pokol tüzében égnek el mind.
De igen, ez pontosan az a cég, aki lefeküdt az olajérdekeknek és bezúzta az általa gyártott elektromos kocsikat, amik fenttartása az akkor még tûrhetõ amerikai benzinárak mellett is olcsóbb volt. Most pedig verik a nyálukat a "nagy fejlesztésre", amit már rég megcsináltak - csakhát nem kellett volna a süllyesztõbe dobni.
Addig fognak eljutni a már feladott szintig kb. mire már muszáj lesz, de Amerikában tervben vannak a hidrogénes kocsik is, amivel újabb csapdába hajszolnák az embereket és kiszolgáltatottá teszik õket a hidrogénáraknak. Elektromos energiát sokkal többféleképpen lehet elõállítani, mint olajat vagy hidrogént vagy netán biodízelt. Ezért fáj annyira és ezért tesznek meg mindent ezek a szemetek, hogy eltiporják az ilyen fejlesztéseket. A General Motors újabb megalkuvásának lehetünk itt tanúi, mint olvasható, benzinmotort is tesznek bele. Elsõdlegesen egyébként elég lenne a nagyvárosokban lecserélni a közúti autókat, amiknek nagyrésze nem megy városon kívülre, csak áll a dugóban és jelenleg szmogot csinál. Semmi akadálya nincsen a városi autókat elektromosra cserélni, '96-ban is mûködött (nem csak városi használatúakra). Semmi akadálya, csak a mocskos olajérdekek, akiknek a háborúk nagyrészét is köszönhetjük.