ez nem az a cég, amelyik véletlenül bezúzta a társadalmi nyomásra korábban kifejlesztett, mûködõ, tulajok által imádott elektronyos jármûveit? egyszerûen elvették tõlük, nem engedte meghosszabbítani a lízinget. szerintem még meg is villantózták õket a fekete öltönyösök. majd jól a pokol tüzében égnek el mind.
De igen, ez pontosan az a cég, aki lefeküdt az olajérdekeknek és bezúzta az általa gyártott elektromos kocsikat, amik fenttartása az akkor még tûrhetõ amerikai benzinárak mellett is olcsóbb volt. Most pedig verik a nyálukat a "nagy fejlesztésre", amit már rég megcsináltak - csakhát nem kellett volna a süllyesztõbe dobni.
Addig fognak eljutni a már feladott szintig kb. mire már muszáj lesz, de Amerikában tervben vannak a hidrogénes kocsik is, amivel újabb csapdába hajszolnák az embereket és kiszolgáltatottá teszik õket a hidrogénáraknak. Elektromos energiát sokkal többféleképpen lehet elõállítani, mint olajat vagy hidrogént vagy netán biodízelt. Ezért fáj annyira és ezért tesznek meg mindent ezek a szemetek, hogy eltiporják az ilyen fejlesztéseket. A General Motors újabb megalkuvásának lehetünk itt tanúi, mint olvasható, benzinmotort is tesznek bele. Elsõdlegesen egyébként elég lenne a nagyvárosokban lecserélni a közúti autókat, amiknek nagyrésze nem megy városon kívülre, csak áll a dugóban és jelenleg szmogot csinál. Semmi akadálya nincsen a városi autókat elektromosra cserélni, '96-ban is mûködött (nem csak városi használatúakra). Semmi akadálya, csak a mocskos olajérdekek, akiknek a háborúk nagyrészét is köszönhetjük.
ez nem az a cég, amelyik véletlenül bezúzta a társadalmi nyomásra korábban kifejlesztett, mûködõ, tulajok által imádott elektronyos jármûveit? egyszerûen elvették tõlük, nem engedte meghosszabbítani a lízinget. szerintem még meg is villantózták õket a fekete öltönyösök. majd jól a pokol tüzében égnek el mind.
esetleg a gugliban, illetve egyéb népszerû keresõkben a "who killed the electric car" adhat vissza egy 700 mega körüli videót a témában. azt nemtom sub vané.
Én meg azt hittem, a magyar tervezésû villanyautóról van szó. De úgy látszik, az itt nem érdekel senkit.
Mennyit képesek sz@rozni, mire összedobnak egy ilyen elemes talicskát...
Amikor ránéztem a címre, azt hittem, hogy a Tesla Roadsterrõl van szó, aminek sorozatgyártása a múlt hónapban kezdõdött... hát ehhez képest kissé meglepõdtem. Van egy olyan sugallata így a címnek, hogy itt most valami nagyon új dolog jön, pedig annyira azért nem. Szerintem a GM nevét minimum bele kellett volna még szerkeszteni a címbe, mert így megtévesztõ (legalábbis nekem).
Arról nem is beszélve, hogy pont a GM-nek volt kb. 10 éve egy totál elektromos kocsija, EV-1 asszem, amit kb. 3 évig bérbe adtak civileknek, és amiket azután szépen be is zúztak, pedig a tesztalanyoknak szerették az EV-ket...
Jó egyébként, hogy a GM is rápöccen erre a vonalra (ismét), de ebben vsz. a Tesla ténykedése is inspiráló jelleggel bírt.
Eltekintve az árától én ennek szurkolok inkább, mint az etanolosnak, mert elektromos áramot lehet megújuló E-forrásokkal is termelni, és az kevésbé veszélyezteti a világ élelmiszerellátását(meg a környezet tisztaságát), mint a bioetanol kinyerés céljára az élelmiszertermeléstõl elvont földek.
a mai benzinárak mellett esetleg. Azonban mire elfogy az olaj, ez a technika már kiforrott lesz (remélhetõleg) Idõben kell elkezdeni :D
Klassz, hogy környezetvéd meg minden, csak sajnos még a mai brutális benzinárak mellett is drágább a villamosenergia (kb 35 Ft/kWh). Ha ehhez hozzávesszük a töltéssel járó kényelmetlenséget és ezeknek az autóknak az eleve magasabb árát, elég kevés olyan csodabogár lesz, aki elektromos autót vesz.
Pöpec,csak igy tovább!
ára vajh mennyi lesz? Nekem is ideális volna melóba járni.
Nagyon jó! Egy hét alatt járok a saját kocsimmal ennyit...a cégessel persze sokszorosát. Szóval venném!
a hagyományos benzinmotorja vajon csak az akuk töltésére kell, vagy pedig közvetlenül azzal megy a kocsi, ha a telepek lemerültek? mert ha csak az aksi töltésére használják, akkor egy jóval szerényebb motor is elegendõ.