Ehüm ... mondjuk van igazság abban, amit mondasz, de egyrészt nemigen olyan közeli nézetbõl fogsz játszani, ahonnan ezek a marketingvideók fel vannak véve, másrészt meg nem nagyon láttam még olyan RTS-t, ahol erre is odafigyeltek. Vagy van ilyen?
megnéztem a videókat, én egy organikus élõlényt nem úgy képzelek el hogy egyhelyben forog mint egy lánctalpas tank, qrvára nem áll a helyzet magaslatán a game, kb rossz ránézni ennyi pusztán :O
Magh, holnaputántól lesz a closed beta? Vagy ez már a public?
readswift, neked mivel van most konkrétan problémád?
nagyon gagyi :( animációk béka segge alatt kb :( forgó tiranidák bazze, nem is az hogy lendület v ilyesmi, forognak!! :D
Holnapután multi béta, van itt olyan Soulstorm tulaj, aki akar velem tesztelgetni? Engem az eldar és nid nem érdekel, de ellenük szívesen próbálkoznék.
En pontosan arrol irtam hogy en, mint lassu magyar ember hogy tudok taktikazni.
nagy szar, hogy csak 20 db embered lehet. Semmit nem lehet vele kezdeni, vmivel még védekezni sem árt :|
Azért kérdezz meg 1-2 koreait is errõl. Szerintem õk igencsak taktikáznak, még ha nem is úgy tûnik. A kérdés arra vonatkozott, hogy egy egyszerû magyar ember hogy tud taktikázni.
"valaki mondja már el, hogy lehet taktikázni valósidõben >20 fõs csapattal?"
Oreg vagy mar, mint en :)
Hat, akkor meg csak-csak megyeget a dolog, ha egyreszt rendesen be lehet konfiguralni hogyan is viselkedjen minden egyes egyseg, masreszt ha van lehetoseg a jatek lelassitasara, illetve az egysegek nem tulsagosan torekenyek.
A Red Alert 3 pont ezert ment a kukaba: kb ket lovestol hal meg benne minden, plusz meg a jatek sebessege sem allithato :S
Amugy meg: ha taktikazni akar az emberfia, mehet korokre osztott strategiazni :)
Egyiknél mintha február 18-as megjelenést láttam volna. Mármint hogy akkor szállítják ki, ha megrendelted. Ez valós lehet?
Több külföldi oldalon már elõ lehet, elég olcsón (bõven 10k alatt), kapsz érte ingame bónuszt (skinek) és esetleg fém DVD tokot.
Már csak azt nem tudom, miért nem lehet még elõrendelni? Még nem tudják a forgalmazók az árát/megjelenési dátumát vagy ennyire jelentéktelen játékról van szó?
Annyira ne számíts. Felesleges is lenne túl sok sallang bele. Ahogy elnézem ez sokkal inkább a Chaos Gate ráncfelvarrott változata némi bõvítéssel (csak itt káosz helyett a kampányban orkok elle) mint a korábbi DoW-ra hajazó játék. Kicsit közelít a terepasztalos verzióhoz ismét.
Alakul a játék. Én mindenesetre megvettem a Soulstormot a korábbi béta kedvéért.
Ami kicsit aggaszt, hogy az RTS -> RTT váltáshoz szükséges megnövelt komplexitást nem látom. TM squad példa: elõdben volt nekik 4 fegyver 2+3 slottal, HP és damage upgrade, Sergeant (képességgel és plazma+sword+fist upgrade-el). Most itt ez a 3 fõs alakulat és összesen látok mellette 3 gombot (2 fegyver + sarge), pedig egy taktikai játékhoz inkább kétszeres mennyiségû lehetõség dukál (én konkrétan arra számítottam, hogy 2-3 féle squad leader, 5-6 fegyver, további 3-4 képesség).
Aztán ne gyertek ám a koreaiakkal!!
Igen, én is amiatt félek, mert néhány video alapján úgy tûnik, a játék sietõs játékstílust igényel néhol.
más: valaki mondja már el, hogy lehet taktikázni valósidõben >20 fõs csapattal? Nekem még sosem sikerült. Mindig eszeveszett véletlenszerû kattintgatás lett a vége, aztán vagy gyõztem vagy nem
"Mondjuk RTS-ként ezt elég nehéz kivitelezni, de a videók alapján van rá esély"
Igen, a tyranid video tipikusan azt sejteti, hogy nem lesz rush :) (csak gonoszkodom, ne szivd fel :) )
Jaja! Skynet szindróma :) Amióta felraktam a AISS-t azóta iszonyat kemény lett a gép.
Hát, nem tudom, de multiban effektíve csak rushhal lehet gyõzni a legnehezebb gépek ellen. Ha kifejlõdnek és kiépülnek, akkor gémóver. A gép egyszerre 25 squadot is optimálisan elirányítgat, emberként ez kicsit macerás...
Egyik kedvencem az 1ben az volt, h kb a 3. percben már lehetett ütni az ellenfelet. Remélem megmarad :)
Ami nagyon tetszik a játékban, hogy (relatíve) nagy csaták mellett van lehetõség a taktikázásra is. Az ellenség lerohanásán kívül el lehet foglalni "gyõzelmi" pontokat is, ez nagyon bejön, imádom az ilyen területfoglalgatósdit. Egyetlen dolog van, amiben bízom: nem a "rush" játékstílus lesz a nyerõ, hanem lehet valóban taktikázni. Mondjuk RTS-ként ezt elég nehéz kivitelezni, de a videók alapján van rá esély
Persze hogy jó lesz, mi az hogy! Nem kicsit, nagyon! Nekem itt új videók is voltak, érdemes megnézni õket: http://media.pc.ign.com/media/142/14243516/vids_1.html
Ha valaki majd megveszi a game-t, szívesen kihívom egy jó kis multi-mókára!
Egyre jobban kezdek megbarátkozni ezzel az új játékmenettel.Jó lesz ez gyerekek nem kell izgulni.
Én nagyon várom a játékot, ki tudja mikor játszottam utoljára egy igazán jó kis RTS-el.
Nekem valahol a C&C után (SC elõtt) már csömöröm volt a "gyárts le 1000 gyalogost, 100 tankot és söpörj le mindenkit a monitorrol" c. stratégiának nevezett agyatlan tömegmészárlásból. Ezeket a játékokat csak nagy jóindulattal lehet stratégiának nevezni, de a Dune2 és C&C még korszakalkotó volt.
De amiket a DoWII videókból látok, azok alapján ez már inkább egy végletekig átgondolt és nagy igényességgel megkomponált stratégiának tûnik. Nem értem a fanyalgókat, aki nyersanyaggyûjtésre és nagy csatákra vágyik, ott a SC2. Ez utóbbit mondjuk épp nem akarom leminõsíteni, mert a Blizzard mindig szuper játékokkal rukkol elõ, tehát valószínûleg abba is beruházok majd, de nem vagyok meggyõzõdve hogy jobban fog tetszeni, mint a Warhammer40k.
Itt is egy nyúlfarknyi sereget látni, és az a legjobb, hogy ennek ellenére nulla micro. Személyes véleményem, hogy a DoW squad és damage rendszere nem alkalmas taktikai RTS alapnak. Most tényleg 2*3 fõ gyalogost + 2 gépet fogunk irányítani? Én nem vagyok pro, de DoW:DC-ben 5-6 squaddal simán dance-eltem, hogy lehet majd itt bárkit megölni?
Hmm...érdekes. Nem úgy mûködik ez, mint a filmeknél? Ha nem tudja dekódolni idõben a képkockát akkor eldobja (frame drop).(Ezt értem arra ha gyenge a VGA, egy-egy képkockát kidobni nem vészes, de egy utasítást kidobni? A proci nem tudja megítélni mi az, nem tudja eldönteni melyiket dobhatja....szerintem)
A proci kidobhat utasításokat ha nem tudja idõben végrehajtani azokat? Szerintem nem...
a grafix nem számít az 1et is minimumon toltam a szaggatás miatt de fullon is elvitte:)
ezen elmegy?: AMD Athlon XP 2200+, 1,25 GB DDR ram, Geforce FX 5500 256MB.
Hát állítólag a Company of Heroes felturbózott motorjára épül,tehát durván a CoH 2x-es gépigénye(durván ez nem biztos adat sõt még a motor se biztos:).
hohóó ezt most találtam ez eleje azt már mindenki látta de a végén van még 1 kis finomság Trailer
Részben valós probléma. Az eddig kijött infókból egy taktikai játék képe bontakozik ki, hogy a 10 unit (nem squad) vs 10 unit már-már fullextrának számít. Ööö... alap DoW-ban épp az a remek, hogy van tömeg hangulat, ami néhány fajnál elhagyhatatlan. :)
Viszont a trend az egyszerûsítés. Kevesebb makro, több mikro. Kevesebb unit = extrásabb grafika, kisebb mapok. MEgspórolható egy zsák épület, fixen telepített, pályába épített dinamikusan rombolható elemek, csillivilli ezerrel.
CoH tetszett. De ez nekem még annál is kevesebbnek tûnik bonyolultságban. :(
De majd lesz demo vagy beta (haha álmodik...) és meglátjuk. :)
érdekes gondjaitok vannak:D
Mi a bajotok a DC kampányával? Én a DoW elsõ részénél meg voltam sértõdve, hogy nincs a többi fajnak kampány. DC-val meg hónapokig elvoltam. Teljesen rendben volt, fejlõdõ commander, honor guard, egyebek...
Gondolom õ a campaign-nek csúfolt skirmishre gondol a maga érdekes építkezési rendszerével. De a DC multira készült.
Ha a sima DoW küldetéseit nézzük, 4 SM squadnál többet nem nagyon kell/lehet gyártani. Ha ez mind elhullik, nincs 30 ember, és van belõlük legalább pártízezer, de talán egymillió is. De hozzáteszem, nem nagyon halnak meg Apothecary és Librarian (+ késõbb még Chaplain) támogatással. A valódi elit egységekbõl 1 squad képezhetõ. Annak is örülnék, ha jobban kijönnének az eltérések a fajok között, fõleg most, hogy jönnek a bogarak is.
A halálba küldést lehet ellensúlyozni a commanderek fejlõdésével, látható az egyik videóban, hogy szinteket lépnek. Én speciel imádom az elõdben, hogy a jobb egységek milyen ütemben ölik a gyengébbeket, kedvenc egységeim is ezek (Terminator, Flash Gitz, Obli pl.). Aztán a lore-t sem kell eltúlozni, a valóban elit egységek 1/2 squados hard capet kapnak, a többi meg nyugodtan mehet a darálóba (pl. egy sima SM squad nem sokat ér). Szóval én azt preferálnám, ha az elõdöt fejlesztenék tovább, nem egy CoH vagy Ground Control klónt.
hát nem tom, nekem nem volt unalmas egyáltalán. Azért én nem hagynám ki belõle az építkezést. Manapság nincs úgysem normális stratégiai játék, legalább ezt ne rontsák el azzal, hogy kihagyják belõle az építkezést. A Dark Crusade is egy nagy hoki lett emiatt.
MEg pont az a jó benne, hogy így jobban meggondolod mit csinálsz, nem fogod hentre küldeni az egységeidet azzal, hogy majd úgyis gyártasz újakat... Tök gáz. Szerintem pont ez volt a legnagyobb baj az elsõ résszel: végtelen volt a nyersanyag így a végtelenségig lehetett gyártani...egy idõ után tök unalmas volt.
Lehet, hogy a TT tekintetében igazad van, de magához a W40k világhoz nem illenek a nyúlfarknyi seregek. Egyébként nekem kifejezetten tetszik a kibõvített egység/squad személyreszabhatóság, ezt mindig hiányoltam a DoW-ból (szinte csak az alap SM osztagnál volt szó valódi lehetõségekrõl), a videók is nagyon bejönnek (kivéve a Nid design), ráadásul maguk az épületek sosem játszottak túl nagy szerepet a játékban. De azt nem szeretném, ha TT mintájáa elõre összeállított csapatokkal kellene küzdeni.
Természetesen az elsõ mondatban az campaign mission akar lenni.
Én nagyon remélem, hogy ez csak pár multi misszióban lesz így. Hatalmas hiba lenne taktikai "RTS"-é redukálni; a DoW-DC megmutatta, hogy a koncepció tökéletesen mûködik és némi módosítással simán felérhetne a nagyokhoz. A multit kicsit megölte és rétegjátékká tette a squadrendszerbõl fakadó állandó futkosás, gyenge pathfinding. Ezeket javítva, megemelve a unit capet, komplebb squad opciókkal, finomított hardcounter rendszerrel, esetleg az épületekre kicsit több hangsúlyt helyezve versenghetne a SC2-vel, míg egy taktikai játékra nincs van igény.
Ha nem lesz benne építkezés akkor a skirmish-t teljesen megölik és a multi is szarabb lesz. Tényleg kivették az építkezést belõle? nem tudom elhinni.
Pure Multiplayer fun DOW II módra:)
Asszem sikerült megõrizni az elsõ rész jó tulajdonságait:)
Egyre jobban tetszik, ezt úgy néz ki hogy elõ fogom rendelni.
Szerintem kifejezetten okosan dolgoznak. Én régi motoros vagyok Warhammer téren, idõtlen idõk óta játszok - még a terepasztalos verzióval. Ami egyébként egy taktikai játék, nem pedig stratégiai, de ezt a két dolgot könnyû ugye keverni, fõleg játékoknál. Ez a második rész mintha egy kicsit még közelebb kerülne az eredeti koncepcióhoz. Négy szakasz katona két razorblackben, 3 kuka, egy predator annihilator épp elég egy rendes kis csatához. Amíg az elsõ részt nem láttam, én sem bíztam benne. De ott profin vegyítették az RTS-eket és a Wh40k bizonyos elemeit, azóta bízok bennük. A többi meg majd elválik. Szerintem.
A single hadjárat édesmind1, h milyen. A multi legyen jó.
Viszont igy talan kozelebb kerulne a warhammer 40k vilagahoz a jatek. Tenyleg jok a DoW reszek, de azert neha vicces hogy a jatek vilaga szerint ritka egysegekbol kismillio darabot gyarthattunk, a vegtelen szamu utanpotlasrol nem is beszelve. Valoban, ha igy oldjak meg a jatekot akkor szamomra nem lesz az sc2 ellenfele, viszont meg igy is egy nagyon jo jatek lehet, es meg warhammer feeling is kerulhet a jatekba :D
hát az nagyon nagy baromság lenne, ha nem lehetne benne építkezni :| merész dolog egy ilyen játékból kihagyni az építkezést.
A régebbi 4 Ian Watson regények,plusz mostanában kezdd elérni hozzánk a Dan Abnett féle Gaunt szellemei (az eredetit 2003-ban adták ki,szerény országunkban,csak a Harry Potter könyvekkel zsibbasztják a jónépet hamarjában). Érdemes foglalkozni vele, talán a legjobb univerzum amit kitaláltak a Wh Fantasyval karöltve. A regényeken kívûl még érdemes megemlíteni a Warhammer Monthly angol nyelvû képregény sorozatot,nagyon király sztorik vannak benne.