Topiknyitás napján kaptam mailben a linket a képekhez egy külhoni siteról...akkor ök is lelettek volna maradva?van róla könyv nem is egy,nem tudom itthon mennyi jelent meg belöle,én cirka 3-4 éve vettem meg egy összefoglaló kötetet(4 regény van benne)most éppen egy havernál pihen a könyv pár hónapja...lassan verölegényeket küldök érte mert kiolvasnám már ujra
Viszont ha nem teszik akkor a Warp-on keresztüli utazás lehetetlenné válik. Így is hihetetlenül veszélyes és ha nem lenne a jelzõfény akkor összeomlana az egész birodalom és az emberiség rövidúton kipusztulna. Arról nem is beszélve, hogy a császár puszta akaratán múlik, hogy féken tartják a Káoszt, megelõzve, hogy azok kitörhessenek a Warp-ból és egyetlen rohammal leigázzák az egész galaxist.
Õ valaha élõ ember volt, de a Hórusz eretnekségként nevezett galaktikus polgárháborúban olyan komoly sérüléseket szenvedett, hogy teste és lelke trónprotézisien kívül nem tud létezni - életben tartására és az Astronomican kibocsátásra számtalan embert kell feláldozni napról napra.
"Az Emberiség Birodalma (Imperium) egy galaktikus birodalom, mely több millió csillagrendszert tartalmaz. A központja a Szent Terra (röviden Terra vagy Föld) a valódi Föld. Innen irányítja az Istencsászár a birodalmat és bocsátja ki az Astronomicant, egy masszív pszichikai jelzõfényt, melynek segítségével irányítják a navigátorok a hipertérben a hajókat, lehetõvé téve a fénysebességnél gyorsabb utazást. A birodalom számtalan trillió polgára az emberiség uralkodója, védõje és apjaként imádkozik a 10 000 éve arany trónprotézisbe zárt Császárhoz. Õ valaha élõ ember volt, de a Hórusz eretnekségként nevezett galaktikus polgárháborúban olyan komoly sérüléseket szenvedett, hogy teste és lelke trónprotézisien kívül nem tud létezni - életben tartására és az Astronomican kibocsátásra számtalan embert kell feláldozni napról napra. A halhatatlannak tûnõ életét az emberiség szolgálatára áldozta fel."
van aki innen festegeti is õket? (mintén) vagy csak gépen szeretitek?
Elsö részt is szerettem,sztem ez sem fog csalódást okozni.Én elöször azon lepödtem meg hogy"lépegetöt"(sry nem emlékszem már mi a neve a játékban)ugy gyártod mintha futószalagról jönne...(Könyv alapján ezek több ezer éves szerkezetek amibe a legnagyobb ürgárdisták lelkeit"plántálják"bele,hogy még holtukban is a rendet szolgálják.Régebben hallottam hireket WH40K mmorol is,erröl tud valaki infót?
nincs mit átvenni, eleve nem is lehet még senki, mert legalább 500 hozzászólásnak kell lennie a témában
Ha nincs egyéb jelentkezõ akkor én átvenném :)
Persze csak akkor ha másnak ez nem probléma.
Tölem mehet bannernak ugyanakkor ha valaki ingert érez rá hogy házigazda legyen küldjön priv.üzit(külföldre utazom és nem tudom lesz-e PC a közelemben,szivesen átadnám a házigazda szerepet valakinek)
" * Nagyobb hangsúly az egységek és osztagok egyediségének kihangsúlyozására. Jelen állás szerint minden egységnek saját neve van valamint sok új animációt és részletet is kapnak"
Fõleg ez az ami legjobban várt dolog számomra az 1-hez képest (ha még minden karakternek neve is lenne az lenne igazán komoly). Aki olvasott könyvet a Warhammer 40k világában az tudja, hogy egy-egy rendnek mekkora veszteség 1 ûrgárdista elvesztése (nem csak maga a harcos hanem a benne élõ mirigyek is amiket a rendet alapítóból tenyésztették ki) ezért kicsit zavaró volt a játékban, hogy milyen könnyen esnek el az ûrgárdisták és, hogy milyen könnyû õket pótolni. Õk azért nem egy birodalmi katona szintjén vannak.
dow1 eddig is*
Szvsz a dow1 eddig jobb volt, mint az sc, mondjuk volt közöttük 5 év :D Nekem a hangulat volt az elsõdleges, és a DCben nagyon eltalálták. Coop hadjárat, meg egyéb finomságok...
huh durva:D szebb mint az ut:D pedig az FPS ezmeg RTS
Ha ezt így megcsinálják akkor meg merem kockáztatni, hogy a SC2-õt földbe fogja döngölni.
(HW Insider) Most már hivatalos, amit múltkori sejtelmes újságborító alapján csak sejteni lehetett de jön a Dawn of War folytatása! A játékot ismét a Relic csapata fejleszti és már 2006 szeptember óta megy stikában a kalapácsolás. Íme egy kazal ömlesztett infó, a belga PC Gameplays újságból:
* Essence 2.0 (CoH továbbfejlesztett motorja) és Havok motort használja melyek mindketten DX10 és multicore támogatásra lettek optimalizálva * Látvány megközelíti a DOW intróját csak némileg visszafogottabb poligonszámban * CoH szintû egység AI * Pályatípusok között elpusztított városokon kívül sivatagok, dzsungelek, hegyi terepek illetve egyéb városok is találhatóak lesznek * Egyelõre csak Ork és Ürgárdistákat fedték fel mint játszható fajt de természetesen továbbiakra is számíthatunk (Tyranidákat a népnek!!!) * Co-op kampány az orkoknak és az ûrgárdistáknak! * Nagyobb hangsúly az egységek és osztagok egyediségének kihangsúlyozására. Jelen állás szerint minden egységnek saját neve van valamint sok új animációt és részletet is kapnak * Pálya végén kapható jutalmakat is terveznek (spéci fegyverek, páncélok, ritka tárgyak) * Jelenlegi állás szerint 6-ra van limitálva az irányítható osztagok száma * Különös figyelemmel kell majd vigyázni az osztagok vezetõire * Több érdekes és vicces komment a különbözõ egységektõl * Ûrgárdisták kampányát egy ûrhajóból szemléljük mely alatt a különbözõ célbolygókat láthatjuk, amiken színekkel megkülönböztetett nehézségi küldetéskbõl válalogathatunk * Bizonyos jutalmi felszereléseket nem lehet egybõl bevetni a következõ küldetésben hanem elõbb elemezni kell õket az ûrhajónkon * Dreadnought orkokat eltaposhat * Nem lesznek tengeri vagy légi egységek (jetpack-es egységeket leszámítva) * CoH-hoz hasonló dinamikusan pusztítható pályák * Brutálisabb kivégzések és szokásos mennyiségû vér * Egységekrõl közelharcban leváló páncéldarabkák! * 55 ember dolgozik jelenleg a játékon * Megjelenés 2009 vagy késöbb
hah Thanatos, pont a héten jutott eszembe a taglineod, amikor bõszen keresgettem az amd.com on a procim hõmérsékletét :D Persze nem találtam meg ott, de mind1 :D