Semmit. Egy darabig bétát kaptál az elõrendelésért, de azt most már mindenki megkapja, ha megvan neki bármelyik DoW.
Igen, játszhatsz majd minden fajjal. A különbözõ kiadásokhoz járó faji bónuszok csak a szinglire vonatkoznak, néhány extra wargear a kampányban az adott fajnak, amit kezdéskor megkapsz.
Akkor, ha már így szóbajött, és valaki nem tudná: _Teljes_ multi béta, minden multis játékmód benne van, mint a fulldow2-ben, privát meccs, meg ranked is. Új faj az Imperial Guard, plusz minden meglévõ nép is kapott egy-egy új egységet. Egy új pálya van a Chaos Risinghoz képest (minden méretben), meg a White Walls Of Calderis pálya is bekerült a 3v3 pályák közé.
IG egységei (már amennyire emlékszem, nincs elõttem a játék): Tier1 Guard: sima IG, upgradelhetõ tier1ben lángszóróval és õrmesterrel(+2 sima IG-t is ad a squadhoz), tier2ben meg plazmával és komisszárral(+2IG szintén). Tud fedezéket és turretet építeni(nem szuppresszelõs!), meg javítani. Heavy: telepíthetõ fegyver, alapból szupresszel, upgradelhetõ tier2-ben (asszem)lascannonná és autocannonná. Catachan Devil: "kommandós" IG banda, sörétesekkel, meg asszem gránáttal. Nem nagyon használtam õket, nem vágom az upgrade-eket. Sentinel: Gép, de borzalmasan puha, szét lehet lõni bolterrel, vagy agyonütni cultisttal/sluggával. Gyorstüzelõ lasgun van rajta, meg taposós képessége van ami stunnol. Nem kerül áramba! Tier2: Chimera: transport, gyorstüzelõ lasgunnal Manticore: rakétás tank, alapból nem tud lõni, csak képességbõl bombardolni Ogryn: brutál melee gyalogság, rohamozós-szétszórós képességgel Tier3: Leman russ. Kemény tank, kétféle ágyút lehet neki venni. Baneblade. Ismerjük, kemény. 1000req, 220power.
Az összes gépre lehet "extra armor" upgrade-eket venni, ami gyakorlatilag olyan plusz HP, amit javítani nem lehet, de ha lõnek, akkor az fogy elõbb, nem a gép HPja.
Régi fajok új egységei: SM: Land Raider Redeemer. Oldalsó fegyverfelfüggesztéseken durva lángszóró, elöl egy dupla assault cannon, a tetején meg toronyként lascannon. Plusz belefér egy rakás SM, vagy akár terminátorok is. 700req, 220power. Káosz: Noise marine. Tier1ben lángszórós, Tier2-ben "plazmássá" fejleszthetõ. Nagyon hiányzott mindkét típusú egység a káosznak. Elda: Autarch. Idegesítõ kis geci, röpködõs, nagyon gyors másodlagos commander egység. Eddig sem használtam ilyesmit, ezután sem fogok. Eldák amúgy is buzik. :P De legalább 40 pirosat ér a kinyírása. :) Ork: Battlewaggon. Jó szar cucc, de legalább drága. Van az elején egy henger, amit be lehet izzítani, és akkor szétszórja a gyalogságot, de ahogy néztem, ez nem sebez. Meg tud baszottnagyot lõni területre hatósat. Talán emiatt a képessége miatt megéri. Tyranid: Szintén valami másodlagos commandert kap, de ezt még csak nem is láttam csatában ellenségként sem, foggalmam sincs, mit tud.
Nincs elõttem a játék, emlékezetbõl írtam, ha vannak benne hülyeségek, akkor bocs. Gondolom azé' több, mint a semmi. :) Menjetek, töltsétek a bétát, jóez! :D
Na, akkor meglesem én is a steamet.....:D
Nem. Én nem rendeltem elõ. Csak úgy megjelent a steamen a játéklistámban, mint meglévõ, de fel nem telepített játék.
Ugye a béta csak az azoknak elérhetõ akik elõrendelték a Retribution-t?
Béta tegnap megjelent a steam játékok közt, gyorsan fel is telepítettem.
Jó lesz ez. Nem sok, egy pálya meg egy új nép, de az IG elég rendesen fel fogja borítani az eddigi erõviszonyokat. Tier2ben az Ogryn az valami brutális, a bunker nagyon hasznos lehet, a gépek meg kemények.
Ezt viccen kívûl írtam. Nézegettem a képeket a singlébõl és tisztán látszik , hogy van adott pálya ahol van adott feladat ami minden népnek ugyan az csak másik sarokból indul. Figy elején ilyenket ígértek hogy nidával visszahódíthatom majd a szektort , eldarokkal az õsi világukban harcolhatok stb.. Erre lett ez az inkvicício lebombázza a szektort azt meneküljön mindeki.. Hát nekem ez egy lófasz. Multit meg már meguntam, ujdonság meg egy nagy 0.
"annyi a különbség a fajoknál hogy melyik sarokból indulsz."
Szerintem is gyenge amúgy,elég kicsi az esélye számomra is hogy megveszem.
Valóban nincs köze, meg tudnák csinálni hogy hogy csak az tudjon Retriben minden fajjal játszani akinek minda 3 rész megvan. De nem fogják, tudjátok miért nem ? MErt ez egy rakás szar, egy lófasz, egy lehúzás. Csináltak egy uj fajt aminek a modelljei megvoltak pár gépet hozzá és ennyi. A kampány pár skirmish map , annyi a különbség a fajoknál hogy melyik sarokból indulsz. Semmiféle ujdonságot nem hoz egy veterán playernek, sõõt itt még nem állok meg, rengeteg területen szarabb lett a game , legalábbis nekem nem tetszik. Részemrõl felejtõs nekem lezárult a dow2 egy gyenge modért nem fogok fizetni, elvbõl sem. Szégyen amit a Relic csinál az utobbi idõben. Tales of Valor most meg ez... Ez kimeríti a lopás fogalmát.
A két dolognak az égvilágon semmi köze nincs egymáshoz.
Az alapvetõ, kiegészítõkhöz õsidõk óta legtöbbet használt módszerhez (meg kell hogy legyen az alapjáték hogy egyáltalán használhasd) ez még mindig kedvezmény, szóval nem értem mi a probléma vele?
A sok okoska. Minden nap valami retard felteszi a hivatalos fórumon ezt a kérdést, és mindennap ua. a válasz: Minden faj benne lesz!!!! Régen igaz volt ami mondotok, de ugyan mégis, józan paraszti ésszel, hogy a bánatba lennének kompatibilisek egymással amikor a régiek Gflw-t használnak ez meg nem. Akinek retri van az csak a többi retri tulajjal tud játszani.
Ez a Relic politikája évek óta, minden játékukban így van, a Company of Heroes részeiben is. Az alapjáték fajaival csak akkor játszhatsz a kiegben, ha megadod az érvényes CD kulcsát.
Sztem itt is simán megjátszhatják azt, sõt, talán még egyszerûbben is, hogy a Steam figyeli, hogy megvan-e az alap DoW2 meg a Chaos Rising, és az alap fajokkal, vagy a káosszal csak úgy enged multizni, egyébként meg csak IG-t kapsz. Mint ahogy a Chaos Rising is benne van ugyan az alap DoW2-ben, de nem választhatod ki. Mondjuk elég patkány húzás lenne, de hát eddig is az volt.
De én is úgy hallottam, hogy minden faj játszható lesz... Csak nem lepõdnék meg, ha végül mégsem.
Dehogy használt. Dow EGYrõl beszélek. Annak nem online védelme volt, hanem cdkulcs-ellenõrzés volt benne, meg lemeznek bent kellett lenni a meghajtóban. Soulstormnak pl a sajátján kívül még három CD-kulcsot be kellett pötyögni, ha minden fajjal akartál multizni.
A DoW1 kiegjei sem voltak kompatibilisek egymással, és mégis kellett az elõzõ összes, ha minden fajjal akartál multizni. Be kellett írni az elõzõ játék CDkeyét, hogy unluckolódjanak a fajok.
aki szeretne last standezni vegyen fel friendnek: Djuree
most van egy 12-es nydám, meg egy 4-es kájosz:) ez a nyda nagyon durva, mindig nekem van a legtöbb killem:)
Nha nekem is sikerült. Chaossal tényleg nem olyan kemény, 3 Sorci lemásol 3 Chaos Lordot az utolsó pályán és onnatol csak gyönyörködni kell az abszolut fölényben.. Mind1 legalább ezt is kitoltam :)
mind2szer 3chaos-al toltuk végig. (én lvl 19-n: warp, doombolt, piros ikon, energy visszanyerõ) elõször a klónokat kell kinyírni, innentõl nálunk nem élesztették fel egymást a hõsök, utána meg szépen egyesével a többit.
Aha neked van igazad rosszul tudtam közben én is rájöttem. Hogy sikerült amugy végigvinni ? Mi volt a kulcs az utolsó pályán..? A fastkey-t meg lehet változtatni de nem a Last Stand-ben, hanem a sima játék multijában..
meg lehet változtatni a karakter parancsikonjának betûjét? (pl. ne a "J" legyen a teleport, hanem a "W")
pontosítanék, mert nem ezt jelzi. a sárga pontok száma az elit statuszt jelenti. ha eléred a lvl20-at, akkor upgradelheted magad, de lenullázod a szintedet lvl1-re.
A chaosos kieg. mennyire hosszú? alapjátékhoz viszonyítva? megvettem steamen a goldot, mindjárt vége az alapnak, eddig 20 óra van benne, remélem a kiegben is lesz ennyi:) esetleg nem lehet folytatni a régi csapatommal valahogy? 20-asról továbbfejleszteni õket a kiegben?
Próbáld állítani a grafikát, árnyékokat stb.. bár kétlem hogy segíteni fog.. Szerintem is videokártya hiba, video ram ilyesmi.. Nekem is volt pár szar videokártyám azok szoktak ilyen érdekes dolgokat produkálni.
Uh, szép. Videokártya gebasznak tûnik. Milyen kártyád van? Friss a driver?
Így teljesen játszhatatlan a játék. Most vettem meg, így elég bosszantó.
mostanság last stand-el kezdtem játszani. ha kilépek játék után, akkor szinkronizálna a steam cloud-dal, ami nem sikerül kb 15 perc alatt sem. más is tapasztalt ilyet?
értem, köszi.
ügyes lehetett az egyik gyerek, mert lvl 6-os karakternél már láttam ilyet.
Az lenne a kérdésem, hogy hol találok patchot a Chaos Risinghoz?
Én nem akarok witchhunter lenni. Démonvadász egy kib*szott nagy pöröllyel.:( Amúgy érdekes lesz a SM sztori, tekintve, hogy Diomédész tudja, hogy Kyras áruló, mégsem oldja fel a kiközösítést Force Commanderékrõl, hadd szenvedjenek. Viszont akkor õ hogy vadászhatja Eliphast legálisan, ha Kyras káoszfertõzte? Vagy õ még nem tud arról, hogy mi tudjuk hogy õ káoszhívõ? Zavaros ez az egész...
A kampányban lehet majd egységeket gyártani, de ugye a hõsök is megmaradnak. A pálya végén elvileg eldöntheted, hogy a hõseidet fejleszted(mint az alap játékban), vagy pedig az egységeidet. Így aki rpgsen akar játszani az a hõseit tuningolja, aki meg nem az pedig az egységeit. Ezek persze ilyen elõ infók, lehet variálnak rajta még valamit.
Ja, és ez lesz az utolsó kiegészítõ a DoW2höz, aztán jön a DoW3. De ha az is elkezdi full elõrõl, hogy SM kampány only, akkor tökön szúrom magam. :P Végre kezd egész kellemes számú nép kerülni a játékba (mondjuk a dow1 9 fajához képest ez egy erõs kétharmad), nagyon remélem, hogy nem nulláról kezdik újra...
Ja, és akkor az most kiderült már, hogy a Chaos Rising sokféle lefolyása közül melyik lesz a kanonikus? Cyrus és Martellus szerepel a folytatásban is, mint Blood Raven, a Force Commander nem lehet áruló, tehát akkor marad Tarkus, Avitus és Tádé. Én Avitusra tippelek... Ha káosz módban fejezzük be, akkor az egész banda lelép a Rettenet Szemébe, úgyhogy az a befejezés is kilõve. Azért marad pár lehetõség.
Errõl jut eszembe, még csak Martellust és Cyrust láttam, ahogy átállt, lehet, hogy kipróbálom a többiekkel is. Egész érdekes magyarázatokat adnak arra, hogy miért is teszik ezt.
Ahogy nézem, egyébként, ez a kampány nem teljesen olyan lesz, mint az eddigiek, pl Martellusnak van olyan képessége, hogy venerable drenyát hív. Az viszont azt jelenti, hogy nem csak négy karakter plusz a squadjuk jön egy-egy küldetésre, mint eddig. Nagyon úgy tûnik, hogy ilyen gép elleni multi jellegû skirmish beütése lesz...
Offense: Inkvizítor Defense: General Support: Commisar Lord
Mivel az egyik képen 3-4 commisar is van ezért szinte biztos, hogy vagy IG squad mellé vagy mini hõsként min a librarian is szerepelni fog
IG akár kaphat kommandernek inkvizítort is akár... Õrmester szerintem biztos nem lesz parancsnok, az túl alacsony rang, még SMéknél is, nemhogy a gárdistáknál. Komisszár szintén túl alap egység, ezeket az IG squadok pluszban vásárolható egységeinek tudom elképzelni. Tábornok-pap/psyker-inkvizítor?
Tényleg, kapnak most akkor a fajok +1 kommandert, vagy nem? Négy lesz, vagy marad a három?
Most olvasom, a Land Raidert ki lehet majd jelölni visszavonulásra, és lehet majd reinforszolni a közelében. Táp. Mondjuk tier3ban már általában úgyis eldõlt egy meccs, fõleg a ranked...
Az IG-s squad leaderekre leszek kíváncsi. Tábornok, komisszár, pap, õrmester? És akkor hol marad az Inkvizíció?(németül nem tudok, bocsi:/) Ki a fene az ott az ûrgárdistáknál?
Megfogadtam a tanácsot, olvasom a DoW könyveket. Érdekes, fõleg a csavar a végén, a démonnal kapcsolatban, ami nincs benne a játékban...
Na meg a DoW trilógiával együtt leszedtem vagy száz másik WH40k könyvet, asszem megvan az olvasnivalóm 2011-re... :P
Hoppá link lemaradt sorry: http://rapidshare.com/files/439161224/VTS_01_1.VOB VLC player lejátsza
Baneblade és Leman Russ:
Innen a teljes videó letölthetõ Land Raiderrel és egyébb finomságokkal
A védelmi épület az turret lesz, gondolom. Esetleg bunker, amibe be lehet pakolni a gárdistákat, de ez kevésbé valószínû.
Szal tuti, hogy lesz gépük T1ben. Hm. Sentinel nem túl erõs, de ha javíthatják, meg vásárolhatja a pléjer orrba-szájba... hát nem tudom, mi lesz. Gép elleni fegyverei tier1ben max a commandereknek vannak, minden gép elleni cucc tier2ben jön.
Hát a Gamestar leírása szerint lesz nekik gépük egyedül t1-be.. Biztos valami nem tul combos cucc amit bolterrel is szét lehet lõni de ugye ig osztagok mind tudnak javítani is igy majd ezzel kell trükközni gondolom. Cover meg amolyan homokzsák szerû lesz, bárhol tudnak építeni zöld covert gondolom én.. Meg valami védelmi épületekrõl beszélnek.. Viszont a gyalogság meg igen lofasz hullanak mint a legyek.. Jo lesz ez , kiváncsian várom..
Ez tuti, hogy tier1ben gépük lesz? Csak mert azt egyik népnek sincs mivel megölni... Ha meg olyan gyenge, hogy bolterrel szét lehet lõni, vagy cultisttal, hormagaunttal szétverni, akkor meg az a baj.
Mondjuk nem túl sok egységet tudok elképzelni IGnek tier1ben... Guard squad, telepíthetõ nehézfegyver, sentinel? Tier2ben basilisk, leman russ, kasrkin, tier3ban meg ogryn, baneblade? Nem nagyon van melee egységük, az a baj.
Fedezéképítés gondolom olyan lesz, mint a guardiannak az energiapajzs.