Lehet, hogy listaár viszont arról ne álmodozzunk már, hogy majd egy 6 fajos fullos játékot "kiegészítõs" árazásra lõnek be.Igazság szerint nekem teljesen mindegy, én 10k-t is simán leszurkolok érte. A dow2 + chaos rising nekem kb. 500!! játékórába van, szóval nem kicsit érte meg :)
Új fajra meg mindenki IG-t vizionál inkvizíciós támogatással. Szóval még nem kell temetni a grey knightokat :)
Pár hete Steamen 10 euró (2800 Ft) volt a Dawn of War 2 és a Chaos Rising egyben! Nem kicsit volt jó akció (pont szombat volt és nekem meg nem volt pénz a számlámon, így nagy szívfájdalmamra kénytelen voltam kihagyni)!
Steam a legolcsóbb, ha van türelmed kivárni az akciót. Ha nincs, akkor tényleg drága. A DoW2 mondjuk nekem is "dobozos" sorozat, a Retribution is dobozos lesz sztem.
Azt figyeltétek, hogy a trailerekben a cím I betûje háromszor át van húzva? Ilyen:
Ez meg az Inkvizíció szimbóluma. Lesz chaplain vagy grey knight..?
Még a kiadó sem tudja mennyit kér érte.. ezek csak marketing árak, szokás szerint nem jelentenek semmit. Steam-en valszeg a szokásos 39,99 vagy 49,99-es kategóriát fogja kapni
Ja és 6 faj lesz összesen mind játszható a multiban csak Retribution kell. 4 kampány Nid elda ork + még vmi. Meg a régi fajok kapnak uj egységet multiba. Lat Standet is átmokolják uj pályákról és hõsökrõl beszélnek. Meg vmi uj játékmodról. Kb ezek lesznek az újdonságok.
Sajnos nem egészen olyan lesz mint az eddigi kiegészítõk. Mivel Livefos kimarad így nem lesz kompatibilitás az eddigi részek közt, tehát teljesen új játék lesz.. Aki megveszi minden fajjal mindent tud játszani, aki pedig nem veszi meg az nem kap semmit :) Sajnos ez az ára hogy megszabaduljanak a Live-tol és teljesen steamen fusson csak a game. Szóval aki eddig nem vette meg már ne is vegye ^^ mert nem sok player fog maradni a régi Dow2 és CR részekben. Természetesen lehet majd vele játszani ha lesz kivel.
Standalone kieg, nem kell hozzá az alapjáték. Kb mint a Dark Crusade vagy a Soulstorm a DoW1hez.
Meg ha jól sejtem, lesz benne egy vagy kettõ új faj, multiban majd csak azokat lehet választani, ha nincs meg a jelenlegi két cucc.
win xp eredeti, minden frissítés telepítve (kivéve a gfwl), dow2 eredeti
Kipróbáltam, újra minden okés az új WH javítás után. Semmi crash, Live-al megy szépen. Most játszottam 2 órát online.
Nem értem? Mi warez, miért? Eredetivel van probléma, nem?
A windows meg mindegy, hogy nem eredeti, warezt is meg lehet ápdételni, csak arra kell figyelni, hogy az eredetiségellenõrzõ peccset ne rakja fel, vagy ha felrakta, akkor az blokkolva legyen. Arra meg itt van ez a link.
Frissítsétek meg a windowst. Kb két hete Uwu ugyanezzel szopott napokig, aztán a windows update megjavította neki egy pillanat alatt.
nekem azért kell nélkülöznöm ezt a játékot, mert a gfwl nem mûködik magyar xp alatt. (azaz mûködne xp alatt, mivel csináltak hozzá patchet, de az nem hajlandó magyar xp-re felmenni.)
Ebben a pillanatban kezdett tölteni nekem egy 600MB-os javítást. Remélhetõleg ez orvosol mindent.
Továbbá kapunk sok minden mást is:
"The new general units for each race in Dawn of War 2: Retribution's single player campaigns will also feature in multiplayer mode. Relic have revealed some of the special abilities that will be available to the Tyranid Swarmlord and the Eldar Autarch.
Tyranid Swarmlord
Once you've upgraded your base to tier 3 you'll be able to deploy a Tyranid Swarmlord to the battlefield. In single player the Swarmlord has a direct connection to the Hive Mind, and is responsible for gathering Tyranids together to spawn an army. In multiplayer the Swarmlord won't be able to spawn troops personally, but units near him will move faster, and fallen allies can be reinforced without having to flee back to base. In addition the Swarmlord's four bone sabers make him devastating in close combat.
Abilities: Leech Essence The Swarmlord drains the life from surrounding infantry units for a duration which increases his health regeneration.
Blade Flurry Unleashes the full strength of the Swarmlord, heavily damaging and knocking back adjacent infantry. Eldar Autarch
Unlike the Swarmlord, Eldar players won't be able to train and deploy the Autarch from base as with ordinary units. Instead the Autarch takes the form of a special ability that can be activated once enough kills have been made. Upon activating the Autarch the play gets to hand place the landing points for a volley of grenades. Once triggered the grenades will be called in from the sky, once they've gone off, the Autarch crash lands to clean up the aftermath. Once the Autarch's work is done, she vanishes from the battlefield, ready to be called upon again at a reduced cost.
Abilities: Fleet of Foot Greatly increases the unit’s speed but reduces the Autarch’s damage output for the duration of the ability.
Leap Soar through the air and land at the targeted location. Upon landing the Autarch increases the speed, damage, health and of nearby infantry units.
There's more information about the different units that will be available in Dawn of War 2: Retribution on Relic's Dawn of War blog. If you're interested in exactly how the Swarmlord will work in the single player campaigns, check out our preview of the Tyranid campaign."
tegnap töltöttem le másodjára steamról, és crash report van ugyan úgy, pár hónapja játszottam vele semmi baja nem volt, most meg el se indul .... nagyon felhúzott :s
Válaszolok én, mert uwu ki van tiltva a fórumról, amint látod :D Szóval serintem most még nem érdemes migrálni, mert nem biztos hogy az esetleges DLC-ket amik megjelennek a DOW2-höz, automatikusan elérhetõvé teszik a magyar userek számára is.
Én tegnap este feltettem a frissítést a Windows Updaten keresztül Win7-re és elindult utána gond nélkül a játék. DE láttam Live üzenetben, hogy már van Magyarország (én annó Angliát állítottam be a Games for Windowsban ha jól rémlik, mert csak így ment), ezt érdemes átállítani vagy tökmind1?
Csak azt tudod átvinni amit használtál volt az utolsó pályán. Tehát csak azt viszed ami rajtad van. A terminátorpáncélt mindenképp megkapod, de csak a végefelé engedi felvenni; addigra megszerelik a sztori szerint. Ezen kívül kapsz pár cuccot kezdésnek csak úgy. Nekünk Zeroval pl. adott terminátorpáncélt is ami mûködött.
El van mentve, de mégsincs meg minden cuccom, vagyis ahogy elnéztem nem volt ott minden.A terminátor páncél pl ott volt, de piros(sok más itemmel egyetemben) és azt írja hogy meg kéne javíttatni egy techpriesttel.Azt hogy?
Nekem is van mentésem, én is megkaptam a terminátorpáncélt. Ez egyel nehezebb szint mint amit koop-ba nyomtunk, és Comodus a neve a karakternek.
Hát sok cucc kell arra a pályára az tuti. Én Thadeussal vittem gránátot és meltabombot is. Tarkussal vittem a sárga gránátot, és C4-et bénítógránáttal kombinálva. A drenyára is minél több páncélt kell pakolni hogy bírja a gyûrõdést. Ez a sok cucc szerintem mind nélkülözhetetlen, ha elég gyorsan akarsz ölni. A kommander ízlés dolga, én lövöldözõst csináltam belõle.
Képességek közül tarkusnak kell a bénítás, meg a granadier. Thadeusnak is kell a bénítóugrás, és én megcsináltam neki a robbanást, meg a teleportálós nagyütést is.
A legkeményebb mikor visszafelé félúton 3 Wraitguard jön meg egy Warlock, és az apróságokból egy nagyobb massza. Ha nem tudod a 4 erõs egységet harcképtelenné tenni nemigen fogsz gyõzni legnehezebb fokozaton. Ezért kell a villanógránát, és a 2 keménygyerek bénító képessége. Még így is kimarad 1. Én a Worlockot fellöktem To Victory-val, aztán benyomtam a Battlecry-t. A 3 Wraiguardot meg szorgosan dobáltam gránáttal meg C4-el amíg szédelegtek, aztán Thadeussal bekapcsoltam az energia nélküli támadást, és nyomogattam a nagy ütést rájuk, így 4 ütés után alig maradtak. Szerencsére nem tudtak elereszteni egy lövést sem, de a többi kis genyó így is sokat sebzett. Mikor feltöltõdtünk, rájuk is rányomtam az összes létezõ dolgot amit eddig felsoroltam, és elfogytak.
Wraithlordokra rábaszol Tarkussal egy gránátot, Tádéval rájuk ugrasz(chapter's fury, és ugrálsz rajtuk, amíg élnek), meg a kommanderrel csapkodod õket... Kb ennyi.
Elmentetted az állásod az alapjáték utolsó pályája elõtt? Csak mert azt a felszerelést, amivel befejezed a kampányt, azt áthozza a kiegbe (plusz a 3 terminátor páncélt). Ha powerarmoros felszerelést hozol át, akkor a kieg eleje a könnyû, ha terminátor cuccokat, akkor meg a vége.
De pl legutóbb akkora mákunk volt, hogy beadott egy terminátor páncélt rögtön az elsõ küldetésben. Az a mentés megvan, kell? :) Apró szépséghibája, hogy Zeronak hívják a forcecommandert... :P
Fffúúú fel is idegesitettem magam rögtön már a második küldetésnél, amikor a végén a drenyát támadják és oda kell érni amíg meg nem hal...Nos nekem nem sikerül, félúton kiirtják a csapatot Lvl20 mindenki, a cuccok ugye meg szarok még, csak az van amik az elsõ 2 küldi alatt estek.
Na kész is van az alap kampány, legkeményebb fight a lentebb említett generátoros volt..Az Avatar sem volt nehéz, csak hosszú, de összességében tetszett a játék.Most kezdem a kieg. kampányát, azt már egy fokkal nehezebben
Ja az is kemény pálya, a 4 karnifex jó kis galibát tud okozni. Oda én is Cyrust szoktam vinni tarkus helyett. Ha tudod mikor spawnolnak be a dögök a lerakós nagy bombával eléggé meg lehet könnyíteni a dolgot, és nem lesz tömeg.
Egyébként ha több generátort húzol be akkor könnyebb. Meg mikor az IG-ket kiszabadítod, ha mást nem is, de a spore mine-okat lelövik ami nagy segírség. Na meg a sentriket is jó kelyre kell rakni, hogy lõjön is, meg ne is kapjálk szét.
Az Avatart a terminator assault cannon meg a storm bolter sebzi jól. Elvileg lennie kell már 2 terminator armorodnak ha az avatarra mész. Az egyiket avitusra adod, a másokat tarkusra, és õk ketten megölik gyorsan. Thadeus az egyéb ellenségek ellen kell. Én power armorral, powr fisttel vittem. A kommanderrel nem árt vinni orbital strike-ot, azzal el lehet takarítani a beözönlõk nagy részét, és nem mellesleg az is sebzi az Avarart. Az én kommanderem lövöldözõs volt, és egy 19-es szintû rakétával is lövöldöztem az Avatarra legutóbb, az is hatásos volt.
Na, végre megvolt az elsõ izzasztó pálya, nem is tudtam megcsinálni!
Az, amikor az Angel Gate-et nem lehet bezárni, és újra kell indítani a generátorokat, amiket a zorkok kikapcsoltak.Eddig még megy is, de aztán el kell foglalni valami tornyot, közben minden oldalról jönnek a nidák. Pár perc alatt szétszedték a csapatomat, Cyrus maradt egyedül életben de annyi ellenség volt már a térképen hogy nem tudtam senkit újraéleszteni Na majd este nekifutok mégegyszer.
Azon a fokozaton én is végiggyalogoltam, tedd eggyel feljebb és kezdõdik az izgalom, mármint a hozzám hasonló casualoknak :)
Huh most nem tudom felidézni, de talán Avatar az a lépegetõ, a pályáért a jutalom egy terminátor páncél. Azt hiszem egyedül FC-on van termi páncélom, Avitusra nem volt még ráillõ, Cyrusra és drenyára meg gondolom nincsen. A cuccaim lvl 20-as kékek nagyjából azt hiszem, bár FC-nél elbasztam egy pontot elég fájdalmasan (ha leveszem a storm hammerjét pajzzsal, bukok egy accessories slotot az észre nem vett + 1 will miatt). A drenya méléere van talentolva és eddig jól teljesített :( Az idõ-tényezõvel sose törõdtem, végigtakarítom mindig a pályát.
A sergeant a 4. a 2 nehézségi szint közül, de lehet neki futok harmadik fokozaton inkább, mert ez így vicc.Nem a tökéletes végig játszásra megyek, csak megvan az objective és megcsinálom.Nem foglalgatok közben shrine-okat meg communication arrayt meg a franc tudja mit, csak ha útba esik. Ígyis meg van 1 lvl / szint minden csapattagnak.
Hát de épp most írta, hogy csak úgy végigsétált a pályákon... Csak leírtam, hogy mi van akkor ha legnehezebben nyomja. Csak az lett volna a lényeg, hogy nem eszeveszettül nehéz, csak vannak kemény részek. És természetesen "túlélni" kurvára nem nehéz legnehezebb szinten sem.
20. szinten már régen terminátorpáncélban kéne rohangálnia mindenkinek. Valamit nagyon rosszul csinálsz. Ez mondjuk megmagyarázná, hogy miért megy ilyen nehezen: az ellenségeket a szintedhez igazítja, a fõellenségeket is. Valószínûleg túlfejlõdtél, és erõs a gyanúm, hogy amit a felszerelésedrõl mondtál, az nem állja meg a helyét. Vannak 18-20. szintû páncéljaid, fegyvereid? Ha nincsenek, akkor le vagy maradva a felszereléssel a szintedhez képest. Ebben az esetben nem csoda, ha nehéz lett a játék.
A drenyát azért "szidjuk", mert használhatatlan. Vannak kifejezetten gép elleni fegyverek (eldar brightlance, ork mekboy vagy rakétás, stb), ami az embereken gyakorlatilag semmit nem sebez, a drenyát meg egy lövésbõl kinyírja. Vagy ha nem is nyírja ki az elsõ találat, akkor leveszi az élete 90%-át, és a következõ lövés nyírja ki. Ezen a gyógyulása sem segít, nem tud annyit gyógyulni, amennyit egy lövés harap rajta. Emellett a fõgenyók is nagyon bántják, ahhoz nagyon gyenge, hogy bármilyen fõellenség ellen kiálljon 1v1-ben. Viszont menekülni meg nem tud, mert tohonya egy dög. Mire megfordul, szétkalapálják. A másik fele, hogy a fegyverét meg nagyon lebutították, pár peccsel ezelõtt még egy sorozatból szétvitt egy tankot is akár, most már alig sebez bele. Nem egy túlságosan használható egység.
Uwu, bazzeg, szerintem te vagy az egyetlen ebben az országban, akit érdekelnek azok a szájbatekert értékelõ-bögyszlik... Tudod, a kérdés még mindig arra vonatkozik, hogy TÚLÉLNI hogyan lehet a pályát.
Nem tudom a szintek elnevezéseit fejbõl. 4 szint van ha jól tudom, ez most hanyadik?
Egyébként a legnehezebb se annyira kemény általánosságba, csak van pár pálya amit nehéz lefekvés nélkül megcsinálni, de mindet meg lehet. A Fire Prism-es az elsõ nehezebb küldi, aztán Farsier, meg az Avatar is genyó tud lenni. Az orkok mindíg könnyûek. A tiranidok közül a Lictor ami nehezebb, a leggázabb fõellenség meg a legutolsó, a Hive Tyrant.
Ezen kívül van pár pálya mai azért nehéz mert nagy, és gond lehet az idõvel, meg van olyan is ahol hiba ölsz le mindenkit, nem adja be a fury-t max-ra. Ez ellen nem lehet mit tenni. Persze ez csak akkor probléma, ha tökéletesen akarod végig csinálni. Sajnos olyat nem lehet ezek miatt. Szerintem nem balanszolták a pontozást pályánként. Van hogy reálisan pontoz, de sejna vannak pályák amik egyszerûen el vannak baszva ebbõl a szempontból. Pl amikor elõször telálkozol eldarokkal, sose lehet 5-ös fury-t csinálni, meg van még pár ilyen.
Az eldar "lépegetõs pálya" a Wraithlord akar lenni? Nekem 10-es szintû mindenki a csapatban, Cyrus nélküli összeállítást használtam ezen a pályán, pont a percben fejeztem be, semmilyen gondom nem volt. Igazából remélem késõbb nehezedik kicsit a játék menet, mert Sergeant(asszem ez a második) nehézségi fokozaton nyomom, és még meg se halt senkim egyik pályán sem.
Hogy lehet hogy még csak a lépegetõnél jársz 20-as szinten? Nem Avatar az véletlenül?
A Seer Cuncil mindent megöl egy lövéssel, azt kábítani kell, vagy felborírani. Ha közéjük ugrasz Thadeussal, vagy bedobsz egy kábítógránátot, gyorsan meg lehet õket ölni, csaz azért genyók, mert nagyot sebeznek.
A drenya egy lövéstõl kipukkan, nem lehet rá vigyázni. És már jóideje visszavették a gépányúsorozatának hatékonyságát, ráadásul nincs is semmi axtra képessége.
A Wrait Lord ellen rakétát kell vinni Avitussal, powerfistet Thadeussal. Cyrus is hasznos, mert mikor bejönnek a segítõk, azok azért elég sokan vannak. A letevõs nagy bombával azonnal el lehet õket tekerítani. De ha Cyrus helyett Trkust hozod, az is tudja használni a villanógránátot, meg C4-ett, és ha befuckolsz vele, lehet csalogatni az ellenséget ahogy tetszik.
Meltabobot meg annak kell adni akinek megvan valamelyik sebezhetetlenes képesség. Vagy Thaddeus tud jól meltázni ugrás után, vagy a Force Commander To Victory után.
Én nem tökéletes végigjátszást akarok, hanem simán befejezni az alapkampányt, hogy elkezdhessem velük a CR-et :) A cuccaim szerintem jók, mindenki lvl 20-as már rég, Tarkust és Thaddeust nem használom. A drenyát nem értem, miért szidjátok, nálam korrekt tankként üzemel a FC-al együtt, ha haldoklik lepihen gyógyulni majd visszaszáll a játékba. Az elda lépegetõs pályánál sz*pok különben konkrétan legjobban, az idézett Seer Council ranged egy lövéssel fekteti az embereim :(
Minden fõellenség ellen van valami fegyver ami nagyon hatásos. A legelején még signummal meg a sentrikkel is meg lehet szívatni párat. Igazából az a megoldás, hogy a megfelelõ felszerelést kell vinni.
A legerõsebb emberek a végére a 3 terminátor lesz, ezért a lehetõ legtöbb köldibe kell vinni Tarkust Avitust és Thadeust, hogy gyorsan fejlõdjenek. A drenyát soha nem érdemes használni Cyrust viszont igen.
Ha kábítható az ellenfél, valamelyiket a 3 keménygyerek közül ki kell cserélni Cyrusra. Kábítógránáttal + C4-el eléggé le lehet osztani az ellent. A sniper puska is sok fõellenségnél hatásos, és ha sok segítõje jön az ellenségnek, le lehet rakni a nagybombát. Cyrus felszerelése nagyon kemény tud lenni.
Késõbb amikor a keménygyerekek kifejlõdnek már nem fog kelleni ez a kis nyomi, mert tarkus is tud kábítani, a másik kettõ meg alapból brutális, fõleg terminátorcuccban.
Az lehet, hogy amit te írtál, azt lehet kétféleképp értelmezni, de ezt: "Ez utóbbi nem zavarna, de a bossoknál döglés miatti újrakezdés az eléggé :(" nem annyira. :P
Én úgy értettem csak lefekvés nélkül akarja végigtolni. Azt hogy "megfekszik az egész csapat úgy is lehet érteni, hogy mindenki lefekszik legalább egyszer, és 5bõl csak egy bögyszlit kapsz, meg úgy is hogy bebukod a pályát.
Egyrészt nem magamnak ment a válasz hanem Orgi-nak, másrészt ha nem lenne egyértelmû a pause használatáról beszélek, csak kicsit félresikerült a mondókám.
Singlebe a tökéletes végigjátszáshoz a pause is nagy segítség, sõt nélkülözhetetlen. Az olyan pályákon ahol csak úgy tudod az idõre megszerezni az 5 pontot, hogy csak annyit ölsz ami a fury 5 pontjának megszerzéséhez feltétlenül szükséges nem is lehet pause nélkül megcsinálni, mert a tizedmásodpercek is számítanak. Ezt ráadásul csak tapasztalatból lehet tudni sokadik végigjátszásnál, hogy mi elég a fury-hoz. Nem engedheted meg azt a luxust, hogy harc közbe nyomod be a zászlót, mert üresjáratba kell vele futni, ha idõbe is bele akarsz férni meg hasonlók. Minden mozdulat számít, ezért akkor is be kell nyomni ha bonyolultabb a felállás, és alaposabban át kell gondolni hogy tudod felszámolni az ellenállást, és akkor is ha olyan sok dolgot kell egyszerre leklikkelni amire egyébként nem lenne esélyed.
Azért ez nem elhanyagolható ha már a tökéletes végigjátszásról beszélünk. Biztos sokan vannak akiket irritál ha így kell nyomni, de nemigen lehet másképp ha mondjuk az avatart úgy akarod megölni, hogy nem fekszik le senki. A leg szemetebb ellenség egyébként Farseer, mert azon nem látszik mikor akarja benyomni a szemét azonnalölõs varázslatait. A többi fõellenségnél van elõjele, és ki lehet kerülni, nála meg meg kell tanulni mikor szokta csinálni. Ahp-jából lehet következtetni melyik genyóság következik. Egyébként van pár varázslata ami elkerülhetõ ha elég gyorsan elég sokat sebzel bele.
Hát vigyázz rájuk jobban. Jó felszereléseid vannak, passzolnak a szintedhez? Csak mert ha magasabb szintû vagy, akkor ahhoz igazítja az ellenfeleidet, viszont passzoló szintû felszerelés nélkül meg gyenge vagy. Nem érdemes elszórni a wargeart XP-ért, hacsak nem pont azért, hogy kézbe vehess egy magasabb szintû cuccot.
Majd ha sokat játszol vele elmúlik. Eleinte én is õrültségnek találtam a legnehezebb beállítást, de kiismertem a játékot. Asszem 4-szer toltam végig az alap kampányt, de utoljára már gond nélkül csináltam a fullos pályákat. Néha nem adja be a fury-t valamiért, meg van 1-2 pálya amit lehetetlen idõre megcsinálni ha mindenkit leölsz a pályán, persze ez utóbbi leginkáb attól függ milyen fegyvereket dobál. Szerencsétlenebb idõszakokban mikor nincs a szintednek megfelelõ felszerelés nehéz ezeket teljesíteni. De azzal már jó ideje nincs gondom, hogy ne feküdjön meg senki. A drenyát sajnos nem lehet használni ha nem akarsz veszteséget, egyetlen lövéstõl kipukkan, nem lehet rá vigyázni.
Egyébként most toltuk coopba a CR-t, azt egyel könnyebb fogozaton csináltuk, így is ráment egy teljes nap egy végigjátszásra. Az alapjátékot coopoztuk legnehezebb szinten is, de sajnos ha ketten vagyunk elég nagy eséllyel lefekszik valaki, sokkal nehezebb folyamatosan figyelni és összhangba játszani a társaddal mint mikor egyedül nyomod 4 csapattal amiknek mindegyikérõl tudod mit fog csinálni a következõ pillanatban. Abba viszont nehezebb, hogy így nem 2 felé, hanem 4 felé kell figyelni, ez viszont a tapasztalat szerint a kisebbik nehézség.
Csak érdeklõdésképpen, ti milyen fokozaton játszottátok végig? Normálon röhögve végiggyalogoltam, feljebb raktam 2.-ra eggyel és vért hugyozok kb... bossoknál rakatszor megfekszik az egész csapat és általában véve is komolyan oda kell figyelnem minden pályán. Ez utóbbi nem zavarna, de a bossoknál döglés miatti újrakezdés az eléggé :(
Akkor tènyleg volt benne ilyen. Èn meg aszittem valami bug. Amùgy tènyleg hülyèn voltak a frakciòk elrendezve, meg sokszor nem èrtettem mit mièrt csinàl a gèp. A DC valahogy összeszedettebb volt. Most kijàtszottam a DoW2-õt, picit pihentetek (màs jàtèkkal), aztàn jöhet a CR. Talàn ki is hùzom a köv kieg. megjelenèsèig. :-)
A Steamen féláron lehet kapni kb 2800 forintért a Dow 2-t és a Chaos Risingot hétfõig. Mivel mindkét játék Steamen van meg ha csak a Chaos Risingot szedem le tudom folytatni a DoW 2-es karaktereimmel vagy ahhoz azt is fel kell raknom és csak utána?
Ja, olyan van. Nekem meg pont a Dark Eldarok irtották ki a káoszt. Ha elfoglalsz egy fõbázist, és megtámadják, akkor is van csata, bead valami pályát, talán minden fõbázishoz különbözõt, azt rakja be akkor is, ha nem te irtod ki az eredeti tulajdonost.
Ez egyébként a legnagyobb hülyeség a Soulstormban, hogy csak annyit kellett volna csinálniuk, hogy az IG-t kicserélik a Káoszra a nagytérképen, aztán rendben is van a dolog. Így meg IG üti sissyt, a káosz meg saját magát...kurvaértelmes.
Soulstorm-ròl jut eszembe. Amikor elkezdtem jàtszani Sistersekkel, addig jutottam, hogy a 2 felsõ bolygòn hàborùztam az orkokkal, eldàkkal, sm-ekkel meg picit a necronokkal. Eközben a kàosz àllandòan a dark eldàkat cumiztatta, egèszen odàig, hogy vègül a fõ bàzisukat is elfoglaltàk, tehàt a dark eldàknak nem maradt területük! Ha vèletlenül eljutottam volna oda, akkor ott a kàosz lett volna? Arra gondoltam akkor, hogy ez valami bug. Lehetsèges volt ez a Soulstormban? Nem vittem vègig, ezèrt nem tudom.
Van topikja, de igazából mindegy. Alap, annak a kiegészítõje a Winter Assault. Ezek még "hagyományos" RTS jellegûek, sztori, pályák egymás után, az elején még nem kapod meg a full bázist és minden típusú egységet, csak a szarabbakat, aztán szépen fokozatosan pályánként az újakat. Alapban SM kampány van, WA-ban Ork+Káosz illetve IG+Elda.
Aztán Dark Crusade. Ez már olyan, hogy bármelyik fajt választhatod a benne lévõ 7 közül, van egy kampánytérkép területekkel, ami mind egy mapot jelent. Ez szerintem a legjobb rész DoW1-bõl.
Az utolsó a Soulstorm, olyan, mint a DC, 9 nép van benne, de valahogy nem az igazi, fõleg a fajok elhelyezése a térképen nagyon idióta. Kicsit másképp is mûködik, mint a DC, meg gyakorlatilag itt már semmilyen sztori nincs, bebassza a 9 fajt, aztán gyasszátok egymást. DC-nél még valahogy megpróbálták megmagyarázni, hogy akkor ezt így hogy, meg hogy miért öli az SM az IG-t, az SS-ben már meg sem próbálják.
Ahhoz, hogy az alapjátékra rámenjen a WA, kell vagy 5 peccs, kicsit macera. Meg a többihez is van egy pár, de azok nem kritikusak. DC-hez asszem 2, SS-hez egy vagy kettõ.
Gondoltam beszerzem az elsõ részeket. Mi a sorrend tudja valaki? Alap Soulstorm Winter assault Dark crusade?
köszi
Ìgy van, de õket szàndèkosan nem ìrtam :-) 2 drone harbinger csodàkra volt kèpes, 3-4 suadnyi fire warrior feltàpolva ùgy nyìrta ki az ellent, hogy az mèg a kèpernyõn sem volt. Ezekhez mèg kroot egysègek, szintèn tàppal, ès ezzel kèsz is volt egy overpowerered army. Könnyebb is volt velük kijàtszani, mint az orkokkal.
Pedig jòk az Ork bàcsik, èn a Dark Crusade-t elõször a taukkal, màsodjàra a Zorkokkal jàtszottam ki. Màsodjàra talàn mèg jobban is èlveztem. Space Marinokhoz nem is nyùltam, csak a Soulstorm-ban, de aztàn elkezdtem inkàbb a nõvèrkèkkel. Bàr azt nem fejeztem be, valahogy unalmasabb volt mint a DC. Ròkabõr. Amùgy erõsek az orkok, de itt a DoW2-ben ellenük nem annyira derül ki. Tùl vannak gyengìtve, bàr az 1.5 peccs erõsìtett rajtuk valamennyit. Az imperial guard meg csak feltàpolva erõs, kezdõ armynak gyengèk. Bàr velük is jàtszottam kicsit, 3dik nekifutàsra velük akartam a DC-t kijàtszani. Sztem ami elèg overpowered az a Necron. Bàr az Eldàk se semmik.