Naja, csakhogy furán fog kinézni pl. ha a gmail-es leveleid Kamu Jóska feladóval mennek ki :). Az hogy helyileg hol vagy az IP-bõl elég jól lejön (pl. hogy melyik cégnél dolgozol), a google Earth kereséseidbõl lejön hová utazol, mi érdekel. A kereséseidbõl szépen kijön mi érdekel, mit akarsz vásárolni, esetleg milyen pervezióid vannak. Plusz ismerettségi kör (Orkut), képek (bizonyos esetben GPS kordinátákkal, de a kamera-márka mindenképp), blog, dokumentumok. Mi kell még? Ja, és ez csak a Google volt :). Ott a másik nagy: ebay-skype-paypal (hol laksz (pontos lakcím), kit hívsz hol, mit veszel, mennyi zséd van és hol) konglomerátum. De MS és Yahoo is kapaszkodik.
pfff én sem értem mit kell ennyire túlparázni ezt a dolgot, beírod névnek hogy kamu jóska oszt csókolom ... mér mi lesz ha nem a rendes nevedet írod be ? eldádáznak a rendõrbácsik vagy mi???
Én csak azt nem értem, hogy a a személyre szabott hirdetés miért ekkora mumus, mit kell parázni tõle? Nem klikkelsz rá, oszt' jónapot.
Ennek semmi köze az internethez. Ha odajön az utcán hozzád egy vadidegen, és megkérdi a neved és telefonszámod, hülye leszel neki megadni. Persze a reklámcégeknek jó lenne az ha mindenki azonnal megadna minden személyes adatot, meg hogy milyen reklámokra fog ráklikkelni, de ez rajtunk nem segít. Az ember vigyáz arra ami az övé - ez természetes.
Ezt senki sem mondja komolyan, hogy el kéne hinnem, hogy az adataim biztonságban vannak egy olyan helyen amit minden nagyobb autoritás kénye kedvére böngészhet.
A párnámba varrva biztonságban van - a Tcom szerverén meg nem.