Az a kütyü valóban az enyém volt (bár Dórinak és Láminak is van 1-1), de nem igazán vált be. Laptopról próbáltam csak, és be kell kapcsolni a kis num-lockját ahhoz, hogy mûködjön, olyankor viszont egy csomó gyorsgomb nem mûködik. Ez persze csak egy dolog, a valódi oka annak, hogy nem szoktam rá az: kéne hozzá egy harmadik kéz, olyanom meg nincsen.
Ami szerintem megoldás lehet a gyors inventory-ra, az egy kis telepítõs cucc, amit elhagytam, de Lámi tudja a nevét. Inventory slotokat gombokhoz lehet vele rendelni, meg auto arcane ring / auto dagon is van benne.
Lenne két apró kérdésem, aminek csak 1%-ban van köze dotához: Azt hiszem amit lanon láttam USB-s külön kis NUMPAD az a tiéd volt ugye?
Nos az a problémám (és valszeg nem csak nekem), ha játszani akarok régi multipléjeres játékokkal (liero, head-on, autóversenyzések) akkor a mai billentyûzetek (nem a 20 ezer forintos világítós-zenélõs Razor csodabillentyûzetre gondolok:) szeretnek befosni ha 4-nél több gombot nyom le az ember, és ez eléggé zavaró tud lenni egy játéknál, ha ketten játszunk.
Egy másik topikban ajánlottak erre olyan megoldást, hogy egy másik usb-s billentyûzetet csatlakoztassak a géphez, és akkor 2 billentyûzet 2x4 gombot bír majd. Ez így mûködhet? (egyenlõre nem tudtam kipróbálni azért kérdezem ) Két darab billentyûzet viszont sok helyet foglal a térben, ezért gondoltam, hogyha mûködik, akkor mûködhet talán a te kis kütyüddel.
A második kérdésem: hol is vetted te azt, és mennyiért? (ha tiéd, és jól emlékszem egyáltalán) xD
Így igazad van.
Ki kell próbálni (jó nehéz lesz megállapítani, hogy melyik stun mihez tartozik).
2 ministunnál (headshot + a mkb/Monkey King Bar/ ministunja) nincs jelentõsége a dolognak. Valószínûleg a törpe mkb-ral állandóan ministunolna, akár összeadva a 2 plusz sebzést, ha épp egyszerre jön be. (Burizánál plusz képesség-kritnél is így van - ez viszont biztos -, annak ellenére, hogy a Dotaportal mást ír.)
Ott lenne jelentõsége, hogy egy stun felülír-e egy másikat: Beastmaster ulti (3.75sec stun) + ütés mkb-ral kihozza-e az ellent a stunból, tehát a ministun felülírja-e a hosszú stun-t.
Az MKB 0.01-es ministunjára meg sniper headshotjára gondoltam. Mondjuk allstars fórumon nem így írják, hanem elvileg a leghosszabb bash marad végig érvényben, én nem lennék benne teljesen biztos.
A második fele igaz. Amíg a hero "repül hátra" a greater bash miatt, addig õ "nem része" a pályának, az csak egy animáció, amit látsz. Amikor megérkezik, akkor viszont kell kapnia koordináta-értékeket. Ha olyan érték jön ki, ami már foglalt, akkor van ez a pozícionálási hiba. Mindkét esetben (sc, wc3) egy képesség definiálása bugos (SC: a "paraszt" rárabol a kristályra. WC3: Barátrum Greater bash-e), de van bennük egy-egy script, ami javítani próbálja az efféle hibát. (Nem láttam a kódjukat, de tuti így van)
WC3-ban nem is találkozol ezzel a jelenséggel más esetben, csak a greater bash... Egyébként a custom mapokat/képességeket programozzák, gyakorlatilag erre egy saját nyelvet írt a Blizzard, korlátok nélkül (Egyszer belenéztem a dota forrásába is, nagyon komoly). Így adódhat hibás képesség egy custom mapnál.
Tehát: ha nem tudja pozícionálni, azért keres értéket neki a játékmotor (olyankor ugrál a szerencsétlenül járt hero), hogy ne szálljon el a játék hibával.
Viszont azt csodálom, hogy így a DotA 6.60 felé közeledve még mindig nem jött rá erre az Icefrog.
Ministun alatt a cranium-féle 1.1 sec stunt érted? Mert akkor nem úgy van, ahogy írtad.
Régen eleve bashereztem, és hol a 1.1 sec bash jött be a cranium miatt, hol a greater bash, nem oltották ki egymást. (Lámi tanusíthatja, õ is próbálta ezt a buildet.)
Most pedig: csak a greater bash jön be, a craniumos bash 1000 ütésbõl 0-szor.
1 olyan eset van, amire az új craniumnál az Icefrog nem gondolt: a Lone druid macijának bejön az entangle is és a cranium is.
EZ IGENIS PROGRAMOZASI HIBA semmi koze Icefrognak csak megsugom ;)
ugyanez az elven alapul a Starcraftban a kristalyszedo-rajta atpasszirozos trukk(ezt meg egy regebbi lanon meseltem neked, kerek szemmel figyelted emlexem) , meg hogyan "toljunk" at egy ultralisket egy olyan chokeon amin nem ferne at(lurk alaas, vissza, alaas vissza amig nem sikerul :D) ;) szoval ez a war es sc motor "kiskapuja" ;)
Erre a bugra csak ráfejelt a régi, minden bash-sel stackelõ Cranium basher. Vettél kettõt, + 2 hypert => gg. Ennek már vége. Az új cranium most épp Maginából csinál legyõzhetetlen herot.
(Akinek új, hogy változott a basher, csak röviden: régi: melee: 15%, ranged: 10%, bash képességek + craniumok stackeltek. új: melee: 25%(!!!) ranged: maradt 10%, semmilyen bash képességgel + másik craniummal nem stackel)
Amit nem tudok, de úgy érdekelne: - Monkey King Bar ministunja stackel-e a basherrel - Sniper ministunja stackel-e vele
Barátrum ezért "imba": Gyakod a creepeket, barátrum meglát a creepek felõl ultizik egyet, te pedig meghalsz.
Miért is?
Minden unitnak van egy mérete, amit kezel a wc3 motor, pl. 5x5 négyzet. (1 négyzet kb. 20 képpont). 1 creep kb. 2x2-es. A dota map egy koordináta-rendszer, ahol adott a pontos pozíciód. Nyilván egy adott helyen egyidõben csak egy egység 1 négyzete lehet, ha véletlen 2 kerülne egy helyre, azt egy script megpróbálja áthelyezni valahová mellé.
Nos: ez nem fog sikerülni, ha körülötted minden kocka le van foglalva, így azt látod, hogy ide-oda dobálódik a heród, mert a hibásan megírt képesség miatt a motor akkor sem tud hová lerakni, ha a greater bash az ultit követõen nem jön be Barátrumnak. És amíg ide-oda pozíciónál a warcraft, mivel rangen belül vagy, simán szétveri Barátrum az arcod.
Szó nincs permabash-ról. Ez programozási hiba. Méghozzá nem a warcraft hibája, hanem az Icefrog rosszul dolgozta ki a képességet.
Én ezért nem szeretem már ezt a herot, mert nem a skilljével öl, hanem egy bugot használ ki. Ha az erdõben összefuttok, tényleg nem olyan erõs.
jah az ismeros :D meg az is amikor ien lvl 16 korul baxik basholni :D
Barát könnyû counterelni az erdõben, fõleg mondjuk 2-en. Ha meg 1v1 összeakadsz vele, szituáció/hero/skillfüggõ, hogy mi is lesz. Pl. Beastmaster széterõszakolja Barátrumot, ha egyedül van
Ne feledd: Barátrumnak str hero léttére kevés a hp-ja, és a heart csak a build vége (S'N'Y sem kevés pénz) Az armorja meg eleve nem valami sok. Bár a greater bash egy jó dolog, az új cranium miatt Barathrum már nem permastunner, ami eddig volt.
akkora fa..ágot irtam h nem is irtok ra semmit ?:D
nem akarok okoskodni mert nem reg kezdtem a dotat de azert mar eleg sokat jatszottam ahoz h tudjam h azert a bara igen is joh hirooo azé ha setalgatsz vhol es a fák közül rád csaardzsol sztem semmi esejed mert ahogy kijonnel a bashbol kapod a kovetkezot ill radnyomja az ultit azt utana véged :D
bár minden hõsnek van ellenfele es mind kepes megolni a masikat ha joh cuccai vannak es jol hasznaljak :)
Jaja, minimalista buildbe semmilyen fogyasztható cucc nem számít bele. (tangó, salve, mana potion, teleport scroll). Viszont ha veszel örlibe pl. basiliust és késõbb eladod, veszel helyette egy oblistaffot vagy bármit, akkor a basilius beleszámít.
Gyerekek! Lehet gyurniag LaMra, mert TereMsz most rak fel egy tok jokis Bloodseeker buildet(moZSt toltukag)
Ti álmodtatok már valaha valamilyen játékkal? Én nem emlékszem hogy történt-e valaha ilyen, de arra igen, hogy tegnap este frankón azt álmodtam hogy kergetek valakit mid lane-en, és nem emlékszem hogy elkaptam-e vagy sem, mi voltam, stb... Furcsa dolgokat hoz ki ez a vizsgaidõszak az emberekbõl.
Ugyanakkor a ginzóból kapott +int nem jöhet rosszul mana szempontyából is.
Hát ja. Van rá 3.5 + 5 = 8.5 másodpercem, hogy bejöjjön a bash, meg agyonverjem barát :-) Amúgy azon a meccsen pont ott figyelt barátszoba az ellenfélnél, és ált. a hex alatt sikerült agyonvágnom. A +349%-os attack speed azért nem kevés.
Ha bneten játszol, a lothars egy igen jó dolog, hogy tudj neutrálozni. (Botok ellen meg semmi szükség rá) De értelmét veszti, amint csapatban pusholtok. Ha meg neutrálozol, akkor meg a mjollnir tûnik túl drágának a teljesítményéhez képest. Butterfly talán hasznosabb. Meg ez a build ugye a frenzy-re épít (mjollnir + készülõ buriza), úgy viszont elkelne min. 1 vanguard, hogy jobban bírd a gyûrõdést. Szóval ellentmondásosnak látom ezt a buildet.
Én revinek egy villám meccshez (ami ez is lehetett) raknék bottlét, vanguardot, treads-et (ami volt neked is), meg egy yashát (sange nélkül). A többi meg ugye attól függ, milyen messze látod a végét. Ha mindjárt vége, arra a kis idõre hadd szóljon a desolator :-P
Én egy szoval sem mondtam hogy jo a build, csak tajakeztotattam Koklert hogy a vladi + dominator mukodik egyutt.
Egyébként meg szvsz a legjobb dolog amit barathrummal tehetsz hogy pickelsz helyette egy hasznosabb hõst:P
Bár egy gyenge pubban csunyan meg lehet vele idonkent alazni a nepet, komolyabb ellenfelekkel szemben meg mindig szinte haszontalan, annak ellenére hogy rengeteget dobott rajta hogy magic immun amikor maxon fut.
Összeadódik a 2 lifesteal, de nem azért rossz build.
Alap, hogy használd ki minden hero erõsségét, és olyan tárgyakat válassz, ami erõsíti a herodat. Barátszobának pl. szerintem a lifesteal nem is annyira kell. (Nemhogy 2, egy sem igazán) Vegyél neki heartot, regen a legtöbbször >> lifesteal. Amúgy Barathrum úgy öl, hogy sokszor bejön neki a greater bash, meg ugye az ultijához eleve mellékel egy greater bash-t, a sebzésen felül. Nos, sem a greater bash bónusz-sebzésébõl, sem az ulti sebzésébõl (a charge of darknessrõl meg ugye ne is beszéljünk) nem kap lifestealt. Ergo, talán maradjunk a regennél.
S'N'Y egy elég rossz tárgy, csak olyan heronak érdemes kirakni (5500 körüli pénzért), aki tányleg profitál belõle. Magam részérõl Barátszobát tartom erre a legalkalmasabbnak, mert õ bónusz sebzést kap érte azon felül, amennyit a S'N'Y sebez (kb 16-ot). Vlagyimir nem olyan jó cucc, nem stackel a devotion aurája az assaultéval, így a 2 tárgy ronda az inventoryban. Az assault viszont kell, az a -5 armor nagyon ott van sebzésben, fõleg ugye Barathrum a törékeny, magányos intes herokat veszi célba.
nem akarok köcsög lenni de tényleg szar build, vladimir's offering+helm of a dominator? minek?:D kidobtál 1800goldot az ablakon, nem adódik össze a lifesteal:\ ráadásul nem látok Sange and Yasha-t ami alap neki
Az gyõz, aki a legkevesebb értékû builddel a nyertes csapatban van, min. 10 killje van, és õt kevesebbszer ölték, mint ahányszor õ ölt.
A gyõztes õrizze meg a repet! Játszhatod a meccset a bneten is, min. normál comp. ellen is, lanon is, csak 5v5 legyen a meccs. Only mid nem ér. -st, -ne, -em, -ap, -ar, -sd: ér. Cheat: természetesen nem ér :-)
Micsoda????,, Tekíznek armorbónusz + magic resist is lejön a robbanásából? Az keciség. Csodálkoztam rajta, hogy 600 hp-s herot nem szed szét az (asszem) 1550-es suicide. Az a képesség akkor enyhén szólva értelmetlen.
Az autoattack sebzés-felfogását növeli (kizárólag, tehát a mágikus sebzését nem). Pontos számítást nem kapsz , de körülbelülit igen. 2-es armornál 10%, ha jól emlékszem. Kb. 35-ösnél 70%. Az egyre több armor sebzés-felfogása exponenciálisan csökken. Tehát a 35-ös és az 55-ös armor között nincs 10% különbség, míg a 15 és a 35 között kb 40% van.
Azaz: ha 35-ös az armorod, és az ellenfél sebzése 200, akkor kb. 60-at sebzõdsz 1 autoattacktól. Az armor lehet negatív is, az igen fájdalmas tud lenni. Pl. armorod 10-es, és slitheren guard rádnyom egy level 3 "Amplify damage" varázslatot + van stygian desolatora és assault cuirassa, akkor neked az armorod a módosítókkal együtt: 10 - 15 - 6 - 5 = -16 lesz. Az kb. -40% damage resistance, azaz 200-as sebzés kb 280-as tényleges sebzõdést jelent neked.