Gyakod a creepeket, barátrum meglát a creepek felõl ultizik egyet, te pedig meghalsz.
Miért is?
Minden unitnak van egy mérete, amit kezel a wc3 motor, pl. 5x5 négyzet. (1 négyzet kb. 20 képpont). 1 creep kb. 2x2-es. A dota map egy koordináta-rendszer, ahol adott a pontos pozíciód. Nyilván egy adott helyen egyidõben csak egy egység 1 négyzete lehet, ha véletlen 2 kerülne egy helyre, azt egy script megpróbálja áthelyezni valahová mellé.
Nos: ez nem fog sikerülni, ha körülötted minden kocka le van foglalva, így azt látod, hogy ide-oda dobálódik a heród, mert a hibásan megírt képesség miatt a motor akkor sem tud hová lerakni, ha a greater bash az ultit követõen nem jön be Barátrumnak. És amíg ide-oda pozíciónál a warcraft, mivel rangen belül vagy, simán szétveri Barátrum az arcod.
Szó nincs permabash-ról. Ez programozási hiba. Méghozzá nem a warcraft hibája, hanem az Icefrog rosszul dolgozta ki a képességet.
Én ezért nem szeretem már ezt a herot, mert nem a skilljével öl, hanem egy bugot használ ki. Ha az erdõben összefuttok, tényleg nem olyan erõs.