Nem volt még topikja, úgyhogy csináltam neki egyet. Gondolom sokan figyelik már a játék készülõdését. Elvégre egy elég ígéretes RPG-t kaphatunk az Iron Tower Studiótól a kezünkbe ha kész lesz.
Azért ne feledd, hogy ez nem egy nagy költségvetésû játék. Igaz az ára viszont magas szerintem.
Én semmi kivetnivalót nem láttam benne. Kicsit lassan mozogtak, de gondolom ez a szemléltetés miatt van. A grafika meg megfelelõ, a történet lesz a lényeg. És ahogy elnéztem, szép és jó inventoryt és Fallout kinézetû felülete van:)
De azért mond el légyszi, hogy neked mi nem tetszik benne.
Ahogy látom arra élezték ki a játékot, hogy az ellenfelet szinte az összes testtájékán megüthessük. Ezzel csak azt érték el nálam, hogy egyszerûen meguntam az egyik legizgalmasabb részét a dolgoknak.. Azt szeretem, amikor pörög a harc, mint a BG sorozatokban, NwN sorozatokban. No és nem utolsó sorban a kameraállás sem varászolt el, minden fix magasságban történt.
Ha valóban 14 év alatt vagy mint azt az adatlapod állítja, akkor nem csodálkozom azon, hogy neked a grafika számít. A mai világban csak a hiperszuper csili-vili marhagyors játékok eladhatóak. Illetve megteremtik rá az igényt. A jobb játékokhoz idõ kell, tebeléd meg belédmagyarázzák, hogy na az nincs. Pedig van.
Gondolom akkor te a régebbi 2000-es környéki játékokkal be se próbálkoztál. Pedig ha egyszer emgtennéd, akkor a guta ütne meg, hogy mostanában milyen szutykokat akarnak rádsózni a graf miatt.
Aspyrin: Való igaz, hogy a kameraállás fix a videóbn, de gondolom lehet majd változtatni rajta. Azért egy NWN szintûkamerakezelés jót tenne neki. Plusz itt a körökre osztott harcot elemezték, ahol tényleg körök vannak és nem próbálkoztak folyamatossá tenni azt. De biztos lesz benn olyan opció is.
A testtájéki ütés nem újdonság. Falloutban is benne volt már, azóta inkább kihalófélben van még az RPG-kbõl is.
Nekem nem a graf számít, de ez már tényleg csúnya, förtelem. Egyépként elõszoktam venni a régebbi játékokat is mint például: mafia,Empire Earth,Blue Shift és még sorolhatnám naphosszat.
mama2: Ebben a grafban mi a förtelem? Szerintem korrektül néz ki. azt nézd, hogy ezek a srácok nem nagy költségvetésbõl dolgoznak, abból nem lehet kihozni sok jót. Nézd meg a gothicot például. Megcsinálták, jó lett, állítólag grafikailag is hozta anno a szintet (ezt nem tudom), és a srácok egybõl jók lettek. igaz a G3-m és a G2-nél túlvállalták magukat és a Jowood sem a megfelelõ partner volt számukra.
Szerintem is megfelel a graf. Régebben jól elvoltunk a szöveges kalandjátékokkal is. A hangulatuk megvolt, pedig ott aztán tényleg nem lehetett grafikáról beszélni. :) A kedvenc játékaim, mind nem csilli-villik (pl. Operation:Flashpoint, Fallout, Summoner, Sanitarium, AVP (az elsõ!!!), Gothic 1-2, Freespace 1-2, Rage of mages, Arx Fatalis, Blade, Nox, Stronghold... Kb. ennyi :D). Az h. szuper a graf meg a fizika, attól még a játék lehet "Uwe Bollos", történetileg lineáris, v. mindig ugyanonnan jönnek az ellenfelek... Had ne soroljam.
Tetszik, hogy el lehet dobni a fegyót és külön animációk vannak attól függõen, hogy hova, vagy hogyan kapja az ellen az ütést. Én is a realtime-hoz vagyok szokva, de ezt szívesen kipróbálnám.
Bár õszintén szólva, manapság a single player játékok nem tudnak sokáig lekötni.
ja! grafika nem minden, mekkora játék volt a EoB2 annak idején...
Nekem ezek anno kimaradtak az életembõl. Én Commodore Plus/4-en nõttem fel:D
Általában az összes játéknál bejárom a területet. És az RPG játékoknál ez fõleg igaz.
Ami régebben nagyon lekötött az az Anachronox. Nagyon szépen felépített világ, jó humor, sztori, a grafikája pedig nem egetverõ:)
Ugyanez a Wizardry 8, de lehetne még sorolni:) Arx Fatalis nyami:)
Ne haragudjatok, de csak grafika miatt nézni egy játékot... Én tudom, hogy fontos, és el is várom, hogy jó grafja legyen valaminek, ha már lehetõség van rá, de ha egy adott szintet megüt grafikailag a játék, akkor már érdemes foglalkozni vele. Ez a szint napjainkban magasabb, de egy régebbi játéknál nem mindig nézem.
Az rpgcodexes emberek csinálják az AoD-t és nagyon ígéretesnek látszik. A grafika Torque-engine (asszem), szóval senki ne várjon Crysis 2-t. A harc meg Fallout 1-2 koppintás - bevallottan. Ez szerintem jó hír. A lényeg itt a sokszor elfelejtett kis "R" betûn van az "RPG"-bõl. Manapság sok "PG" jön ki, de "RPG" a Witchert meg a MotB-t leszámítva nagyon régen jött már ki. A Drakensangot leszámítva kilátás sincs semmire (igen, hallottam a Fallout 3-ról és a Mass Effectrõl).
Ez egy indie rpg és a mai csilivili szarokból kiábrándult öreg rókáknak készül, nem az sg.hu tizenéveseinek. Nem profi csapat csinálja, hanem pár lelkes amatõr és -nagyon helyesen- a tartalomra mennek rá a külcsín helyett.
A Witchert én a hallomások alapján nem nevezném RPG-nek. Bár való igaz, ezen az alapon a Vampire redemptiont se lehetne annak hívni.
Remélem ettõl függetlenül jó játékot kapunk és nem olyan lesz mint az NWN single player kampánya:S
A Witcher pedig RPG. Fix karakteres (mint a Torment), kötött történettel (mint a Torment, megint), de ami mégis kiemeli az az, hogy a tetteink befolyásolják a történéseket. Mint a Falloutban vagy az Arcanumban. Ettõl lesz élõ az egész és érzi magát az ember igazán egy "szerepben". A Redemptionben (ami jó akciójáték volt, amúgy) egy vékony és mindig ugyanolyan útvonalon tudtuk csak a játékot végigvinni és egy-egy végigjátszás között nem volt semmi különbség. Akció-RPG-knél ez még elmegy, de igazi RPG-nél ennél többet akar az ember.
NWN OC-t meg ne is említsük. :) Egyszer végigtoltam, de azóta is rémálmaim vannak, annyira sz.r volt ... Ilyen téren biztos nem lesz csalódás az AoD.
NWN 1-gyel játszottam egy jó daarbig. Toltam és toltam, aztán egyszer csak elegem lett belõle. Rájöttem, csak azért játszom a játékkal, hogy minél klafáb páncélom egm fegyverem legyen. Története nem fogott meg. Ott raktam le. Nekem ezek a Dio féle játékok nem jönnek be. Ha pihenésre vágyok akkor Passziánsz, Fekete özvegy vagy más.
Pedig az NWN multija nagyon jó ahogy hallottam és a single playeres tapasztalatokon alapulva marha jó kampányokat lehetne vele csinálni. Mint ahogy a Vampire-nek is az volt szerintem az erõssége. és ahogy láttuk a Morrowindet és az oblit is az teszi jobbá.
Arcanum, uhh. Még azt se játszottam végig. Egy ponton, vagy talán az elején elfogy a varázsa, ha nem vagy hc rpg-s.
Nagyon komolyan felépített képzettségrendszer, viszont a harc kivitelezése otromba. Az utazások szinúgy unalmasak és a történetben komolyabb támpontod sincs egy darabig. Ez a Falloutoknál mûködött, de az Arcanumnál kevés volt. Pedig nagyon okosan és jól ki lett találva, de a hangulata sajnos nem lett az igazi. Nem kezdõ játékosnak ajánlott az biztos.
Egyébként mindenki annyira élteti a Baldur's Gate-et (köztük én is), pedig annyira nem nagy szám. Egy kicsit komolyabb hackslash lett az egész. Nyakon öntve D&D-s szabályokkal és cuccokkal, de intrika vagy rpg az nem túl sok. A tipikus, bugyuta szintet hozza. Ez persze szigorúan csak az elsõ részre vonatkozik, mivel a 2-vel még nem játszottam.
Ezen a téren a Torment már komolyabb kihívás intellektuálisan, de azért ott is figyelni kell a nagyobb csatáknál. Ott is megadatika többszöri végigjátszás lehetõsége, de nem tudom, hogy a játék közben mennyi szál változhat, változik meg, mennyi és milyen küldetéseket hagyunk ki/ nem kapunk meg.
A BG legnagyobb elõnye az volt, hogy hosszú pihenõ után elõször lehetett újra Forgotten Realmsen játszani. És a minõségi ugrás nagy volt az EOB-ok óta. A BG1 ráadásul Falloutosabb volt a 2-nél. Értem ez alatt azt, hogy szabadon lehetett járkálni és felfedezni, nem volt annyira lineáris.
A RTwP (realtime with pause) harc amúgy szerintem is visszalépés volt a Fallout körökre oszott rendszeréhez képest. Arcanumnál pedig a hibrid rendszer volt a bukta oka sztem.
Egy adott szinte a körökre osztás már a Falloutban is zavaró volt a lassúsága miatt, viszont taktikai szempontból meg tökéletes.
Arcanumnál a hibrid rendszer valóban megölte a harcot. Az elején nehéz volt, aztán már túl egyszer. Átmenet nuku. Sok hibája volt annak a játéknak, de a világa és a rendszere az jó volt. Csak sajnos nem tudták kiforrottan megcsinálni:(
Ja, fekete nekromancia alapvarázslata maximalizált mágiára hangoltsággal a játék végéig elég volt nagyjából mindenki ellen. Varázslóval egy vicc volt a harc.
Nekem pl. a rendszere, hangulata meg a története miatt a Summoner jött be nagyon, és sokáig tart benne összeszedni a bónusz cuccokat is. Mondjuk ennek tényleg nem túl szép a grafja. Az Arx Fatalist a poénok és a lehetõségek miatt bírtam, mindig lehetett vmi újat felfedezni benne, és tényleg azt fejlesztetted, amit csak akartál, bár pont emiatt lehetett béna karaktert is kreálni, aki még a közepes ellenfelekkel is alig bírt el. Viszont a hangulata ennek elég brutál, sok helyen felnevettem, máshol meg paráztam mire végigjátszottam, annyira nyomasztó. De kétségkívül a legkönnyedebb harcrendszerrel eddig a Nox-ban találkoztam... Egy élmény vele játszani.
Az Arx Fatalist valóban jó játszani, de ezt már kitárgyaltuk:) Szinte az egyetlen olyan játék ahol élvezem a helyszínt. Ugyanis én utálom az rpg-kben a barlangokat, meg bányákat. Egyszerûen nem volt még olyan játék ahol ne szórakoztál volna több órát egy ilyen helyen. utáltam õket. Ehhez képest az Arx Fatalis világa. Talán még a Morrowind ill. Gothic nyújtott ilyen élményt a TP/FP játékoknál.
Summonert muszáj lesz kipróbálnom, annyira mondják mások is:)
AoD:
Nézzétek meg a képeket. Láttok valami érdekeset rajta? Tisztára olyannak néz ki a karakterlap emg a többi, mint amelyik ötvözi a Fallout és az Arcanum rendszerét, az alap pedig ráillik az D and D szabályrendszerre( Bocsi, hogy nincs ott az és jel, de valamiért a Catalist center ugrik be mindig:S )
Kíváncsi vagyok van e aki megvette. a videok és a leírás alapján egy igazi gyöngyszemnek ígérkezik. Harcrendszere nagyon jópofa. Üde színfolt a full akciójáték kategóriába süppedt rpg-k világában. Jó lenne tudni mennyire lett jó a sztori meg a karakterek. Nálam biztos vételnek tûnik.
Szerintem zseniális a játék, igazi old-school RPG :)
Több végigjátszást is megér, egyen már túl vagyok.
Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy 14-én megjelent a játék, és az lenne a problémám, hogy nem tudom hogy kell csatázni benne, bármit nyomok nem csinál semmit sem. 4 emberke azonnal kinyír, rögtön az elején.
A harcokat érdemes kerülni, főleg 4 ember ellen. Csak akkor van esélyed, ha kifejezetten harcos karaktert játszol.
Alul látod, hogy milyen fegyver van nálad. Ha jobb egérgombot nyomsz a fegyverre, akkor megjelennek a fegyveres technikák (pl. célzott támadás fejre), illetve az, hogy mennyi akciópontba kerülnek.
Válaszd ki a megfelelő módot, majd kattints a fegyver ikonjára bal gombbal, így a kurzor egy célkeresztre vált. Ezzel tudod kijelölni a célpontot.
Úha elég nehéz akkor, csak a küldetés ha nem harcolok velük akkor failed lesz.
Elolvasom mit írnak a pc guruba róla.
Nehezen haladsz? :)
Ez egy ilyen játék, a túlélésről szól - nem vagy szuperhős, a legtöbbször érdemes kerülni a nyílt konfliktusokat, mert akár egy útonállóval való találkozás is végzetes lehet.
nagyon hangulatos lett, nem is hittem volna hogy betud még szippantani egy rpg
Gamebansheen is azt írják jó lett. Az egyik hozzászóló azt írta azt szereti ha egy játék könnyen megérthető felépíthető és nehezen megnyerhető, kivitelezhető. De ez, nehezen megérthető és nehezen nyerhető :)
Lesz egy új gépem és töröltem minden gamet majdnem, mert ezen ami most van még ami működött már azok se indulnak el.
Kivitte már valaki?
Most a pc guru teljes játéka lesz akit még érdekel.
Megvettétek?
Pár éve igen:) Remek kis játék, mégha néha idegesítő a harc benne, ám kimondottan tetszett, hogy kereskedővel összesen két harcban kell résztvenned, az egyikben a felbérelt segítőid megoldják helyetted, a másik meg a legvégén az egyik opció, ám nem kötelező, ha nem akarod. Azaz érdemben tisztán harc nélkül is járható a játék.