Kicsit bõvebben is kifejthetnéd, hogy hogyan is csináltad, had okosodjunk mi is! :D (Valóban, a program "szörnydobáló" mechanizmusa mintha nem minden pályán volna megfelelõ: van, amikor már a legelején összefuthatnak az 1. szintû hõsök a pálya legerõsebb ellenfelével is. Tényleg nem kevés szerencse is szükséges a gyõzelmekhez - vagy az ezt a scriptet aktiváló dolgokat nem ismerjük még...)
Nekem nem nagyon akar bejönni az, hogy magasabb szintû hõsöket hozatok -> igaz, hogy már lekaszabolják a sárlányokat, de ahhoz kevesen vannak, hogy az egész "birodalmat" megvédhessék és végül uú bedarálják õket is a kezdõkkel együtt. :S
Sikerült megcsinálnom, szerintem hibás a program vagy randomizál. Mert újrakezdtem a pályát és akkor nem a 8. napon jött a roham. Úgy már nagy nehezen meg tudtam csinálni.
No igen, vmi ilyesmit érzek én is, ha erre a küldetésre (meg még van 1-2 hasonló...) gondolok! :D Itt nekem sem vált be a "szokásos" menetrend: felépítem a 4 alapkaszt (pap-harcos, ha nincs elegendõ arany az elején, a legfontosabb számomra a pap, mert õ tartja életben a hõseimet - ha tudja - , kár, hogy ez támasztható fel a legdrágábban közülük...) épületét a piaccal, pár õrtoronnyal, majd kovácsmûhellyel, stb. és várom, hogy a hõseim elérjék a 10.-20. szintet...
Egy angol leírásban ehhez a küldihez (The Price of T...) a következõket írják:
- ne fejleszd a céheket, mert az õrtornyokra kell a pénz - csak az elsõ szintû dolgokat fejleszd ki a kovácsmûhelynél (nekem már ennek megépítésére nem is maradt, se aranyam, se helyem...) - Nem tanácsolják továbbá azt, hogy a fészkek lerombolására küld a hõseidet, hanem csak a város védelmével foglalkozzanak (támadó és védõ zászlók) - érdekes, nekem meg eddig az ellenkezõje vált be azoknál a küldetéseknél, amiket meg tudtam csinálni... - hõs-csapatok szervezése egy harcos vezetésével - fejleszd ki a mágikus fegyverereket a varázsló toronyban (ezt még sohasem sikerült ebben a küldiben felhúznom, amúgy is drágák ahhoz képest, amit "nyújtani" tudnak -> alig akar harcolni és abban hamar el is halálozik, majd méregdrágán lehet csak visszahozni az élõk sorába... :D ) és a mérgezõ fegyvereket a tolvaj-tanyán (ez megvan)
Továbbá a kastély azonnali 2. szintre húzása, hogy mihamarabb törpéket és fõleg tornyaikat (és honnan lesz rá arany???) lehessen építeni és az épületfelújító varázslatukat (2000/750 arannyal eléggé drága ahhoz képest, hogy a piacnak is alig akad védett hely...) - a fõ elfoglaltság ebben a küldiben a tornyok megvédése és lassú építésükkel terület szerzése, állítólag. :)) Az ellenség fõleg északról és (dél-)keletrõl jön. (A kastély szoktam "blokk"-nak használni, mert sok HP-ja van és elég nagy ahhoz, hogy a túloldalon nyugodtan (ki)javítsák a támadás(ok) közben - nos, itt ez sem alkalmazható :S )
Ha sikerülne mégis véghezvinni ezen küldetést, akkor majd - légyszi :)) - írd meg, hogy hogyan is jött össze, mert még vagyunk páran, akiket ez nagyon érdekelne! :DDD
Valaki leírná, hogy a Kingmaker 2. pályáját hogyan csinálta meg? A 8. nap után jön 2 hatalmas sárkány, serpent és goblin roham, ami azonnal leradírozza az összes épületemet. Ilyenkor úgy szeretnék néhány programozót a kezeim közé kapni. Még a szart is kiverném belõlük.
Ja, valamit olvastam én is a fórumon, hogy jött itemshop, de mivel a Paradox CEO konkrétan megesküdött arra még megjelenés elõtt, hogy nem lesznek benne ingame elõnyt nyújtó cuccok, merthogy õk is fanatikus játékosok és õk is tudják, hogy az mennyire lerombolná a játékot ezért nem foglalkoztam vele, mert gondoltam, hogy kozmetikai dolgok vannak csak benne.
Az oroszoknál még megérthetõ ez a fajta mikrotranzakció, hiszen ott szinte ingyen kapható az alapjáték, de könyörgöm, nálunk teljes áron jött ki...
Az az igazság, hogy a GamersGate-nél már vagy 2 hónapja fenn van a Kingmaker és beszerezhetõek a bónusz cuccok is...egyébként pár item-ért ennyi pénzt elkérni gusztustalan pofátlanság...az alapjátékot megvettem eredetiben (letölthetõ verzió) de a Kingmakerért már nem voltam hajlandó pénzt adni. Ha megveszek valamit, akkor elvárom, hogy tartalom is legyen hozzá. Kíváncsi vagyok mikor jön ki a 2. kieg...
Ja, kijött a patch is és most nézem, hogy mégis lett ingame itemshop, amire azt mondták, hogy nem lesz vagy ha mégis, akkor csak kozmetikai cuccokat lehet majd venni benne. Ilyen dolgok vannak benne, hogy: - magasabb szintû cuccok a blacksmithnél - új képességek kábé minden hõsnek - új épület új egységgel - új pályák
Ráadásul nem is olcsó, az új fegyverek például több, mint 1000 forintba kerülnének, ha pedig mindent be szeretnék szerezni kipengethetnék 10ezer forintot... Nagyon köszönjük a Paradoxnak, hogy betartotta a szavát... :\ Ezek után szerintem nem fogok kiadni 4000+ forintot 8 új pályáért kieg címén. De azért még agyalok rajta egy sort.
Igen, ez történt, összeomlik a patchtõl a steam ezért visszadobták, állítólag azóta is "gõzerõvel" dolgoznak a megoldáson, ami azt jelenti, hogy pár hete már nem is reagálnak a steammel kapcsolatos megjegyzésekre a fórumon. A patch amúgy több, mint 2 hónapja kijött.
De amúgy ha annyira a valve-ra akarják fogni és tegyük fel, hogy igaz, 100 játékfejlesztõvel tud kooperálni a valve, de pont velük nem, akkor is kitalálhatnának alternatív megoldást, mondjuk adnának nekünk egy isot és egy új cdkulcsot, ha már a steamen úgyse lesz soha megpatchelve a játék...
A patch érkezése Steam-nél a steameseken is múlik, ellenõrzik a kompatibilitást meg ilyenek. Lehet nem tetszett nekik valami és visszaküldték javítani.
Sajnos steamre még csak a patch se érkezett meg, nemhogy a kiegek, és amíg ez így marad, addig egészen biztos, hogy nem fogom folytatni a blogot. Ilyen undorító várakoztatás mellett pedig még az is esélyes, hogy ha valaha megérkezik akkor se fogok már vele foglalkozni...
Hali!
Jön az újabb kiegészítõ Battles od Ardania címmel! Az idõpont még bizonytalan...
http://www.youtube.com/watch?v=bEoirZFsD4g
Bocs az orosz nyelvért most hirtelen csak ilyet találtam, de asszem van angol nyelvû trailer is!
Sziasztok! Tudtok valami jó taktikát arra a pályára, amikor két város ellen kellene nyerni?
Na ma nekem is sikerült! De érdekes módon a vége felé már két Spiritet tudtam idézni.... Mondjuk nem is nagyon volt rá szükség, úgy, hogy mindenkit ráküldtem, elég hamar megellett a tüzes jószág.....:D
Az utolsó pályán mindegy, hogy hova építek 3 templomot? A 3 egymáshoz tartozó azt jelent, ha jól sejtem, hogy paladin+papnõ+helia, vagy milyen íjász....
Éppen a gané Imp ellen küzdök másodszorra. De hogy lehet az, hogy mikor elõször csináltam, egy 25szintû paladin egyedül levitte az életét 30k-ra. most meg egy 25-ös és két 15-ös paladin nem bír vele.....Remélem nem kell még egyszer elkezdenem.....:(
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy ha "skirmish-t" akarok játszani, azt hogyan lehetne kivitelezni a legkönnyebben? Ha jól emlékszem, itt nem olyan könnyû indítani egyet, vagy legalábbis hamarabb vége van, mint szeretném. Az elsõ részben erre nagyon jó kis lehetõség volt, és igazából azt szerettem, hogy utána még folytathattam, ameddig csak akartam.. Bár már rég játszottam vele, most eszembe jutott. Ötlet valakitõl?
158. nap és ez a hülye csonti még nem jött....:)
Na majd ezt is kipróbálom. Most egyelõre visszamentem a másik "csontos" pályára kicsit képezni a hõseimet, hátha könnyebb dolgom lesz a fõcsonti ellen. Köszi a tippeket!!!!
Kocsmát építesz (Inn). Utána felfejleszted a Palace -t 2 -es szintre. Utána tudod fejleszteni 2esre a kocsmát. Utána van még 1 fejlesztés (asszem 300 arany), és kész. Utána rányomsz arra az ikonra ami ott lett és bead a képernyõ közepén 1 ablakot és ott tudod kiválasztani kiket akarsz 1 csapatba. 4 ebert lehet 1 csapatba max tenni. utána pipa. ennyi
Építs gyorsan 2-2 harcos és cleric gildet meg 1-1 ranger és rogue házat. (+ market és blacksmith de ez alap). Kezdd el azonnal a körnéyk felderítését és pusztítsd el a kisebb szörnyfészkeket. Védd be magad õrtornyokkal is, a goblinok hullámokban támadnak északról és keletrõl. Legalább 2-2 õrtorony kell mindkét irányból, de inkább 3. Jobbról folyamatosan jönnek majd az ogrék vagy mik is :) Ja és szintén északról vámpírok várhatóak (van pár vámpírfészek a pálya bal felsõ sarkában), de azok nem számítanak annyira. Szóval a lényeg a sok hõs, gyorsan fejlessz ki mindent a piacon és a kovácsnál amit lehet, valamint a hõsök speckó képességeit is fejleszd ahogy tudod. Fontos, hogy mindig tartalékolj pénzt, és amikor jönnek a goblinok, azonnal rakj defense flaget az õrtornyokra, 5-600 aranyért. Így legalább 5-6 hõs fogja védeni a tornyokat. Néha egyszerrel jönnek a hullámok fentrõl és jobbról is, ilyenkor védd le a tornyokat alaposan. Ehhez kell ugyebár a sok hõs :) Még így is le fogják rombolni a tornyaidat, többször is, és sok hõsöd fog meghalni, fõleg az elején, de ne csüggedj :) A lerombolt tornyokat építsd fel újra, a hõsöket éleszd újra amint csak tudod. A két harcos gild azért kell, mert õk lesznek a tankjaid, amíg nem tudsz törpe házakat csinálni. Ha eléred a második szintet, onnantól már könnyebb lesz. Építs pár törpe tornyot, toborozz törpéket és ha elég erõsnek érzed magad két támadáshullám között pusztítsd el a jobb oldali ogre fészkeket. Utána következhet a térkép bal alsó sarkában lévõ sárkányfészek, annak az elpusztításakor tiéd lesz egy temple of fervus épület is. Erõsödj tovább, toborozz hõsöket, utána építsd fel a bázisodtól északra található platformra a mágus guildt. Innentõl kezdve látni fogok a goblin bázist is. Én csináltam egy temple to helia épületet, annak van egy varázslata, amivel a goblin épületek (még az õrtornyok is) könnyen lerombolhatóak. De mire idáig eljutsz, már gyerekjáték az egész :)
Röviden ennyi, más taktikák is beválhatnak....azért mindenképpen hosszú küzdelemre számíts, mindig a játék elsõ fele a legnehezbb, amíg meg nem erõsödsz..
Köszi! Az a baj, hogy 3000 pízzel kezdek. Érdekes, hogy csak a nyilas olyan hülye, hogy betámadja a medveembert, vagy mit... Na ezt nem is tudtam, hogy csapatokat is lehet csinálni..... egész eddig enélkül játszottam, hogy is lehet?
Ez az én taktikám, minden pályán. Pálya indulásnál, elõször csinálok: 2 íjásztábort 2 clerics házat 1 marketet 1 fegyverkovácsot 1 kocsmát Aztán csinálok védelmet, minden irányban ahonnan jönnek. Utána próbálom minél gyorsabban megépíteni a törp házat (ebbõl is 2 -t szoktam csinálni). A kocsmát felfejlesztem maxra és csinálok csapatokat. (úgy hogy legyen benne, pl: 1 törp, 2 íjász, 1 clerics) Ha ez is kész akkor építek Dwarven Tower -eket. Utána elkezdem kifejleszteni a fegyvereket, páncélokat, stb. Utána ha van a pályán akkor csinálok Templomokat. Én álltalában Paladint, Archert és a 2 fajta Priestessát szoktak csinálni. Ha ezek is készen vannak akkor nekiállok támadni, vagyis a fõ feladatot megcsinálni. kb. ennyi
A csontváz királyos pályán leginkább védelmet kell csinálni, asszem észak vagy nyugat felöl fog támadni.
Kicsit sokat szenvedek a csontváz királyos pályán, már vagy 10* kezdtem el. Most végre egész jól álltam, erre jött és lerombolt mindent.... Már próbáltam nyilas épülettel kezdésnél, mindennel, de sehogy sem jön össze....Azok a hülye íjászok ráadásul mindig meghalnak a medvénél alul.... Elõre is köszi a jó tanácsot!
Hali! Most értem a 8. pályára, de elég nehézre sikerült. Légyszi segíts, hogyan tudom megcsinálni. Elõre is köszi.
Új pályákon kívül van vmi jelentõs újdonság benne?
Hali! A 7. pályán tartok, most álltam neki. Azért szerintem nem lett túl könnyü. Mondjuk az alapjáték se volt túl hosszú, ahoz képest azért nem olyan rövid a kieg. Én is remélem lesz még kiegészítõ, nagyon tetszik ez a játék. Map Editort próbáltad? Én még nem.
Na kész vagyok a Kingmakerrel sikerült leverni Grum-Gog avatárját is :) Valahogy nehezebb kampányra számítottam, az utolsó pálya kivételével nem volt túl megerõltetõ a játék, de azt is kivégeztem második nekifutásra :) Remélem terveznek még kiegészítõket, mert ez a 8 pálya elég kevés volt...Te hogy állsz, melyik pályánál tartasz?
Sikerült megcsinálni a 2. pályát. :) A harmadikon szenvedek :( Igaz még csak 1x álltam neki, de folyamatosan jönnek. Nyugatra tudtam csinálni jó védelmet, azon nem jönnek át, de észak felöl csak ömlenek a goblinok. Meg keletrõl néha-néha betéved egy sárkány is. :( Asszem nekiállok újra ennek a pályának.
Köszi a segítséget, megpróbálom. Csak nekem az volt a bajom hogy már az 5. napon jött 2 sárkány és egy csomó goblin ami simán elpusztított mindent. kb. 5x álltam neki és mindig így jöttek. Aztán újra nekiálltam, akkor már gyengébben jöttek, egy darabig. Aztán megjelentek azok a kristályok, abból jöttek az óriások, meg jöttek a sárkányok, 4 sárkány volt egyszerre, meg rengeteg goblin. 30 napig soha nem bírtam. :( De megpróbálom úgy ahogy írtad, hátha sikerül. Köszi.
A második pályán hét törpe torony felépítése a cél. Asszem 7 ropi arannyal kezdesz, úgyhogy húzz fel azonnal egy csomó gildet és kezdd el felfedezni a pályát. Pusztítsd el a közelben lévõ szörnyfészkeket (adj ki rájuk attack flaget, amit van kb. 2-300 aranyad és rombold le õket. Fontos, hogy van két sárkányfészek a városodtól délre illetve délkeletre, ezeket a területeket is derítsd fel gyorsan és pusztítsd el a sárkányfészkeket is. Asszem a sárkányok csak kb.a 30. nap környékén kezdenek jönni úgyhogy van rá idõd! A megtisztított területeken építs kereskedelmi állomásokat, onnan már nem fognak jönni szörnyek. Ja és védd be magad északról tornyokkal mert szintén a 30. nap környékén elkezdenek özönleni a goblinok...de lehet hogy még elõbb... Röviden a megoldás kulcsa a gyors felderítés és a fészkek megsemmisítése. És vigyázz az elkészült északi tornyaidra, adj ki rájuk defense flaget! Szerintem ezek után a pálya már könnyû...Remélem tudtam segíteni.
Hali! Ma lett meg a Kingmaker, neki is álltam. Aztán a 2. pályán el is akadtam. :( Kicsit nehézre sikerült. Ha valaki tovább jut akkor légyszi mondja el hogyan. Elõre is köszi.
Ez igaz, de azért jobb késõn, mint soha. Elõ is veszem megint, kíváncsi vagyok a map editorra.
Description: ° An added ‘randomize’ feature in all single and multiplayer missions which shuffles the locations of non-quest monster dens along with sites for the construction of temples and trading posts. Enabling this feature can dramatically affect the difficulty of a mission ° Random filling of treasure chests. Heroes can now discover various amounts of gold, weapons, armour, elixirs and artifacts ° New map editor ° Open access to basic game resources for mod-makers ° Multiplayer compatibility for Majesty 2 with the Kingmaker expansion installed ° Added network compatibility of versions with different languages
Ahh, elnézést, rossz topikba írtam, Mortal Online-hoz ment volna, de már amúgy is tárgytalan. De hogy hogy a fenébe írtam be ide azt nem értem... :D
A Majesty 2?? (Amúgy a leírásodról nekem az Age of Conan ugrott be :) )
Mekkora lesz az install patchelések után? Csak 5 gigát szed le alapból de valamiért úgy rémlik, hogy ez valami sok10gigás okosság lesz végül vagy rosszul tudom?
A PCguru a kezdetektõl fogva nagyon leszólja a játékot már kábé a pre alpha óta. Mondjuk õk legalább tudják is, hogy mit szólnak le, vicces volt a Gamestaron a játék osztása oldalt az adatlapon pedig egy teljesen más kiadó és egy másik játék screenshotjai szerepeltek Majesty 2 név alatt... :)
Viszont ez a DLC szerintem most nem sokakat érdekel, sokkal inkább érdekes az, hogy mi is fog kisülni az ezt megelõzõ patchbõl, amibe nagyon sok minden lesz benne elvileg. Ha azt a patchet elszúrják akkor szerintem már felesleges a DLC...
Azért lehet még találni multira ellenfelet. Nagy népszerûségnek már tuti nem fog örvendeni a játék, de azért páran játszanak még vele, ha nem így lenne nem foglalkoznának a fejlesztésével. De az biztos, hogy egyre több kiadó cseszi el azzal az amúgy nagyon ígéretes játékait, hogy nagyon kevés tartalmat ad hozzá és ennek az áldozata lett a Majesty 2 is.
Pio, az a baj, hogy már régen elfelejtette mindenki a játékot, és nagyon-nagyon elkéstek ezzel a patch-el. Pedig ha a tartalmat még egy kicsit tömték volna, és egybõl kiadják a pályaszerkesztõt, sokkal népszerûbb lehetett volna ez a nagyszerû játék. Most már hiába.
Úgy bizony! :( Most ígérnek rengeteg dolgot egy hamarosan jövõ patchben, pályaszerkesztõt, random generátort, random lootokat a hõsöknek, jobb viselkedést, satöbbit, nagyon kíváncsian várom, hogy mi lesz belõle, mert bár a játék tényleg nagyon jól sikerült szerintem a tartalma sajnos nevetségesen kevés volt.
Rahar: sehogy
Ez is egy olyan hiányosság, amivel nem foglalkoztak a fejlesztõk...
ÁÁÁÁÁÁÁ!!!Végigvittem!! Nem bonyolult az utolsó map sõt,Azután már nem bonyolult ahol abbahagytam az elõbbi kommentben,annyi a vége h amikor a barlog a Spirittel harcolt én már mindekit fullra fejlesztettem, és benyomtam a call to arm-ot a warriors guldban és mindenki odatömörült a vár mellé és mikor jött arra a barlog mindenki ráment,levettem kb 30000hp-t feltöltött a Spirit,még egyszer lehívtam és másodszor már szétszedték a dögöt a vár mellett!!Ennyi!!THX mindenkinek!Jó Game!!!!!
Hy! Érdekelne h mi az utolsó pályán a jó taktika?!Már szétvertem mindenkit, az össze épület áll,meg az összes tradig post!Most az a játék van h ha feltöltõdik a Spirit, lehívom és a pálya bal alsó sarkába rakom a barlog megy azt mire elérné a városomat megint jön a Spirit!De annak a gyök barlognak még mindig 92000 a hp-ja azt már vagy 10-szer lejött a spirit,hogy lehet gyorsítani a hp vesztést barlognál?Mert a hõsöket meg gyorsan leszedi.Akkor küldjek rá mindenkit amikor a Spirittel harcol barlog??
Hogy sokan az túlzás, de azért esténként általában lehet partnert találni. Én azt javaslom, hogy várd ki, hogy mi lesz a Paradox következõ lépése a játékkal kapcsolatban. Igazából elég balf*szul kezelik ezt az egészet, mert az az általános vélemény, hogy a játék maga nagyon jól össze van rakva, de RTShez és pláne az elsõ részhez képest nevetségesen kevés a content benne, ezért kellene egy csomó pluszpálya vagy random generátor vagy pályaszerkesztõ és a rajongók nagy része már nem játszik hanem várja a következõ lépést és annak függvényében fog dönteni, a Paradox viszont valamiért nem hajlandó megtenni a következõ lépést és másfél hónappal amegjelenés után se tudni semmit arról, hogy mi lesz a játék sorsa. Ha rögtön valami lehúzás jön fizetõs contenttel, akkor valószínûleg ennyi volt a community, ha viszont tényleg kapunk valami extra tartalmat, akkor valószínûleg újra teljes mellszélességgel fog mindenki domborítani a játék mellett. A magam részérõl is elhatároztam, hogy addig nem írok semmit a blogra, amíg ki nem derül, hogy mi lesz a folytatás és egyelõre - sajnos immár 1 hónapja - tartom is magam ehhez és részemrõl is az a helyzet, hogy megadtam a támogatást a játék felélesztésére de a folytatás már azon múlik, hogy a Paradox mennyire becsüli ezt meg.
Sokan játszák neten amúgy ? csak hogy érdemes e megvenni:)
Tényleg nem piskóta az utolsó pálya a balroggal Visszamegyek az egyik régebbi pályára a rengerembõl beastmastert csinálok
Most fejeztem be az utolsó pályát, sajátos logikája van a megoldásnak, de ha az ember azt követi, akkor csak kitartónak kell lenni. 3 lord-dal nyomtam végig a hadjáratot, hõsöket egyáltalán nem is képeztem. A tutorial pályán egy ranger-t, a második pályán egy warrior-t és a 3. pályán egy cleric-et. A 3. pályától minden pályát kétszer csináltam meg, hogy fejlõdjenek a lordok. Az utolsó pályát még egyszer megcsinálom. Ranger 65-ös szint Warrior 66-os szint Cleric 67-es szint Próbáltam rablót felfejleszteni lordnak, de még 30-as szint felett is meghalt, a fõellenségek megölik, nem vált be. A törpe, paladin hatékonyabbak, mint a warrior, de õket 10-es szint felett nem lehet megfizetni, mikorra bekerülnének a pályára már véget is ér. A cleric így is megközelítõleg 12000 aranyba kerül. A Rangernek így több mint 1000 az élete, palack használata nélkül lazán zúzza a vámpírokat, farkasembereket. Ha lesz kiegészítõ, de jó lenne ezeket a lordokat továbbvinni, bár gondolom az egész lordfejlesztést újból kell kezdeni.
Nekem a csontváz királyos pálya a végén hatalmas móka lett Kezdetben nekem is túl hamar jött,de aztán felfedeztem a pálya elején a bal sarokban a kriptát,így a csontváz király körbejárt a térképen párszor.Addigra a két kereskedelmi állomásom összehozott 20 ezer aranyat,elõhívhattam a kedvenc terminátoromat,Sir Nelton Paladint Igaz,hogy marha sok érte az 20 ezer arany,de ötezres életereje szinte halhatatlanná teszi.Mikor bejött a bázisomra mégis,egymaga leverte a csontvázkirályt
Az utolsó pályán felépítem az egymáshoz tartozó 3 templomot, de az elementál portálok nem tûnnek el és továbbra is létrehozza õket a démon, most ilyenkor mi van? A patch fel van rakva.
Nekem a csontvázkirályos pálya nem okozott nehézséget elsõ próbálkozásra mindig sikerült. Ellenben az imp tanácsadó megölése szerintem nehéz, 3 ütésbõl szétver egy törpe tornyot. A stun képessége meg enyhén szólva is pofátlanság, a lény nem egy hõsömet hanem még a nem is közelében lévõ összes hõst elbódítja, értem ez alatt, hogy 2,5 épülethossznyira (például rouge guild)lévõ hõsök is elbódulnak. Az ilyen stun-nak, hogy õrülnének a wow-ban a játékosok. Egyébként az egész játékra jellemzõ ez a programozói bénaság. Ilyen szempontból a sárkány megöléses pálya a legrosszabb. A sárkány tüzet fúj és a háta mögötti, nem alatta, 2. épület lerombolódik, a jó édes k..va anyát az idióta programozóknak. Ez olyan, mint anno a warcraft elsõ részében a lövési hatótávolságot megszüntetõ csalás, a térkép egyik sarkából az átellenes sarokban lévõ egységeket és épületeket lõtték az íjászok. A másik nagy kedvencem a hõsök intelligenciájának nagyfokú hiánya, 5 lövik a hõst, odamegy az egyikhez és megöli, majd mit csinál? Nem, nem megy neki a többinek hanem elindul például haza, megint meglövi valamelyik ellenfél, megint odarohan és leveri, majd megindul haza, majd megint... Olyan mintha a hõsök gyenge elméjûek lennének. Nekem fel van rakva a patch, de így is többször elõfordul egy pálya során, hogy egy hõs és egy ellenség összeakadnak. A hõs csak forgolódik, de nem tudja megütni az ellenséget, de persze az ellenség az tudja sebezni a hõst. Már csak az utolsó pálya van hátra.
Na végigtoltam utolsó pálya szerintem nem nehéz, vége meg pláne nem.
Sokat szívtam a csontvázkirályos mapon.Az a gyök mindig bejött a városomba.Néhányan írták h töltögessem vissza a mentéseket és akkor nem jön be,hááttt bejött.2kört ment a térképen a 3.-ra bejött.Én úgy tudtam megoldani h,az északra meg nyugatra levõ 2 trading post felhúztam,szétszedtem az elementárokat a nyugati szent hely körül meg akkor már az Troll barlangot,és Beastmastert építettem a szent helyre!!!A törpök meg a többi egység gyakta a csontit,a beastmasterek meg messzirõl odaküldték a dögjeiket és lassan szétszedték a csontit.Próbáltam Paladint is meg blademastert de azok közel mennek és amikor még gyengék hamar meghalnak. Csak ennyit akartam!!!!!
Én is sejtettem,hogy valami ilyesmi van,kösz a választ Pio,sokat segítettél.
A templomokat csak spéci helyre lehet építeni, lilán derengenek, téglalap alakúak és kövekkel vannak körberakva. Ha jól emlékszem azon a pályán, amikor elõször építhetsz a pálya közepétõl némileg jobbra van az a hely, de ez nem biztos. Ezen kívül 3. szintû bázis is kell hozzájuk.
Sziaziasztok.Van egy kis gondom.Elméletileg már tudnék templomokat építeni,agrella és kripta,de mégsem.Sehová nem engedi építeni.Mi a megoldás?
én is végigtoltam
nem volt rossz de többet vártam, azért jól ellehetett vele szórakozni, csak az ucscó küldetés baszta fel az agyam az is fõleg azért mert a fõellen néha szétbaszta a fél városom csak úgy :S
Észrevettétek, hogy ha már egy pályát teljesítettél a hadjáratban és újra megcsinálod, úgy hogy a hõseidet is használod, akkor a következõ bármely pályára már a továbbfejlõdött hõsöket lehet megvenni. Így akár nehéz pálya megkezdése elõtt 3 hatékony hõst elég magas szintre fel lehet fejleszteni már teljesített pályákon. Csak arra kell ügyelni, hogy az esetlegesen elhalálozott hõst a pálya befejezése elõtt legalább egyszer fel kell támasztani, különben nem kapja meg az adott pályán elért dolgokat. Ha meghalt és egyszer feltámasztottad és ezután is meghal és úgy ér véget a pálya az már nem probléma. Legalábbis a patch elõtt még így volt. Én az elsõ 3 pályán, a tutorial pályát is beleértve, képeztem 3 hõst és azzal igyekszem végignyomni, még segéd hõsöket sem képzek, az utolsó elõtti pályáig eljutottam, majd a testvérem a profilomba új játékot kezdett, úgyhogy kezdhettem újból.
Nem okozott nehezseget (egesz joban vagyok a betukkel es a megertesukkel) ... az viszont teny, hogy nagyobb durranasra gondoltam. Eleg hulyen adta ki magat, hogy a szinre lepo ellenseges dolgokkal nem is kellett foglalkozni, csak a penzt szallito lovaskocsik es a kiindulo allomasok voltak a lenyeg. Lehet, hogy ez nektek nem gyermeteg ... szerintem viszont BIZZA!
(nahh meg ezek a cheat-kodok duma ... meg, hogy nem dedos?)
Koszonom szepen a kioktatast tanarbacsi. 2+1 dolgot tennek hozza ha szabad: - rafanyalodtam, mert alapvetoen FPS harcos vagyok (ami nem zarja ki, hogy punnyadt idoszakban belekontarkodjam mas stilusu jatekokba) - igazad van irhattam volna locitromot is (bocsanat, de nem vagyok tul modoros fajta) - mint mar korabban is megemlitettem kiszotaraztam a dolgokat, de mivel nem vagyok tulzottan tajekozott az ilyen gyermeteg jatekok vilagaban, igy egy kicsit tulmisztifikaltam a tortenetet es azt hittem komolyabb probara kell keszulnom (tenyleg semmiseg volt megcsinalni az instrukciotok alapjan)
Senkit nem volt szandekom megbantani eme szenvedelyeben ... azert en inkabb maradok tovabbra is az "esztelen/eszetlen" lovoldozes mellett