Egy pályán egyszerre legfeljebb 3 lord lehet, ki milyen kasztú karaktereket tett meg lordnak? Csak 3 lordot érdemes fejleszteni vagy több lordot és azokból kiválogatni amelyik az adott pályához a legjobban illik? Azon gondolkodom, hogy a magasabb szintû elf, törpe, varázsló, gyógyító lord annyira költséges, hogy nem célszerûbb inkább egy magas szintre felhúzott ranger, tolvaj harcos kombináció (vagy esetleg gyógyító)? Például a 22-es szintû elf több mint 8000 arany, míg a 24-ös szintû harcos 2500, a 23 ranger pedig 1800 arany. Egy ranger a tutorial pályán már elérheti a 6-os szintet, az utána lévõ négy pályán a lordokon kívül csak egy új hõs képzésével teljesíthetõ, így minden xp a meglévõ és az új lordnak juthat. Pontosan mitõl függ, hogy hõsök rámozdulnak egy zászlóra vagy sem? Csak mert például egy 10-es szintû rabló 200 aranyas attack flag-re ment, majd a 400 aranyas már nem érdekelte (még nem lépett közben szintet)? Az utolsó pályán is csak egy lordképzõ épületet lehet létrehozni?
Hogy lehet a kampányt multiban elkezdeni? LAN-ban lehet menteni?
a 2 ellenséges tényleg nehéz de 10 torony után már nem tudtak átjönni
szerk.: sõt, még csak nem is nevezném a legnehezebb pályának. Az számomra az impes volt, de persze mindenkinek más, nagyon sokan például a két ellenségest tartják a legnehezebbnek.
Azért ez erõs túlzás. Lehet, hogy elvisz 1-2 próbát az, hogy rájöjj, hogy kell építkezni, melyik laireket érdemes elõször kiszedni és hogy kell jól használni a Spiritet, de simán meg lehet csinálni a pályát a csalás nélkül is.
Csak a jobb fölsõ sarokban levõ elementálok jelenthetnek gondot. Amíg nem csinálsz nagy balhét csak sorban jönnek egyesével ami tökéletes fejlõdés a hõsöknek. Amikor tele vagy 18-20. szintû elf íjászokkal illetve megvan a 3 lord és elég pap akkor szimplán fel kell menni és nem törõdve az elementálokkal az idézõ köreiket elpusztítani (íjászok nagyon gyorsan megoldják) majd visszavonulás. Mivel nincs utánpótlás csak le kell vadászni a maradékot ami ilyen szintû hõsökkel nem lehet gond.
A balrog meg nem pusztít el semmit ha jól használod a spirit of kings-et és jó helyre építkezel.
Az imp nem ellenfel ha jo sorrendben csinalod a dolgokat.Ket dolgot kell hamar megtenned:ledaralni a delkeleten levo verfarkas kunyhokat amig uresek,es kivedekezni majd semlegesiteni az ogrekat.Aztan a trade postok bevedese,sarkanyodu lerombolasa.Azutan mar 'csak' a demon portalokbol ozonlik feled a jonep,de megfeleloen elhelyezett tornyokkal es hosokkel nem tudnak betorni.Azokat is szepen felszamolod egymas utan,de vigyazva arra hogy eleg magas szinten legyenek a hosok mire vegzel.Az imp kornyeken levo portalokat es elementalokat szard le.Az x-edik napon elindul feled,de addigra elmeletileg mar olyan taposak az embereid es a lehivott lordjaid hogy semmi problemat sem okozhat.Torpekre ugy emlekszem itt is szukseg lesz.
jó rendben, bocs. csak sztem ez a mai világban igenis egy nagyon jó játék. van benne kihívás, nem a casual gémereket célozza be, mint a mai gémek 99%-a. én még abban a korban nevelkedtem amikor egy játék nem 2 napig tartott, és 8 órába tellett végignyomni, de persze az ára 12k volt:S taktika is bõven van benne, legalábbis pár multi csatám alatt ez derült ki. persze nem egy starcraft az biztos, de nem is 10 évre tervezték a multiját:) pár hónapig el lehet vele lenni, és ez már ma nagyon jó;)
utso pályát is végig toltam a bug segitsegevel kulonben meg nem is tudom hogy lehet vegig vinni mert a daemon szetut mindent. Nagyon sz*r lett az utso palya
imp advisor, de most már meguntam a bug amit leirtatok mukodik ott is szetutottem a 3. artifacttal ,mer kb 10x gyalult le
Utolsó elõtti pályára van vmi tipp. Minden ellenséget és célpontot kiírotottam. A Nagy patkány kb a 75 nap körül nekem jön 50000HP vel és nem bírom lenyomni mert sorra intázi el az mebereimet 1 csapásra.
Hogyan lehet kírtan és mitõl függ hogy mikor támad (melyik nap)
Lehet, hogy bennem van a hiba, de szerintem egy nagy idiótaság lett az utolsó pálya. Mi a jó abban, hogy a balrog leveri a fél várost, amíg az artifact cd-n van?
De köszi a tippet Pio, így a 8. napon meghalt a démon, én meg kereshetek egy újabb játékot :D - még szerencse, hogy a Tropico 3 már jön is lefelé :P
Én inkább magamtól tolnám le azt a nyavalyás balrogot. :-)
Van egy csúnya bug az utolsó pályán, amivel simán meg lehet nyerni. Persze csak az használja, aki úgy érzi, hogy esélye sincs enélkül megcsinálni a pályát. A bug bármikor a pálya során kihasználható és lehet vele kicsit rásegíteni vagy akár meg is nyerni a pályát, szóval akinek túl nehéz a pálya akár egy kis rásegítésként is használhatja a dolgot, nem feltétlenül IWIN funkcióban :) Itt a bug spoilerben:
Az utolsó pályára megkapott negyedik artifact használható úgy is, hogy nem kerül cooldownra. Ehhez annyit kell csinálnunk, hogy ki kell targetelnünk egy tetszõleges, nem épületben tartózkodó egységet (akár ellenséges is lehet) és bal felül rányomunk a varázslatra majd a varázspálcával középen alul a kijelölt egység arcképére kattintunk. Ekkor leteremtõdik a Spirit of Kings és azonnal újra használhatjuk a varázslatot, így végsõ soron annyi Spiritet idézhetünk amennyit csak akarunk. Még egyszer hangsúlyozom tehát, hogy ezt nem kötelezõ használni, szóval nem egy játékélményt rongáló bug és ha használod is lehet "ésszel", kis segítségként, ha épp rosszul áll a szénád.
...és, hogy állsz vele? (sztem is sokkal nehezebb)
Ahhoz képest ,hogy az imp milyen könnyü volt ez sokkal nehezebb
Az megvolt de egyre több elemental lett és szó szerint nyüzsögtek és jöttek befelé a városba a fõboss-t távol tudtam tartani nem volt vele gond csak túl sok elemental jött lefelé hiába raktam le tornyokat pillanatok alatt azzal is végeztek.
az utsó pályáról van vkinek vmi tapasztalata? Szétszednek mint a sz..t. :-D
Tartsd távol a városodtól a balrogot.. nem valami nehéz nekem állandóan a jobb alsó és a bal fölsõ sarok között sétált és mivel én a bal alsó fele építkeztem így nem okozott soha nagy kárt esetleg 1-2 parasztházat ledöntött de késõbb már azt sem. Elõször tüntess el minden lairt a közelbõl aztán jöhetnek az elementálok. A jobb felsõ sarok necces oda azért kellenek az erõs hõsök. Inkább csak hosszú mintsem nehéz a küldetés. Nincs idõ limit nem kell sietni akár órákig sétálhat fel alá a balrog.
Eléggé nehezen sikerült nekem is.A léyneg hogy bevédd tornyokkal mindkét oldalt.És defense flagot is rakj rá ha ostromolják,mert akkor odamennek védeni.Mert elég rossz ha mindig építgetni kell.Én két rugó,és rangert raktam le,õk aktivak és azokat fejlesztettem majd warriort,meg healert és õk már tudták tartani a frontot.Amúgy az eléeje nehezebb amikor már kb 10lv-sek a hõseid akkor már tartják a frontot,és anyagiakban is jó lehetsz.Ja a traidin postokat minél elõbb húzd be,ott a macikkal volt tele a hócipõm.Szóval ha már nemtud az ellen nagyon fölédkerülni,ha rombolni,persze amint tudsz törpöket is hozz be!Meg tornyot az bírja,és akkor szépen majd hullik az ellen,és nemtudja magas szinten tartani.Paladinok utánna már csak 1-2-es volt,aztán meglehet támadni õket,ha már elég táposnak érzed a csapatod.Jah és csinálj 3 -4es csapatokat,én pl 2 törp,egy healerrel,és egy rangerrel,elég brutálisan osztják az ellent,meg az építményeket.Ha a templomokat is lerakod akkor már nyert ügyed van.Sok sikert hozzá!Nekem is 1 napba telt mire a megfelelõ stratégiát megtudtam választani:-)
Kicsit felesleges ez a kirohanás. Azért írtam ide, mert ez a fórum foglalkozik a játékkal. Nem akarok senkit megbántani, csak leírtam a véleményemet. Te csak a jót szereted meghallani? Nem azt írtam, hogy egy nagy kalap . . . mert nem az. Csak azt, hogy nekem nem jött be igazán és azt, hogy miért nem. Akinek tetszik, annak jó szórakozást. De nehogy már csak jót lehessen írni, nem lehetsz ennyire érzékeny lelkû. Nem rólad beszéltem, hanem a játékról.
Szerintem meg igen is hasznos mivel a lvl 31+ paladin lordom rouge vezetés nélkül még akkor se volt hajlandó megtámadni az imp fõellenséget amikor 8000 goldos attack flaggel a fején épp a saját szállását verte szét. Hogy a paladinok mennyire anyagias arrogáns rohadékok ebben a játékban az hihetetlen.
Viszont amikor kapott egy alacsony szintû tolvajt és 2 papot a csapatba már is simán tankolták le a balrogot is.
Persze, hogy nem kötelezõ, mint ahogy végig lehet játszani a játékot 1-1 kaszt teljes hanyagolásával is. Azért jó, mert színesítõ elem azok számára, akiket nem az RTS, hanem inkább az RPG rész köt le. Létre lehet hozni a kdvenc fantasys kalandozócsapataidat. :)
mi nem így gondoljuk. minek jössz ide írkálni ha nem tetszik. de utálom az ilyen fanyalgó idótákat. minek játszottál vele ha nem tetszett? inkább húzd be füled-farkad és ne írj többet ide... amúgy nem hinném hogy sokat multiztál vele. van benne bõven taktikai lehetõség...
bakker ez a 2 váras pálya kiakaszt:( jönnek vagy 10 elf ijásszal meg paladinnal:( nem akar sikerülni...
Nem egy nagy játék, jobbra számítottam. Ha van egy jó taktikád, akkor azt minden pályán ugyanúgy meg tudod csinálni és amúgy sincs nagy variációs lehetõség. A csontkirályon kívül egyik pályában sem volt igazi kihívás, bár a legutolsó még hátra van. Csakhogy meguntam. 10 éve ez még elment, de ma már nem ilyen butuska játékot kéne kihozni. Na jó, azért elszórakoztam vele, de hogy többet nem fogok, az fix. Azért lehetett volna ebbõl az alapból jobbat is kihozni. A grafikáról és annak egyhangúságáról nem is beszélek, azt amúgy is mindenki látja.
utolsó pályára tudtok valami jó taktikát?
ill. jó lenne ez, de úgysem tudom megadni a partiknak hogy hova melyik mikor menjen, innentõl kezdve meg nincs sok értelme...
az a baj a templomos lordokkal hogy nagyon drágák. mire lehoznám õket már vannak olyan embereim, vagy még jobbak is. én rugót vagy rangert szoktam szinte csak lehozni, de ezeket viszont már a legelején, így a pályák elejét elég könnyen kihúzom:)
Basszus, lol. Köszi a választ! Csináltam már, de utána meg sem néztem :-)
Tavern második szint, majd party research, és ha készen van, rányomsz, és vársz egy picit, hogy jelentkezzenek a hõsök. Ezután kiválasztas 4 v. kevesebb hõst, akik ezentúl együtt jönnek-mennek. Ami fontos, hogy az elõször kiválasztott hõs lesz a party vezetõje, így ráerölteti a viselkedését a többi tagra is. (rugók, elfek pld szinte minden flag-re egybõl ugranak, bár úgy szoktam csinálni, hogy minden guild fajtából csinálok egy party vezetõt)
Hmmm, érdekes, szerintem meg egyszerû pálya volt, csak a legeleje húzós... a "rengeteg kis madár"-t lair-ját meg direkt meg is hagytam, had hozzák a pénzt a városba :D
A rugókat én is szeretem, bár lord-nak egyet sem vettem fel. Én mindig csak a végén hoztam ki a lordokat, amikor már templomjaim is voltak, illetve mindig "templomos" lordokat hoztam ki :)
rugó nagyon jó magas szinten. de nem is ez az elõnye, hanem hogy baromi occsóak. én õket szoktam behozni lordként elsõnek. elején nagyon bírják a strapát, és nagyot is ütnek.
ez a vempájör-ös pálya kemény volt. az elején jött a rengeteg kis madár, alig bírtam ki. a vámpir kastélyokat meg nem merték megtámadni a hõsök, még 10k-s zászlóval sem, pedig nem voltak gyengék a hõseim, és volt jó sok. viszont az a 6-8 vámpir ami a várat õrizte magas volt nekik (sztem is a legdurvább egységek) :S csak úgy sikerült hogy megépítettem a helia ijász templomot, és a sun light spellel lenyomtam a vámpirokat, igaz egy varázslás 1000 píz, de volt vagy 5 trading postom, úgyhogy pénz gond nem volt:)
Varázslók asszem 4-es szinten kapják meg a magic shieldet, onnantól bírják a strapát. Én általában összepartyzom a 3 varázslót 1 healerrel, úgy nagyon ritkán halnak meg. De ha valaki nem szeret varázslót használni akkor is mindenképp építse meg a lakhelyüket és fejlessze ki az enchantolást, illetve a magic bazaarhoz is kelleni fog az épület.
én elfeket nem használok sosem pedig már az expertes pályákon vagyok helyettük inkább törpöket mert erõsek, a mágia ellen jó a védelmük és a törp torony sem az utolsó! Van egy 23as szintû elf hõsöm azt szoktam behozni a partira :)
a vége fele meg azért jók a rangerek a meg a harcosok a rugók helyett mert sec perc alatt upgradelhetõk és akkor über tápok lesznek
Építeni mindenképp érdemes, mert nagyon olcsó és a mérgezés minden hõsnek hasznos lesz, ráadásul az extort is sokszor jól jöhet. Lordnak is elfér szerintem egy, nagyon olcsó ugyanis, hamar ki lehet hozni. Persze a ranger se sokkal drágább, de - ahogy korábban írták - õ nem stunol csak helyhez köt.
A varázsló meg fagyasztani... Az elf csak root-olni tud, stunnolni nem. (Root-ban ugyanúgy támad tovább az ellen, csak menni nem tud, míg stun-ban, és fagyasztás alatt, semmit sem tud tenni.)
Ahogy valamelyik kollega leirta mar lejjebb,a rugok nagyon is hasznosak lesznek magas szinten.A torpeken kivul ugyanis csak ok lesznek kepesek stun-olni az ellent ami mondanom sem kell eleg kellemes tulajdonsag egy vampir,medveember,vagy verfarkas,sarkany ellen.Ezen kivul pedig eleg gyorsak is a tobbiekhez kepest.Ha sokat nem is,3at mindenkepp erdemes felhuzni magas szintre palyankent.Lordnak pedig eleg 1.
A rablókkal valahogy én nem vagyok megelégedve, nagyon könnyen meghalnak, helyettük nem célszerûbb rangereket használni. Értem ez alatt, hogy például két 15-ös szintû teljes felszerelésû ranger és rabló közül melyik a hatékonyabb? Melyiknek több az élete, sebez többet? Persze a pályán mindenképpen érdemes rablókat is képezni, mert kellenek a hõsök, de lordnak érdemes egyáltalán rablót választani vagy inkább több ranger legyen? Kinek mi a véleménye errõl?
HA multiplayer pályát indítasz, akkor ez azért lehet, mert az ellenség várát lenyomják a szörnyek. Ha Single Mission részen történik, akkor lehet, hogy az a küldetés, hogy "Élj túl X napot" és lejár az idõ.
Minden pálya után kapsz egy lordot kivéve az utolsó pályát. Nem próbáltam ezt a dismisselgetõs dolgot, de 99%ig biztos vagyok benne, hogy nem választhatsz kettõt ezzel a módszerrel. Egy pályáról egy lordod lehet és ha újrajátszol egy pályát, akkor lecserélheted az onnan begyûjtött lordot, elvileg így mûködik, bár még nem merültem bele igazán a rendszer vizsgálatába :)
Köszi szépen a segítséget, így már menni fog. Esküszöm, mindent kipróbáltam, csak a legegyszerûbbet nem :-/
A másik dolog amit kérdeztem még kicsit lejjebb, arra senkinek semmi ötlete? Miért lép ki olyan hamar a magam által kreált multi pálya? Nem tudom végig lejátszani. Aki tud segíteni, annak elõre is köszi. :-)
Egy egy pálya teljesítése után mindig lehet egy új lordom vagy egy adott maximális érték van megadva? Ha egy lordot dismiss-elek, akkor az adott pályán felfejlõdött hõsökbõl választhatok másikat?
itt a gyorsító spellt az elfek nyomják a többiekre. számomra a lunord pap volt az elsõ részben a leghaszontalanabb egység, nem csoda hogy kihagyták (ez az egyetlen hõs aminek a nevét is elfelejtettem). Nekem leginkább a rövid meg hosszútávú teleport hiányzik. Itt ha a varázsló elkezd menekülni akkor cseszhetem, utolérik és fél pillanat alatt levágják, hiába gyógyítgatom. elsõben meg egy teleport és már ott sincs :|
Nem is hinnéd, milyen sok embernek hiányzik ez a funkció! Fõleg persze az öreg motorosoknak, akik az elsõ résszel is tolták. Én is mindig továbbjátszottam, és felderítettem a térképet, kiirtottam az összes ellent.
Kíváncsi vagyok, hogy mikkorra tervezik a kieget, remélem max 1 évet kell rá csak várni mint a M1. kiegjénél is. Visszahozhatnának pár egységet az elõdbõl, a gnóm nem jönne rosszul, de a lunord pap sem volt azért olyan haszontalan(fõleg a gyorsító spell volt hasznos).
Szerintem te valamit félreértesz, a hõsöket az elsõ részben nem lehetett továbbvinni a következõ pályára csak azon a pályán lehetett tovább játszani, eddig az általam ismert játékok között a majesty elsõ része volt az egyetlen játék amiben volt ilyen továbbjátszási lehetõség, ezt nagyon hiányolom. Itt is meg lehetne oldani, mert anno a pálya teljesítése után megjelent egy ablak benne az eldöntendõ kérdéssel, hogy akarsz-e továbbjátszani. A továbbjátszás során pedig a továbbfejlõdõ hõsöket már nem lehetne lordnak kinevezni.
Hozzám egyáltalán nem jött be a Csontikirály, a közeli nyugati trading postot nem is építettem újra, miután leszedte, mert legelsõ game-nél az odasereglett parasztok + hõsök húzták be a városba a king-et, de most egyedül császkált a mapon szegényke, szerintem 150. nap környékén támadtam be, mondanom se kell ennyi idõ után nem volt túl nehéz :D
Ja, lehet, nem vágom a hadvezéri zsargont, a lényeg, hogy érthetõ volt a dolog. :)
Igen,van benne racio.Most hogy ujra kezdtem mar sokkal konnyebben es gyorsabban megy minden,a hoseim is marha jol fejlodnek.Csontvazkiraly elleni harcban pl senki nem halt meg.Igaz ehhez 1x vegig kellett porgetni hogy tudjam miket erdemes eloszor ledaralni es mit hova kell epiteni. Szemelyes kedvenceim lettek a torpek,legjobb tankok ever :)
Elvileg nem kéne nekik, multiplayert eléggé elcseszte az elsõ résznél, hogy ezt megtették, sõt, az ellenséges zászlókra is reagáltak így simán elõfordult, hogy Te hõsöket toboroztál az ellen meg csak pénzt gyûjtött aztán rávágott egy jó nagy attack flaget a kastélyodra és a saját hõseid (akiket nem támadtak meg az õrtornyaid) elpusztítottak. Mondjuk az elsõ részben balanszolatlan volt sajnos a multi, elvileg volt egy leverhetetlen gnóm+krolm rush taktika és izgalmas meccs csak akkor lehetett, ha mindkettõ játékos azt használta... vagy ha egyik sem... De az biztos, hogy a gnómok miatti gyors építkezés fix gyõzelmet jelenthetett.
Pont ez a növekvõ költség a dolog lényege, nem akarják, hogy minimális költségen átrendezhesd a védelmedet. Taktikusan kell elhelyezni a tornyokat és ha szükséges ki kell várni, hogy kiderüljön, hova érdemes letenni a tornyot. Jelenleg 150+230+340+3×300=1620 goldból fel lehet húzni 3 tornyot bárhol, ami azért már jelent némi védelmet és nem akarják, hogy ezt bármikor megtehesd a játék során, nem akarják, hogy "mobilis" tornyaink legyenek, a tornyok inkább statikus, taktikai célokat szolgálnak.
Direkt hagyták ki, a hivatalos indoklás szerint azért, mert itt egyre dráguló épületek vannak és az elsõ 1-2 darab nagyon olcsó, ezért ki lehetne használni rendszert terjeszkedésre úgy, hogy leteszel egy épületet, minek hatására a környék felderítõdik, aztán bontod is az épületet és leteszed az új határra, minek hatására megint egy kicsit felderítesz, satöbbi... Pillanatok alatt fel lehetne fedezni a térképet minimális költségen. Jöttek azóta felhasználói javaslatok, úgymint pénzbe kerüljön a bontás például. Személy szerint vannak sokkal fontosabb dolgok is, mint ez, de persze ha nagyon unatkoznak nyugodtan építsék be a funkciót :)
nekem a bontás hiányzik nagyon:( tuti hogy direkt hagyták ki, ilyen alapvetõ dolgot nem lehet véletlen kihagyni. persze így jobban meg kell gondolni mit hova épít az ember. fõleg a templomokat. majd talán a kiegben már lehet bontani is. meg multiban jó lenne ha lehetne a hullákkal is lenni. szivesen kommandíroznék egy vámpirfalkát:)
Nem,itt sajnos nem lehet.De nem is lenne tul jo a 4.palyan mar 30as hosokkel maszkalni,sok kihivas nem lenne.
Az elsõ részben nagyon tetszett, hogy a pálya feladatainak teljesítése után tovább lehetett játszani, itt nem lehet vagy csak én nem találtam ilyen opciót?
amúgy az nagyon nagy szó ha én rts-el multizok. annak már tényleg tökéletesnek kell lennie. a starcraft, meg a world in conflict után ez a 3. ilyen :)
na bakker!
mondom kipróbálom a multit. 1 v 1-ben. nyomtuk már 1 órája. behúztam az egyik sarokból az 5000-es questet. jött a gyerek elfekkel, hogy õ is behúzza a questet, én meg a sok aranyból ráhúztam az embereimet és kinyírtam a 3 elfjét:) volt már 2 10-es beastmasterem is, meg nekem is 3 10-es elfem. már sansza nem volt. de azért ez akkor is parasztság. ezért nem szeretek multizni, nem tudnak veszteni a köcsögök és kilépnek:(
Én azt a pályát elég szánalmasan fejeztem be, egy szál törpöm élt és õ verte le a bossról az utolsó kábé 10%ot én meg healeltem ezerrel. Mondjuk fel is fejlõdött level 27re. :)
Amúgy egyet értek én is sajnáltam...
ja és sajnáltam a csontikirályt. aki elolvasta a szövegeket az érti;)
na kinyírtam a csonticsászárt! genyó volt. elsõre bejött a 80. napon és szétszedett mint a szart:S kellett volna még 10 nap, a templomos papnõkhöz.
aztán loadoltam és csak keringett a városom körül, kaptam még 20 nap haladékot, a 100.-on jött be:) volt 2 lvl 15-ös agrela papnõm, õk voltak a kulcs a gyõzelemhez, meg a törpök, köztük egy lvl 20-as lord:) 1 hõsöm sem halt be:) persze kellett gyógyítani kézzel is, a majesty spellel.
tehát akinek bemegy, az ne kezdje újra, hanem loadoljon és hátha elkerüli mint nálam. sûrûn kell menteni, kell legalább 3-4 mentés.
ja és felmenni a bal felsõ sarokba alap, hogy ne legyen kisérete (de ide ráér, én siettem az elején, holott ráért volna). meg a 2 közeli trading postot be kell húzni minél hamarabb. viszont a templom helyeken az elementálok húzósak lesznek.
A kép nem egy AI vezérelte player ott, teljesen egyedi szkriptelés alapján mûködik. Eleve elõfordulhat, hogy belefutsz vagy 10 elfbe, pedig egyetlen elf épület van, ha jól emlékszem. :)
Amúgy nekem is sikerült elszakadnom a multizástól és végeznem a hadjárattal, szerintem marha jó volt, fõleg a szövegek, amiket a tanácsadó és az egyéb szereplõk levágtak, azokért részemrõl külön csillagos ötös jár a készítõknek. :)
ja, mellesleg a végén a statisztikákban: 8100 ellenséges hõst öltem le. kicsit se csal a játék :] végülis az elfek meg a paladinok is drágák, ez az összeg milliókra jön ki :D
hagytam inkább, nem akarok csalni - végülis ha megnézek egy végigjátszást, az csalást... számomra :D szeretek magamtól rájönni a dolgokra #415 - a toronyhalmozás bejött, sikerült megcsinálni a pályát végre. a végére volt 5 dwarven tornyom, drága, de megérti. Meg nekem a kulcsa inkább az volt, hogy jól kiosztottam a partikat, ezt eddig nem is nagyon használtam.
(szkrínsotokat nem lehet lementeni a játékon belül? volt egy-két szép pillanat)
A resource.pak gyakorlatilag csak egy egybecsomagolt állományhalmaz (mintha egy .zip file lenne), nem a szerkesztésre kell nyomni rajta, hanem simán enterrel belépni, és belül sok kis szerkeszthetõ file-t találsz.