Sziasztok! A The Royal Feat pályán vagyok, de nem boldogulok vele. Próbáltam már jó pár féleképpen, de nem sikerült. Van esetleg vmi ötlet? A legjobb verzióm az volt mikor ritkítottam a repülõ kígyók fészkeit. De igazából ez sem hozott sikert. elõre is köszi.
Csontvázkirályos mapon elõbb el kéne menni bal felsõ sarokba és csak utána csépelni a skeletont?:D Fél hp-ig tudtam csak leütni, de utána szétverte az egész bázist, elég táposnak tûnik :/
Elég sok minden érdekes azon a videón számomra, dehát ahány ember annyiféle játékstílus. Én például sose használok elfeket valaki meg nemrég írta a fórumra, hogy az õ játékstílusának az elfek a kulcsfigurái :)
Szopás az igazából, ha mondjuk azt a rugó guildet szétverik amiben fejlesztettél pl:)
(mondjuk nem találkoztam még olyan pályával ahol 1 fajta guildbõl 2 kellett volna.)
A skeleton kinges pálya mókás volt mikor bekolbászolt csak úgy magától a király a városkámba:) hála a 26-os szintû rangernek és a 20-as paladinnak és 20-as blademasternek lezúztam (õket a lordok közül húztam le. A legjobban a ranbger éri meg az mindig az elsõ mert olcsó és magas szinten kicseszettül táp ami jól jön a pályák közepén amikor még nincsennek meg az erõsebb elfek felhúzva vagy a templomok akár.)
most jut eszembe, itt már nincs ilyen móka, mint az elsõ részben, hogy ráküldök egy 20ezres attack flaget a saját hõsömre, és betámadják? :D jól lehetett így fejleszteni a 30-40 körüli hõsöket :p
A túlélõ mapeken akkor nincs lehetõség folytatni? Mert én pont ezeket szeretem, és jó lenne tovább fejlõdni.
Ez fura, mert a legtöbb szöveget kiírja egy kék ablakba is felül középre, ráadásul ha bezárod az ablakot abba is hagyja a beszédet, szóval nem tudom, hogy mi lehet Nálad a gond.
Köszi, bár szerintem menni fog, csak éppen erroral kidobott...
Mindössze azt nem szeretem, amikor így ellensúlyozzák az AI hiányát. (Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy nincs AI-je, csak szeretem az egyenlõ feltételeket :P )
Rendben köszi, ez jó is volt, de mikor elkezdek játszani és magyaráz az öreg, akkor nincs felirat, meg toturial része sincs nagyon =( én már nagyon kiskoromba játszottam az elsõ részével és akkor ugye nem is nagyon értettem, de most megszeretném :)
Honnan hiányzik a felirat? Szerintem alapból mindenhez tartozik kiírás is a bevezetõ videón kívül, azt pedig elérheted magyar felirattal a bannerben linkelt blogon a legelsõ hírek között (párat vissza kell lapozni).
Elsõ nagy csalódás a játékban: Pretenders to the Throne-ban a bal alsó ellenfélnek alapból van legalább 10 paladinja...
Nézzük sorba:
"A csatornakat a falu mellol megis hogy pusztitom el? Egy ido utan kijon egy cso, abbol is aradnak a mobok, azokat hogy pusztitom el?" Ezeket sehogy nem tudod elpusztítani, minél nagyobb a városod annál több csatorna lesz benne és ezekbõl folyamatosan jönni fognak az egyre erõsebb patkányok. Ugyan így a temetõdbõl is folyamatosan jönni fognak az élõholtak. Érdemes a közelukbe építeni egy tornyot és az gondoskodik róluk.
"Hogy mondom meg egy nyilasnak, hogy maszon be a toronyba ?:D" Sehogy, a tornyok önálló védõépületek. Automatikusan lõnek az ellenségre és tartozik hozzájuk 1-1 városõr is. Meg is lehet õket fejleszteni, úgy határozottan erõsebbek lesznek. Viszont egy egységeid nem tudnak bemenni.
"Minnel nagyobb a penz a zaszlon annal tutibb hogy paran oda mennek?" Egyrészt igen másrészt pedig minden hõs más zászlókra szeret ráugrani. A guildjükben a toborzó gombra húzd rá az egeret és kiírja az adott hõs legfontosabb jellemzõit, ott szerepel az is, hogy melyik milyen zászlókat preferál. Például a ranger a felderítõt, a warrior a támadót, satöbbi...
"Miert kell minden uj epuletnel ujra megepiteni az osszes upgradet?" Nem kell. Ha valamit kifejlesztesz azt nem kapják meg automatikusan a hõseid, hanem vissza kell menniük megtanulni az adott képességet. Viszont ha van mondjuk 2 rogues guilded elég csak az egyikben kifejleszti és a másik guild lakói is bemehetnek oda tanulni.
A csatornakat a falu mellol megis hogy pusztitom el? Egy ido utan kijon egy cso, abbol is aradnak a mobok, azokat hogy pusztitom el? Hogy mondom meg egy nyilasnak, hogy maszon be a toronyba ?:D
Minnel nagyobb a penz a zaszlon annal tutibb hogy paran oda mennek?
Miert kell minden uj epuletnel ujra megepiteni az osszes upgradet?
Amúgy itt szerintem atomkönnyû az a map. Elsõre sikerült megcsinálnom és még maradt 13 napom rá :)
na az nagy volt :D a majesty legviccesebb - legkönnyebb pályája
Sziasztok! Az utolsó pályát kezdtem volna, mikor a launcher kiírta:
Invalid call (\device.cpp, 664)
és nem indult el..:S Többször is megvolt a reinstall, de semmi... Vkinek vmi ötlete?:S Néztem a hivatalos fórumot is, de akik ezt a hibát írták, választ nem kaptak..:S
Az elf legyökerezi a törpöt, a törp mittudoménmitcsinál az elffel, ilyesmik :) Tedd õket egy partyba és akkor biztos tapasztalni fogod a dolgot. Én akkor döntöttem úgy, hogy többé nem fogom egyszerre használni a kettõt, amikor a nulla HPs menekülõ törpömet legyökerezte egy elf és így a medveember jól agyoncsapta :)
Eddig még nem sikerült rá jönnöm, hogy mit befolyásol az, hogy az elfek és a törpök nem komálják egymást, hiszen az elsõ résszel ellentétben a két épület nem zárja ki egymást, nem kezdték el egymást csépelni sem, szóval nem értem.
30 ezer körül nekem is összejött csak soha nem lett meg a 35 Viszont így a 25 napra meglett ezer hála nagyon könnyen összejött. Azt hiszem a kezdõ taktikám volt a rossz és tényleg nem éri meg több guildet fenntartani pedig eddig még nem kellett nélkülöznöm a papokat.
Na most estem neki elõször, 33k lett a pénzbõl, de a végét kicsit elkapkodtam szóval másodszorra már menni fog. Sajnos egy csomó pénzt elpocsékoltam fölösleges dolgokra, plusz 3 épületem megzuhant miután a csatornákhoz elfelejtettem guard towert rakni. A stratégia a következõ volt: 2 guard tower a csatornákhoz(1et a legelején mindenképp én elfelejtettem és legalább 2ezret buktam rajta épületekben), 1 marketplace health potival, 2 hunter guild, 1 rogues guild. explore flageket amerre az utak mennek. 3 vagy 4 trading post van, minél elõbb felfedezni õket, és melléjük egy felfejlesztett guard towert. Idõvel egy warriors guild is kell, mert a minotauruszokat õk meg a hunterek elég jól irtják. Az elementálokkal ne nagyon húzz ujjat ha nem jönnek a városba. Ha megkapod a küldit, 1-2ezres defend flaget a szekérre. Közben ami rogues guildet látsz azt öld le. A lairekkel nem nagyon kell foglalkozni, bár én bedaráltattam a déli minotauruszosat. Ja és 1 blacsmith is kell majd hogy legyen a hõsöknek hol elkölteni a lóvét, de csak kard, bõrvért, íjat érdemes feltolni, azokat is csak 1-el. Viszont a kastély és a marketplace szintjeit szintén tornázni az egekbe, úgy jön a sok lóvé. Guildeket ezen a 4en kívül szerintem túl költséges felhúzni fnntartani. Explore flagekre ha nem mennek ne sajnálj akár 500 pénzt se ha egy trading postról van szó. JA és rogueoknak érdemes 1-2 dolgot fejleszteni(extortion, szintjét felhúzni az épületnek, 1 erõs támadást)
Bocs ha kicsit csapongó voltam. Így jutttak eszembe a dolgok :D
Patkányos küldivel most végeztem.Nemvolt annyira nehéz,jó stratégiával végülis rendben volt.7 hõsöm halt meg csak,majdhogynem a nagy macik több gondot okoztak néha.:-) Pénzes küldi áááá..azt az elsõnél sem szerettem,hihetetlen nehéz volt összeszedni,fõleg hogy a monszták egyfolytában támadtak,és hullottak a hõsök.
Szerintem nagyon jó lett a játék a bevezetõ szövegeken sírva nevetek nagyon eltalálták és tényleg vicces más játékokban alapból tovább nyomom de ezt muszáj végighallgatni.
Az elsõ 10 küldetés simán ment viszont a the gold of chyort-nál kicsit megakadtam. Idõre kellene összegyûjteni a pénzt ami nem igazán jön össze. Valami tipp aki esetleg?
Vegyél eredetit és megmondom ;-) Amúgy néhány dulacore processzortípusnál jelentkeznek hasonló problémák és úgy oldhatod meg, hogy átállítod a programot egy magos futásra (task mangerben a processzeknál jobb gomb a programon és Set affinity.. majd ott vedd ki a pipát). Ha nem dual core géped van, akkor passz, annyira nem rágtam bele a tech support fórumba. :)
ertem . koszi a helpet. megy egy kerdes , hogy tudom ravenni a lordot hogy tamadjon ? sokkal magasabb penzt kell tenni az adott celra ?
Szaggatva tudom csak a játék közben odébb vinni a képernyõt akár a patkánnayal, akár nyilakkal próbálom, a kampány 2. pályája végeztével kezdõdött ez az egész.(jó, nem állítom, hogy eredeti van, de akkor is idegesítõ). Másnál is elõfordult ilyen? Mit lehet tenni?
Blogon írtam már párszor a lordos ár képletét (ugyan az, mint a feltámasztásé) de akkor álljon itt is egyszer:
feltámasztás/lordtoborzás ára egyenlõ: hõs szintjei mínusz egy szorozva az elsõ szintû hõs árának felével PLUSZ az elsõ szintû hõs ára.
Én így kezdtem- ranger guild gyors 3 hõs, marketplace->health poti, 2 torony+felfejlesztés a csatornák közelébe, rogues guild->extortion hogy legyen mindig pénz ha sürgõsen kell márpedig kelleni fog(az elsõ rész legfontosabb spellje volt, itt is nagyon hasznos)+3 hõs, még1 ranger guild+3 hõs, még2 torony, blacksmith->leather armor és íj fejlesztés, innentõl már úgy be van védve a bázis hogy a patkányokkal nincs baj, onnan meg papok és harcosok, esetleg 1-2 lord a kripták felszámolására.
Amúgy ha már lordok és az áruk: 22es blademaster->majdnem 12k. Elég húzós, de durván hasznos hõs.
Jah amúgy nemvolt nehéz,csak tényleg hosszadalmas.Most csináltam meg a trollos pályát,ez azért nemvolt piskóta a magas életpontjával.:-) Szinte mindent fullosra építettem,majd a végén adj neki!:-) Érdekes hogy addig kb 4-5 hõsöm halt meg,de ott aztán vagy a fele,fõleg a rouge-ok szinte mind.Mondjuk sokan is voltak és adtak neki!Azt birtam ahogy üt a földre és hogy repülnek szanaszét.:-)
Én például úgy kezdtem, hogy építettem 1-1 tornyot alul és felül is a két csatorna közé aztán idõvel amikor megvolt a temetõ meg lettek még csatornák építettem még 1-2 tornyot úgy, hogy lehetõleg minél több veszélyes pontot fedjenek le. De olvastam olyat is, hogy valaki 2-3 rangers guilddel kezdett, mert az íjászok nagyon jók beastek ellen. Nagyon fontos, hogy ha sikerül túlélned a legelejét a pályának akkor se szabad sokat ülni a babérjaidon, mert elég sok temetõ van szanaszét a pályán amikbõl folyamatosan jönnek a csontvázak, ezeket is érdemes minél elõbb leszedni.
nagyon jo a jatek! Szeretnek tanacsot kerni , mert a patkany kiralyos palyan vagyok. Nem tudok sehogy se elindulni , sok sorrendet probaltam de levernek , tuleroben vannak + halnaka hosok is... van valami nyero taktika ide , melyik guildot hozzam le elsonek ? koszi elore is
na látjátok feleim, tartózkodjatok a hasonlóaktól, érvelési hibák tömkelegét fedezhetjük fel nála már a trollozás meglépése elõtt is. Az meg hogy valakik 25GBP-t fizetnek egy olyan játékért ami nem ám hogy ronda, de a 20. szintü hõsöd IQ-ja az útszéli büdösbogár parazita mikróbájának a szintjét nem éri el, az magáért beszél. Igazi butikjáték , odavaló a polcra, nem a képernyõre . Na ennyi , ez még kikivánkozott.
szörnyû :) de igazad is van /ignore inkább, mert tipikus troll vagy :)
Igazából a fõ különbség a SP és a MP játékmenet között szerintem az, hogy a singleplayerben az a legfontosabb, hogy az elsõ 10-20 percre kitaláld a takikát, jó legyen az építkezés sorrend, megfelelõ ütemben pucold a laireket és ha ez megvan utána már igazából csinálhatod akárhogy, míg multiban a hangsúly azon van, hogy tisztában legyél a zászlók és a saját varázslataid használatával és tudj velük ügyeskedni. SPben ha valami lairt ki akarsz szedni rányomsz egy zászlót és kész, MPben ha ennyire körültekintés nélkül mész neki egy felkészült ellenségnek, akkor egyesével le fogja vadászni a hõseidet. Ez szokott lenni általában a legsarkalatosabb pont, a jó zászlóhasználaton múlik, hogy a multiplayer szórakoztató lesz-e valaki számára vagy pedig szenvedés, mert sose tudja rávenni a hõsöket arra, amire kéne. És igazából az elsõ néhány meccs biztos, hogy nehézkes lesz emiatt. Ja és fontos, hogy MPben a zászlókat levenni sem árt néha (lásd lentebb elfes példa). SPben a healen és a javításon kívül nem sûrûn használtam varázslatot (na persze messze még a vége), MPben szinte minden varázslatnak megvan a maga haszna. Sokan például ha varázslót látnak az ellennél, akkor azonnal húzzák fel a Fervus templomot a pajzs miatt, satöbbi... SPben a felderítés a progress része: felfedezel valameddig, kipucolod a laireket, mész tovább felfedezni. MPben viszont - mint minden RTSnél - nagyon fontos a felderítés, pláne, hogy nincs fog of war, illetve a felderítõ zászló a legjobb módja némelyik hõstípus gyors mozgósításának is, tehát nem kizárólag a felderítésben van szerepe.
Nekem azért tetszik nagyon a multi, mert nem kell hozzá olyan komoly mikrózás, mint a többi RTSnél, mégis szép lassan rájön az ember, hogy nagyon sok taktikázás vihetõ a multiba. Az elsõ 2 meccs alapján én se hittem volna, hogy így megkedvelem ezt a részét a játéknak, de folyamatosan, meccsrõl-meccsre fedezek fel új apró trükköket és ez egyelõre nagyon tetszik. Tegnap este például egy elfre kaptam attack flaget, ráadásul jó nagyot, mert üldözte az ellen fél serege, én meg egy exploration flaggel becsaltam az elfet két törpe toronyomhoz... :) Ebbõl is látszik, hogy néha az elfek és a törpök is jól kiegészítik egymást ;-)
Ami nem tetszik, hogy csak 1×es sebességgel lehet szervert kreálni, az elején ez nagyon lassú, bár késõbb kapkodhatja az ember a fejét ezerrel :) És tényleg elég fapados az egész multi rendszer, szóval aki valami komoly battlenet szintû klánalapítós, ladderes akármire számít az csalódni fog. Jelenleg körülbelül annyit tud az egész, hogy tudunk egymás ellen játszani és pont. Hogy aztán késõbb mi lesz vele azt majd kiderül. Gondolom attól függ, hogy lesze-e érdeklõdés. Egyelõre ha kreálok egy szervert 5 percen belül megtelik, pedig a többség még single playerezik, kérdés, hogy ez meddig fog kitartani.
Ugyan úgy zajlik minden, mint a normál pályákon. A különbség annyi, hogy 2. szintû kastéllyal kezdünk és kapunk piacot meg kovácsot is (némely pályán még egyebeket is), illetve van 10ezer aranyunk. Ugyan úgy vannak trading post helyek, ráadásul elég sok, általában ezek körül alakulnak ki a csaták és stratégiailag igen fontosak. Ugyan úgy vannak lairek csak alapvetõen kevesebb van belõlük, szóval a szörnyek inkább szintezés miatt vannak, nem jelentenek olyan komoly kihívást (na persze azért oda kell rájuk figyelni). A single kampányhoz képest sokat nõ a jelentõsége a fear flagnek, a partyknak és a saját varázslatoknak szerintem. Fear flag segít távol tartani a hõseidet az ellenséges tornyoktól, csapatoktól, partyzás nélkül könnyû prédák a magányos hõseid. Látod az ellenség zászlóit (kivéve azokat, amikre nincs bounty rakva), de nem tudhatod, hogy mennyi goldot tett rájuk, így jó elterelõ hadmûveleteket lehet csinálni.
Játékmódokkal egész jól el vagyunk látva (írtam errõl cikket a blogon), funkcionalitást tekintve viszont nem annyira. Igazából van egy egyszerû szerverlista, lehet kreálni szervert, bárki beléphet vagy levédheted jelszóval is akár, aztán mehet a meccs. Szóval a fõ funkcióját ellátja, de körítés nem nagyon jár hozzá. Én még nem találkoztam ranglistával, de szerintem nincs is igazán igénye rá a közösségnek. Ranked meccseket eleve nem is nagyon játszik senki, inkább a szórakozás a hangsúlyos és nem a versengés egyelõre.
Leírhatnád vázlatosan egy átlag meccs lefolyását, mert nem nagyon tudom elképzelni. Csak az 1v1 érdekel amúgy. Replayt késõbb sem lehet majd menteni?
Nem lehet replayt menteni. Multiplayerre koncentrálás alatt mit értesz? Én 3 napja szinte csak multizok, kérdezhetsz bármit (bár van pálya amin még nem játszottam, mert beleszerettem az 1v1 meg a 4személyes FFA pályákba és mindig azt kreálok :) ).
szerintem a varázslós pálya eszméletlen könnyû volt, viszont nagyon hosszadalmas. Alig támadott valaki, faszán fel lehetett fejlõdni. a végén volt 18 hõsöm + 3 lord, egy rakás 16-19-es szintû, és végiggyalulták az egész pályát, 5x-ösben is sokat pörgettem az idõt. a varázslóra meg ráment a 21-es lordom, annak ott vége volt... :]
Van már multiplayerre koncentráló oldal, esetleg replay pack?
a hõsök feje fölötti szmájlikat honnan lehetne megszerezni?
Szerintem is ezért jó. Ha egy pályán van rá idõ és már jól állok akkor biztos, hogy kihozok 3 lordot és várok még a küldetés teljesítésével, hogy szépen felcuccolódjanak, aztán a kövi mapon ugyan annyi pénzért lehet õket kihozni de egybõl a legjobb cuccokban lesznek. Az elején mondjuk én is legfeljebb egy rogue-t vagy max egy rangert szoktam kihozni belõle, a többire nem futja.
Amúgy a legújabb kedvenc "nem veszem meg a játékot, de fikázom merazjó" dumám a hivatalos fórumon: az új logó végén lévõ kettes szám undorító, igénytelen, impotens dizájnerek munkája és teljesen elrondítja az eredeti logót. Néha ilyen gyöngyszemeket is el lehet csípni ott :D
A lord rendszernek az az értelme, hogy a Lordjaid megõrzik a cumót amit az elõzõ pályán szereztek. Tehát lehet, hogy a hõseid azonos szintûek mint a lordod, de nem hordanak csak basic felszerelést míg a lordodnál lehet masterwork fegyver és ruha meg enchantolt és mérgezett fegyver és szarásig van rakva potival meg pénzel (a pénzt nem tudom megõrzik-e).
Éjjel 3-ig játszottam vele,elõször fura volt az elsõhöz képest de gyorsan megszoktam és tök jó.Elehet vele bíbelõdni:-)Fõleg ha erõs az ellen.Mondjuk sokáig tartott mire legyûrtem a varázslót,ugye körbebástyázva tornyokkal,és szegény harcosaim ha közelébe mentek..:-( Aztán rájöttem hogy törpöket kell ráküldeni,azok ellentudnak nagyjából állni a mágiának,gyorsan építettem a közelébe egy guildot. Statisztika is jó mindig a végén,csodálkozom mennyi monsztát gyûrnek le:-)Meg persze a hõsöket továbblehet vinni,bár tényléeg drága már egy 15-ös szintût behozni.Majd ma folyt.gondolom keményedik lassan:-)
Tényleg nem vagyok magamnál! Kijött egy játék, amit régóta vártam, a demója lenyûgözött, és erre megvettem! Te jó ég... (Amúgy a 25GBP szerintem jutányos a többi, steam-es, D2D-s árakhoz képest.)
súgjak hogy perpillanat ha szigorúan vesszük nem létezik nem script alapú ai?
az meg hogy magát a játék alapkoncepcióját nem érted, nem a készítõk hibája..., és kétlem hogy könnyeket hullatna bárki is hogy hiába warezoltad le ezt a játékot...
Építesz egy kocsmát(Inn), kifejleszted a partyrendszert, rányomsz, megvárod amíg megjelennek a hõsök, kiválasztod kit akarsz partyban és szélnek ereszted õket.
valaki segitsen pls hogy hogyan kell partyt csinalni a hosoknek.Sajnos kezikonyv nelkul nehezen jovok ra magamtol az elso resz meg kimardat(sajnos)
Ha egymáshoz csapódnának maguktól akkor minek a kocsma és a party rendszer? Szerintem meg te tévedsz mert a script az pont az hogy adott helyzetben mindig ugyan az történik, nem pedig mérlegel hogy megéri e neki elmenni az adott loot-ért. Mondjuk mind1 ha már neked úgy is byebye. Nekem bejön rég játszottam ennyit valamivel...
tévedsz , az script. Amit meg kellett volna irjanak az az hogy egymáshoz csapódjanak a hõsök maguktól , látótere alapján dönti el mihez kezd, stb.
szerintem te nem fogtad meg a lényegét a játéknak. Ha jobban megfigyeled igenis komoly AI van. A hõs nem indul el addig harcolni amíg nem töltötte fel magát potionnal, ha messze van akkor csak több pénzre megy ki, ha meg el van foglalva valamivel akkor nem segít a másiknak végül is minden hõs rivális ha pénzrõl van szó. Szerintem meg tudták volna úgy írni hogy mindig a legjobbat tegye az Ai csak akkor mi játékosok mit csináltunk volna.
Na, ilyen sokan tolják hajnalig? Akkor talán mégis tud valamit a játék :D Lassan én is belekezdek a kampányba, mert úgy néz ki csúnyán lemaradtam... :)
Hát most meguzzasztott a játék. Az ancient leech (vagy hogy írják :)) küldinél gondoltam nekimegyek a fõgenyának végülis van négy darab 25ös paladinom... Hát nem kellett volna csak ennyit mondok.
Én azért mentettem el olcsóbb hõsöket is (rogue, ranger), hogy kis pénzbõl is tudjak valami magas szintût lehívni ha szükséges. De amúgy az árazás mindenképp érdekes, bár valahol érthetõ is, multiban például mindig azonnal mennek az attack flagek az ellenséges wizardokra, mert ha valamelyik kifejlõdik akkor az pillanatok alatt szétkap mindenkit. :)
nálam viszont a segghülyeségre ninc bocsánat :D még ha egy schwarzenegger hangú barbár is a segghülyéség elkövetõje , nálam az 100% osan kiábránditó, nem tudok nevetni az ilyesmin. Szal 4 pályát megnéztem és most byebye. Egyébként idéntõl tudnak licenszelni cross kompatibilis (ATI+nV) GPU ai rutinokat a fejlesztõk szóval hátha elindul valami, állitólag meg is fognak érkezni.
Egyet értek, pont az a lényege, hogy az AI csak néhány tök alapvetõ dolgot csináljon és Neked kelljen a zászlókkal vezényelned a hõseidet, ha bármi egyebet el akarsz érni. Ha valami, akkor pont az volt a bajom az elsõ résszel, hogy egy csomószor nem is kellett semmit csinálnom csak felnyomni a sebességet maxra és elmenni a dolgomra aztán mire visszaértem a hõsök lepucolták a pályát és meglett a quest. Itt viszont tényleg van szerepe a zászlóknak. Persze nagyon sokan ki vannak akadva, hogy egy picit mikrózni is kell a játékban (van aki egyenesen a starcrafthoz hasonlítja emiatt :D ), szóval valószínûleg át fogják variálni. Pedig nekem nagyon tetszik így, na mind1, ez van, a casual játékoké a jövõ, vagy mi... :) Persze aki akarja már most is átvariálhatja magának, nem valami elrontott kódról van szó, hanem konkrét számérték dönti el, hogy melyik hõs mennyire szívesen járjon mondjuk felfedezni vagy lairekre vadászni vagy milyen távolságból támadjon rá az ellenre, ezeket át kell írogatni és máris játszik helyetted a játék... :)
Egyébként ez a lord rendszer eléggé feldobja a kampányt. Enélkül lehet, hogy zavarna kicsit, hogy a progresszivitás kimerül abban, hogy minden pálya elején kezdhetem az építkezést meg a toborzást elölrõl. Most már legalább van valami, ami végigkísér. Viszont ezt eléggé baromságnak tartom, hogy egy 11es törpe lehívásához kell mondjuk 4ezer arany. Majd pont stagnálni fogok, és gyûjtögetni a pénzt az elején, hogy legyen pénz a lordra. Ha meg már tudok 4k-t költeni, az azzal jár együtt, hogy úgyis táp hõseim vannak, szóval a lordra nem is lenne szükség. nah mindegy. Mindenesetre jó dolog a személyiségük alapján való életbeli neveket adni a hõsöknek d:
Ennek a játéknak soha nem volt semmi köze az AI-hoz. nem is kell, hogy legyen :]
megkell várni amig ebayre felkerülnek a thai meg stb kiadások , ott kb 10 dollár lesz a dobozos. Sejtettem amúgy hogy ilyen AI lesz , vagyis semmilyen : D
az miért jó neked hogy a kereskedõnél landol a pénzed, a fejlesztõnél meg árválkodik a donation gomb? Magyarázd már el mert nem értem ... :)
Másnál nem fagy.
Amúgy szerintem is tök szánalmas dolog fizetni mások munkájáért, ha el is lehet lopni azt! Ja, hopp, én is megvettem, szorri... :)
Inkább csak biztonsági okokból kérdeztem, ha esetleg elveszne a cd-kulcs valahogy :) Meg szeretem egy helyen tudni a játékokat, és a steam ebbõl a szempontból ideális. Anno a Mass Effectet külön az EA Store-on regisztráltam, így ha újra kell rakni, akkor még azt is telepíteni kell (cd-kulcsot vettem csak). Az UT3 dobozost viszont engedte regisztrálni a steam-en is.
Én is letöltöttem a warezt, mert gyõzött a kíváncsiság :D Szerintem steamen regisztrálni csak a steames verziót lehet, némileg eltér a többitõl, hisz nem kell külön aktiválni se. Viszont simán beteheted steambe a parancsikonját és ha steambõl indítod elvileg fogod tudni használni a shift+tabot is. Amúgy nincs semmi jelentõsége, mert nem kapcsolódnak achievementek a játékhoz.
No, erõt merítettem, és e-bayen megvettem 25 GBP-ért, jeee :) Csak azt nem tudom, hogy kezdjek-e el játszani a warezzal, vagy várjam meg az eredetit? :)
Egyébként lehet-e vagy érdemes-e a játékot majd steam-en regisztrálni a cd-key-el?
Messze lakok a temetõtõl, amíg nem érnek el ide addig bajlódjon velük a többi Majesty ;-) De explore flag már volt rajtuk azért tudok róla, hogy jönnek. Ha spawnol egy vampire akkor azért 1 fear flaget odateszek biztos, ami biztos. Na jó, ez kezd beteg lenni :)
Amúgy amint elkezd multizni az ember rájön, hogy mire is jó a fear flag. Azok a törpe kõvetõ tornyok nagyon tudnak ám fájni :D