64-bit Windows 7/Windows 8.1 Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better / AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better 8 GB RAM NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM) / AMD Radeon HD 7870 (2GB VRAM) 6GB HDD space Steam account High speed internet connection
Recommended Spec (1080p)
64-bit Windows 7/Windows 8.1 Intel Core i7 @ 3.4GHz or better / AMD FX-8350 @ 4.0GHz or better 8GB RAM NVIDIA GeForce GTX 780 (3GB or more VRAM) / AMD Radeon R9 280 (3GB or more VRAM) 6GB HDD space Steam account High speed internet connection
Az a helyzet hogy a borderlands hülyére verte az egész észak amerikai mezőnyt, de annyira durván, hogy ráadásként még ausztrál studiot is nyitottak a haszonból ami elég menő dolog meg drága, meg first world béreket kell fizetni, meg lehet nézni mire ment a crytek a külföldi nyitogatással meg a csődközelbejutásával.
-a rage is cső volt, ez is az, egy classic doom-nak álcázott shooter (közelében nincs classic doom-nak)
a rage meg open worldnek álcázott corridor shooter, az előző doom verzió egy emocionális töltetű démonos CoD lett volna.
Értem mire akarsz kilyukadni, van benne igazság, de...attól hogy ma a játékfejlesztők többsége erőlteti a filmes jelleget és eredményeképpen a játékmenet általában akarva-akaratlanul a háttérbe szorul, attól még nem szükséges mindenkinek sodródnia az árral. Azt hagyjuk a döglött halakra. Nekem tetszik a Doom reboot irányzat bevállalóssága, mivel mára gyakorlatilag kihalt a villámhenter stílus, bár egy az egyben ebben a formában, ilyen intenzitással talán soha nem is létezett. Amolyan 'sci-fi horror' elemek ebben is lesznek, az egyik demó anyagban ugye ott volt a találd meg a halott tudós lecsapott kezét, hogy kinyisd az ajtót továbbjutáshoz. A biztonsági kamera felvétele kivetítette 3D-ben, ahogy egy hell knight megölte és hová repült a keze. Ha a story módban lesznek hasonló rövid átvezető részek a tempós harcok között pihenésképpen - akár töltőképernyőket helyettesítve - számomra bőven elég. Örülök, hogy elkaszálták a nagyvárosi csapatban túlélős földi pokol Doom 4-et és ezt készítik el helyette...hasonló iránynak ott volt a Rage, a maga módján élvezhetőnek tartottam, de jobb hogy nem erőltették rá a Doom-ra.
Azért érdekes dolog ennek a mai világnak játékot csinálni... Ha van benne történet az a baj, mert a régi nem arról szólt és mégis jó volt. Ha nincs benne történet csak a hent az se jó mert túl régimódi. Ha csináltak volna egy olyat amit nem rég említették hogy töröltek, azt én küldtem volna a k...a anyjába hogy a Doom-ból ne legyen Call of Duty. Ha nem csinálnak semmit, mondván "nyugodjon békében, túl vagyunk már rajta" akkor a régi rajongók fél évente telesírják a netet hogy minden szarból van már új rész csak épp ebből nem. Ha a single player a prioritás akkor mért nincs multi. Ha a multi a prioritás akkor dögöljön már meg hogy mindenből multis-coop baromságot csinál az a hülye fejlesztő.
Sokan azt mondják hogy ilyen egy eredeti Doom, mert ez a stílus jellemzi az első és második részt is. De az igazság az hogy csak egy szimpla hentjáték lett vérpityuknak, semmi több.
Szerinted ha 2013-ban adták volna ki az első Doom-ot és nem 93-ban, akkor ugyanolyan lenne mint anno az első rész volt? Kétlem. Ma már többnyire történetalapú játékok vannak feladatokkal kihívásokkal, nem egy Painkiller szintű trancsír. Annak az oka hogy az első Doom ilyen lett nagy valószínűséggel az volt hogy egyszerűen gyerekcipőben járt a játékfejlesztés.
Nem voltak filmes átvezető mozik, történetalapú játékmenet, intro, outro, csak betöltődött a főmenü, kiválasztottad a nehézségi fokozatot és már játszottál is. Ennyi volt a recept... de meggyőződésem ha ma adnák ki az első Doom-ot nem hentjáték lenne hanem olyan lenne mint a 3-dik rész... jó kis sci-fi horror atmoszférával megspékelve. Az új résszel visszatérnek a régi stílushoz ami valójában csak a technikai színvonal hiányában volt olyan amilyen. Viszont egy ilyen tartalom nélküli koncepcióhoz tök felesleges a csili grafika.
Én úgy vagyok vele ha hentelni akarok játszok Serious Sam-et vagy Painkillert, de az ilyen hent játékok többnyire csak az első órában érdekesek. Mikor már a 20-dik fejletépést hajtod végre vagy 100-adjára szeleteled fel a monsztát a láncfűrésszel kicsit uncsi. Még a Doom 3 is unalomba fulladt helyenként pedig ott volt normális kampány, kihívás, de itt még ez se lesz, csak pár új helyszín és hentesmunka. De akinek ez kell...
Ugyan már mitől lenne? Xbox One-ra és PS4-re milliókat fognak belőle eladni. Részemről majd ezt is kártyapénzből BGF Editionként....
Ami engem zavar (nagyon remélem ,hogy kikapcsolható opciója lesz neki) az az egyedüli ,hogy lelösz valakit azt minden felszedhető ramagyot kiemel okádék Semmi mással nincs bajom. Fasza hent lesz a köbön a videókat elnézve többszöröse a Doom 3nak ez már inkább Painkiller ,de nekem tetszik jöjjenek csak halomba legalább izgi lesz.
Reménykedek benne , hogy jó véres és brutális lesz. Doom sosem a harmatgyenge lelkivilágú énpicipónis fattyaknak szólt.
Kérdem én, a németeknek csinálnak játékot? Kit érdekelnek. Azok amúgy is a vérhez kapcsolódó szólásszabadság vagy megjelenítés-szabadság ellenzői. Készítők helyében az iskolában vérengző fattyakat is beleírnám a játékba. Valami megalázó helyzetben megjelenítve. Mintegy elrettenő célzattal.
Talán azzal elégedett lenne a tisztelt cenzúra ha paprika spré lenne a karakter kezében és sűrű fújkálás közepette zavarná be a tagbaszakadt démonokat a sarokba. A boss harcok meg sakkjátszmából állnának amivel eldöntenék ki nyer ki veszít.
Meg lehetne csinálni ezt is, kétségtelen... de akkor a bánatos cica farka se venné a játékot, a fejlesztők meg lehúzhatnák a rolót. Persze ha egy kattant tizenéves porrá lő egy középiskolát könnyebb egy szerencsétlen játékot megtenni bűnbaknak mintsem a szülői nevelést/hátteret/egyéni felfogást.
A kislányos dolog tényleg bizarr, de szörnyek/démonok/akármi természetellenes öldöklésébe szerintem semmi okuk belekötni, hangsúlyozottan nem emberek, sőt annyira eltorzultak hogy alig hasonlítanak emberekre, valamint semmiféle természetes élőlényre...így különösebb táptalajuk nincs belekötni, maximum ha ide-oda csűrik-csavarják a tényt, hogy alapvetően erőszakos...ami remek dolog, inkább a szélsőséges iszlamisták is leülhetnének egy-egy Doom partyra és utána talán nem vennék olyan komolyan pl. a Mohamed kifigurázásokat...
Már a 3-dik részbe is bele akart kontárkodni a derék német cenzúra, de az id nem hagyta. Mindössze annyit értek el hogy egy kislányok rituális feláldozásáról szóló email kikerült belőle.
Istenem, hogy lehetett így elkúrni a Doom-ot? Feeling semmi, csak egy hipergyorsan mozgó Quake klón lett a játékból. Hentelős vérpistis. Ja hogy erről szólt a Doom 1-2 is? Persze, 25 évvel ezelőtti színvonalnak meg is felelt. A Doom 3 végre újított, hatalmas nyomasztó sötét feelinggel, történetmesélésben és normális játékmenettel, gyönyörű grafikával. A Doom 4 meg vissza megy az 1-2 -höz egy szimpla lövöldözős játékká. Ha nem Doom lenne a játék címe, senki le se szarná a játékot.
John Carmack meg nem tudom hogy gondolta azt a kijelentését, hogy az oculusban is játszható lesz a játék. Ilyen gyors mozgással mindenki motionsickness-t kap és elokádja majd magát 1 percen belül.
uff. erről ennyit. -egy őskövület játékos-
Casual? Mert úgy gondolod, hogy a Doom rétegjáték? :))
Azon a képen (#580) valószínű a caco van... de lényegében hasonló monszta az elementalhoz. Nem számottevő ellenfelek, igazán akkor okoztak gondot mikor két bázis között kellett levegő után kapkodva gyorsan elérni a következő légzsiliphez. Olyankor idegesítő volt hogy felülről köpködtek rám, közben még egy Revenant is lövöldözött rám szemből. Ráadásul oxigénpalackot is keresgélni kellett, szval nem volt egyszerű meló.
Más helyeken nem volt velük gond csak belelőttél párat már zuhant is lefele. Utoljára szerkesztette: Bokafix2, 2015.06.16. 21:21:15
Én pont csak a doom2-vel játszottam, abba is benne vannak. Ami képet raktál az szerintem amúgy a pain elemental, mert csak egy szeme van, meg a színe is inkább arra hasonlít. Cacodemonokkal nekem nem volt gondom, lassúak, buták, ha nem tudnak közel kerülni annyira nem veszélyesek.
Ez nem classic doom,( leginkább egy rage modra hasonlít), a bemutatóban ugyanaz a klausztrofóbia ment mint a doom3-ban , a bemutatott kültéri pálya-elrendezés abszolút ismeretlen d1-2-ből, nem sorolom.
Úgylátszik elegen asszociálnak fröcsögésre a doom-ról hogy a "reboot" egy fröcsögős játék legyen, de így nem kell csodálkozni ha elhasal a metacritic pontszám, viszont ez nem rebootnak fog beilleni hanem mezei feldolgozásnak.
Gears of war faneknek ideális lesz, viszont ahhoz nem elég nagy cím(?!) hogy mondjuk a GeoW elé konferálja be az MS... Egyre gyanúsabb figura ez a Carmack szerintem, sőt ez már konszenzusképtelenség lehet a részéről ami idáig vezetett hogy kisebb cím a D mint egy hullaprimitív GeoW....
Igazán véres brutális játékot nem is tudnék mondani, ami viszonylag új. Falloutban felrobbannak a lények, de valahogy nem az igazi. A környezeten nem látszik, hogy ott valami darabokra hullott. Chivalryban jó, ahogy le lehet vágni a végtagokat, meg witcherben, ahogy kettévágod az embert, és utána gyűlik alatta a vértócsa.
Abban az időben _NEM_ tudtak véresebb játékot készíteni. Így is elég brutális volt. Doom 1-2, MK 1-2, szinte teljesen ugyanaz az "érzet", szinte egy időben jelentek meg és mindenki azokkal játszott.
Üdvözlöm, hogy nincs az a "lebilincselő" hangulat. Mi is bilincselt le akkoriban? Hogy teljesen új volt, nyomasztó zene, elkeseredett harc a végeláthatatlan hordák ellen. Ha ma megjelenne hasonló, rögtön sírna mindenki, hogy logikátlan, mégis hogy kerül a pokolba ajtó, miért nyílik ki a fal ahol csak egy lyuk van és pár szörny, stb-stb.
Annak idején a Doom a durvulásról szólt, ahogy a rakétavetővel egy impet szétbontottál, az mi? Számomra ugyanolyan érzés volt akkor a fröcsögés, mint amit ma látok. Igenis elvárom, hogy legalább a Doom véres legyen!
Egyszerűen nem teheted meg, hogy egy ma megjelenő játékban a szörnyek álljanak egy helyben, és 0.1 méter/sec-el mozogjanak, meg 15 másodpercenként küldjenek feléd 1-2 tűzgolyót. Irreális elvárások.
Annak idején nemhogy strafelés és körbefutkosás, de még egér sem volt. Örültünk, ha a lassú billentyűzet-fordulással ránéztünk a szörnyre, lőttünk egyet, és még idejében elfordulva tudtunk futni pár másodpercet :D
Ma már sokkal reaktívabbak a játékok, felgyorsultak a világgal együtt, de szerintem még mindig hozza azt a "horror-brutál" szintet a trailerek alapján, mint anno a Doom 1-2.
(ja, és ott sem volt túl kiemelt szerepük a robbanó hordóknak, valszeg itt se lesz)
Azért szerintem vannak bőven, akik játékosok maradtak közölük a család meg gyerek mellett. De amúgy ez is részben azt igazolja amit írtam, hogy a fallout népszerűbb, nagyobb a közönsége, így egyértelműen a microsoft azt választja inkább.
...ez fele olyan hangulatosnak nem tűnik mint a D2, szörnyellák is váltottak, karakteres helyett bumfordiak és visceral-ok lettek,
az egész játékra a visceral csapás jellemző, bár régen is az volt , ott még ellensúlyozta a lebilincselő hangulat , a kiemelkedő hanghatások, és a frenetikus pálya design.
Ez a játék olyan , mintha statisztálni hívták volna be a doom szörnyeit, akikre még maskarát is sikerült ráerőltetni, a doom-guy meg egy egocentrikus főszereplő lett.
Látszik mire kellett a procedural damage is (már ha ezt annak lehet hívni), hogy ne annyira nagyon und meg ugyanazt a szörnyaprítást 50edjére , csak felettébb legyen unalmas.
azok akik régen játszottak doom 2-vel szerintem nem az új részt várják, hanem azt hogy a hónap végén megkapják az utolsó fillérig a fizetésüket a munkájukért, ez a korosztály már erősen kezd belépni a felnőtt apuka és anyuka korszakba, :-/
Szerintem a falloutnak nagyobb a közönsége. A doom3 is elég régi, azóta van egy új játékos generáció kb, akiknek viszont a fallout a new vegas miatt ismerős lehet, és meghozhatta a rajongást. Aki csak a doom3-mat nyomta az viszont nem hiszem, hogy ezt annyira várná, és az már az a generáció, akik a doom2-vel nem játszanának, mert "gagyi a grafikája". Szerintem ezt azok várják igazán, akik régen nyomták a doom2-t, és imádják.
Ha ez olyan jó lenne akkor ezt ráncigálta volna át a microsoft a konfijára nem a falloutot, elvégre a doom3-al is az ms-nek akart kedveskedni dzsón szörmők himself.
Úúúú, E3 gameplaynél amikor elővette a duplacsövűt megkönnyeztem. A Doom3-mal nem játszottam, anno nem volt elég a gépem hozzá, meg az egész nekem nagyon elütött videók alapján a doom2-től. Egyrészt a modern fps, akkoriban nem tudtam volna vele megbarátkozni, hogy ez doom, meg kocsit olyan horroros lett az egész. Én meg anno a doom2-től is fostam mint az állat :DD De ez videó alapján nagyon eltalált, doom-os, gyors brutális lövölde. Az ellenfelekből hulló dobozok nekem bejönnek. Kíváncsi lennék még egy cyberdémonos, és spider mastermindos gameplay-re, hogy hogy is néznek ki. Remélem ez nem lesz elszúrva úgy, mint a carmageddon. Azt inkább hagytam is, nem rontom el a régi szép emlékeket.
Ú, ú, gyorsan lökj már be pár nevet ami az N+1 lerágott csont! Mindet végigtolnám ha kicsit is hasonlít ennek a játékmenetére!
"Doom harmadik részénél picit jobban néz ki azt ennyi." Ja, egy picit... De mindegy, grafika ízlés kérdése is, nekem bejön, szerintem stílusos, a játék tartalmához illő.
Játékmenet meg? Ez Doom. Ezt azért szerette mindenki anno mert mész, ölsz, és ez jól, "élvezetesen" van előadva. Mint lentebb is írták ebbe nem kell lopakodás, nem kell mindenféle high tech cucc (a fegyvereken kívül) a főszereplőnek, nem kellenek társak akiknek a szövegelését hosszó percekig hallgatod, és semmi egyéb. Ez egy színtiszta akció játék kell legyen. A videó alapján annak pedig nagyon jó.
Brutális grafika? Ne röhögtess már. Doom harmadik részénél picit jobban néz ki azt ennyi. Az meg 11 évvel ezelőtt volt. Mondjuk mindegy is, mert ez a játékmenet meg az egész hóbelevanc egy lukas garast nem ér. N+1, ezerszer lerágott csont. Legalább kinézne valahogy. Végül majd jó lesz egy "Ezt vedd meg!" kategóriának. Nem tudom kinek/minek volt az érdeke, hogy készüljön egy új Doom rész. Ebben a formában ez nagyon harmatos. Rövidebben: gagyi.
Hála istennek nem akarták vele megváltani a világot, és így nem pakolták tele olyan dolgokkal aminek egy "Doom"-ban semmi helye. Viszont ami benne van, az üt. Brutális grafika és hangok, nagyszerűnek tűnő játékmenet, ami egyszerű de nagyszerű. Ha e-mellé még a multi része is jó lesz, az már csak hab a tortán. Két dolog nem tetszik. Az egyik az ellenfelekből kihulló színes ikonrengeteg mint felvehető cucc, a másik a messzeségbe vesző megjelenés...
"valóban gyenge a grafikája eddig. de reménykedjünk."
ezt visszavonom. nagyon jó lesz ez. jól lesz az is, hogy kapunk pálya és módszerkesztőt is hozzá.
Végre valami, ami az ösztönös gyilkolhatnék-érzést kielégíti! Nincs okoskodás, lopakodás, csak vérgőz, kőkemény metál, jó basszus, kivégzések, megfelelően okos, de azért tömegével hulló ellenfelek... Mindez olyan környezetben ami abszolút "Doom-os", pokoli, félelmetes... Semmi kifogásom :) ÉS A LÁNCFŰRÉSZ?! Mortal Kombat nem ilyen véres-csontos-cafatos, bakker :D
valóban gyenge a grafikája eddig. de reménykedjünk.
Nem akarom szétflamelni a topicot, de leírom őszintén a véleményemet: Ez a Teaser a legszarabb amit eddig életemben láttam.... 3mp semmitmondó gameplay oldalnézetből aminek a valós gameplayhez semmi köze nincs = 0 zeró semmi lófasz Doom3at imádtam, remélem a 4 is frankó lesz...de ez a teaser...gyász.
szubjektív voltam.
Oké, hogy csak pár sec az egész de ez elég gányul néz ki ebben a formában SZVSZ. :S