Szeptember végén rajtol a VSR DiRT Rally Challenge! A két kategóriával futó bajnokságban van lehetőség ingyenes részvételre is, valamint az összetett címért menni! Nyolc verseny, egy eldobható forduló, teljesen vegyes szakaszok.
Sziasztok! Hamarosan rajtol a VSR DiRT Rally országos bajnoksága! A 6 fordulós, fordulónként 15 szakaszból álló versenyeken 3 kategória autóit eresztjük össze. VSR szervertagsággal kell rendelkezni, ha WRC autóval szeretnél menni, ha KitCar vagy a '70-es évek sztárjai mellett döntesz, akkor pedig ingyenesen is részt tudsz venni a bajnokságban. Várunk sok szeretettel! >Bajnokság információk és jelentkezés<
Január második felében elrajtol a következő DiRT Rally bajnokságunk! A sorozat a világbajnokságot szimulálja le, vagyis a játékban elérhető 6 rallyt futjuk le. Monte-Wales-Német-Finn-Svéd-Görög. A 2000-es évek második felében éveken át a C4 és a Focus WRC rivalizálását láthattuk, hát most ezt fogjuk feleleveníteni. A legrosszabb eredmény most is eldobható lesz.
Jelentkezni valamint további információkat szerezni >itt< tudtok.
Várunk mindenkit sok szeretettel és sikerekben gazdag új évet kívánunk!
persze,megtalálod õket,egyet magad is említettél már ;) nem nyergelek alsóbb osztályba,annak sem sok értelmét látom. azért mondom a bérlést,mert venni-építeni nem olcsó mulatság,és jelenleg nem rúgsz labdába egy egyszerû kocsival,utcaival meg pláne nem , kivéve ha GTR-ed van. slickek nélkül nincs értelme betonon menni,az sem olcsó. ha meg csak utcai kocsikkal autókáznál,akkor vannak olcsóbb módok ennél, nem eltántorítani akarlak,csak egy kicsit megkeményedett a mezõny az utóbbi idõben :)
Köszi a gyors választ! Mi ez a pár megmaradt "renegát" futam, ahol még nincsenek elszállva az árak? Hirdetik magukat neten? Hol lehet megtalálni a kiírásaikat?
A földes pályáid az MNASZ-be való bevonulás során tûntek el, vagy csak úgy minden különösebb ok nélkül? Figy, ha mindig nyersz, nyergelj át eggyel alsóbb géposztályba, és újra lesz kihívás!
Inkább a vétel, mint a bérlés felé hajlok, mert amúgyis jó lenne valami játszós autó. De persze attól függ az egész, milyen a mezõny, meg milyenek a pályák.
már nem ûzöm,nincs az a jellegû verseny,amin én szerettem menni (földes pálya). amíg volt,mindent megnyertünk amit lehetett,onnan meg nehéz feljebb jutni :D nagyon elszaladtak az árak,az MNASZ magának akar minden pénzt. mivel az ORB-bõl és társaiból már kivették amit lehetett,és már induló sincs sok,az amatõröket beszüntették,amennyit lehetett,a többit a fennhatóságuk alá vonták (nem kis mennyiségû pénzeket kérnek 1-1 általuk engedélyezett futamért),így kikényszerítve hogy az indulók magasabb (drágább) szintenek induljanak,vagy ne menjenek sehol :D van még pár olyan futam,amire nem tették rá a kezüket,vagy a rendezõk nemhagyták,ott érdemes próbálkozni,nincsenek elszaladva az árak. egy futam költsége sokmindentõl függ,távolság,mivel viszed oda a kocsid,milyen autó,milyen gumikkal mennél, stb... ha komolyan gondolod,sztem elõször bérelj magadnak 1 autót amivel lehet menni,ott megízleled az egészet (csak ne a Radótól :) ) utcai autóval küszködni nincs értelme,és a ladávalcsapatunk idõk is elmúltak már :)
felélesztés...
CSM, ûzöl még valami amatõr rallye-t? Néztem megint egy kis WRC-t, hát, megint rámjött, hogy jó lenne valamit csinálni. :)
Te milyen "sorozatokon" indulsz/indultál? MNASZ védnöksége alá tartoztak, vagy kisebb, nem nagyon publikált versenyek voltak?
Tudsz valamit errõl az MNASZ Amatõr Rallye Kupáról? Elvileg egyéb rallye sorozatokkal, Sprint meg Túrával vannak egy idõben, de a versenykiírásokban nem találok semmi említést kifejezetten az ARK-ról. Többire meg kb 45e csak az adminisztrációs költség. Ugyan eltelt már 3 év legalább azóta, hogy 20e-t emlegettél egy verseny teljes költségének, de ennyire megdrágult volna? Mondjuk még az FRT/minirally is felment a 3-szorosára 2 év alatt.
Vagy totál rossz helyeken keresem az amatõr rallikat? Néha kicsit az az érzésem, hogy ez egy nagyon kis közösség, ahol mindenki ismer mindenkit, mindenki tud mindent, szájhagyomány útján terjednek a hírek, meg a kiírások, így nincs mit kommunikálni a külvilággal, és nincs mit beindexelnie a guglinak....
hát a 80-20 arány az tényleg nem valami csapatós :D az iX csapatós viszont,lényegébe kicsit hátsókerekesként is kell vezetni. papíros dolgot szintén e30 ix-nél a legolcsóbb megoldani,néha papírral is vannak egész olcsón :) a swift meg a turbósításra én nem adnám a fejem,mindent meg lehet csinálni,de sok idõbe és pénzbe kerülne , mire megbízható lenne...
most lényegébe a legolcsóbb megoldás a téma,arra a jobbkormányosok jelentkeznek. biztos át lehet alakítani balosra,ezt viszont nemtudom mennyibe kerülhet,talán meg se éri...
Hát ja, Angliából lehetne hozni még vmivel olcsóbban, de azt lepapírozni nagyon drága lenne. Én meg papírost/rendszámost szeretnék, és akkor tök jó lenne téli autónak.
Subaru Justy-val csinálják néha, hogy bele a Swift GTI motort (esetleg turbót is), akkor gyors lesz :). Csak nem találtam róla semmi infót, hogy milyenfajta összkerékhajtása van. Illetve annyit tudok, hogy viszkós, meg egy helyen azt írták, hogy 80:20 arányban osztja a nyomatékot... nem sikerült megbizonyosodnom róla, hogy ez igaz-e, de ha igen, akkor pfffff. 80:20 az gyakorlatilag elsõkerékhajtás.
Quattro jó kis autó lenne, de amellett, hogy ritka és drága, még dögnehéz is. Ugyanúgy, mint az újabb evo-k/impreza-k, azok is másfél tonnát nyomnak, az iX meg van vagy 1200, de talán annyi se.
Nincs mese, minden út az iX-hez vezet. :)
Esetleg még egy Kadett C-t, vagy 1-2gen Escort-ot tudnék elképzelni, kicsi-könnyû autók, talán nem lenne gond uralni a hátsókerékhajtását, de ezek is elég ritkák.
és annak mi értelme? gyenge szar,épp ezért mondom az ix-et... van 4x4-be több dolog,4x4 honda,ami szintén gyenge,justy gyenge akárcsak a swift 4x4...quattro audi , 2.3 20V az , ami azt tudja amit egy Bmw,ha talál valaki olyat,azzal még érdemes valamit kezdeni.
nem nehéz találni hozzá,de ha minden jólmegy nem is fog kelleni :) evo/impreza fõleg akkor lesz drága ha elromlik,mert ahhoz teljesen más áron mozognak az alkatrészek is. 4x4-be igazándiból nincs olcsóbb az ix-nél,és azért a régebbi imprezákat meg evo-kat el lehet kalapálni vele,ha nincsenek nagy tempós részek...
Igen az a baj, hogy, valahányszor végiggondolom, milyen géppel vágnék neki, mindig az ix-hez lyukadok ki :). Hátsókerékkel a jelenlegi tudásommal szerintem csak szivatnám magamat. Összkerék kéne, de evo/impreza iszonyú drága, még a régiek is.
ix-hez mennyire nehéz alkatrészt találni, mármint az ix specifikusakat, váltó/osztómû/viszkó, elsõ difi/féltengelyek?
Akkor ha összehasonlítom az 1.5-ös Meganunkkal, amire elköltöttük volna egy új kocsi árát, ha nem garis, nem is olyan drága ez :-D 4-5 év egy ilyen autónál hiba nélkül azért már minõség:) Csak egyen majd rendes munkám, és tudjak venni egyet.
Az az igazság hogy különösebb gond nem volt vele, elõtte haver hajtotta 4-5 évig és õ is már használtan vette, neki egy fillért sem kellet rá költeni, pedig ezzel nem igazán szoktak séta kocsikázni. Inkább arra kell figyelni hogy ne törd. :)
Eladtad a kocsit? Ejj, egyre jobban elijesztetek a bubuvásárlástól, mondjuk 20 év múlva biztos olcsók lesznek az alkatrészek, meg a kocsi is Arra azért kíváncsi lennék, hogy milyen fizetés mellett lehet simán fentartani évekig az autót rendes használat mellett.
Hogy mért drága: Pár hónapig volt egy "rovarszemes" ipreza-m, a kuplung nyomólamellájából tört le egy darab, megnéztem mennyibe kerül az új (nem a szett csak a nyomórész) 400 rúpia vazz... és ez az utcai változat ....hogy a rák a fejükbe, hát nem is lett kicserélve.
énse nagyon vágom,mert egyszerûen a komolyabb szint nem érdekel :D
de a sorrend: -OB tehát Rally1 -Rally2, itt kevesen vannak,mert drágább mint az rte -Rte-harmadosztály,itt többen vannak,mert olcsóbb mint a rally2,és innen is egyenes út vezet az OB-ra,ha van lóvé... Amatõr sorozatok , minden felé,néhol komolyabb autókkal mint amiket gondolnál,néhol meg bontószökevény ladák sorakoznak.
Miért, te melyikre esküszöl?:) Az a baj, hogy nem igazán vagyok képben ezekkel.OB "nagyok" azt még vágom.Na de aztán rali túra, meg amatõr meg mittomén.Hogy vannak ezek a kategóriák?Elõre is köszi a felvilágosítást:)
Caprit láttál már ralin? Van egyébként ezeknek a sorozatoknak valami saját weboldala, ahol fent vannak az eredmények, eseménynaptár, az induló autók, meg valami információgyûjtemény, hogy hogy és mi minden kell pontosan hozzájuk technikailag, papírmunkában, meg pénzben?
hát a kocsi ko,épül most másik nagy nehezen. ebbõl a hibából spec nemsokat tanultam,mert nem én vezettem,én megnyertem a versenyt,aztán a kocsi meg összetört :(
jók,bár nemtudom mennyire tartósak,meghát nemárt jót kifogni belõlük.viszont kis könnyû kasztnihoz viszonylag nagy erõ társul,úgyhogy jól lehet vele autózni,ha tudod kezelni.
Bardocz: Elég sok idõs fasza élménygép van, csak nyitott szemmel kell járni:) Mitsu Starion, AW11 MR2, AE86 ugye(amit nem lopsz el elõlem:DDDDD), az elõbb említett hátsós Starletek, Sierrákból is jó gépet lehet faragni, ott vannak a Bömbik(Én specko Toyota mániámból fakadva nem vagyok oda ezekért, mondjuk egy a nagy vagy kiscápa azért szép tud leni), ott van a GC impreza is mondjuk az már elég drága.200sx Nissan, Mazda 323 Gt Turbo 4WD, FC3S Rx-7 (mondjuk ez megint ritka és drága is gondolom), meg ugye egy jó kis tolósváltós, sperres, nagytengelyes, becsövezett 2107/05 kihagyhatatlan:D. Mondjuk ezek nem állnak meg 1 milla alatt sehogy sem, ha rendesen helyre kell/akarod pofozni õket. na uff! Megyek matek érettségire:D
anno nekünk is Warbink volt...4 motor bánta a használatunkat :) de ment is ha kell ha nem :)
6évesen megfogott a hangja, az "illata" és a billegése :)
még mindig nem a benzin a gond ezekkel a kocsikkal hidd el :P ha lenne rám,hogy olyat vegyek,akkor már üzemanyagra is futja ;) ezek olyanok mint a barátnõ,nem megszerezni nehéz,hanem megtartani :)
Engem nem érdekel,hogy benzinre van-e pénzem,majd max a kocsiban lakok:D Egyszer biztos,hogy lesz egy olyanom,egyszerûen az muszáj,nem lehet kihagyni,egyedüli életcélom.
ezeknél a kocsiknál nem a fogyasztás a lényeg. nem arra költesz sokat,ha ilyened van. imprezán egy fékfelújítás 500-ezertõl 1 millióig megy. és akkor még mást nem mondtam. deltával viszont nemlesz nyugodt 50 kilómétered,és nem az olcsó dolgok romlanak el rajta.