kinek mi a drága... 320-ast 100 körül kapni,hacsit nem :) van viszont a környéken egy régi hátsós starlet,komolyat megy vele a pilóta,bár a kocsi se gyenge :)de amúgy meg csapatni nemcsak hátsókerékkel lehet :)
Na mondjuk azt nem gondoltam volna,hogy van bömös annyiért. Én majd elsõ kocsinak mindenképpen vagy hátsó,vagy 4 kerekeset akarok,namost sejtitek melyik az olcsóbb:D Lancia Delta Integrale nagy álom:-) Kár,hogy egyre kevesebb a hátsókerekes kocsi.
Hogyhogy,annyira megbízhatatlan?:O Igazából az örök álom az STI,de az lesz is majd,ha 1 évig szárazkenyeret eszek vízzel,akkor i:) De akkor te milyen autót ajánlasz ami 4kerekes,vagy hátsós,és utcára.Tehát ne egyen annyit,mint valami amerikai szarság:D
Ezt nem gondoltam volna,STI marha sokat eszik.Biztos lehet vele óvatosan menni,de ki óvatoskodik egy olyan autóval?:D Szerinted nincsen más választás?Régi japán autók közül,amit viszonylag olcsón be lehet szerezni.
ezeknél a kocsiknál nem a fogyasztás a lényeg. nem arra költesz sokat,ha ilyened van. imprezán egy fékfelújítás 500-ezertõl 1 millióig megy. és akkor még mást nem mondtam. deltával viszont nemlesz nyugodt 50 kilómétered,és nem az olcsó dolgok romlanak el rajta.
Engem nem érdekel,hogy benzinre van-e pénzem,majd max a kocsiban lakok:D Egyszer biztos,hogy lesz egy olyanom,egyszerûen az muszáj,nem lehet kihagyni,egyedüli életcélom.
még mindig nem a benzin a gond ezekkel a kocsikkal hidd el :P ha lenne rám,hogy olyat vegyek,akkor már üzemanyagra is futja ;) ezek olyanok mint a barátnõ,nem megszerezni nehéz,hanem megtartani :)
Bardocz: Elég sok idõs fasza élménygép van, csak nyitott szemmel kell járni:) Mitsu Starion, AW11 MR2, AE86 ugye(amit nem lopsz el elõlem:DDDDD), az elõbb említett hátsós Starletek, Sierrákból is jó gépet lehet faragni, ott vannak a Bömbik(Én specko Toyota mániámból fakadva nem vagyok oda ezekért, mondjuk egy a nagy vagy kiscápa azért szép tud leni), ott van a GC impreza is mondjuk az már elég drága.200sx Nissan, Mazda 323 Gt Turbo 4WD, FC3S Rx-7 (mondjuk ez megint ritka és drága is gondolom), meg ugye egy jó kis tolósváltós, sperres, nagytengelyes, becsövezett 2107/05 kihagyhatatlan:D. Mondjuk ezek nem állnak meg 1 milla alatt sehogy sem, ha rendesen helyre kell/akarod pofozni õket. na uff! Megyek matek érettségire:D
jók,bár nemtudom mennyire tartósak,meghát nemárt jót kifogni belõlük.viszont kis könnyû kasztnihoz viszonylag nagy erõ társul,úgyhogy jól lehet vele autózni,ha tudod kezelni.
hát a kocsi ko,épül most másik nagy nehezen. ebbõl a hibából spec nemsokat tanultam,mert nem én vezettem,én megnyertem a versenyt,aztán a kocsi meg összetört :(
Caprit láttál már ralin? Van egyébként ezeknek a sorozatoknak valami saját weboldala, ahol fent vannak az eredmények, eseménynaptár, az induló autók, meg valami információgyûjtemény, hogy hogy és mi minden kell pontosan hozzájuk technikailag, papírmunkában, meg pénzben?
Miért, te melyikre esküszöl?:) Az a baj, hogy nem igazán vagyok képben ezekkel.OB "nagyok" azt még vágom.Na de aztán rali túra, meg amatõr meg mittomén.Hogy vannak ezek a kategóriák?Elõre is köszi a felvilágosítást:)
énse nagyon vágom,mert egyszerûen a komolyabb szint nem érdekel :D
de a sorrend: -OB tehát Rally1 -Rally2, itt kevesen vannak,mert drágább mint az rte -Rte-harmadosztály,itt többen vannak,mert olcsóbb mint a rally2,és innen is egyenes út vezet az OB-ra,ha van lóvé... Amatõr sorozatok , minden felé,néhol komolyabb autókkal mint amiket gondolnál,néhol meg bontószökevény ladák sorakoznak.
Ha jól értesültem, akkor hétvégén Salgó rali:) Mamát viszem Balassagyarmatra a testvéréhez, muszáj találnom valami programot:D
baz megyei rallysprint 7.forduló pontosan hollessz? elöre is kösz
Hogy mért drága: Pár hónapig volt egy "rovarszemes" ipreza-m, a kuplung nyomólamellájából tört le egy darab, megnéztem mennyibe kerül az új (nem a szett csak a nyomórész) 400 rúpia vazz... és ez az utcai változat ....hogy a rák a fejükbe, hát nem is lett kicserélve.
Eladtad a kocsit? Ejj, egyre jobban elijesztetek a bubuvásárlástól, mondjuk 20 év múlva biztos olcsók lesznek az alkatrészek, meg a kocsi is Arra azért kíváncsi lennék, hogy milyen fizetés mellett lehet simán fentartani évekig az autót rendes használat mellett.
Az az igazság hogy különösebb gond nem volt vele, elõtte haver hajtotta 4-5 évig és õ is már használtan vette, neki egy fillért sem kellet rá költeni, pedig ezzel nem igazán szoktak séta kocsikázni. Inkább arra kell figyelni hogy ne törd. :)
Akkor ha összehasonlítom az 1.5-ös Meganunkkal, amire elköltöttük volna egy új kocsi árát, ha nem garis, nem is olyan drága ez :-D 4-5 év egy ilyen autónál hiba nélkül azért már minõség:) Csak egyen majd rendes munkám, és tudjak venni egyet.
Igen az a baj, hogy, valahányszor végiggondolom, milyen géppel vágnék neki, mindig az ix-hez lyukadok ki :). Hátsókerékkel a jelenlegi tudásommal szerintem csak szivatnám magamat. Összkerék kéne, de evo/impreza iszonyú drága, még a régiek is.
ix-hez mennyire nehéz alkatrészt találni, mármint az ix specifikusakat, váltó/osztómû/viszkó, elsõ difi/féltengelyek?
nem nehéz találni hozzá,de ha minden jólmegy nem is fog kelleni :) evo/impreza fõleg akkor lesz drága ha elromlik,mert ahhoz teljesen más áron mozognak az alkatrészek is. 4x4-be igazándiból nincs olcsóbb az ix-nél,és azért a régebbi imprezákat meg evo-kat el lehet kalapálni vele,ha nincsenek nagy tempós részek...
és annak mi értelme? gyenge szar,épp ezért mondom az ix-et... van 4x4-be több dolog,4x4 honda,ami szintén gyenge,justy gyenge akárcsak a swift 4x4...quattro audi , 2.3 20V az , ami azt tudja amit egy Bmw,ha talál valaki olyat,azzal még érdemes valamit kezdeni.
Hát ja, Angliából lehetne hozni még vmivel olcsóbban, de azt lepapírozni nagyon drága lenne. Én meg papírost/rendszámost szeretnék, és akkor tök jó lenne téli autónak.
Subaru Justy-val csinálják néha, hogy bele a Swift GTI motort (esetleg turbót is), akkor gyors lesz :). Csak nem találtam róla semmi infót, hogy milyenfajta összkerékhajtása van. Illetve annyit tudok, hogy viszkós, meg egy helyen azt írták, hogy 80:20 arányban osztja a nyomatékot... nem sikerült megbizonyosodnom róla, hogy ez igaz-e, de ha igen, akkor pfffff. 80:20 az gyakorlatilag elsõkerékhajtás.
Quattro jó kis autó lenne, de amellett, hogy ritka és drága, még dögnehéz is. Ugyanúgy, mint az újabb evo-k/impreza-k, azok is másfél tonnát nyomnak, az iX meg van vagy 1200, de talán annyi se.
Nincs mese, minden út az iX-hez vezet. :)
Esetleg még egy Kadett C-t, vagy 1-2gen Escort-ot tudnék elképzelni, kicsi-könnyû autók, talán nem lenne gond uralni a hátsókerékhajtását, de ezek is elég ritkák.
most lényegébe a legolcsóbb megoldás a téma,arra a jobbkormányosok jelentkeznek. biztos át lehet alakítani balosra,ezt viszont nemtudom mennyibe kerülhet,talán meg se éri...
hát a 80-20 arány az tényleg nem valami csapatós :D az iX csapatós viszont,lényegébe kicsit hátsókerekesként is kell vezetni. papíros dolgot szintén e30 ix-nél a legolcsóbb megoldani,néha papírral is vannak egész olcsón :) a swift meg a turbósításra én nem adnám a fejem,mindent meg lehet csinálni,de sok idõbe és pénzbe kerülne , mire megbízható lenne...