Multiban mit jelent ez? 4 of 10 50% finish (ezt tudom), de mellette mi az a 0/5? Vagy 2/10 podium finish, mellette 3/4. Vagy pl. a race won 0/2-nél akkor ad pontot, ha a következő két versenyt zsinórban megnyerem?
Nálam is ez van, de majd megszokjuk. 90-en voltam 2018-ban, itt visszavettem 88-ra, mercivel nyomtam és Ausztráliában 8. lettem. Megyek vissza majd 85-re, de most online nyomom inkább. Nagyon jók a ranked versenyek. Próbálok tiszta futamokat menni, hogy ne rakjon össze vadbarmokkal, de így az elején még sok a marha. Nem bírják elviselni az előzést, simán neked megy, ha pl. egyenesben mellé érsz, nem érdekli, ha kicsúszik, vagy törik. De szerencsére gyorsan lehet előre haladni a safety rate-ben. És megvan az első pole-om és futamgyőzelmem :) Utoljára szerkesztette: siddesa, 2019.07.12. 06:41:20
Én gyengültem el ennyire vagy ezen a pályán az AI alapvetően erősebb? Direkt top autót választottam az erőviszony belövésére. Más. Az mitől vagy milyen beállítástól lehet, hogy rajtnál behúhva a kézi kuplungot, vagyis hát ugye a jobboldali pillangóváltót nem teszi be 1-es sebességi fokozatba az autót, így hiába engedem ki rajtnál a kuplungot, üresben marad és úgy kell újból váltanom egyet, hogy el tudjak indulni. Ez még az első próbánál rendesen működött.
Sziasztok! Ti hány %-os AI ellen nyomjátok a 2019-ben? Nem sokat mentem még vele de Spielbergben a 85%-os AI elp*csázott volna ha végigmegyek
Sziasztok! Ti hány %-os AI ellen nyomjátok a 2019-ben? Nem sokat mentem még vele de Spielbergben a 85%-os AI elp*csázott volna ha végigmegyek
Sziaztok
A játékon belül a vásárlásokat hogy lehet engedélyezni...sisakot szeretnék venni..
Sziasztok! Online játszik valaki? Hétfőn vettem meg a játékot, elkezdtem készülni a Brit nagydíj "eseményre", de sajnos az időmérős időt nekem is elszúrja, 2 mp-cel többet mutat és ennek megfelelően rangsorol hátra. Olvastam, hogy ez bug, de ez mindenkinél előjön, vagy próbálkozzak még, hátha egyszer a tényleges időmet ismeri el? Utoljára szerkesztette: siddesa, 2019.07.11. 13:07:41
Jó, de ha lila szektort futsz akkor nemár kihívjon..az hülyeség még ha azt is választottad :D ) mondja hogy kell még 6mp és akkor kijöhetsz ha a akarsz mert akkor jó helyre érsz vissza tudsz menni. De kihívni jó tempóról hogy aztán újra forgalomba hozzoon ki annak nincs értelme. Ez sztem fejleszthető terület lenne.
Mert ket strategiat ajanlott fel, en a kiallast valasztottam. Hatareset , vegere eleg kopott, bar ez egy lassu de atomstabil setup... De talan be is mondta hogy, jok a gumik... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.07.11. 07:31:14
Ez ilyen, hatrebb nem tolom az mar irrealisan hatul van...Virtialis tukor kellene de az nincs.... A nyilakkal egesz jol elvagyok, meg jol megy az ai , lehet tudni mikor hol van. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.07.11. 07:00:52
Nem rossz, jónak néz ki, egy dolog zavart de nem tudom eldönteni hogy a rövidett versenyhossz miatt ilyen vagy egyébként is. Szal mi a rossebért akartak kihívni? :)) Mind a kétszer lila szektor után mondták be hogy gyere kerékcserére. Nem sok logikát látok benne, pláne hogy az első hívásnál még rossz ablakban voltál...de mindegy is mivel jó gumikopás mellett egyéni legjobb első szektor és absz. legjobb középső szektor után nem látok logikát egy pit hívásban. Amennyiben ez teljes versenytávon is így működik azaz nem írja felül az okos AI a beállított stratégiát ilyen eseteknél, vagy nincs okos AI akkor ezt a részt fejleszteni kell...minden jónak néz ki, grafika okés, ellenfelek egész jó, autó kezelése mittomén videó alapján nem rossz, menedzselés is jónak néz ki...szal az egyetlen illúzióromboló a stratégia volt,....valszeg Hamilton bele is mondta volna hogy aztán minek Bono? éppen támadok, a gumik jó, minden jó mégis mi a lófaxért kellene kimennem? :)
Kötve hiszem, hogy azt használná. Lando és Max (és naphosszat sorolhatnám) simán kurva sokat iR-ezik meg rF-ezik, és nyilván azért mert fun, és felkészülésnek sem rossz.
A gyári szimulátorokat azért sem használnák, mert azzal online nem tudna felkészülni a világ legjobb szimulátorosai ellen, üresben vagy AI ellen körözgetni nekik meg nem lenne túl nagy kihívás, élvezetes meg pláne nem.
Az F1 2019 simán tekinthető szerintem szim és arcade közötti játéknak.
Ezerszer lerágott csont, hogy mi szim, mi nem, de pl a GP1-2-3 is szimnek volt titulálva régen, akkor ez miért nem az?
Oké, ez fizikára, törésmodellre, FFB-re tényleg nem toppos, de közben a gumik nagyon jól kopnak, taktikázni lehet, tehát versenyszimulátornak meg az egyik legtökéletesebb, az AI-ja meg az egyik legjobb, még ha csinálnak is néha hülyeségeket. Szóval egy versenyhétvégét, egy bajnokságot, egy karriert leszimulálni offline, nincs ennél jobb.
Csak azért, mert bizonyos tekintetben nem üti meg, vagy közelében sincs a topos cuccoknak, az összes többi dologról megfeledkezünk, amelyek szimulálása egyébként hasonlóan fontos lenne, és a versenyek meghatározó dolgaihoz tartoznak? Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.07.10. 18:50:19
A játék kb. annyira F1 szimulátor, mint amennyire mondjuk egy SWAT-játék készít fel egy éles kommandós bevetésre, azaz semennyire. Billentyűzetről meg game padról irányítás esetén eleve lehetetlen szimulátorként tekinteni rá. A szimulátor az, amit a valódi F1-ben szereplő valódi csapatok fejlesztenek maguknak IRL: minden élethű, van megfelelő hardware, van erő visszacsatolás, hatnak a G-erők, stb... Lando is azért F1-ezik, mert a McLaren gyári szimulátorát nem adják neki oda otthonra. Ha megkaphatná, azt használná, az tuti. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.07.10. 13:43:55
Tegnap lenyomtam a 2. futamot Bahrein, időmérőn 8. lettem, verseny 6. Jókat harcoltam a racing pointokkal, elég jól tudják tartani mellettem a kocsit még kanyarban is, ha hagyok neki helyet. Viszont az élmezőnyhöz még semmi közöm, 1 mp-el gyorsabbak, bár tanulva a 2018-as szezonból, most több hangsúlyt fogok fektetni az alkatrészek élettartalmára is.
Az, hogy kikapcsolja az oszlopot, teljesen rendben van. Az meg főleg rendben van (erre utaltam), hogy nem T-Cam-ből nyomja, mint sok igazi versenyző, akik csak "videojátéknak" (Mario Cart) tekintik ezeket a szimulátorokat...
Vagy legalábbis mérlegelte azt, hogy egy 2D-s monitor előtt ülve nem ugyanazt látja az ember mint a valóságban. A valóságban a 3 dimenziós látásból adódóan szerintem kevésbé zavaró lehet mint egy monitor előtt ahol folyamatosan fixen ki van rajzolva grafikusan a kérdéses elem.
Lando Norris is már javában készül a silverstoni nagydíjra: Ahol még a legnagyobbak is kikapcsolják a HALO függőleges grafikus megjelenítését :)
Féket megéri, nagyon nagy féktávoknál ( pl Monza első kanyar ..) előre kell rakni, kanyargósabb részeken meg hátra, úgy sokkal gyorsabban fordul az autó . Fuel ERS meg ízlés szerint , nyilván érdemes a hosszúkra tartogatni az ers-t ott van értelme ...Fuel meg vészhelyzetre jó, vagy a végére egy hajrára .
Ti szoktátok állítgatni futam közben a dolgokat (fuel, ERS)? A "nagyok" állandóan állítgatják, Bereznay Dani videóiban látható, hogy még a fékerő elosztást is állítgatja menet közben! Mi alapján csinálják ezt? Hogyan kell "jól" állítgatni ezeket a dolgokat, hogy gyorsabb legyen az autó? Van erről valamilyen leírás a neten?
Multiban nem lehet replayt visszanézni ?
Szerintem is. Csak igénytelen és méltatlan az F1-hez.
Teljes mértékben huszadrangú dolog, úgy vélem ... ;)
Kimi még néz is ki úgy-ahogy. De Norris hogy néz már ki?? Még a szponzorok se látszanak a ruháján! Ez most komoly??? 2019-ben az F1 hivatalos játékában, tényleg így kell kinézni egy versenyzőnek? Kb. 20 éve volt az ilyen részletességű 3D karakter megjelenítés elfogadható szerintem...
Ellopta a gyors köreimet! Ez a két kép közvetlenül egymás után készült: kép1 kép2 Már a 2. kör is jobb, mint a régi, a 3. meg még jobb! Kilépve-újra belépve is maradt a rosszabb idő a nevem mellett.... Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.07.06. 22:31:56
Én magam sohasem ligáztam de úgy tudom szoktak vdle bajnokságokat szervezni, sőt ebben a részen már van egy külön ligázáshoz készített opció, felület ami kezeli a liga dolgait, bajnokság állását, pontszámokat stb.
Sziasztok, elgondolkoztam hogy g2a-n lekéne csapni a játékra amíg féláron van. A multiplayer része mennyire élhető ennek a szériának? Magyar ligák esetleg vannak mint pl rf2-ben vagy assetto corsában stb? Csak a single miatt nem biztos hogy megvenném.
Jaja néztem most, lehet majd black frájdéjen veszek egyet. :D
Most annyi a gondom, hogy bekapcsolom az xbox kontrollert és néha nem teljes a vibrálás, vagy a ravasz felejt el rezegni, vagy maga a kontroller és ilyenkor mindig újra kell indítani. Mondjuk ez lehet csak windows fícsőr. Végre amúgy a riporter csajnak nem idegesítő a hangja. :D Tök jól eltalálták.
"Nekem ezzel az F2-vel csak az a bajom, hogy rövid, meg egyből bedob a versenyre szabadedzés nélkül, így nem tudok ráhangolódni a pályára." Menj egy pár kört a az adott pályákon karrier-en kívül :) Gondolom ezek mindenkinél azonosak, nem random választódnak. Tényleg, mely pályák ezek?
Én 95%-ra lőttem be, 2018-ban 90%-on mentem. Nyomtam néhány gp-t, a Ferrarival a 6-7 helyre kvalifikáltam, mondjuk csak néhány kört mentem előtte, nem maxoltam ki, versenyen meg a 3. helyre tudtam feljönni. Nekem ezzel az F2-vel csak az a bajom, hogy rövid, meg egyből bedob a versenyre szabadedzés nélkül, így nem tudok ráhangolódni a pályára. Jó lenne egy kormány is, nagyon hiányzik a manuális váltás, kár hogy jelenleg nem nagyon férne el az asztalomon. Anno a Momo-t kopásig hajtottam. :D Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.07.03. 11:20:09
Igen, túlbonyolítani nem nagyon lehet, nem egy PC1:) Annyi, hogy nálam az F1 2018-hoz hasonlóan túl erős és túl rázós. Persze vettem már visszább az értékekből és játszható meg mimden csak még nincs finomhangolva. Mondjuk ez valószínűleg kormányonkét is változik. Nekem egy G29-esem van. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2019.07.03. 10:41:13
Ezt az F2-ből induló karriert elcseszték sajnos... Egyrészt csak scenariokat játszhatunk (a harmadik "küldetés" egész verseny, de nincs igazi jelentősége). Másrészt annyi hatása lesz, hogy két F2-es riválisunkkal együtt fogunk fölkerülni, akik más csapatoknál lesznek (Alfa, Toro, Williams). Egy kis szerepjátékot próbáltak így bele csempészni, hogy legyen "intrika", mint a valóságban. Ám az a baj, hogy ez lesz belőle. A hatodik helyen ki van Williams-szel?? A csapattársa meg, Russel a 19.-edik (egyébként ez a kép 95-ös nehézségen készült). Na most döntöttem el, hogy hagyom ezt a francba, inkább kezdek egy normális karriert e nélkül az F2-es mondvacsinált, irreális hülyeség nélkül.
Szerintem vagyunk itt vagy 3-an 4-en akiknek meg van a játék. Hogy mivel kezdem a karriert még nem tudom, először ki kellene tapasztalnom a játékot, az erőviszonyok belövése miatt első körben a Mercivel próbálkoztam 90%-n és elsőre alap setup-al a Spielberg Ring-en egy körös időmérőn 5. vagy 6. helyre kvalifikáltam magam amit a verseny során sikerült is megtartanom, a McLaren-el viszont csak a mezőny végébe sikerül bekerülnöm az időmérő során, de versenyen még Kubica is elkente a számat még 80%-n is. Igaz ez is csak egy gyors próbálkozás volt egy 5 körös versenyen :) szóval még puhatolózom. Egyébként ezt a heti kihívás dolgot nézte az óta már valaki?
Szerintem valamit elkúrtak most time trialban, nem számol deltát. :D Na mindegy, ki milyen csapattal kezdi a szezont? Nekem még az utolsó verseny hátra van F2-ből, de Haas lesz a kiszemelt. Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.07.02. 22:58:26
Ezt a részét én sem értettem. lac coo, esetleg valamilyen FFB beállítás? :)
Ezt most nem érte... mi köze a balance-nak akormányhoz ( illetve nyilván van mert autó állítás..) és miért kell érzékenyebb kormányzás esőre? Valóságban sem állíthatják esőre szárazra, hatalmas meló lenne .... A súlyeloszlás segít persze, de lehet idén igaziból se lehet variálni vele ?
We hope you're enjoying F1 2019! Patch v1.04 is now live, and you can find the patch notes below: F1® 2019 PATCH NOTES - Patch 1.04 OUT NOW
* Fixed a crash seen with an Nvidia 970 graphics card running the DX12 executable. * Fixed an issue that could cause frame rate to be lower than expected during game play after viewing multiple eras in the Showroom * Numerous other stability fixes
Thank you!
Nehezebb lett szerintem a játék több okból is. Egyrészt intelligensebb az AI, jobban helyezkedik, nehezebb megelőzni és ő is ügyesebben próbál meg előzni. Emellett picit jobban is mennek úgy általában, mint tavaly. Az emberi játékos viszont "gyengült". Ezalatt azt értem, hogy az irányítást újra össze kell rakni: a kormány érzékenységét tavaly még a játék setupjába beépítve lehetett finomhangolni (volt a setupban olyan hogy balance!), ez megszűnt. Magyarán minden pályára és azon belül szárazra/esőre kell(ene) a kontroller/kormány érzékenységét változtatgatni. Tavaly pl. a versenyek setupjai (a time trialban a játékosokéi) mindig nagyobb érzékenységűek voltak esőre, mint szárazra. Miért? Mert így állt kézre az irányítás nem csak nekem, hanem a legtöbb játékosnak is. Most már állitgathatja magának az ember a controller menüben... A másik: a tavalyi irányításban sokkal hangsúlyosabb volt a "motorfék". Nem tudom hogy kell ezt pontosan nevezni: arról van szó, hogy kanyarban amikor az ember levette a lábát a gázról az autó sokkal jobban lassult, mint idén. Most sokkal pontosabban kell centizni, hogy hol fékezek, nem fér bele szinte semmi hiba. Mondjuk ez nem rossz realizmus szempontjából, a vezetést viszont nehezíti és ettől kevésbé tudja az ember a gépi játékosokhoz képest ugyanazt az erős kört megfutni ugyanolyan AI-nehézségnél, mint tavaly. Pláne, ha az AI skálázásán emeltek picit (szerintem emeltek, így érzésre kb. 5 egységnyit).
Na kipróbáltam én is a játékot és komolyabb bug nélkül sikerült köröznöm vele délután egy keveset, versenyt is futottam de szerencsére nálam nem jelentkezett a lenti képhez hasonló bug. A Steam overlay-t én is kikapcsoltam de azt hittem, hogy ezt követően a shift+tab kombóval már nem lehet előtérbe hozni a Steam-et, aztán mégis. Az AI elég izmos, legalábbis ugyanazon a fokozazon mint pl. a 2018-ban erősebbnek tűnik, legalábbis engem legyalult de lehet a játékban a McLaren még kevésbé versenyképes mint az utóbbi időben a valóságban, na meg aztán alap setup-al is mentem, persze könnyen lehet, hogy csak én vagyok béna :) Ezt a heti kihívást nézte már valaki? Ez, hogy működik amúgy? Gondolom a szabadedzések alkalmával látható ellenfelek nincsenek mind aktuálisan online és ugyanez a helyzet az időmérővel is de mi van a futammal? Az gondolom az csak valós időben történik majd. Mondjuk erre a részére éppenhogy csak ránéztem mert a beállítgatás elvitte az időm egy részét. Mondjuk a HW igény baráti, még a nem túl modern konfigommal is High-on megvan a 70-80 FPS,Ultran igaz már csak 40-50 FPS de nem is várnék el többet a 2012-es i5-s procimtól és deszkámtól. Egy értelmes FFB beállítást tud mondani valaki esetleg? Vagy 2x állítottam még csak rajta és már így is elfogadható de biztos van ennél kifinomultabb is, már mint a lehetőségekhez mérten :)
Nálam ilyeneket csinál a játék, mindegy hogy dx11 vagy 12. Szabadedzésen semmi baja nem volt, versenyen összefossa magát.
Na majd holnap meglesem, sajnos hamarabb kellett melóba indulnom minthogy letöltődött volna + amúgy is futam volt.
Mentem pár szabad versenyt belőni az AI-t, a 95% még elég combos nekem, szóval ezzel fogom menni a karriert. :D De amúgy imádom, AI tényleg okosabb lett, gumi kopás nagyon tetszik és az is, ahogy a fényes felület lekopik róla. És végre vannak verseny közben is ingerek, felverik a port a kocsik, néha te is megkapod a kamerába a törmeléket. Ilyenek hiányoztak eddig nekem.
Fizikát tekintve mihez hasonlít ez most a legjobban?
Megtörtént a mai futamon! Scenario 2 Devon Butler = Max Verstappen (persze nem pont ez, de hasonló) Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.06.30. 17:28:31
sokat mentem én is, de rájöttem így jobb :) Mikor le vagyok maradva, legalább lássam messze előttem a másik autót ! :D
Az gumiabroncsok textúrái nektek is így néznek ki a barázdás gumikon?
Én is simán kikapcsolom, ez egy játék és nem akarom szívatni magamat, nem utolsó sorban azért nem ugyanaz élőben mint egy monitor előtt ülve, úgy értem, hogy a monitor előtt még rosszabb lehet mint élőben.
Time trialban vissza lehet nézni a leggyorsabb körömet?
Csúszik ...
Az F2 autókat nem könnyű vezetni, nehezebb, mint az F1-eseket. (Vagy csak azért, mert azt szoktam meg?) Sokkal hajlamosabb kitörni a fara az autónak a kanyarokból történő kigyorsításokkor. Túl erős az autó ahhoz képest, ahogy tapad a talajhoz. Egy picit olyan, mintha esőben mennék. A játék sokkal szebb, jobb lett. Bár lehet F2 bajnokságot játszani, karriert viszont nem lehet építeni, pedig jó lett volna. Két "küldetés" van meg egy igazi verseny (az elejétől a végéig). Ennyi van karrier módban az F2-ből. Persze ez is már sokkal több, mint a '18-ban, de hát az ember mindig többre vágyik Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.06.29. 11:03:37
Viszont tök jól, szépen tömöríti , rendereli a videót .
De. Már visszavettem, rájöttem a hibára :D A plussz játékon belüli rétegeket nem szereti idén, steam, gforce experience ..anélkül működnek a billentyük, valamiért előrébb veszi a plusz réteget , zt akarnám nyomkodni .
Highlight okosság..elég érdekesen válogat, gyak mindenből egy unalmas katyvaszt csinál. :) De legalább van :)
Én is mentem pár time trial kört vagy 7 kocsival. Féltem, hogy a 2018 után nem lesz nagy durranás, de omg, gyors kanyarokban sokkal lomhább a kocsi, könnyebb elveszteni a kontrolt, például USA 1. szektor gyors kanyarjai. Annyira más az egész, mondjuk ehhez sokat hozzátesz, hogy a grafika tényleg sokat szépült, a menü is sokkal szebb, átláthatóbb. A hangok meg... Áh, inkább hagyjuk, instant merevedés.
Így az első pár kör után annyi meglátásom van, hogy valahogy másabb az autó mozgása, valahogy "lágyabb" az egész. Nem reagál olyan keményen az autó a gyors kormánymozdulatokra a'18-hoz képest. A setup állításból a ballasztot kihagyták. Vajon miért? Eddig lehetett vele állítani az alul- és túlkormányzottságot, most már nem lehet... Ebből következik, hogy a tavalyi beállítások mehetnek a kukába és lehet előlről kezdeni a jó beállítások megtalálását az össze pályára...OMG. Nem kis meló lesz, rengeteg idő és megtett kör.
Megvan a dx12 crashre a megoldás. A steam overlay-t ki kell kapcsolni. Egyenlőre működik.
Én is elhoztam, kaptam kicsi kocsit is. Nem egy nagy, de jól néz ki. :D
Na megkaptam! A hétvége elég sűrű lesz: osztrák nagydíj a TV-ben + F1 2019... Valószínűleg F1 túladagolásban fogok elhunyni Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.06.28. 11:48:30