Valszeg a szokasos problema miatt (is) fustol: ha a kerek keruleti sebessege gyorsabb vagy kevesebb (esetleg nulla) az aszfalthoz kepest, akkor csuszik, vagyis fustol:)))))) Igy nem kell belemelyedni a kulonfele csuszasok, tapadasok, melegedesek problemajaba;) Es igy meg latvanyos is;D De ha valoban sikerul osszerakniuk szimes szempontbol is elfogadhatora, akkor a latvanyvilag es a hangulat miatt sokan hasznalhatjak majd. Es ha meg az online is hasznalhato lenne, ha a verszimesek nem is, de azok, akik jelenleg is lazabban toljak az F1 ligakat rF-fel (kulonfele segitsegek), megtalaljak maguknak a tokeletes programot.
Talán a kontrolleres irányítás a válasz erre is. Meglehet nem fékezés, hanem túlzott gázadás gombnyomással. Bár lehet a kocsi nem így viselkedne, ha kanyarban ilyen hosszan kipörgetik...:)
jaja. pláne kanyarodás közben vicces XD mert általában féktávon szokták elfékezgetni magukat, nem kanyar közben ahogy irtam. persze van kivétel, imolában amikor schumi anno úgy gyilkolta alonsot, akkor is füstölt a gumi amikor nem XD
ez már a sokadik videó amiben feltûnik, de egyszerûen nem bírom megérteni, hogy miért füstöl a gumi minden nagyobb kanyarban... elhiszem hogy a Gridben jól mutatott, sõt WTCC-ben néha tényleg ez történik, de még soha nem láttak normális forma 1-es futamot, hogy ilyen nincs?
Hát egy szim sosem mainstream. Sajnos. Én nem várok sokat tõle. Így nem lesz kopp. Egy biztos: eye-candy lesz :) Ha F1 szimulátorozni akarok, elõ a CTDP 2005 F1 rFactor Mod, ha meg HC, akkor szintén rFactor 1979 Grand Prix Classics. ;)
mondjuk gaz... igaz!!! ... csak a hangulatot akarom feldobni...! Jólesz és kész! xD
hát vállalható. a minõsége. de vicc, hogy itt sem kéresek végre kormánnyal normálisan és gyorsan segitségek nélküli kört produkálni, legalább a fejlesztõk kinyomhatnának egy ilyen kört, ha már folyamatosan azzal "vágnak fel", hogy szimulátor, élethû, meg kormánnyal nyomjátok ha lehet... vicces nah
Találtam egy vállalható gameplay deot. Remélem az autóknak azért valamelyest különbözõ hangjuk és karakterisztikájuk lesz. Csak Cockpit view 0:54-nél. :)
Az biztos, hogy nem lesz "hardcore" szim., de azért a segítségek megfelelõ állításával lehetne egy jó szimulátor-szerûség, úgy, hogy az arcade játékosok is örömüket leljék benne.
minden bizonnyal közelebb lesz az árkááááád stílushoz.. bár nagyon hivatkoznak, h nagyon jó fizikai motort tettek alá és tovább is fejlesztették, látványilag biztos odavág majd minden az esõ is.... és biztos a csúszás ha esik de ettõl még nem szimulátor :D és nem is bánom arra van más, de sok minden segédletet ki lehet iktatni na jó az összest :P mint más játékokban és aki nem tud úgy menni az úgy is elvérzik XD Lényeg h játszható legyen, és lekösse az embert 1-2 órára online versenyeken :d nekem ennyi elég is lenne :D tov szép estét mindenkinek
"* Sprint: Háromkörös gyors verseny árkád módban." ezek szerint állítható lesz
de a qva életbe, am nem tom, hogy olvastátok, de nem lesz BÉTA (Demo?????) verzió !!!! A kérdõjel az azért van, mert nem tom hogy a BÉTA egyenlõ-e a Demó-val x(
Az, ami a PS 2-es Forma 1-be volt szerintem oltári nagy baromság. Egy versenyen nem a pilóta dolga a kerékcsere. Még a vezetés mellett arra is figyeljek.
Azert nem kell/lehet tul bonyolitani, a jatek celkozonsegenek a 90%-a elsosorban arkados (foleg kontroller). Az csak tiszta nyereseg, hogy a kisebb csoportnak is kedveznek nehany dologban (talan ertelmes iranyitas, normalisabb kormany/ffb hasznalat, belsonezet stb.). Mar ez is valami.
hát ezt mondjuk nem kellene, ez nem egy "ügyességi játék", mint a fifában a szabadrúgás :D
sokkal inkább számithatna, hogy mennyire pontosan állsz be, ha mondjuk fél méterrel korábban vagy késõbb állsz meg, akkor már bukhatttál 2 secet mondjuk, illetve, a legtöbb kerékcsere lehetne tök átlagos, hisz a valóságban is legtösször gubanc nélküli a kerékcsere. viszont néha elronthatják a tiedet is. az életben ez általában a pilótán kivúlálló dolog, itt sem rajtad kellene, hogy álljon a legtöbb esetben.
Ez mekkora fos szöveg már. A régi PS2-es Forma 1 játékban tök jó volt, hogy kellett nyomogatni gombokat, hogy megcsinálják a kerékcserét. És ezen vagy nyertél vagy vesztettél másodperceket. Ha jól idõzítettél, átugorhattál pár helyet. Ha bénáztál, veszítettél. Ezt itt is lehetne...
gondolom szar a forditás, változatos évadokra gondolnak ezalatt. a meghibásodás vicc, az auto beállitásairól se nagyon beszélnek, valamint akkor mégsincs poros/ideális iv? a boxutcai akármit, pedig megcsinálhatták volna normálisan. :/ Ne nézzenek már analfabétának. Legalább kikapcsolhatóvá tehették volna a segitséget. ha továbbmegyek/elütök valaki, nyilván nem tangolnak meg, vagy akkor elkezdenének viszatolni, vagy még egy kört kellene mennem ha tudnék vagy nemtom.
amúgy még mindig nem néz ki rossznak. de nah. 2010-ben minimum ilyennek is kellene lennie. :)
" Nem lesznek mechanikai meghibásodások, csak az AI vezérelte kocsik esetében."
Ez pl mire jó? God mode?:) "Egy évadban nyolc motort használhatsz." ez meg üti az elõzõt, mert ha ügyes vagy és 8x nem kened fel magad a falra akkor ez a szabály megint csak nem "veszélyes".
" Az évadok során mindig más lesz a világbajnok."
Ezt meg egyszerûen csak nem értem...nem lehet egymás utáni évben ugyan az a VB? :O
A futam utáni pódium meg pezsgõzés stb nekem pl. nagyon hiányzik majd, mert az hozzátartozik az "érzéshez" szvsz.
* Xp-alapú rank-rendszer. * Verseny közben nincs mentési lehetõség, erre kizárólag bizonyos szakaszok váltásánál lesz módod. Pl Q1, 02, 03… * A PC változat a Games for Windows Live-t fogja használni.
na akkor ma az uccsó hozzászólásom, ami a játékban lesz/ami nem lesz: ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
* Fejlesztõ: Codemasters * Kiadó: Codemasters * Besorolás: PEGI 3 * A Formula 1 2010 Xbox 360, PS3 konzolokon és PC-n fog megjelenni, 2010. szeptember 24.-én, közvetlenül a Szingapúri Nagydíj elõtt. (PSP-re és Wii-re nem jelenik meg az F1 2010.) A játék természetesen tartalmazni fogja a versenysorozat összes pilótáját, csapatát, autóját és pályáját. * Konzolon 720p-s felbontásban fog futni a játék. * A játék az EGO motort használja, annak egy jelentõsen módosított változatát, amivel olyan autentikus F1-es életérzésben lehet részed, amire még nem volt példa. * Bétatesztre ne számítsatok. * A 2009-es évad autói habár teljes egészében elkészültek, bizonyos szerzõdéses megkötések és a rövid fejlesztési idõ okán nem kerülnek bele a játékba. * Július végéig hat fejlesztõi videó naplót fog kiadni a Codemasters a játékról. * A játék kezdetekor készített profilodat természetesen a multiplayer megmérettetéseken is használhatod.
Játékmenet
* Nem lesz biztonsági autó. (Safety Car) * Nem lesz felvezetõ kör. * A vörös zászló kivételével a teljes zászlós rendszer benne lesz a játékban. * A játékosnak oda kell figyelnie a gumik állapotára – kopás, deformáció, melegedés -, mivel a fejlett gumi szimuláció meghatározhatja egy-egy verseny végkimenetelét. * A bokszutcában automata rendszer veszi át a kocsi irányítását. Amit egy kiállás során megtehetünk annyi, hogy behajtunk a bokszutca bejáratáig, illetve a kerékcsere, szervizelés végeztével a kijárat után ráhajtunk a pályára. A fejlesztõk szerint egy játékos által vezérelt bokszutcás mûvelet túl komplikált lett volna, hiszen idõben kell fékezni, bekapcsolni a sebesség limitert, jó helyen megállni, lehetõleg úgy, hogy ne sodorjuk el a csapattagokat. * Rendkívül fontos lesz a megfelelõ versenystratégia kidolgozása, alkalmazása. * Végig kapcsolatban leszünk a csapattal a fedélzeti rádió segítségével. * Nem lesz kommentátor a versenyek alatt. * Egyedülálló idõjárás-modellezõ rendszer lesz az F1 2010-ben. * Az idõjárási sajátosságok komoly hatással lesznek a pálya, illetve a gumik állapotára. * Ha megnyersz egy versenyt, módodban áll majd a kocsiban ülve rázni az öklödet és mutogatni. * A TV-közvetítésekbõl ismert összes nézet elérhetõ lesz. * Teljes értékû törésmodellezés: Egy-egy baleset során nem csupán darabok szakadhatnak le a kocsiról, hanem maga a karosszéria is deformálódhat. Pálya menti objektumok elmozdíthatóak, összetörhetõek lesznek. * Nem lesznek mechanikai meghibásodások, csak az AI vezérelte kocsik esetében. * A különbözõ segítségek és nehézségi szintek kapcsolgatásával egyaránt lehet az F1 2010 egy árkád játék, illetve szimulátor. * Aerodinamikai modellezés: Légörvények lehetnek hatással a menettulajdonságokra. * A motor túlmelegedhet. * Verseny alatt szabályozhatod a motor teljesítményét, illetve a légterelõ szárnyak állását. * Sisak-festési lehetõségre ne számítsatok. * A pálya állapota folyamatosan változhat attól függõen, hogy milyen idõjárási jellemzõk érvényesek, illetve attól, hogy mennyi autó van az aszfaltcsíkon. Esõs idõben a pálya bizonyos szakaszain pocsolyák, vízátfolyások alakulhatnak ki. * Futamok visszajátszására lesz lehetõség. * Minden egyes kormány támogatva lesz az F1 2010-ben, a fejlesztõcsapat pedig szeretné, ha a konzolokra jellemzõ kontrolleres irányítás is nagyszerû vezetõi élményt adna. * Az AI-pilóták nem a megszokott sinautózós szkriptek lesznek: Mindegyiknek saját stílusa, ívei lesznek, akárcsak a való életben. * Autónk lehet alul- vagy túlkormányzott. * Nem lesz verseny utáni örömködés és bokszutcába hajtás. * Nem lesz pódium, díjátadó, pezsgõzés. * A különbözõ, vezetést könnyítõ segítségek nem lesznek alkalmasak arra, hogy a játékos beavatkozása nélkül haladjon az autó. Ezek a segítségek csak könnyebbé teszik a vezetés, nem helyettesítik azt. A segítségek bekapcsolásával továbbra is lehet a kocsid alul- vagy túlkormányzott. * Az ideális ívet mutató csík kikapcsolható lesz. * Az automata váltón, fékezési és kormányzási segítségeken kívül még egy halom egyéb könnyítéseket lehet majd alkalmazni. * A játék minden platformon stabilan 30 FPS-el fog futni. * Az autók helyes vagy helytelen beállítása komoly elõnyt vagy hátrányt eredményezhet. Tesztelés közben a pálya bizonyos szektoraihoz ugorhatsz. * Kedved szerint változtathatsz a gyári billentyûzet- és kontroller kiosztáson. * Lézerszkennel letapogatott F1-es csajok jelen lesznek a játékban. ;) * A különbözõ gumik különbözõ módon hatnak a játékmenetre. * A döntéseid kritikus fontosságúak lesznek. Például ha a csapatod azt mondja, hogy hamarosan esni fog az esõ, akkor azonnal váltasz megfelelõ gumira, vagy inkább kint maradsz a pályán és bízol abban, hogy egy darabig még jók lesznek a száraz papucsok? Ha mégsem ered el az esõ, igazad volt és nyerhetsz, hiszen más csapatok már gumit cseréltek. De ha tévedtél… * Amint a bokszutcába érsz, egy kis ablak jelenik meg a képernyõn, ahol kiválaszthatod, hogy a csapat min változtasson. * A következõ idõjárási lehetõségek lesznek a játékban: Dinamikus, enyhén felhõs, erõsen borús, enyhén esõs, nagyon esõs. * A versenymérnököd tájékoztatni fog arról, ha egy másik csapat kocsija a bokszba hajt és arról is, hogy milyen gumit vételezett. * Minden egyes pálya a rá jellemzõ idõjárás modellel lesz ellátva. Például Bahreinben mindig süt a nap, Spa pedig teljességgel kiszámíthatatlan. * A pályán található rázókövek használata bizonyos esetekben igen kockázatos lehet. * Az AI pilóták nem minden esetben fognak ugyanolyan gumit választani mint te. De ha azt tapasztalják hogy általában jó döntéseket hozol, hajlamosak lesznek a másolásra. * Az AI a változó idõjárási körülményekhez igazodva fog vezetni. * Az idõmérõ során gondokat okozhat a pályán a forgalom. * 20%-os versenytáv felett válik kötelezõvé a bokszkiállás. * A szél mint fizikai tényezõ nem lesz jelen az F1 2010-ben és nincs tervbe véve a közeljövõ játékai esetében sem.
Játékmodok
Karriermód
* Különbözõ hosszúságú versenysorozatokba kezdhetsz bele: Három, öt és hétéves periódusok közül választhatsz. A legnehezebb természetesen a hét cikluson át tartó karrier. Ez esetben vagy egy Hispania, vagy egy Virgin pilótájaként kezded meg pályafutásodat. (Ez idõvel még változhat, a Codemasters a kiadás pillanatához legközelebbi valós erõviszonyokat fogja a játékban megvalósítani.) * Az összes beállítási lehetõséget megváltoztathatod, nem kötelezõ a gyári beállításokkal menni. * A legelején még kezdõ pilóta leszel, de nem egy valódi néven kell versenyezned, hanem a profilod lecseréli azt. * Bizonyos megkötésekkel bejárhatod a paddock területét, ahol megtalálhatóak lesznek a navigációs menüpontok. * A garázsban nyílik lehetõség a beállítások alkalmazására, a versenystratégia kialakítására, de azt is megteheted, hogy csak leülsz az egyik képernyõ elé és nézed a fejleményeket. * A paddock területén interjúkat is adhatsz, a riporter David Croft hangján fog megszólalni. Sokféle kérdés és sokféle válaszlehetõség lesz a játékban. * Ehhez hasonlóan zajlik majd le a versenyek utáni sajtókonferencia (itt Holly Samos hangját fogjátok hallani.) A kérdésekre adott válaszok nagyban befolyásolhatják a karriered menetét. A kérdések amiket kapsz, nem véletlenszerûen lesznek feltéve, azok igazodnak a versenyben történtekhez. például ha volt egy ütközésed vagy komolyabb kicsúszásod, akkor a riporter eme esemény köré építi fel a kérdéseit. Megannyi válaszlehetõség közül fogsz tudni választani. Válaszaid hatással lesznek az AI pilóták hozzád való viszonyulására is. Természetesen támadhatnak nézeteltéréseid a saját csapatodon belül is. * A valóságnak megfelelõen minden nagydíjon csak limitált számú gumiszettet használhatsz fel. * A szezonok átugorhatóak lesznek. * Egy évadban nyolc motort használhatsz. * A karriered szempontjából fontos lesz, hogy fenntartsd magaddal szemben a média érdeklõdését. * A csapaton belül az a pilóta kapja meg a fejlesztéseket, aki a jobb eredményeket szállítja. * Az évad során te vagy a csapattársad folyamatosan kapnak a kocsira további fejlesztéseket, csomagokat. * Az ügynököd nõ lesz. * A versenymérnököd mindig ugyanaz a pasas lesz, a hangját Rob Smedley adja. Õ fog informálni minden fontosabb fejleményrõl. * Évad közben nincs csapatváltás. * Az évadok során mindig más lesz a világbajnok. * Az autón található számokat nem lehet megváltoztatni * Lesz flashback lehetõség, de ezt csak büntetés árán lehet használni, például kevesebb Xp-t kapsz az eredményeid után. Márpedig fontos, hogy minél több XP-t gyûjts, mert ettõl függ, hogy mennyi fejlesztést kapsz az évadban. * A játékban nincs évadot megelõzõ tesztidõszak. * Megannyi nicknév közül választhatsz majd. * A versengés-rendszernek köszönhetõen mindig extra Xp-t kapsz ha sikerül megverned legfõbb riválisodat. Ez a személy általában a csapattársad lesz. * Ki- bekapcsolható lesz a zászló-rendszer.
GP mód (Gyors verseny, Bajnokság, Egyéni Szezon)
* Minden módban kizárólag csak szerzõdtetett pilóták állnak rendelkezésre. * Bármit megváltoztathatsz: Versenytáv, pálya, pilóta, idõjárás. * Itt is limitált lesz a felhasználható gumikészlet száma. * Minden versenyen új motorral indulhatsz el, kivéve a Bajnokságot, ahol nyolc motor áll rendelkezésedre az évad során. * A zászlókat itt is ki és be lehet kapcsolni.
Multiplayer (LAN,Online)
* Itt is csak szerzõdtetett pilóták állnak a rendelkezésedre. * Nincs osztott képernyõ, de lesz egy úgynevezett party trial mód. Az osztott képernyõ késõbbi játékokban fog megjelenni. * LAN-os játéklehetõség adott lesz. * Privát online összejöveteleket is lehet tartani. * Multiplayerban az online játékosok száma maximum 12 fõ lehet. (F1 management döntése és kikötése.) * Sok opció lesz arra, hogy kedved szerinti meccseket indíthass. Pl. kiválaszthatod, hogy egyenlõ erejû autók álljanak fel a rajtrácsra, vagy a valós erõsorrendnek megfelelõ legyen minden.
Multiban a következõ módok lesznek elérhetõek:
* Pole position: Q3-as gyors verseny, amolyan gyorskörözés, a leggyorsabb kört futó nyer. * Sprint: Háromkörös gyors verseny árkád módban. * Endurance: 7 körös verseny használt gumikkal, egy bokszkiállással. * Grand Prix: Lásd elõzõ, azzal a különbséggel, hogy lesz egy rövid idõmérõ a futamot megelõzõen. * Custom Grand Prix: Szabadon konfigurálható feltételek, körülmények.
Az rFactor-ba is így van, pedig az némelyik módja, ennek a poros nyomába se érhet... xD
nem lehet....
"A fejlesztõk szerint egy játékos által vezérelt bokszutcás mûvelet túl komplikált lett volna, hiszen idõben kell fékezni, bekapcsolni a sebesség limitert, jó helyen megállni, lehetõleg úgy, hogy ne sodorjuk el a csapattagokat."
friss hír: A megjelenés idõpontját áttettkét Október 13-ára, mivel a Koreai pálya építése késik, és ugye megnem épített pályából nehéz megcsinálni a virtuális pályát, elképzelni a fákat oda, ...stb...! Tehát még várunk. :( DE reméljk nem komoly a hír
at lehet, csak én értettem félre, de remélem belehet majd állítani, hogy "kézi"vezérlésû legyen xDxD
na találtam egyy kis videót, amibe boxkiállás is van 2010-es autókkal, illetve egykis versenyzés PC-n!!! xD qva jó lesz nagyon várom már!!!! Itt is van!
dirt 2 kurva jól optimizált game, majd meglátjuk ezt mennyire fogják optimizálni, de remélhetõleg ugyanúgy legalább mint dirt 2 t :P
az a legnagyobb baj az egésszel, hogy hiába lesz cseszett jó a gamma, meg a játékélmény és az esõ, meg felszáradó pálya, az adrenalin sehol nem lesz egy iRacinges vagy valamilyen szoros (elég komoly mezõnyben futott) online futamhoz képest. :(
remélem az iRacing is eléri majd mind grafikailag mind idõjárásilag ezt a szinetet valahogy. mert ez bizony nagyon nagyon hangulatos tudna lenni. :)
hááááá' ja! Na aki most sem hiszi el, akkor it egy PC-s kép a boxkiállásról:
lényeg ez egy jó játék lesz és nem fog mindenkinek menni....
HY! Am ha megy a gépeden a DiRT2, akkor elvileg ez is menni fog, mivel ugyan arra a motorra építik a játékot! (ha a DiRT2- volt az uccsó Codemasters-es játék) D emint már észre vehetó volt, hogy sokszor ugyan arra a motorra építik a játékokkat és qva nagy szakadék van köztük! (Példának okádék: a CoD4:Modern Warfare és a CoD6:Modern Warfare 2 is ugyan arra a motorra épülõ játék, és mégias sokkal szebb a grafja az MW2-nek!) A gépigény csak a Vidikártyán fog módusolulni, ha fog... Sztem a DiRT2 sem valami rossz, de lesz-ami lesz!
amúgy a fejlesztõi csapat twitteren mindig ír a játékkal kapcsolatba és onnan vannak ezek a kicsi és fontos hírek amiket beteszek:)
En meg nem huztam le, ki varom a veget, vakon nem mondok semmit, majd talan a demo utan;) Amugy mint jatek, biztos hogy nagyon jo lesz. A Codies profi, csak hat igenyeket kell kielegiteniuk, foleg azoket, akik fizetnek is erte:) Es az nem az a nehany tucat, finnyas szimes:P
Alexet és a nagy alapból lehúzom pedig még nem is játszottam vele játékosokat kérdezem, hogy nem ellentmondásos-e egy kicsit az, hogy mindenhol a valósághûséget emelik ki, meg hogy kormánnyal nyomd, meg minden hülyeség. Elvégre, valljuk be, ez azért nem túl vevõ és "játékos" csalogató.
Persze nyilván le lehet butítani, csak nah. Lehet mégis valami komoly lesz belõle, ebben most sokkal több potenciált látok, mint az NFS Shift-ben.
A Shiftnél is szimulátorrol beszéltek ugyan, de ott kiemelték, hogy azért nem egy HC szimrõl lesz itt szó meg etc. Itt viszont folyamatosan azt olvasni, hogy bizony ez durva lesz. Nah majd meglássuk. Kíváncsi leszek, hogy viszi majd a gépem... :D
Ezúttal végre pár tényállásról számolhatunk be: -megerõsítésre került a játék hivatalos megjelenési dátuma: 2010.09.24. -a galériában található legújabb képeken immáron 2010 -es autók szerepelnek, tehát már erre is van "bizonyíték" -a játékhoz semmiféle kiegészítõ nem lesz, tehát akármilyen állapotban is kerülnek bele a jármûvek stb, azok már úgy is maradnak (tehát pl a szezon végi fejlesztéseket biztosan nem tartalmazza majd) -a 2010 -es megjelenés után a Codemasters azonnali hatállyal a 2011 -es játék fejlesztését kezdi meg, arról egyelõre nincsenek információk hogy az mivel lehet több vagy jobb elõdjénél -a készítõk az irányításhoz mindenképpen a kormányt ajánlják, esetleg még a gamepad -al lehet szerintük úgy-ahogy elterelgetni a jármûveket -megpróbálnak minden téren a lehetõ legközelebb kerülni a valósághoz
-a gépigényrõl továbbra is sokat sejtetõen hallgatnak, és habár jóval korábbi információk szerint hasonló lehet az egyazon játékmotorra fejlesztett korábbi játékukhoz, számtalan példát láthattunk már arra hogy 2, egyazon játékmotorral készített gáma gépigénye között ég és föld volt a különbség, tekintve hogy egyáltalán nem egyforma hatásfokkal feszegették annak határait, márpedig ha a már prezentált ingame videókra és képekre gondolunk, valószínûbbnek tûnik az hogy határozottan nagyobb PC -s erõforrásokat igényel majd mint a Codemasters korábbi játékai, a fejlesztõknek pedig eszük ágában sem volt ilyesmivel spórolni, F1 -es játékuk terén nem titkoltan mindenben csakis a maximalizmusra törekednek és nem kötnek kompromisszumokat, hatalmas korszakalkotó dobásra készülnek, márpedig az ilyen gámák rendszerint asztali erõmû után kiáltanak
Nagybátyjám az! xD
Nahát! Ki gondolta volna... :) Magyar beta-teszter is van vajon?
"Time Trial - Bahrain - HRT – 1perc 59:748! (Alonso idén 1:54.172-et ment itt a Q2-ben.)" Ez az info honnan van?
-Szingapúrban természetesen be fog sötétedni a verseny alatt. -A bokszkiállás során eldöntheted milyen gumival akarod folytatni a versenyt. -Time Trial - Bahrain - HRT – 1perc 59:748! (Alonso idén 1:54.172-et ment itt a Q2-ben.)
nah nem mintha az iracingben lenne melegedés :D vagy 100 futam óta egy teknikai hibám sincs :D csak driver error. XD
azért én komolyabb videóra számítottam:( kicsit több mint 2 hónap és jön a játék, de eddig semmi normális videót nem kaptunk. (nagy dolog készülhet:) )
Ha kihúzzuk az F1 szócskákat ebbõl a reklámszövegbõl, akkor mindjárt kiderül, hogy ugyan ezt mondták még az NFS1-re is.
A modellezés elsõ fázisában a referencia anyagok összegyûjtése zajlik. Ebbe beleértendõ a nagyfelbontású kép és videó anyagok beszerzése, amik alapján a második fázisban megkezdõdik az autók kialakítása 3D-ben. Nagyfelbontású modelleket készítenek, amelyek elkészülte után festik be azokat a valóságosnak teljesen megfelelõ módon.
A fizikai kialakítás során nagy figyelmet fordítottak arra, hogy minden egyes autónak más legyen a viselkedése, vezethetõsége, fontosabb tulajdonságai. A motorhangok legalább olyan fontosak, mint a vizuális megjelenítés: Ezért a lehetõ legrealisztikusabb módon szeretnék ezt is a játékban megeleveníteni. Ennek érdekében közvetlen kapcsolatban állnak az F1-es csapatokkal, nagyon sok élõ, valódi motorhangot rögzítettek amik aztán mintául szolgálnak a F1 2010-es kocsik hangjainak kialakításánál.
A versenypályák egyedi atmoszférával rendelkeznek, meghatározó jellegûek a tekintetben, hogy ezek adják vissza igazán az F1-es hangulatot. Ezért itt is a maximalizmusra törekednek, a realizmus elképesztõ lesz.
Ant szerint a pályák és az azokat övezõ környezet részletessége, valósághûsége a legjobb F1-es játékok közé emeli a F1 2010-et.
A hamisítatlan atmoszférához hozzátartozik a versenyhétvégék hangulatának visszaadása is. A pályákon kõrözve olyan élményekben lehet részed, mint a valóságban.(f1game)