Nagyjából minden tizedik hozzászólás a játék vége. Ezek közül nagyjából minden tizediket spoilerezi le az, aki postolta. Szóval aki még nem tudja, hogy mi lesz a játék vége az vagy vak vagy nem olvas SG fórumot :D
Ez van mindig, amikor valami más lesz, mint régen volt. És ez az, ami miatt a kiadók 90%a mást se csinál, csak ugyan arról húzza le a századik rókabõrt. ;-)
Azért a régiben jobb volt a rewind, ott elbasztam 1 ugrást visszatekertem és kész, továbjutottam. Itt meg az uccsó "biztonságos" helyre dob vissza, elég idegesítõ amikor azokkal a színes körökkel szórakozok és mikor már a harmadik perce csinálod és netán elrontod akkor hova dob vissza? A 3 perccel ezelõtti "biztonságos" helyre, elég fruszráló tud lenni. Plusz ezt mindig lehet használni,uncsi, régiben izgulhattál meg taktikázhattál ha nem volt homokod. Egyesek szerint nem lehet összehasonlítani a régivel mert ez más, mivel ennek is Prince of Persia a címe mi mással hasonlítsam össze?
Azért én érzek némi logikai bukfencet abban, hogy a töltõképernyõt mindenki rühelli ezért jó, ha van :D Ha mindenki rühelli, akkor ne legyen, ha viszont jó, ha van, akkor minden meghalásnál kelljen az elejérõl kezdeni a játékot, mert akkor minden egyes bogyót, ugrást NAGYON jól meg fogsz majd fontolni :)
Hát õszintén szólva nekem nem hiányzik. Mert mégis mi a különbség? Régen:ugrás-elbasztam-loading-ugrás /feltéve, hogy nem volt homokom/. Most:ugrás-elbasztam-Elika-ugrás. Régebben maximum 2 percet kellett újrajátszani a legutóbbi checkpointtól /ráadásul a rewind miatt azt is marha ritkán/, itt meg maximum fél percet de azt mindig. Szóval semmivel sem könnyebb, csak annak érzitek mert nem lehet meghalni. Én a SoT trilógiában se gondolkodtam semmivel se többet egy ugráson mint itt.
mert meghalni szar... rühelled a BETÖLTÉS képernyõt... mindenki rühelli... ezért jó ha van... mert akkor megfontolod hogy leugrasz-e a bogyóért vagy sem, mert lehet hogy nem tudsz visszajönni onnan és akkor load last checkpoint, és a bogyó sem marad meg...
meg míg itt 20 secenként van checkpoint (ha sietsz) addig régiben minimum 2 perc, bár simán több... rewind? az kicsit más... jóval másabb...
Ebbe a játékba tudom a grafikát állitani ?? mert display settingsbe csak a brightess van + a tutorial opció . Elég gyér igy alapon
nemértem az efféle hozzászólások.mivel ez egy új teljesen,kár hasonlítgatni régihez,higyjétek el a trilógia végére minden összeáll majd,és úgy zárjuk le ezt is mint az elõzõt,hogy egy hatalmas alkotás volt.:o
én is egyetértek a mondandóddal teljes mértékben. Szerintem a régebbi részben az volt a jó, hogy izgult az ember, merre kanyarodik a történet, de itt gyakorlatilag a lehelején már tudni lehet, hogy a végéig mit fogok csinálni, végigmegyek az összes gömbön a térképen, aztán megtisztítom õket. NEm izgultam halálra magam, hogy na ezután mi fog történni, kicsit uncsi lett, de azért nagyon szép.
Nem, ez csak a harmadik részben fog sikerülni, ha trilógia lesz Am. mintha vmelyik párbeszédben mondta volna h. "There are other fertile grounds beyond the city." Szal majd mennek máshova is tisztogatni (így nem lesz unalmas :D)
Nem ölte meg mindkettõjüket, csak újra kiszabadult... a következõ részekben majd valami olyan módot kell találni, hogy úgy zárják be Ahrimant, hogy Elika ne haljon meg.
Én is most vittem végig ebben a minutumban:D Nekem is nagyon tetszett abszolút nem sajnáltam rá azt a kb 12 órát annak ellenére is hogy elég repetitívre sikerült.Karakterek,dizájn és történet viszont AAA kategóriás telitalálatok,bár én egy valamit nem értek:
Most akkor hogy is volt a vége?Elika életét adta azért hogy Ahriman ne tudjon kiszabadulni és a herceg nem bírta elviselni hogy Elika meghalt ezért újra visszaszedte a "életmagokat" így Ahriman kiszabadul és megölte mindkettõjüket?Ebbe csak én nem értem a logikát??
Üdv! Na a végére értem én is. Az elején még nem gondoltam, hogy a végére ilyen jó lesz:) Nehézségileg sajnos túl könnyû volt a játék, kár, h nem állítható, de a harc az elég kemény(ismétlõdõ harcanimációk nem kellettek volna)
a bossokkal kapcsolatban elég lett volna ennyi, ha nagyon érdekes bossok lettek volna, de nekem egyedül a Vadász tetszett. A többihez nem illett ez a sötétkék/világoskékes ''bõr''. Helyszín:alapötletnek jó lett volna, h több úton is mehetsz, így megéri újrajátszani a játékot, ezt mondták, csak sajna szinte muszály többször is ugyanazon az úton végigmenni, ami unalmassá tesz pár pályarészt. Fölösleges töltögetés nincs benne, ez jó, a név idegesítõ, fõleg h Perzsiának ehhez már semmi köze nincs. A karakterek sokkal jobban ki vannak találva mint anno Farah és a másik herceg. A játék vége nagyon felhúzott, hogy tönkre kellett tenni mindazt, amit órák hossza alatt sikerült megtenni.
És a végével kapcsolatban még annyit, h vki mondja meg, h miért így kellett ezt megoldani?
Animáció hogy fut le? Lehet valami kodek hiányosságod van és nem viszi. Ha gondolod, nevezd át a movie mappát másra, ha tényleg az animáció lejátszhatatlanság az oka, akkor mûködni fog a dolog.
Van valaki, akinek indítási gondja van ezzel a játékkel, mert nekem a Jóistennek sem indul el. Gépem elég hozzá, driverek újak, játék betölt, menü jó, de ha új játékot kezdek csak loading, és netovább. Pedig nagyon szeretném már kipróbálni. Már két külön winyón levõ windowsra (sp3) is feltettem, de ua a hiba. Please help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megoldódott...bocs a zavarásért, jó játékot
Köszönöm jóságod, de nyílván nem kérdeztem volna ha ilyen egyszerû lenne. Valószínû akik kérdezték, sem azért mert nem próbálkoztak eleget. Ha *_Launcer.exe-vel indítom ( gondolom ezzel érdemes) akkor pont fél másodpercnyi idõre látom az általad említett ablakot, hiába minden gyorsaságom nem sikerült eredményre jutnom. Létezik más megoldás is vagy ez akkor obi:)?
Nem értem hogy foghat ki ennyi emberen. Már vagy 20an kérdezték elõtted. Amikor rákattintasz az ikonra, elõjön egy szép kis ablak a Prince-szel a háttérba. És ott van a Launch game mellett hogy !!Settings!!
Sziasztok, érdeklõdnék én is azzal kapcsolatban, hogy a beállításokat hol lehet elérni, elsõsorban a grafikai opciók érdekelnek...próbáltam azt a kézenfekvõ lehetõséget, hogy a *_Launcher.exe -vel indítom, semmi. Egyéb ötlet, tapasztalat?
Elõre is köszi.
jójáték. Nagyon bejön. Sokkal jobb mint az elözõ sötét herceges historia. Grafika is jó. 9/10
Mindenkinek ajánlom.
Combok azok nagyon lenyûgözõk!
Launch képernyõn a Setting menüpont alatt. De sztem te is észrevetted volna idõvel :)
ultra szar nálam a grafika. A játék maga jó csak amikor végig vittem az elsõ pályát ott kijött valami bogyos cucc és addig baszakodtam ott amig felnem idegesitet utána meg alt+f4 XD
grafikát hogy lehet állitani?
"Hogy vetted rá a játékot, hogy menjen a Logitech gamepaddal? Nekem is az van."
A beállításokban külön minden funkcióra be kellett állítani az gamepad gombjait.
Mondjuk én elõre tudtam, hogy hány bogyót kell összeszedni, úgyhogy nem stresszeltem magam miatta. A harmadik képesség elõtt kellett pluszba foglalkoznom vele úgy háromnegyed órát és a negyedik elõtt talán 20 percet, szóval nem olyan vészes. Miután megtisztult egy terep érdemes "gyalogszerrel" elhagyni úgy, hogy közben azért amit látsz azt összeszeded és nem teleporttal és máris összegyûlik a bogyók fele és annál csak egy kicsivel kell több a limithez.
A másik felével is egyetértek. Amíg az ugrabugránál 100%ig jó ötletnek tartottam ezt a megmentõsdit, addig a harcnál tényleg kissé fura, de fõleg az elején, amikor még nem olyan rutinos az ember így is el tud húzódni jó sokáig 1-1 harc, hát még ha mindig újra max HPról kezdhetnéd... De ott tényleg fura ez a megoldás.
Nah meg ha már 1 kicsit síránikoztam akkor még el kell mondanom hogy nekem a befejezés nem tetszett annyira – Egész végig a palackban lévõ szellem ellen tevékenykedtük és a végen meg piff ott vagyunk ahol a part szakad a végére mégis csak kiszabadul - de azért kíváncsi vagyok hogy fogják folytatni :D
Hát azért ne mond hogy nincs a játékba idõ húzás :D csak mert én az elején attól rettegtem hogy azokból a fényes gömbökbõl ( nem tom a rendes nevüket) nem fogok tudni eleget gyûjteni szal én a játék feléig lelkiismeretesen gyûjtögettem õket (amíg mind a 4 Elika skill meg nem lett :D ) és hát azokért elugrabugrálni nem pár perc hidd el. Ami zavart engem 1 kicsit az az volt hogy a harcba nem lehet meghalni de tulajdon képen ott is van valamilyen checkpoint rendszer mert ha sokadjára is rossz gombot ütünk le akkor vissza healeli az ellent az elõzõ állásra vagy én nem tom de az tény hogy van valami ilyesmi :D (azon kívül hogy a bossok tudják magukat healelni). Amúgy nagyon hangulatos game :)
igen... szal azért ez szánalmas XDDDD am eltartott egy kis idõbe míg rájöttem hogy mit kell csinálni -.- "How much would you sacrifice?" vagy mi amit mond... szal én csak csapkodtam az illúziókat mire már 5dszörre mondta, aztán mondom, áh, feláldoznám az életem is érte!!!!!4négy és leugrottam xD és mûködött :D
Akkora lol, hogy egy full lineáris játékban mindenki elakad. Kis gondolkozással simán végigvihetõ. Talán elkéne olvasni amit ír a játék és akkor nem lenne elakadás. pl a Kõgólemnél írja, hogy fegyverrel nem tudod megsebezni, használd a környezeted. Egyértelmû, hogy lekell lökni. Vagy mikor Elikából 3 van. Akkor is ír valami olyasmit, hogy bizonyítsd be a bizalmad. Ebbõl is rá lehet jönni, hogy lekell ugrani és Elika megment.
sziasztok! Most ott tartok hogy ki kell nyírni a rózsaszínruhás nõt,a harmadik platformnál vagyok legfölül és ez a pöcs megsokszorozta elikát és egy csomó ilyen hologramm szerûség van belõle azokkal mit kell csinálni? A válaszokat elõre is kösz!
Jajj, ugyan, ugyan, tudhatnád, hogy sokkal jobb az, ha a játék csakazértis újrajátszat veled idõhúzásból olyan részeket, amiket már meg tudtál csinálni, mint az, hogy csak az elõtted álló kihívásokra kell koncentrálnod :D
Megjegyzem a jó öreg PC-s játékok szinte mindegyikében bármikor lehetett állást menteni és a konzolok miatti visszafejlõdés eredménye volt a checkpointos rendszer. Én örülök, hogy a játék igyekszik visszahozni a régi rendszert, ráadásul ötletes módon (bár szerintem az idõvisszapörgetés azért ötletesebb volt).
Dicséretes a Ubisoftnak ez a politikája, hogy a nagy neveiket is bizonyos idõközönként teljesen megújítják és nem húzzák le ugyan arról a 120. rókabõrt is. Persze nyilvánvaló, hogy - mint minden ilyen helyzetben - itt is vannak olyanok, akik a rókabõrt jobban szeretik, jobban hozzászoktak.
Amúgy ha nem tûnt volna fel a csaj (Elika) mindig a legutóbbi biztonságos helyre visz vissza mintha a checkpoint is ezt csinálná nem ? csak itt gyakrabban ment „Elika” XD A kombókról meg csak annyit hogy a WW és a TT –ba tényleg billó sok kombó volt de minek ??? én használtam vagy 3-at amit tudtam fejbõl meg azt ami jött, ugyan olyan egér és bill szétverés volt az egész. Sztem ez a rész simán jobb lett mint az elõzõek a párbeszédek Elikával meg felidézték benem a SoT-os beszélgetéseket
A PoP 3D és a Sands of Time között se volt több hasonlóság mint a TTT és a PoP 2008 között. Márpedig a 3D és a SoT között eltelt 4 év, a TTT óta pedig eltelt 3 év. Most lemegy ez a trilógia, gyanítom utána megint 2-3 év kapunk egy teljesen más újragondolást. És ez így jó.
volt tétje annak, hogy ha leesel akkor baszhatsz 2 percet + amennyivel hátrébb a checkpoint, míg itt meghalsz...nem, nem halsz meg... ott a csaj... megment... és legközelebbi helyre visszarak... néha még jobb is volt hogy visszarakott, direkt ugrottam le, hogy ne kelljen visszagyalogolni, szal azért ez így gáz...
a classic Prince of Persia és a SoT között "kicsit" több idõ telt el mint a SoT és e között.... Ha ez lehet Prince of Persia, ennyi erõvel Assassin's Creed is lehetett volna.
Hát az elõzõ részekben olyan látványos, kombókkal teli csaták voltak, hogy még. Itt meg van pár ilyen Venom ivadék meg a csaták nagy része arról szól, hogy hogyan kell szétverni az egér gombjait. Nem azt mondom ,hogy rossz játék, de én többet vártam.
Végig az lesz, hogy 5 perc ugrabugra, néha egy kis repülés utána egy szörny megölése és minden kezdõdik elõröl? Megtisztítottam már pár helyet, de az amit eddig láttam meg sem közelíti az eddigi részeket a grafikát leszámítva, mert az nagyon jó.
ja bocs már rájöttem csak be kellett zárni a rács mögé xd
Nekem az a boss nem megy amelyik egy börtönbe van asszem és hiába ütöm-vágom, nem megy le az energiája sehogyse. Ezt h kell kinyírni?
Nekem elég volt a kép, megválaszoltam a kérdést :)
Van még olyan, amelyik ha jól emlékszem kék, azt csak karddal lehet elkezdeni csépelni és van egy olyan, amit alul/hátul burokként véd a feketeség, annak meg csak a karmokkal lehet nekiesni.
Ha megvolt a kezdõütés természetesen azzal csépelheted, amivel akarod, csak az a lényeg, hogy minden kombó az adott ütéssel kell, hogy kezdõdjön.
Sima mezei ellenségeknél úgy mûködik, hogy a harc elején felveszi a 3 közül valamelyik állapotot és mindig abba tér vissza, a bossok viszont majd váltogatni fogják.
Én is végigtoltam tegnap este. Hááááát, még mindig nem a kedvenc játékom, de el kell ismerni h annyira nem rossz. Ha a folytatásban továbbfejlesztik, nehezítenek rajta, meg elfelejtik ezeket a színes köröket akkor király game lesz. A másik meg, ezek a corrupted bossok. A nõ bossnál Elika igencsak ltört lesz vagy milyen. A warrior meg olyan mint a régi Prince. :D
HY a warriort nem lehet kinyírni, tulajdon képen a legvégén sem általunk fog az örök vadász mezõre lépni :) - a lényeg az akár mikor találkozol a warriorral csak le kell lökdösni a mélybe, amúgy bizonyos idõközönként ezt a módszert tanácsolja/ordítozza Elika is XD
Hi all! a warriort(nagy böhöm kék lény) az elsõ fertile groundnál, hogyan kell kinyírni? mert nagyon sokat ütöttem, de az élete egy centit sem ment le...
Így jár az ember, ha gyorsabban olvas mint gondolkodik. Oda van írva zárójelek közé: "Nem mintha ezzel bármi ilyen gondom lenne"
A következõ részre gondoltam, mert elõfordul, hogy az elkapkodják..
Ez az egész Prince of Persia már nem csak egy bizonyos játék, vagy trilógia, ez egy egész világot foglal magába. A lényeg, hogy a sok akrobatika, az arab világ, a fejtörõk, és egy kis harc legyen benne. Ezen túl aztán már azt találnak ki bele a fejlesztõk, amit akarnak, és nyugodtan nevezhetik Prince of Persiának.
Sikerült végre nekem is befejezni. Nagyon tetszett a játék, abszolút hangulatos, biztos hogy megveszem, de a vége??! Fasza meg minden, de hogy hagyhatták itt abba a történetet? Kb. mintha WW-nél elõjönne a kredit a Wraith Maszkos résznél... :D áááááá Remélem azért nem csapják össze a következõ részt(nem mintha ezzel bármi ilyen gondom lenne), inkább várok 2-3 évet, de az nagyon sok idõ. :S
Te nem, de voltak akik igen. Egyébként meg csak úgy értem, hogy mindegyik PoP generáció között igen jelentõs különbségek voltak, attól még ugyanúgy PoP volt mindegyik. Ez egy újabb változat aminek a hangulata vagy bejön valakinek vagy nem annyira, attól még PoP mert minden megvan benne amitõl egy játék PoP /mászkálás, csapdák stb./. Hogy hangulatilag is az-e az már más kérdése, szerintem az is bõven megvolt.