The ACO unveils the new LM P3 The Automobile Club de l’Ouest has launched a new category called LM P3 (Le Mans prototype 3), which will be part of the Asian Le Mans Series and European Le Mans Series continental championships in 2015. This formula is a gateway to Le Mans–type endurance racing.
2 év után újra a Hungaroringre látogat a csúcsautóiról híres International GT Open sorozat. Látványban nem lesz hiány, ugyanis a Ferrarikat, Corvetteket és Porschékat felvonultató sorozat mellett az Euroformula Open és a Radical European Masters bajnokság versenyeit is megcsodálhatják a kilátogatók.
Szombaton és vasárnap is INGYENES a belépés és a belsõ területen való parkolás a nézõk számára.
Programok:
2014. július 5. szombat
09:00 – 09:35 International GT Open idõmérés 1 09:50 – 10:25 Radical European Masters idõmérés 10:40 – 11:10 Euroformula Open idõmérés 1 11:25 – 12:00 International GT Open idõmérés 2 13:30 Radical European Masters verseny 1 15:00 Euroformula Open verseny 1 16:00 International GT Open verseny 1
2014. július 6. vasárnap
09:15 – 09:45 Euroformula Open idõmérés 2 10:30 Radical European Masters verseny 2 12:00 Euroformula Open verseny 2 13:00 International GT Open verseny 2
További információk a sorozat honlapján: www.gtopen.net
Amúgy azt nem tudja valaki mit történt a Vita4One-nal? 2004-óta folyamatosan ott voltak valamilyen GT-szériában és most idén én nem láttam õket sehol..
Esküszöm nem értem a BMW-t...nem képesek 3 év után se összedobni egy megbízható technikát...állandóan gyorsak de soha nem mennek végig, az is csoda, hogy most az egyik befejezte a 6. helyen, de az is 2. volt és elromlott valami és vissza estek 2 kör hátrányba...
És hát félve említek konzolos cuccot, de a Forza 5-ben benne van ugyanúgy.
Részemrõl én nagyon sajnálom a Toyotát. Nekik drukkoltam, nem a két Volkswagen csapatnak, de az Audi helyett is inkább láttam volna a Porschét elõl. Sajnálom Webbert, hogy pont alatta "állt meg" a vas, miközben már nem volt sok hátra és még a gyõzelem is elérhetõ lett volna. Az viszont így is elismerésre méltó, hogy a Porsche ilyen hamar ilyen jó tudott lenni, kár érte a vége miatt, de a 24 óra az 24 óra.
Ami szerintem nagyon rosszat tesz az izgalmaknak az pont a 4 Audi, nagyon kéne egy ide egy 2 autós korlát, hogy ne legyen ekkora fölényük, a költségekrõl nem is beszélve. Jó, oké, most ez a fölény nem volt akkora és elismerem, nagyon benzines oldalra húzódok, az Audit sem csípem alaphangon mert egy Volkswagen, de ezen a versenyen is úgy éreztem minden esemény a kezükre játszik. És tény, láttam, elismerem, sõt nagyon becsülöm azt, amit az Audis garázsban összehoztak a hibák után ÉS a múlt heti megsemmisülés ellenére, egyszerûen hõsök azok a szerelõk akik már bõven túllépték szerintem a törvényes túlóra fogalmát.
Mindenesetre az idei szerintem nagyon élvezetes volt, baleset szerencsére nem volt annyi, most jobban vigyáztak egymásra. A GT kategóriában tetszett a reggel még igazi csata, aztán ott is a technika megadta magát az Aston alatt... és pont a kis Senna vezetésekor szállt el a szervó (ha jól emlékszem). A Ferrarit megnézném azért LMP-ben is, tök zura lenne, bár tudom Monti pont most nyilatkozta hogy F1-Le Mans egyszerre nem menne.
Várjuk 2015-öt, hogy végre elpicsázzák a vörös-szürke állományt :)
iOS-re és Andoridra van a Real Racing 3 játék, ott most egy hete indult el egy Le Mans mód, a 3 LMP1-es hibrid gyártó autóival (csak a Porsche ingyenes) lehet körözni a teljes Le Mans pályán reggel, délben, este, éjjel. Egy próbát megérhet, szerintem nem rossz :)
elég langyos ez az idei verseny, nem? nem mintha nagy baleseteket szeretnék látni, de a tegnapi esõsön kívül kb semmi se volt. néha egy-két kicsúszás, mennek aztán kész, még nagy csaták sincsenek.
Nem tudom milyen upc-nk van, de néha megakad. Most viszont abba kell hagynom a nézését, mert ez lesz jövõre is, államvizsgát viszont nem szeretnék mégegyet :DD
A következõ esõnél osztogasson a FIA esõvédõ takarókat is az autóknak
kezd már ez is esõ függõ lenni? ez nem ovál pálya miért baszakodnak??
Hirtelen leesett ez az esõ. Két streamet nézek, egyiken az egyik Audi épp ment be a Mulsanne egyenesbe és nagyon durván zuhogott, a másik meg épp a célvonalon ment át és sütött a nap. :D Nem hittem a szememnek.
Majd nézzétek meg, a hosszú egyenes második sikánjában mikor jönnek ki az autók és szembõl látjuk õket a bal oldali gumifalban vagy mögötte van valami állat, valamilyen plüssféle, mert nem mozog. Majd figyeljetek.
Ha már a közvetítésben téma itt vannak a korábbi F1-es pilóták :
Lucas di Grassi (No. 1 Audi R18 e-tron Quattro, LMP1-H) Alexander Wurz/Stephane Sarrazin/Kazuki Nakajima (No. 7 Toyota TS040 Hybrid, LMP1-H) Anthony Davidson/Sebastien Buemi (No. 8 Toyota TS040 Hybrid, LMP1-H) Nick Heidfeld (No. 12 Rebellion R-One Toyota, LMP1-L) Mark Webber (No. 20 Porsche 919 Hybrid, LMP1-H) Mika Salo (No. 27 SMP Racing Oreca 03 Nissan, LMP2) Marc Gene (No. 38 Jota Sport Zytek Z11SN Nissan, LMP2) Christian Klien (No. 43 Newblood by Morand Morgan Judd, LMP2) Karun Chandhok (No. 48 Murphy Prototypes Oreca 03 Nissan, LMP2) Gianmaria Bruni/Giancarlo Fisichella (No. 51 AF Corse Ferrari F458 Italia, GTE-Pro) Olivier Beretta (No. 71 AF Corse Ferrari F458 Italia, GTE-Pro) Jan Magnussen (No. 73 Corvette Racing Corvette C7.R, GTE-Pro) Bruno Senna (No. 97 Aston Martin Racing Aston Martin Vantage, GTE-Pro) Shinji Nakano (No. 70 Team Taisan Ferrari F458 Italia, GTE-Am) Pedro Lamy (No. 98 Aston Martin Racing Aston Martin Vantage, GTE-Am)