És hát félve említek konzolos cuccot, de a Forza 5-ben benne van ugyanúgy.
Részemrõl én nagyon sajnálom a Toyotát. Nekik drukkoltam, nem a két Volkswagen csapatnak, de az Audi helyett is inkább láttam volna a Porschét elõl. Sajnálom Webbert, hogy pont alatta "állt meg" a vas, miközben már nem volt sok hátra és még a gyõzelem is elérhetõ lett volna. Az viszont így is elismerésre méltó, hogy a Porsche ilyen hamar ilyen jó tudott lenni, kár érte a vége miatt, de a 24 óra az 24 óra.
Ami szerintem nagyon rosszat tesz az izgalmaknak az pont a 4 Audi, nagyon kéne egy ide egy 2 autós korlát, hogy ne legyen ekkora fölényük, a költségekrõl nem is beszélve. Jó, oké, most ez a fölény nem volt akkora és elismerem, nagyon benzines oldalra húzódok, az Audit sem csípem alaphangon mert egy Volkswagen, de ezen a versenyen is úgy éreztem minden esemény a kezükre játszik. És tény, láttam, elismerem, sõt nagyon becsülöm azt, amit az Audis garázsban összehoztak a hibák után ÉS a múlt heti megsemmisülés ellenére, egyszerûen hõsök azok a szerelõk akik már bõven túllépték szerintem a törvényes túlóra fogalmát.
Mindenesetre az idei szerintem nagyon élvezetes volt, baleset szerencsére nem volt annyi, most jobban vigyáztak egymásra. A GT kategóriában tetszett a reggel még igazi csata, aztán ott is a technika megadta magát az Aston alatt... és pont a kis Senna vezetésekor szállt el a szervó (ha jól emlékszem). A Ferrarit megnézném azért LMP-ben is, tök zura lenne, bár tudom Monti pont most nyilatkozta hogy F1-Le Mans egyszerre nem menne.
Várjuk 2015-öt, hogy végre elpicsázzák a vörös-szürke állományt :)