hát ekkora hülyeséget leirni, ez már fájdalmas. a diablo az nagyából olyan messze van a wow-tól, mint egy "kvarcjáték" a PC-tõl.
a fejlesztésekrõl meg röviden anyit, kiállítanál 100 játékost, hogy mondja meg mi hiányzik neki legjobban a wowból, nem lenne 2 egyforma válasz...gondolkodj már, szted van idõ minden kis hülyeséget leprogramozgatni, mert vki sír miatta
Na igen, és mi is volt ennek a hatása? Casterek nem is igen mentek SM armoryba, lasszóval kellett oda healert fogni. Nyilvánvaló, hogy a bossok drop-táblája azért ilyen amilyen, hogy az insták maximális szinten legyenek kihasználva. Ha egy cucc 1% eséllye esne 1 hetes reset timeren, akkor az égvilágon senki se próbálná azt megszerezni. Ha valami 100% eséllyel esne, akkor egy 5 fõs insta egy run alatt kiadná mindenkinek az összes lootot (de 10/25 fõs se tartana 2-3 alkalomnál tovább), és onnan kezdve nem volna értelme oda járni, sõt, nem volna értelme WoW-val játszani. Gyakorlatilag lesüllyedne ezzel a játék a tört szerverek szintjére, ahol a megölt mob kidobja a teljes loot-tábláját. Nyilván erre is megvan a válaszod, hogy legyen több content. Attól most tekintsünk el, hogy ebben az esetben a felszerelések miatt egy szinten belül milyen különbség volna játékosok statjai között (nem 2x, hanem még sokkal több). Nézzük csak a munkaigényét a dolognak, mivel gondolom ezt persze úgy mondod, hogy életedben nem fejlesztettél még tetrisnél bonyolultabb játékot. Próbáld csak meg, mondjuk modellezd le Arant tetszõleges 3D szoftverben - aki nem is egy bonyi boss -, minden mozgásfázisával, spelljeivel, stb. Nézd meg mennyi idõ, utána jönne az a rész, hogy a modell túl sok polygon, az automata poly szám csökkentés egy gnómot csinál belõle, törölgesd kézzel a sarokpontokat, hogy az összkép ne romoljon. Mikor ezzel is megvagy X hét után, na akkor gondolkozz el azon, hogy vannak még más bossok is, meg trashek is, meg nem csak karakterekbõl áll az insta, hanem magát a környezetet is le kell modelezni, meg ugye a mobokra scriptet is kell írni, hogy valamit csináljanak is. Nameg utána jön a tesztelési/hibajavítási fázis, üzemeltetés (pl GMek nem baj ha futólagosan ismerik a játék minden részét), stb. És akkor még csak instáról volt szó, a városok, küldizõs területek sehol sincsenek. A Bliznek ennyi erõforrás van a fejlesztésre - ez van. Így is kb 10x annyi fejlesztõ dolgozik a WoWon, mint bármely más offline játékon. Aki szerint havi 13 euróért mélyebben kéne kinyalni a s.ggét mint jelenleg, az menjen AoC vagy akármi más játékkal játszani, _SENKI_ se fog miatt egy könnyet se ejteni miatta. De lehet neked jobb lesz a Hello Kitty Online Adventure, mivel ott a rinyálásod jobban fog illeszkedni a játék hangulatához.
Nagyon érdekel az age of conan játék de semmit sem tudok róla.Milyen a harc és mennyi havonta örülnék ha valaki tudna választ adni.
Amúgy volt már csak spec kasztoknak insta,castereknek nem sokminden esett SM armoryban....libraryban meg majdhogynem csak castereknek volt érdemes menni...már évekkel ezelött nyilvánvaló volt hogy a droprates megoldás szar (vagy csak diablós?:P)öszintén hogy is volt diablóban? mentél,gyaktál,a mobokból meg esett a cuccos randomra...WoW-ban hogy is? mész,gyaksz,mobokból esik a cuccos randomra...upgrade-csapatjáték lett belõle,pár questtipussal megfejelték és ennyi
Legendary és? Ott van a kezében basszus....Pár perc? na számolj csak barátom, mennyi is a fõvárosokból? (nyilván sose mentél ony raidre...MOST már qrvára nem fontos,valóban) Ki mondta hogy bug? olvass már te vakegér:) Komolytalan: arra próbáltam rámutatni,hogy a fejlesztések qrvára le vannak maradva..MOST már felesleges volt ezeket a dolgokat berakni,2 évvel ezelött kellett volna.... Hát bocsesz,ha nem kicsit gondolom illogikusnak,ha 1 nyilvánvalóan viselt fegyver nem elvihetõ a mob elhullása után......ilyenformán a droprtaes rendszer totál csõd,a badge-os viszont kellöen logikus(azaz logikusabb)
"...llidannél miért nem 100% drop hogy dobja a kezében! tartott fegyvereket?" Talán azért mert Legendary fegyver? És miért volt olyan nagy baj, hogy Theramore-ba nincs teleport és portál? Minden fõvárosba volt, ahonnan bárhová el tudtak jutni. Ja, hogy repülni kellett pár percet? Hát az tényleg rohadt nagy bug.
"én tört szerveren játszom, bár nem wowot, egy másik mmorpg-t. A klánom átlagéletkora olyan 25 körül lehet, legfiatalabb 16, legöregebb 40+" Nem baj:-)
"Mikorra is kaptak a mage-k teleportot és portalt Theramoreba?" És ezt úgy õszintén ki nem sz.rta le? Portal to IF, 1 rövid griff, 1 hajó és ott vagy. Esetleg Lower city kocsma, és odateleportál az NPC Caverns of Time-ba.
"Mikor került fp Felwoodba (déli rész), STV-be (alli,rebel camp)?" Hmm, érdekelt valakit is? Most õszintén, minden bokorba fly path-et, meg teleportot szeretnél? Esetleg quest bookba 2 beviteli mezõt, hogy beírd az x, y koordinátát és odateleportáljon? Menjél törtre, ott biztos van ilyen opció.
"Mikor fogják a bugos alapjáték questeket kijavítani?" Tudsz egy konkrétat esetleg? Mert egyik guild tagunk speciel megcsinált _minden_ küldit ali oldalon, és nem talált bugosat.
"Ezek mind évekbe teltek..évekbe! Józan paraszti ésszel már tesztrõl se engedték volna ki......" Micsodát, azt hogy kell néha kicsit gyalogolni/lovagolni? Ha nem tetszik, akkor már 5-ös szinten megunod ezt, és uninstall gáma. Meg azért ne feledkezzünk már meg content patchekrõl se: Classic: BWL, Nax, ZG, AQ20, AQ40, Silithus, stb Full BC ugye (ezen is dolgozni kellett, attól hogy fizetõs kiegészítõ, nagyobb benn a világ, mint az alap WoW). BC content patchek: Skettis, Netherwing, Dustwallow Marsh felújítás, SP és kapcsolódó területek, stb. Meg ugye jön nemsoká a WotLK
"Badgeokért meg nem azt veszed meg, ami nem esett ki.....Illidannél miért nem 100% drop hogy dobja a kezében! tartott fegyvereket?" Talán mert nem minden class azonos fegyverekkel játszik, meg nem azonos páncélt hord? Talán mert olyan rokon classok mint warlock és mage, vagy feral druida és rouge is más-más statokra hajtanak, más-más fegyvert, páncélokat használnak? Talán mert tönkretenné a raidelést, hogy ha egy tiernyi instában van 15 boss, akkor bossonként egy fél geart kidobna 1-1 classnak, a többi class meg lehet csak a 15. bossnál kapna valami értelmest? Hello, ez egy játék, el kéne tudni szakadni a valóságtól. Láttál te már olyat élõbe hogy valakibe belelõsz gránátvetõvel, és utána még megy tovább, meg hogy csípõbõl rakétát indítanak? Ha nem akkor UT-t is kukázd be.
"A Wow-ról ordít hogy Diablo 3D upradekkel" Ez alapján nem is tudom ki a csõlátású. Amúgy a diabló mi, tetris upgradekkel?
Ezt a fejlõdõképességet nem kellene emlegetni..semmi kedvem itt vitatkozni veled,látván hogy csõlátású WoWos vagy,de azért ha megkérdezhetem: Mikorra is kaptak a mage-k teleportot és portalt Theramoreba? Mikor került fp Felwoodba (déli rész), STV-be (alli,rebel camp)?Mikor fogják a bugos alapjáték questeket kijavítani? Ezek mind évekbe teltek..évekbe! Józan paraszti ésszel már tesztrõl se engedték volna ki...... Badgeokért meg nem azt veszed meg, ami nem esett ki.....Illidannél miért nem 100% drop hogy dobja a kezében! tartott fegyvereket? A Wow-ról ordít hogy Diablo 3D upradekkel...
"Tört szerveren ez eleve kizárt, már csak az átlagéletkor miatt is."
Hülyeség... én tört szerveren játszom, bár nem wowot, egy másik mmorpg-t. A klánom átlagéletkora olyan 25 körül lehet, legfiatalabb 16, legöregebb 40+. Elég jól elszórakozunk ventrin mikor várunk egy chapter bossra, meg amúgy is :)
Classic óta a droprate is jelentõsen javult. Van ami garantált 100% drop, pl ZA maci mount time revered 4. chestbõl, pont azért hogy a régi mountokkal ellentétben ne a mákfaktort mutassa, hogy valaki milyen mounton feszít, hanem a teljesítményt. Szóval a WoW ilyen szempontból is fejlõdõképes, mert nem tojják le a játékosok igényeit a fejlesztõk. Ma már a bossokból esõ cuccok drop aránya 10-30% között mozog, amit nem igazán tartok pofátlanul alacsonynak. Ezenkívül vannak garantált dropok (pl badge), amibõl meg tudod venni azt, ami sose esett ki fél év alatt - mert a random generátor már csak ilyen, van ami 5x kiesik mikor már senkinek se kell, van ami 1 évben 2x esik ki és 5 embernek kellene. Azt elhiszem hogy törtön unalmas már 20. alkalommal egyedül /kill paranccsal eljutni Illidanig, és megölni és látni hogy nincs meg a legendary másik fele, de hivataloson, 25 fõs társaságban, ventrin bohóckodva, /kill nélkül (kihívás ugyebár) kicsit másabb érzés. Raidelni elsõ boss ölésekre nyilván a fight kihívása miatt jár le az ember, aztán ahogy 4-5 kill után átmegy farm státuszba az adott boss, onnan kezdve már a közösség, beszélgetés a lényeg. Tört szerveren ez eleve kizárt, már csak az átlagéletkor miatt is.
Ja, hát nyilván attól függ hogy valami sok pénz-e vagy sem, hogy hol él az ember. Nálunk még a karakter transzfer is elég komoly áldozat, ha 1 guild másik szerverre költözik mindig marad a régin pár ember, pénzhiány miatt (pedig az csak 20 euro, nem 1000). Karakterbe pár hét alatt bele lehet tanulni bizonyos szinten, ezért mondjuk powerlevelinggel felhúzott 70-es vásárlását még meg is értem, mittomén 2-300 euro egy 1-70 powerleveling. De egy full T6 karakter vásárlása azért értelmetlen, mert olyan szinten már nem fog beletanulni 2 hét alatt. Én játszom a druidámmal kb 3 éve, és fórumok, dps, tank, heal szimulátorok most is tudnak olyan dolgokat mondani, amitõl a teljesítményem százalékokkal lesz jobb. A high-end instákba meg jellemzõen 100% kell, meg jó nagy szerencse, hogy sikeres legyen az ember. Szóval top felszerelésnek 80%-os tudással azért nincs értelme, mert tudása alapján csak gyengébb helyekre tudna eljutni, ahol neki már úgyse esik semmi, és mire a 100% tudása meglesz, addigra a felszerelése meg úgyis elavul. Megjegyezném nincs még az életnek olyan területe, ahol ilyen gyors volna az "értékek" avulása, mint a wowban:-)
Drop rate a hivataloson ponfátlanul alacsony, ezért is szokták hack-n-slash játéknak titulálni a WoW-ot.
Ez a "2 havi bér" magyar jelenség, nyugatabbra zsebpénz, nem egy komoly összeg. A másik meg, hogy ha valaki vesz 5ezer goldot hamarabb lesz meg egy csomó cucca mint a vele azonos szintû de csoróbb embernek, ez elõny a játékban. Ezért üldözi a Blizz tûzzel-vassal az ilyet, be lett vezetve az, hogy ha aukciós házból eladsz valamit akkor csak 1 óra múlva kapod meg a pénzt(átvizsgálják?), mert olyan trükkök terjedtek el, hogy valaki betett egy faágat 5000goldért aukciós házba, az illetõ meg megfelelõ idõben megvette, így lebonyolítva a gold kereskedelmet. Aki vesz karaktert pár hét alatt simán beletanul hacsak nem valami iszonyúan hülye, sajnos (vagy inkább szerencsére) a WoW nem olyan bonyolult mint mondjuk az EVE Online.
RL - real life (van-e pl munkahelyed, vagy unatkozó egyetemista vagy). droprate - egy bizonyos cuccot megkapsz-e ha megölsz 1 bizonyos gépi karaktert raid - 5 fõnél nagyobb csapatok a raidek (van olyan célpont, amit 10, vagy 25 fõ segítségével lehet legyõzni, illetve a wow classicban 40 fõs is volt). Egyébként senki se mondta hogy szeretni kell, az egész flame onnan indult ki, hogy kijött az AoC, és ettõl majd kihal a WoW (ahogy kihalt már a Guild Warstól, a saját kiegészítõjétõl, meg 1000 más dologtól is). A játékban meg nem apuka ereje a lényeg, mert attól hogy goldot, vagy karaktert veszel pénzért, attól semmivel se leszel ügyesebb. Ha te pl rááldozol 1000 eurot arra, hogy vegyél most egy 5/8 T6 karaktert, attól még egy középsz.r guildbe se vesznek be, nem fogsz veled senki se játszani csapatban, mert 3 kérdés után kiderül, hogy a karaktered vásárolt, tehát tapasztalatod, skilled nincs. Max mehetsz 1 fõvárosba mozgó szobornak, hogy milyen szépek is a cuccaid, de ezért kifizetni 2 havi átlagbért, hááát...
Engem újoncként zavart, hogy a térkép felén még nem is jártam és már outlanden voltam. A szintezést szerintem nem globálisan kellene gyorsítani, hanem valahogy azokat segíteni akiknek már van 70-es karaktere. PL.: Aki elért 1 70-es karaktert az kap mondjuk 10%xp bónuszt akinek több van az többet. Így az újoncok is élvezhetik a felfedezés örömét, aki meg altozni akar az könnyebben elérheti a 70-es szintet.
Amúgy a Blizzard helyében legálissá tenném a karakter eladást. Egy karakter transfer árát be kell fizetni azt jóvan. Szerintem nincs abban semmi kivetni való, hogy valaki nem élvezi a szintezést, meg a Raidelést. Én még élvezem, ezért sose vennék karaktert. Amúgy egy instance közben egyértelmûen lehet tudni, ha valaki vette a karaktet. Többször elõfordult, hogy az enyhén kékült felszerelésemmel odaverem damageben az fullepiceket.
ugyan nem értem, mirõl beszélsz (RL, droprate, raid, stb.) , de az elv a lényeg, és az nem tetszik (mármint hogy egyjátékban a játék a lényeg, nem pedig az, hogy kinek erõsebb az apukája)
de annyi párhuzamot tudok vonni, hogy pl. ott vannak a battlefield 2-ben is a pontfarmolók, aiknek lehet hogy ugyanannyi pontjuk van mint nekem a 3 évnyi játék után, de azt sem tudják hogy melyik a pálya vége vagy fingjuk nincs a kis ügyes trükkökrõl. aztán meg anyázik, ha egy szál késsel kényszerítem a spawnképernyõre és még én vagyok a csíter
"én ugyan sosem játszottam egyetlen MMO-val sem, és isten a tanúm, hogy nem is fogok, de ezt sosem értettem. ki olyan idióta fasz, aki ennyi pénzt ad egy karakterért? láttam ilyen hirdetéseket. mi értelme? nem pont az a jó benne, hogy te nevelgeted a hõsödet???" Ez sokszor nem nevelgetés meg foglalkozás kérdése, mivel a játéknak ma is van olyan része (de wow classicban ez hatványozottan igaz volt), ahová a játékostársadalom csak kicsiny része jut le. Ennek oka leginkább RL, vagyis ha nem tudod vállani, hogy heti x raid, amire felkészülsz, stb, akkor a játék ezen részét nem látod - ennyi. Mondjuk ez az arány a BC-re sokat javult, elõtte kb 95% nem látta az aktuális top instát, most meg talán 50%. Ezenkívül ott az a fránya droprate, aminél hiába 15% valami cuccnak az esési aránya, ha egyes embereknek (guildeknek) 40 boss killbõl se esik ki (ezeket a bossokat jellemzõen hetente 1x lehet megölni), másoknak meg 4 hét alatt esik 3. Ettõl függetlenül én se sok értelmét látom (drága) kari vásárlásnak. Az, hogy 1-rõl 70-re felhúzzák 200 euróért erre szakosodott cégek, az már más kérdés, mivel a játék 70-en kezdõdik, bár én pl ezért se fizetnék.
"elképzelem: valaki lusta játszani annyit, hogy ilyen karatere legyen. hopp, veszek több tízezer forintért egy maxra kifejlesztett karaktert. jajaj, megyek, mindenkit lecsapok, verem a faszom, hogy mekkora király vagyok. kb. 3 napig, mert onnan unalmas. kidobott több tízezret." Még ez se igaz, mert az adott karakterrel nem kapod meg a játékos skilljét is. Vagyis lesz egy karaktered, ami sokkal jobban felszerelt, mint ahogy tudsz játszani. Valakinek nagyon sok pénze volt, amit nem tudott mire költeni.
Legdrágább WoW karakter amit eladtak eddig 7000 euro volt, ez mai árfolyamon is 1.6-1.7MFt. Mondjuk annak olyan felszerelése volt, ami az eladás pillanatában volt kb 4-5 világ viszonylatban. De pl ha aproneten rákeresel hogy World of Warcraft láthatsz egy csomó eladó accountot. Ezek persze max T4-T5 szintû gearrel rendelkeznek, egy T6-os karaktert Magyarországon már nem igazán lehet eladni, azt már külföldi oldalon kell meghirdetni.
"azok a karik több 100eFt-t értek volna, ha eladják"
én ugyan sosem játszottam egyetlen MMO-val sem, és isten a tanúm, hogy nem is fogok, de ezt sosem értettem. ki olyan idióta fasz, aki ennyi pénzt ad egy karakterért? láttam ilyen hirdetéseket. mi értelme? nem pont az a jó benne, hogy te nevelgeted a hõsödet???
elképzelem: valaki lusta játszani annyit, hogy ilyen karatere legyen. hopp, veszek több tízezer forintért egy maxra kifejlesztett karaktert. jajaj, megyek, mindenkit lecsapok, verem a faszom, hogy mekkora király vagyok. kb. 3 napig, mert onnan unalmas. kidobott több tízezret.
de ugyanez érvényes a botokra is...
ez az én felfogásomat meghaladja. ezek azok a pöcsök, akiknek soha nem kellett semmiért megküzdeniük, mert minden az ölükbe hullott, és egyre több ilyen erkölcsileg nulla senkiházit termel ki ez a társadalom. na de ne menjünk ilyen messzire.
"(azok a karik több 100eFt-t értek volna, ha eladják)." ki az a hülye aki bármennyit is fizetne virutális javakért ? , jó tudom sokan, egész iparág épült erre de, akkor is , én 2hónapig játszottam a WOW-al aztán meguntam, eltelt félév és akkor jött megint egy 1,5hónap, de aztán megint vége lett, Conan jól néz ki de mostmár nem MMO-znék túl idõigényes dolog ez annyira meg nemjó kikapcsolódás szerintem ,hogy sok idõt fektessünk bele.
Hivatalos adat nincs, a Bliz több százezerrõl beszélt összesen, de volt aki EU szinten 400, volt aki összesen 560ezer accountról beszélt. Ha nem mondják meg hivatalosan, akkor csak tippelgetni lehet. WoWnál EU/USA piac kb ugyanakkora, szóval valszínûleg ott is volt kb ugyanannyi botozó, Kínában jóval kevesebb, mivel ott goldfarmnak sok értelme nincs, mivel nincs piacképes kereslet. Aki botolt az részben goldfarmer, részben azonban rendes játékos, csak ugye amíg melózik/alszik/stb, addig is csináljon valamit a karaktere. Pl a magyar top hordás guildbõl is vagy 3 fõ ment a levesbe, mert altjuknak farmoltak valamit bottal - no comment (azok a karik több 100eFt-t értek volna, ha eladják). Lényeg hogy ilyen arányt felállítani, hogy 80:20 botjátékos az nem igazán korrekt, mivel attól hogy pl Public Enemys rugó botozott valami altjával, attól még megvolt neki a dual legendary bicskája, amit botozással enyhén szólva nem lehet elérni. Ilyen mértékû bannolást amúgy kb évente 2x csinál a Bliz, így is marad 10M+ aktív accountjuk. Ja, és a bannoltak jelentõs része fórum bejegyzések alapján pont Age of Conanozni ment át (accountja már úgysincs, tökmind1 melyik játékot veszi meg, hát kipróbálja ezt). AoC-nek meg sok sikert, leginkább a 40-es szint fölötti területek kidolgozására, mert úgy hírlik arra nem volt elég idejük (nem gondolták hogy ilyen gyorsan eljutnak a játékosok addig). Meg majd a class balance kidolgozására, ha már úgyis a pvpre helyezik a hangsúlyt. Jobb késõn mint soha, ugyebár, gondolom beta alatt a játék leghangsúlyosabb részére nem volt idõ. Reméljük azért belejönnek a fiúk, és gatyába rázzák a WotLK megjelenése elõtt. Tudod, WoWba nem kellenek vissza a botozó arcok, maradjanak csak AoC-nál. WoW bugokat majd soroljad légyszi, mert kb 1 éve csak olyanokat olvasok a patch note-okban, hogy tooltip hibákat javítanak, meg hasonló. Indulásakor is messze a legbugmentesebb MMO volt, de nagyon sok offline játéknak is odavert bugmentesség tekintetében. Tudod: WoWnál van arra fél év (meg pénz), hogy egy kész terméket teszteljenek (zárt alpha, FF alpha, public beta 2-3 hónap egyenként, és csak utána a release). Egyébként WotLK-ról ami hír kiszivárgott az FFA alpha alatt, meg ami hivatalos info van az alapján nagyon-nagyon kevés a fanyalgó, talán tizede se mint amennyi a BC elõtt volt. Úgy néz ki hogy igazán kitett magáért a Bliz, jópár olyan dolog van amitõl állak estek le (légiharc, stb), és olyanok is, amelyek még a BC fanyalgókból is örömujjongást váltottak ki (WoW classic legjobban megcsinált, de kevesek által ismert (mivel túl nehéz volt) raid instája új szerephez jut). Szóval nem úgy néz ki mint amit elcsesztek volna, korai még a kárörömöd. Nameg megintcsak megszívtad, mert a Bliz nem fog neked offline játékot fejleszteni, mert jobban megéri a fizetõ játékosoknak fejleszteni mint tizenéves torrentezõ vérpistikéknek.
Hehe klassz komment,csak nem világos hogy a WoW ellen vagy mellett beszélsz...."400ezer user az semmi. WoWból pár hete bannoltak 400 ezer usert csak EU részrõl, akik botokat használtak" Vagyis: akikrõl kiderült hogy bot és csak euban 400k account...ázsiában mennyi? 3 millió? USA? A világ többi része? Lassan kiderül, hogy az a 10 millió account 80:20 arányban bot:játékos:D Mellékesen nyitóhétvégén logoltak be 400 ezren...majd ha 1 év múlva se lesznek többen,akkor verheted a meled, mint hivatalos blizz seggnyaló és WoWfanatikus:D(nem mintha szívügyem lenne akármelyik mmorpg..a WoW-ról tudom, hogy szar,a Conant meg nem próbáltam,de nem is érdekel,amit hallottam-olvastam az alapján bug-bug hátán...olyan mint a WoW:D) Azt amúgy borítékolom,hogyha elba..ák a WotLK-t, akkor igen-igen sokan fognak mást keresni a WoW helyett...
Persze, letölthetõ, csak játszani nem tudsz vele, merthogy se friend-je, se family-je nem egy Blizesnek se, gondolom én. Bár az tény, hogy modelleket, spelleket, stb lehet belõle nézegetni, csakhogy ezt leközölni törvénytelen, gondolom ezért is nem teszi meg az sg sem. Egyébként meg klikkklikk és klikk akit érdekel a WoTLK :-)
WoW (aktuális kiegészítõje) mindig jól elmegy egy a játék megjelenési idõpontjában 100eFt-bõl összerakható gépen (20eFt-s videokártya, 15eFt-s proci, 15eFt ram, stb). Ha azt akarod hogy nagyon szépen menjen, akkor is max 150eFt-t kell gépre költened. Ez Bliznél ökölszabály, nem hülyék õk sem. Egyébként mentek el Conanozni páran WoWból, jellemzõen olyanok, akik kõkemény kockák. End-game tartalom már megvolt, nem akarnak hónapokat unatkozva várni a kiegészítõre, így - lehet csak arra az idõre - lemennek AoC-t játszani. Bár lehet ott is maradnak. 400ezer user az semmi. WoWból pár hete bannoltak 400 ezer usert csak EU részrõl, akik botokat használtak. Szóval ami a Conannak nagy siker, az a Bliznek apró kellemetlenség.
Egy nagy hátránya van ennek a játéknak, a gépigénye, én is ezért nem próbálom ki. A WOW ezzel szemben nagyon jól skálazható, szinte mindenen elfut, és ez nagy elõny.
Die WoW, die!
Egyébként lassan már egy hete hogy kijött a WotLK F&F alfája és letölthetõ.
És a magas gépigény nem izgat senkit sem? Utánanéztem: a WoW-hoz képest számottevõen erõs gépet követel.
Mondjuk, engem nem érint egyik sem, csak elgondolkoztam rajta, hogy vajon az AoC képes lesz-e a megtörni a WoW egyeduralkodását. Szerintem sokan lesznek olyanok, akik nem fognak ezért gépet fejleszteni, és így maradnak a Blizzard játékánál. Gondolom, senki se szereti, ha szaggat nála egy MMO, amely ráadásul havidíjas is. Hosszú távon az alacsony hardverigény nagy elõnye lesz a WoW-nak a konkurenciával szemben. Habár kérdéses, hogy a WotLK mennyire ront majd ezen a várható grafikai tuning hatására.
Szerintem az Age of Conan sikere pont a WoW elterjedtsége miatt van, felfrissûlés sok embernek. Szerintem egyébként addig tart ez amíg ki nem jön a WoW új kiegészítõje, biztos lesznek olyanok akik véglek barbárosdit játszanak majd de sokan visszatérnek majd a wowhoz, kíváncsiságból is. Az meg, hogy sok javítást kell letölteni szerintem természetese egy "friss" játék esetében.
Loverman RPG-ni (role-playing-game)a másik, meg ehez, hogy jön a levetkztethetõ nõi karakter?
Én wowoztam most át tértem erre és biztos hogy nem fogok vissza térni a wowhoz.1000xjobb,kidolgozotabb,látványosabb,összetettebb.A wowban az a baj hogy teli van sok kis taknyos noobozos gyerekekel és fele annyira se összetett,na itt ilyenel nem találkozol.Az igaz,hogy még nagyon sok a bug de folyamatosan javítják õket(minden nap).És ez a játék tényleg max szinten kezdõdik,nem ugy mint a wownál hogy ott is az van beharangozva,pedig eléred a max szintet össze szeded az epic cuccokat és kész,na itt a pvp része nagyon kivan dolgozva vannak városok amiért van értelme elfoglalni és aztán meg tartani+minden guild épithet magának saját várat,erõdõt,outpostot,falat húzhat fel,épületeket építhet miegymást.
nem RPGzni hanem RPzni. amúgy... ebben? nemrég volt egy videó arról hogy a nõi karaktereket meztelenre lehet vetkõztetni... szerinted a városokban hány EZER ilyen karakter lesz?
Nagyon szívesen játszanék vele. A Conan univerzum, nagyon kidolgozott tud lenne... Anno PC-re is kijött egy TPS belõle és sokkal jobb volt, mint amire számítottam. Nagy játék lehet, kár, hogy nincs rá egy másik életem :-/
Amúgy nem hinném hogy sokan fognak erre áttérni és WoWot teljesen abbahagyni, elérik a legfelsõ szintet és amikor majd hiányzik nekik az endgame tartalom meg a WoW valóságtól elrugaszkodott grafikája, sírva fognak visszamenni (azért jó ha nem teljesen realisztikus egy játék mert akkor lehetnek benne hatalmas páncélok meg brutális fegyverek). Jelen pillanatban azért mennek át sokan mert tetszik nekik a harcrendszer,ennyi.
This could be the end of the World... of Warcraft! :-) Na azért csak nem, de ezt nem bírtam kihagyni! :D:D:D:D:D