Maxout Energy Drink- egészséges energiaital került forgalomba 2008 szeptemberében.
http://www.energia.maxoutenergy.com
Ha nincs net, nincs honnét letölteni a reklám betéteket, azaz marad az eredeti..
mondjuk aki azt hiszi, hogy rá neme hatnak a reklámok, az nemigen van tisztában a brutális háttérinformációs rendszerrel, ami az egészet vezérli. a megelõzés az egyetlen orvosság, ha már láttad buktad. legalább egy kicsit.
ezek ugye nem azok a filmek, amiket azért vesz pénzért az ember, hogy reklám nélkül nézze? vagy én értem félre és ezek ingyé lesznek? vagy ezek direkt "tudjuk, hogy letöjtöd kis gonosz warezoló" filmek?
és az téged miért zavar? JTBM: a starcraft2 nem lesz tele reklámokkal. Grifidos: ez a magyar jogszabályok, vagy az amerikai? nem mind1
Szerintem a régebben készült filmekhez, fõleg az értékesebb filmekhez nemigen szabadna hozzányúlni. Az más kérdés, ha eleve úgy készítik a filmet a késõbbiekben, hogy beilleszthetõ a reklám. Egy kocsmajelenetnél tényleg tökmindegy, hogy milyen sört iszik a szereplõ. De azért néhány filmnél igencsak nehéz úgy elhelyezni egy reklámot, hogy az ne legyen zavaró (pl Gyûrûk ura).
mindemellett amíg a reklámtörvények nincsenek rendesen megregulázva, addig így maradnak. hd adásoknál nem tekerhetsz elõre, ha épp timeshift-el nézel egy filmet, amikor a reklámblokkhoz érsz. fizetsz érte, és hülyének néznek. szórakozni akarsz, és megnéznél egy filmet, a kábeltv-n, amikor fizettél az adásért, a kábelbekötésért, a tv-ért, és nyomják az agyadba a tampont, a hitelt.
Menjenek a vérbe! Persze, elõször diszkréten a háttérben megbújó energiaital. Persze, szolidan kezdik... Aztán majd egy westernben valaki a kocsmában a háttérben Fantát iszik.
Vagy a Bullittban az üldözött fekete Dodge Charger és Steve McQueen zöld Mustangja után befarol a sarkon egy Suzuki SX4.
Vagy a Ryan közlegény nyitójelenetében, a partraszálláskor a háttérben átlebegne egy Vodafone reklámléghajó.
Hmm, érdekes lesz, amint tárgyak tûnnek fel és el a semmibõl/-be. :P - "Te, ez most sci-fi, vagy csak egy ráklám volt?"
Esküszöm nem értem, hogy miért kelt ez a megoldás ekkora felháborodást, a film cselekményét nem befolyásolja, de ezáltal lehet jóval kedvezõbb áron is, vagy egyes filmeket akár ingyen is adni a közönségnek.
A mostani DVD-ken sem szeretem, az elsõ perceket azzal tölteni, hogy a jogdíjak, másolás, stb.t hallgassam. dvd-rip és voálá egy érdekesebb sorozat közé szúrnak reklámot a tv-ben. a tvrip változatban ugye már kivágták. ..
Hat ezek a reklamok mar egyszeruen felhaboritoak. En fizetnek inkabb extra penzt a blu-ray lemezert, de ne legyen reklam rajta! Tudok viszont egy olyan oldalt, ahol nem kell reklamok es spamok miatt aggodni, es a legjobb benne hogy penzt lehet keresni egyszeruen es gyorsan. Regisztralni kell es valaszolni a kerdeseikre, a valaszokert pedig 4-6 dollar jar, mert segited oket: itt
a jó kis BMW-s reklámot is grifidos írta a választ hogy miért nem lehet leadni a tv-ben.
Szerintem ez még csak a kezdete ennek a technológiának.
Nemsokára már a filmek forgatásánál is lesznek reklámhordozó részek, amire dinamikusan lehet majd reklámokat tenni.
Pl. a fõszereplõ alapesetben egy jelzés nélküli sört dönt le, amire dinamikusan lehet ráhúzni a skin-t. Vagy az összes filmben szereplõ hirdetés tábla (jó sok lesz minden filmben) mindig az aktuális reklámokkal lesz tele.
Az EA játékokban már régen megoldották és pl. a Starcraft 2 is tele lesz ilyen reklámokkal...
Figyelmesen elolvasva a cikket: "A fotókat a központi szerverrõl lehet letölteni". Ergo: húzd ki a netkábelt, mikor filmezni akarsz, és viszlát reklámok
kislányom egyik kedvenc rajzfilmje a chihiro szellemországban. kár, hogy minden egyes bekapcs után nyolc percig kell nézni a sporttolvajok elkapcsolhatatlan reklámját, amiben az összes poént lelövik, úgyhogy már meg se kell nézni köszi, jó ötlet volt
"Tõlem akár maga az atyaúristen is telefonálhat Nokia akármin vagy iPhone-on egy filmben, akkor sem azt fogom választani :)"
Tõlem akár maga az atyaúristen is telefonálhat Nokia akármin vagy iPhone-on egy filmben, akkor sem azt fogom választani :)
Egyébként a reklámokkal nem az a baj, hogy egyre több, hanem hogy egyre szarabb. Tele van a Youtube színvonalasabbnál színvonalasabb, vicces, elgondolkodtató, vagy csak simán látványos reklámokkal, itthon meg csak az ostoba, bárgyú szarok mennek.
Felháborító ez az utólagos belebuzerálás. A film alkotói nem hiába készítették el a filmet úgy ahogy. Ha késõbb reklámokkal módosítják, akkor az már nem lesz ugyanaz.
"A termék diszkréten megbújt a háttérben," >> Pont az ilyenek a legveszélyesebbek mer a tudatalattira hatnak, a felhasználó nem is tud róla, de ha 2 termék közül (a reklámozott és egy másik) választásra kerül sor, ösztönösen a reklámozottat választja majd... Más: A cigireklámokat már régen betiltották nem? Mer akkor hogy kerülhet bele?
Más az, ha BENNE van a filmben fixen, az ellen nem sokat lehet tenni. DE utólag belebuzgerálni, na az már más tészta.
Product placement már ma is van, játékokban és filmekben is, ezt nem tiltja a törvény. Az, hogy Neo Nokia telefonon kommunikál a Mátrixban, vagy James Bond Aston Martinnal jár, Rolex órát visel, megengedett. Ha Leonardo Di Caprio nem ásványvizet, hanem Red Bullt iszik, és a kiadó ebbe beleegyezik (bele fog, mert pénzt kap), akkor nem lehet semmit tenni.
Mekkora gáz. Megveszed sokpénzért a lemezt, és még így miuatán megvetted, mégtöbb pénzt akarnak beszedni, és még nézzed a reklámot a már megvett filmen.
Mindig tudtam, hogy a sony is egy szarszemét fosmocsok cég.
A reklámtörvényt gyakran megszegik a reklámkészítõk, ilyenkor komoly bírságot kell fizetniük és természetesen a jogszabályba ütközõ reklámot azonnal bevonják a reklámfelületekrõl. A következõkben a törvény néhány fontos paragrafusának elemeit soroljuk fel: • A reklámot csak a reklámjelleg felismerhetõ feltüntetésével és a környezetétõl elkülönítve szabad közzétenni. • Tilos közzétenni olyan reklámot, amely - személyhez fûzõdõ jogokat, kegyeleti jogot, valamint személyes adatok védelméhez való jogokat sért, - erõszakra buzdít, illetve a személyes vagy közbiztonságot, környezetet, illetve természetet károsító magatartásra ösztönöz, - félelemérzetet kelt. • Tilos közzétenni olyan reklámot, amely a gyermek- és fiatalkorúaknak szól, és - fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejldésüket károsíthatja, - tapasztalatlanságuk vagy hiszékenységük kihasználásával közvetlen felszólítást tartalmaz arra, hogy a felntt korúakat áru vásárlására ösztönözzék. • Tilos közzétenni burkolt és tudatosan nem észlelhetõ reklámot. • Tilos az olyan áruk reklámozása, amelyek elõállítása vagy forgalmazása jogszabályba ütközik. • Tilos közzétenni olyan reklámot, amely nem tartalmazza a fogyasztási kölcsön folyósításával kapcsolatban felmerülõ valamennyi költséget. • Tilos közzétenni megtévesztõ reklámot. • Az összehasonlító reklám nem lehet megtévesztõ, nem sértheti más vállalkozás jó hírnevét. • A csomagküldés útján belföldön értékesítendõ árura vonatkozó reklámnak azonosítható módon tartalmaznia kell a reklámozó megnevezését, állandó belföldi telephelyének megjelölését. • Tilos a fegyverek, lõszerek, robbanóanyagok reklámozása. • Tilos alkoholtartalmú italt és dohányárut reklámozni - olyan sajtótermékben, amely alapvetõen gyermek-, illetve fiatalkorúakhoz szól, - sajtótermék címoldalán, - színházban vagy filmszínházban 20 óra elött, illetve gyermek- vagy fiatalkorúak számára készült mûsorszámot közvetlenül megelõzõen, annak teljes idtartama alatt és közvetlenül azt követõen, - játékon és annak csomagolásán, - közoktatási és egészségügyi intézményben és annak bejáratától számított 200 méteres távolságon belül.
Engem õszintén szólva reklámok így nem zavarnának, sõt nem tartanám rossz ötletnek, de a magas rezsi költségeknek köszönhetõen még most sincs HD-TV-m, és a Blu-Ray is elég drága, szóval vegye meg az, akinek vagy minden álma Sony legújabb másolásvédelmi és 25-50 GB-os csodája, vagy akinek van pénze.
Én nyugodt vagyok. Egész biztos vagyok benne, hogy az mplayerben lesz olyan parancssoros kapcsoló, hogy reklámok off
Hányinger, amit mûvelnek. Egy ok az mellett, hogy ne adjak ki pénzt BR-filmekért. Ja, fizessek érte vastagon, és még reklámokat is nézzek cserébe, akármilyen háttérben húzódik meg, igaz? Megafaszt.
Bas..ák meg. Én már nem nézek tv-t kb. 6-7 éve, annyira utálom a reklámokat...