ha egyszer nem tudom, akkor nem tudok segíteni. Én csak annyit mondtam, hogy ez a topik is él, de ilyesmihez én nem értek. Ha játékmenettel kapcsoaltos problémád van, akkor abban tudok segíteni. Visszakereshetsz ebben a topikban hátha valaki már kérdezte korábban. Egyébként meg ekkelnek a hülye megjegyzések, mert azt is megtehettem volna, hogy teljesen figyelmen kívül hagylak. Nekem nem kötelező neked válaszolnom. Utoljára szerkesztette: Austin Bailey, 2014.09.01. 19:41:33
Amikor a DVD-ről telepítette a játékot, magyar volt. De megtaláltam egy magyarítást, még régebben letöltöttem a magyarosítások.hu-ról, mielőtt feltörték volna azt..
De most van egy másik kérdésem. Nem lehet valahogyan ablakos módban játszani vele?
Mikor simán feltettem a DVD-jével nem akart működni a játék, nem akarta betölteni se a játékot vagy az oktatórészt. Tegnap este feltettem a Steam-en keresztül a játékot, úgy elindult, de van egy kis gond. angol a játék. Hogyan lehet magyarosítani a játékot?
Nu halad a project ..:) 350 e kp 300 e lakos és 960 e profit körönként ..Lehet érdemes 2012-esre frissíteni, hátha megoldja a dolgot, de mondom érdemes a nehézipari gyárakat megnézni mik a követelményei (ha abból nincs elég nem mûködik vagy csak veszteségesen(ill amit termelnek azt ha olyan más iparág is felhasználhatja).
nekem például van egy városom, ahol periodikusan állandóan tönkremegy a gyáripar, aztán magával rántja az egész várost, holott minden szükséglet megvan. Általában kilépek, újra belépek és akkor helyreáll. Igaz, nekem 2011-es verzió van.
Van gyáripari szekcióm ott is el tudok érni növekedést de közel sem ennyit. Ott 100 misi körül van a kp és 120-150 e a bevétel és 500 e a lakosság, szal nehezebb.. Figyelni kell sajnos ott is ki mit "igényel". Pl ugye High tec-hez kell nehézipar(illetve hulladék), de ha rámész 1-1 épületre kiírja mi a nyûgje. Az elején kell 0-ba tartani az igényeket. Ill volt,hogy az mentette meg az iparomat az összeomlástól,hogy megvettem 1 2 speciális épületetami pl 35%-al megnövelte a nehézipar termelését és akkor el lehetett adni (ill ugye üzemanyagnál is van 35% és 40% adó épület is, bár fentartása 30-40 e,de a belõle származó üzemanyag eladása fedezte a kiadást). Ill ipari városnál a légszennyezés a legnapobb gond, mivel nem csak az adott területen szennyez hanem az egész térképre is hat.Nem tudom mi a bug én játszom a 2012-es patinumal eddig nem volt semmi olyan hatalmas gond amibe belefutottam volna. Azt tudom javasolni, ha belassulna ,mentsed el lépj ki teljesen az egész játékból indíts ujra és jó lesz...3-4 óránként lelassul ,de nem a népesség miatt sztem.
Hát jaja enyim is gyakorlatilag hivatali város. Így nincs lgszennyezés és csak a 2 legjobban fizetõ réteg dolgozik. 250 e fõnél már 830 e a bevételem ..:) Jó van 1 kis benzinkereskedés is (igaz ,hogy minden épület ami ezeket segíti elõ meg van építve ..:)
pl elfogyott a bányából a szén :D
nemtom, már nem emlékszem, hogy komolyabb gondjaim lettek volna, de azt már az elején észrevettem, hogy mindent vivõ várost - azaz amiben mindenféle hiány kielégíthetõ -, na ilyet nem lehet építeni, muszáj vagy pár speciális, csak vagyis többnyire mezõgazdász várost a kaja miatt, olajtermelõ az üzemanyag és mellékesei miatt, üdülõváros a holiday miatt és még sorolhatnám, aztán persze ezek egymás között tudnak majd kereskedni, ami kicsit bonyolulttá teszi a menedzselést egy idõ után, de mindezzel együtt remek kikapcsolódást ígér a játék :)
ami hátrány és ez mindenkinél elõfordul sajnos, hogy nagy városnál egy idõ után megzabálja a memóriát. Ha veszek 8 Gigát megint kipróbálom a játékot, megkukkantom mennyit javul és mit bír :)
Az az érdekes, hogy ezek szerint nálad mûködik a gazdaság. Általában az volt a problémája mindenkinek, hogy semmibõl keletkezõ gazdasági sorscsapások tették tönkre a várost. Pl valamitõl leépült a gyáripar, és senki nem tudta, hogy mitõl
Sikerült vezetõkbõl(40%) és üzletemberekbõl(24%) álló várost építeni.Eddig 150 e vannak és 520000 profitot hoznak körönként ,szal durva város lesz 2-3 milla profit sztem lazán elérhetõ egy 4-600 e-res várossal..és a map 20. van kb beépítve ...:)
szerintem a legnagyobb gond az, hogy rohadtul bugos, pl egyszercsak fogja magát az egyik ágazat és semmitõl nullára leépül, aztán rántja magával a többit, a másik, hogy egy óra játszás után olyan gecire elkezd akadni, hogy kibírhatatlan. Pedig amúgy csináltak hozzá nagyon jó letölthetõ cuccokat. Például az egész autópályát felújították, és lehet csinálni többemeletes rohadt jó csomópontokat.
Kétlem. A 2011-es játékot megvettem eredetiben, erre fel lemaradt a telepítõ jókora része, amit késõbb felraktak a weboldalukra. Ezek után cd nélkül indítható a játék.
A 2012-vel nem tudom, mi a helyzet, de fizetni tuti nem fogok érte. Az a hülye, aki nem tölti le.
Ott a legnagyobb gond, hogy a veszteséges városokat már nem is engedi üzemeltetni. SC4-ben csináltam olyan városokat, ahol csak nehézipar, és szemétégetõ van. Idõvel, miután a környezõ városokból oda hordtam a szemetet (és az elõállított áramot is tovább adtam), nyereséges lett. Ez a CXL-ben lehetetlen.
Pedig alapvetõen nem hülyeség, hogy a nem szomszédos városokkal is lehet kereskedni. A tömegközlekedés is jobb a CXL-ben, de még mindig kevés :(
Nekem az a bajom vele, hogy egy bazi nagy SC4 koppintásnak szánták, de sokat nehezítettek rajta. Pl. a hulladékkal semmit nem lehet kezdeni. Az elszállításhoz túltermelés kell valami másból, a lerakók meg sokba kerülnek.
Nem rossz, mert párszor pár órát azért elvagy vele, amíg felépítgetsz egy várost... csak aztán gyorsan kiismered a hibáit, amibõl van bõven, és megunod, megutálod. Szal nem az a játék, ami ujra és ujra elõvesz az ember. Sajnos.
Most akarom megvásárolni a játékot. Érdemes? Jó játék? Most olvasom a fenti hozzászólásokban, hogy bugos a játék, tehát elõbb-utóbb be fog akadozni? Akkor az nem valami jó...
figyi, igazuk van, én is próbáltam. Egy tök jó játék lenne, de egyszerûen szar, elkezd akadni, és játszhatatlanná válik. Akárhány magos procival bûvészkedsz. Esetleg modderek által csinált javítást lehetne keresni. Én kerestem, de nem találtam.
Játék elindít, feladatkezelõ megnyitása,CitiesXL_2012.exe megkeresése. Rákattint,jobb egér affinitás beállítása. Kiválasztod csak az elsõ magot (processzor 0) a végén OK. ugyan ez még 1x (feladatkezelõ megnyitása,CitiesXL_2012.exe megkeresése. Rákattint,jobb egér affinitás beállítása. Kiválasztod az összes magot (Minden processzor ) a végén OK.
Szerintem felejtsd el... A 2011 is ugyanilyen bugos volt, a 2012 is az. Egy bizonyos városméret után lagolni kezd, és elõbb utóbb játszhatatlanná válik, vagy legalábbis élvezhetetlenné. A 2012-es verzió lényegében csak egy modpack szerintem.
Még új vagyok,szóval az lenne a kérdésem,hogy javítás jött már ki a játékhoz ? Fõleg a többszálú feldolgozás érdekelne,mert a 4 magból csak 1 pörög 100%-on.
Köszi..
használtam a beépített okosságot:) adogattam a pénz utánpótlást:)
hova menti a játék a városokat? C:documents-be? volt egy win7 reinstallom és eltûntek a városok, gondolom már menthetetlen, így kezdek újakat, de most ezeket már elmenteném máshova is.
igen, az utak elég furmányosak, kicsit jobban oda kell figyelni a tervezésnél. elõbb láttam egy ilyen "dupla-út" kialakitást, valami hasonlót használok Én is, hogy alternatív útvonalként használják azt a teherautók, bent a városközpontban meg az egyirányú utakat használom, ami elég jó, tényleg látszik a hatás a forgalmon, csak hát pepecselni kell vele :)
ja, közben megtaláltam a válaszom is, mindegy milyen "méretû" utat rakunk a pálya szélére, mindig azonos lesz a mérete, azaz 20 freight/passengers. tehát minél többet kell rakni, amennyit csak enged, hogy több átmenõ forgalmunk legyen. City Links-nek hívják ezt a dolgot.
autópályát én nem építettem, csak addig amíg megnéztem, elég drága az biztos:) autóút még türhetõ
igazából nem tudtam kibékülni azzal, hogy ha egy útra csatlakoztatsz egy másikat mindig közlekedési lámpákat tesz, így nem lehet egymás mellé többet tenni, mert ugye dugó lesz... ez annyira gáz így, ha most elképzelem, hogy a való életbe se lennének fõutak mi lenne velünk:D
Na, akkor még egy valami amit egyelõre nem találtam sehol: Van lehetõség lecserélni a low density területeket medium-ra vagy high-ra úgy, mint Sim City-ben? Itt csak rombolás után sikerült az új típusú területre építeni.
És az, hogy az eleinte használt kis forgalmú utakat lecseréljük nagyra? szerintem tök logikus. mondjuk azt olvastam, hogy a highway elég drága, bár szerintem nekem olyanom nincs is még.
olvasva a CitiesXL külföldi fórumát, Ti találkoztatok már azzal a buggal, hogy elég lerakni a legkisebb iskolát az Education növeléséhez, mert a többit úgysem értelmezi? mondjuk nem tudom melyik résznél van, 2012 vagy a 11 vagy még egy régebbi esetleg.
azt tudom, hogy lehet alagutat használni, éppen egy ilyen alagút-híd kombót használtam fel, hogy eljussak a pálya szélére - amúgy tök jól néz ki szerintem :) nem ez lett volna a magja a kérdésemnek, de köszi, hogy megemlítetted :)
ha már itt tartunk, ha teljesen sziklás az a rész, tehát alapból nem lehet normál utat lerakni, akkor mit lehet csinálni? terraformálást próbáltam, de nem egy Spore, ahol lehet mindent csinálni :)
magyarán kell az a sima út vagy elfogadja az alagutat is, mint kijárat? ezt még nem próbáltam.
Játszom egy ideje ezzel a játékkal, tökre tetszik, meg minden szép és jó, rájöttem nagyjából az összefüggésekre a gazdaságban, szóval épül a városom - azaz városaim.
Most éppen az ugrott be, hogy tegnap felmerült egy olyan probléma miszerint azért nem mûködnek a Business Hotel-ek a városban, mert nem elég az átmenõ forgalom. huh, magyarul elég nehéz szavakba önteni :) Aki játszik az tudja mirõl beszélek, a lényeg, hogy vagy repülõteret vagy kikötõt kellene építenem vagy még szóba jöhet több útkapcsolódás a térkép szélénél a többi város felé, hogy növeljem ezt az értéket. Nos mindegyik komoly problémába ütközött, elsõsorban nem volt elég pénzem repülõtérre - mondjuk azóta megcsináltam azt is :) - a pálya adottságai pedig nem tettek lehetõvé több kapcsolódási pontot. Sok volt a hegy magyarul :)
Ma reggel jutott az eszembe, hogy az mennyire megvalósítható és a programot át lehet-e vágni, ha a kezdeti 20-40 autós forgalmat bonyolító "kis" utak helyett késõbb azokat lecserélem csak a térkép szélén az aktuális legnagyobbra - most 160-nál járok - és valameddig bevezetem a város felé. Teljesen az egész úthálózatot nem tudnám átszerkeszteni, hiszen ahhoz rengeteget kellene rombolni-építeni egy 450 ezres városnál szerintem. Mivel úgyis a csatlakozási pontot nézi a pálya szélén, ha ott egy nagy út van, akkor az azt jelenti neki, hogy nagy forgalmat tudok lebonyolítani. Jól értelmezem a dolgot?
srácok miben különbözik a Cities XL Limited Edition és a Cities XL 2011
Ez engem is érdekelne hogy álltok neki elõször az út hálózatot építitek meg? Van néhány kísérletem nekem is de nem termelnek nagyon. #119381182" border=0 resizemod="on" onload="rmw_img_loaded(this)"> #119381174" border=0 resizemod="on" onload="rmw_img_loaded(this)"> #119381154" border=0 resizemod="on" onload="rmw_img_loaded(this)">
Az a nyitja mindössze, hogy a gazdasági modell egy fasság benne. Ne építs közmûveket, water, oil, power stb, hanem ezeket csak omnicorptól tradeld 1-1 tokenenként, amikor szükség van rájuk. -3-4ig lehet hagyni, ott viszont már lépni kell, mert kitelepülnek akiknek szüksége van arra a cuccra.
Ez az elsõ ilyen város építgetõs játék amibe belefogtam. Örülnék, ha tudnátok adni egy linket, ahol le van írva hogy érdemes nekifogni egy városnak. A tutorialokat megcsináltam, de amint elérek egy városban 40-50ezer lakost valahogy minuszba kerülök. Látom, hogy szép nagy városokat tudtok csinálni és szeretnék Én is hasonlókat. Ha valaki leírná pár pontban, mit milyen sorrendben, mire figyeljek stb... azt megköszönném.
A 2011 óta elfelejtettem hol kell beállítani hogy a zónákban milyen utak legyenek, most a '12-ben nem találom... A másik, hogy ez sem használja a két magot alapból? Mert most 8 giga ramom van (i3 2100, Win7) és semmivel sem lett gyorsabb az elõzõnél. Köszi!
Hát, én is valamilyen úthibára gondolok, majd délután kipróbálom.
hát nekem a 2011-ben nem volt ilyen,lehet hogy azért mert feltettem rá a patch-et...aztán az orvosolta.
A tutorialokat megcsináltad? Ha nem, akkor csináld meg õket talán az segít. Ha pedig megcsináltad már, és úgy sem jó, akkor lövésem sincs mi lehet a gond.