"és a PlayStation 3 játékkonzol sem tudta megismételni elõdei sikerét"
Ez így nem teljesen igaz: a PS2 eladásai is hasonlóan alakultak, mint a PS3. Jópár év kellett ahhoz, hogy mostanra össz-eladásokban vezetõ legyen a PS2. Ha a PS3 eladásai töretlenek lesznek, megismételheti az elõdje által elért eredményt. És a PS2 pályafutása (ami még véget sem ért) alatt is voltak idõlegesen sikeresebb kisebb konzol-féleségek. Szóval meglátjuk, meddig lesz ilyen sikeres a Wii.
de a lenovo csak ideig-óráig használ6ja az ibm logót, nem?
Nem feltétlenül a válalat nagysága, ami vonzó lehet egy felvásárló számára, hanem maga a márkanév. Mindenhol ismerik a vlágon, nem kell különösebben az elfogadottságra költeni, ideális alanya lehet valami kínai cégnek (lásd IBM->Lenovo)...