próbálta már valaki 64bites win7 7000-es béta alatt 9600gt-vel 182.06-os driverrel? mert nekem vízszintes fekete csíkok mennek föl-le játék közben :S 1280-ban néztem fullon meg mindenféle beállítással/felbontásban, de csíkozódik ész nélkül... frageltem így is ahogy tudtam, de zavaró akkor is... nektek nem volt ilyen hiba?
Az a jó h. ilyen korán még nincs nagy sor. Most csak 1500. :)
Ha haverral akarunk 1v1-et játszani akkor azt hogyan tudnánk megtenni?
ez nem poén így, hogy nem menti a statokat :S munkahelyi gépen frissítettem a radeon 9200 drivert és szépen megy már ablakban :D gauntlet-tel agyonütöttem 30as meccsen jópár embert a lag közepén... sokkal jobban szeretem, mint a machinegunt... azzal lagban egyáltalán nem lehet normálisan célozni és alig sebez... a gauntletbõl pedig elég pár ütés és kész... quad-dal meg isteni :D
ezek az achievementek elég szépek... fragelj 500különbözõ ellent 28 nap alatt... (ez végülis annyira nam nehéz, mert napokra leosztva ha 20 különbözõt gyûjt az ember minden nap, az már jó...) de a dark angel=negyedmillió frag... az a kemény... van még jópár hasonló :D
hja a szemét, pedig azóta már nyertem mert jobban belejöttem, és csak a 12 vereségem virít ott:D
hali az mi a ****-ért hogy nem tom irányitani egérrel. A kurzort feldobja jobb sarokba igy nem tok se frdulni se lönni xD na????
én fél óra szarakodás után meguntam.. ennyi idö alatt le is tölthettem volna és meg is lenne a játék :D ez maximum promo cuccoknak lesz jo, pl demokat bemutatni, másra nemtudom elképzelni
Az a baj, hogy egyelore nem birjak a serverek a terhelest, volt ahol 57-es pinggel laggolt ugy, hogy keptelenseg volt jatszani. De egy instagib meccset mar sikerult vegignyomni,csak kár hogy unranked. Kene egy kulon instagib rank rendszer.
Ma 10 kor sorban állás nélkül bejutottam. :)
Persze, nyilván azért van folyamatosan tömve mert csak promo cuccnak jo :DDD
igen végülis emellett közösségi oldal, online ranglista, ingyenes, telepítés és szarakodás nélkül játszható iszonyatosan élvezetes játék és minden amit akarsz. Mindez azért hogy egy több mint 10 éves játékot promózzon?
egyébként ctf pályákon mi a rák folyik? olyan felvehetõ dolgok és fegyverek vannak ott, amik enyhén szokatlanok. az egész pályát robbantó bomba meg hogy a rákba mûködik? :S
sziasztok!! nem menti el a statisztikáimat a játék. nem tudjátok miért van ez??
Hát azért nem mondanám, hogy nem kell a "telepítéssel" várni. Letölt vagy 300-400 megát! :)
Kicsit korainak tartom még a nyitott bétát, de majd kinövi a gyermekbetegségeit.
nem az a gond, hogy nem tudook itemet használni. a fõ kérdés az volt, hogy nem értettem, hogy mi a rák folyik itt :) játszottam régen sok jó ctf meccset, most kiopróbáltam 2szer, és valami gyalázatosan elgyepáltak: ilyen fegyvereket meg itemeket életemben nem láttam..
"**IMPORTANT** For the short term - in an effort to minimize people needing to play the training match over, we've disabled the "reporting" of all games other than training games into the database. This will effectively make all games that you play online "un-ranked" and stats will not be collected, but will ensure that the training game reports get through. We will return to normal stats reporting as soon as possible."
Szal direkt van kikapcsolva, hogy ne legyen túlterhelve, jelenleg csak a training meccseket regisztrálja a rendszer, majd ha lefutotta a "nagy regisztrálási láz" akkor visszakapcsolják a stat updatet.
hehe, a legdurvább fokozaton elindítottam a trainginget (a 4. a legdurvább? Hirtelen, mintha 5 fokozat lett volna O_o ), és egész könnyen levertem a botot...
Brutál, betett legnehezebb fokozatra, de olyan playerek vannak, hogy eszem megáll. Egyébként marha jó, :D én élvezem!
Elvileg a Quake 3 Team Arena-s pályák és fegyverek is benne vannak a Live-ban. Gondolom az a pár fegyver és item emiatt lehet "ismeretlen". Én pl. nem játszottam a Q3TA-val.
Helyesbítek: 267 megát foglal a cucc jelenleg. Nekem csak 20-30 KB/s-el töltötte a fájlokat, ezért tartott sokáig a "telepítés".
En T-Foslánnyal nem talaltam 150 alatt egyet se. Igy meg nem az igazi. Ha uj palyat tolt be akkor meg jatszhatatlanul belaggol.
múltkor nekem is 150-200 körül volt a pingem, azelõtt rendesebb pinggel az élmezõnyben voltam szinte mindig az én fokozatomon, így viszont eggyel lejebb fokozaton sem értem el a közepes szintet sem, ahova lõttem, már nem ott voltak valójában, stb.. itt tényleg nagyon sokal számít, hogy teljesen folyamatos legyen a játék, alacsony pinggel. ami idegesítõ hiba és elõ szokott jönni: néha (általában pályaváltás után nemsokkal) megáll a kép fél percre, a hang pedig egy 1-2 másodperces részt ismételget ezalatt.. gondolom ilyenkro mozdulatlannak látnak a többiek így az lõ le, aki csak akar fél percig..
Az lenne a problémám, hogy valahányszor elindítom a játékot a letöltésnél mindig ezt dobja ki: We're sorry, but it appears you are having problems connecting to the QUAKE LIVE network. If you are behind a firewall you must make sure that it permits the following connection: Protocol: TCP Host: xmpp.quakelive.com Port: 5222
Valami ötlet mi lehet ez?
Én kisebb helyi szolgáltatónál, amikor nincs csúcsforgalom 30-70ig változik. 100 fölötti értékkel már megkaptam a nincs kapcsolat hibaüzenetet.
Valaki nem tud rá megoldást hogyan lehetne egy netrõl többen játszani mert az albiban 4 gépre van szétoszva netünk és minannyian játszani szeretnénk de a többieket nem engedi a punkbuster csatlakozni
nos látom gyûlnek az emberek.. ha gondoljátok nézzetek szét nálunk. esetleg segítség próbálunk segíteni Magyar QuakeLive Community: www.quakezero.hu
Sziasztok,
Annyi kérdésem volna, hogy miért nem mutatja profilomban, hogy hány Frag-et szereztem? Ez a béta verziónak tudható be ?
köszi
Igen írták a blogjukon hogy túlságosan lassította a serverelet ezért kikapcsolták ezt a funkciót míg stabillá nem teszik teljesen a servereket. várhatóan a héten visszakapcsolják.
közben megnéztem, mert zavart, hogy lehazugoztam, és sry, tényleg õ volt, bár nem szeretem az ilyen jellegû villogásokat, muszáj volt lehurrognom... my fault
ugyanmár, free for all match volt, egy 30-as meccsen a legjobbat is simán lelövik 20szor általában. semmi nagy dolog nincs benne, nem is azért tettem be, mert akkora nagy szám, csak úgy a vicc kedvéért :) amúgyis eggyel alacsonyabb fokozaton szoktam játszani, csak kiváncsi voltam mennyit érek egy ilyen pályán, sok beleszólásom nem is volt az elsõ pár helyezésbe :)
excellent/gauntlet/impressive medálokat hol mutatja? elõbb nyomtam egyet melóhelyrõl... 8gauntletet meg 4 excellentet kiosztottam 1meccs alatt... :D igaz, csak 9. lettem, de csak gauntletre mentem :D
na, ha valakinek olyan problémája van, mint nekem->64bites win7+nvidia kártya+opengl=fel-le vándorló, idegesítõ vízszintes fekete csíkok fullscreenben... akkor itt a megoldás az elsõ kommentben... nekem rivatuner nélkül simán megoldotta a 181.71-es driver :)
észrevettétek, hogy nem minden meccs után menti el a frageket? tegnap este a 250-en át akartam lépni... összehoztam 230körül 2-3meccset egymás után, mindegyikben 20-25fraggel és 244-en állok :S nektek jól megy?
Néha nekem is tököl kicsit, de max. fél órán belül mindent el szokott menteni általában...
remélem észrevettétek hogy az egészleaders renszer bugos például 290%os lightning accuracy :):) szoval ezt javitani fogják. A mentések meg nem egyik percrõl a másikra történnek hiszen ez egy nagyon nagy adatbázis bonyolult struktúrákkal. És ahogy észrevettük nem is egy adatbázist használ a leadersre és a profil statra ..
így van. illetve vannak olyan szerverek, ahol alapból nem számolja (unranked), de ez ki is van írva ezeknél. nekem fél perc után már hozzá szokta adni a frageket, múltkor csak egy award-ot nem kaptam meg egybõl, de 1 óra múlva amikor ránéztem már az is ott volt.. egyébként elvileg egy nagy update zajlik ebben a pillanatban is, hamarosan megint online lesz. a legideegsítõbb bug, amivel eddig találkoztam, az a megakadós dolog, itt írtam róla: #199, másik, bikaerõs gépen is ugyanez volt, szóval valeszeg nem nálam van a probléma. egy kisebb bug még, hogy meccs kezdésekor néha egy halállal vagy egy fraggel kezdek, ennek az oka sztem az, hogy "egymásba spawnolnak" többen, valaki ezt túléli és még fraget is gyûjt vele, valaki pedig beszopja :)
Aszongya, 47 perce megkaptam a Queue LIVE awardot. A Quake Live közelében sem voltam XD
Change list for the March 11 Update For those that would like to know exactly what has changed with the site and game in the update that we made on March 11, please review the following list:
Game Changes: --Fixed - Several mouse initialization issues where the mouse would lose focus on the appropriate window.
--Change - Nailgun - nails now bounce (about 60% of the nails shot bounce once).
--Addition - Obituary weapon icon. When you're fragged, the weapon you were killed with now shows up next to the name of the person that killed you.
--Fixed - There was often a "hitch" at the end of a match before the scoreboard appeared. This should be fixed.
--Change - Hitting F3 during training now goes straight into the match.
--Fixed - should not be telefragging anymore in Free for All or Team Deathmatch games.
--Change - cg_truelightining now range capped from 0 to 1
--Fixes - miscellaneous fixes to crashes that have been reported.
--Fixes - Various changes to arenas to fix minor clipping, z-fighting or other visual issues.
Web: --Fix - Remember me is now fixed
--Change - added and changed visual display of clan tags everywhere on site - should be more distinguishable from name.
--Change - Re-formatted site structure a bit to accommodate a wider right column (wider chat list/box).
--Add - Share button to match results - this allows you to easily share a link to games with most social networks or other web sites.
--Add - A community tab to our News page. With all of the QUAKE LIVE community activity, we wanted to bring you the highlights straight from QUAKE LIVE.
Backend: --A majority of our work continues to be in making changes to our back-end systems to improve performance and accommodate more players.