Detto, én még a Red Tide-al ki vagyok békülve egy f@sza kis küldetés pack a nem ép túl ismert orosz tengerész gyalogsággal. Viszont amit azóta mûvelnek a szériával az még viccnek is rossz.. Igaz csak a Vietnamtól vártam többet. Amúgy az AS-be van az a marhaság, hogy találat esetén a kezelõ személyzet "kiesik" a tankból? :D
Azért nagy poén hogy így x év után is az alap Men of Warhoz kell fordulni, ha pályát akar csinálni az ember, mert a leszármazottaknak mind van valami kehéjük. Pl:Assault Squadban eszembe nem jutna modot csinálni, látva hogy a játékban hogy megbolondították a páncélosok sebzésrendszerét, tök véletlenszerû és irreális, mit mi lõ ki.
Úgyhogy marad az alap MoW, amíg végre elõ nem állnak egy rendes folytatással.
Természetesen megint van egy problémám a modolást illetõen, FoW RealWar modjából szeretném az amcsi,angol és német ejtõernyõs sisakokat át rakni MoW-ba v. egy modjába. 2 helyrõl tudok ahova be kell másolni a dolgokat az egyik az inventory\head\ a másik meg a Resource\set\stuff\ Játékon belül meg is vannak a sisakok csak éppen amikor egy emberhez adom õket akkor már csak egy piros felkiáltójel van a képük helyet. Az eredeti fájlok is csak ezen a 2 helyen találhatók meg.
nagyon szépek az új katona modellek/skinek.. de hülyén néz ki ha alacsony felbontású texturákkal ellátott harcijármûvek mellé rakjuk õket... arra jó lesz hogy as-be átrakjuk..
Mint Speedwolf felhívta a figyelmet, a Vietnám editorja használható a játékhoz. Ahogy nézem sajnos a MoW egységkínálata köszön vissza, de az is erõsen megvágva, mert minden ami nem német vagy ruszki azt kivágták a játékból(kivéve az ágyúkat, ott még a hajóágyúk is bent maradtak).
Majdnem talált. Térképszerkesztõt tényleg nem mellékelnek, viszont van multi, 4(!) kemény pályával, CTF és Victory flag, csak ruszki és német oldalak, szvsz a kutya nem fog vele játszani. Kooperatív mód nincs! Maga a játék tényleg csak egy küldetéscsomagnak néz ki, a játékmenet egy az egyben Men of War, az egységek szintén, nem láttam még új egységet, de olyan szinten, hogy se az Assault Squadból, se a saját Red Tidejukból, minden alap MoW. A gyalogosok textúráin javítottak valamit, meg talán több lett a bloom(nem éppen elõnyére), de grafika nem javult általában a MoW-hoz képest, AS-hoz képest meg vissza is lépett(ugye ott bütyköltek a shader kódon, szebb lett a megvilágítás, az árnyékok, és a víz is, plusz az egység modellek/textúrák cserélõdtek, már ahol). Menû kinézetre teljesen Red Tide, de a játék irányítópanelja megint rendes MoW. Zenék, háát, MoW, talán kicsit variálva, hangok/egységhangok megint MoW-ból vannak bemásolva, ám új embereket találtak az átvezetõ animációk és küldetések bevezetõjének szinkronjához, csak az a gond, hogy az átlag magyar hobby szinkron csapat felháborodva vágna ganalyra ilyen gagyi alakításokat, egyszerûen mér gányabb, mint az eddigi részekben volt. És itt megemlíteném, hogy visszanézve a Vietnam zenéje egész tûrhetõ volt, és talán a szinkron sem volt annyira rettenet gyenge mint lenni szokott. A kampány 13 pályán hûzódik végig, van még 6 bónusz küldetés, és igen eléggé ilyen hazafias-nácidöngölõs a dolog, és variációban sem érzem azt mint a Red Tide-nál, hogy ez igen, ez más mint az alap MoW(már csak az új egységek hiánya miatt sem), gyakorlatilag teljesen úgy néz ki mint ha a sima MoW-hoz biggyesztettek volna még egy ruszki kampányt, és néhány bónusz pályát.
Kb igen,de van multi és lan is! Kb inkább olyan mint az alap Men of war!
Zeke Wolff-nak van egy jármû packja egész igényes már a FoW-ban is használtam, persze azóta már összedobott pár verdát. Bár a késõbbi modellek közül 1-2 konkrétan a Red Tide-ból lett koppintva.. A legutóbbi packot nem találom de majd még keresgélek. A StuG problémám megoldódott azóta.
Én nem rég ezt találtam, de túl sok új modell tényleg nincs mostanság. http://digitalmindsoft.eu/forums/showthread.php?9681-MoW-BS-3-AT-gun-unit
Megtudhatnám hogy melyik modell pakk, én is vadászok a men of warhoz készült új jármûvekre, de nemigen találok.
Javaslom ha a gyári stug hiba nem jön helyre, egyszerûen használd az alap MoW-ban lévõ stugot. Nem nagy a különbség, azt pedig ugye könnyen át lehet írni, hogy az adott jármûnek/fegyvernek mi legyen a jtáékban a neve. Átnevezed a Stug4-et Stug3-nak, azt jónapot. Játékosok 99%-a sose fogja kiszúrni a különbséget.
Én anno egy Korea modot tervezgettem, és ugyanígy csináltam a MoW beli M26 Pershingbõl M46 Pattont. Hiszen a két tank ugyanaz, csak az M46ban erõsebb motor van. Átneveztem a játékban M46ra és kicsit átírtam a gyorsulási értékeit.
Ez a Condemned Heroes jól érzem hogy csak megint egy Red Tide jellegû cucc? "Hõs szovjet katonák lenyomják a tróger nácikat 10 dögnehéz pályán keresztül, multi és editor nélkül" féle szutyok koncepció megint?
Úgy néz ki a Condemned Heroes sikeresen meg lett szellõztetve, azt hiszem ez új világcsúcs, részletek a sarki virágboltban. Cserébe viszont ki lehet próbálni vásárlás elõtt, hát ez is valami.(amit mindenképp megejtek, még szegény szerencsétlen Vietnámot is sikerült bezsákolni a karácsonyi Steam ajándékozási õrület után)
Szóvalegy model packból eddig sikerült minden jármûvet át rakni másik modba de a StuGIII és a StuH42-nél valami nem stimmel. Valaki valami ötlet?
Háát ahogy írták elõttem is, jobb support kéne, azzal talán a modderek is könnyebben összedobnának ezt azt. Mert, hogy ilyen "3.rangú" nemzeteket nem fognak betenni a gémbe az biztos. Csak ez a állandó amcsi-orosz-német oldal már uncsi.
Én is szívesen néznék egy 39-es lengyel hadsereget a német ellen (gondolom páncéltörõ puskásokkal:), és tks tankokkal), vagy egy francia-német vonalat (char b1-ekkel -ez volt a red tideban is). Vagy partizánokat (yugoslávokat), esetleg finneket. De ez már csak személyes álmodozás marad szerintem:)
Olaszok(és a Déli/Balkáni front)jöhetnek, azért a Semovente-k nem voltak olyan gagyik. Amúgy akár magyar, francia és lengyel egységek is nyugodtan lehetnének, ne csak mod formájába, fõleg, hogy a Red Tide-ba ott voltak a franciáktól "adoptált" román talpasok is amik kb papír nehezéknek ha jók. De félek, hogy egy modern warfare lesz a vége..
Én a tiédet még kibõvíteném az assault squad nemzetekkel:) német-orosz-japán-usa-brit, és talán egy olasz is jó lenne, a kis carro armato tankjaival. (ami szinte semmire sem jó, szinte csak gyalogság ellen) Jó lenne a 10-10-es misszió, a bónuszokkal. Nagyon hiányoltam az assaultban is a sok küldit, meg a vietnamban is.
Gem3 motor újragondolt kezelõfelület Látványosabb,szebb effektek/animációk/mozgásanimációk normális ai 30+5 misszió:10-10 frakcióként és 5 bonus küldetés más nemzetekkel. coop/multi támogatás Normális support
Sztem ne is jöjjenek elõ.
WoW, hát ha ezt megcsinálják multi-s támogatással, de még ha csak coop lesz is benne, a MoW Vietnam készítõi elbújhatnak szégyenükben :)
A Vietnamról meg ne is beszéljünk, mert ciki mikor egy mod több lehetõséget nyújt mint az eredeti játék... moddb persze még csak készül de nálam már bizonyított is:D
Sajnos egyre jobban látszik, hogy már csak a maradék pénzt akarják kifacsarni A MoW névbõl ahelyett hogy tovább fejlesztenék..
Nos ez a mai médiából irányított világunkban teljesen megszokott dolog. Pl te hallottál Wargame: European Escalation nevû játékról? Azt például marhára nem reklámozták, nem csodálnám hogy ha RUSE eladásait sem produkálná.
Viszont ha a Condemned Heroes tényleg csak 14 single küldetésbõl fog állani, akkor nincs is mit rajta reklámozni. Egyébként hogy vannak összerakva az 1C-nél? MoW 24, és a Red Tide 22 küldetéséhez képest, Vietnámban már csak 10(+5 felárért..) volt, ebben meg 14 lesz mindenféle multi nélkül?
Nincs is értelme promozni.. többe kerülne a reklámozása mint az elõállítása:D
Juj, el ne felejtsem, a Condemned Heroes 12-én fog megjelenni az 1C szerint, itthon a dobozos 6-7 ezer forint lesz, online meg valahol 30€ körül(Gamersgate-en adnak Red Tide-ot mellé ha valakit ez vígasztal). Több infó egyszerûen nincs, olyan harci kussban van mindenki, mintha meg sem jelenne idén, nem hogy 10 nap múlva.
Patches Scrolls MoW patch oldalán szerencsét próbálhatsz, ott fityeg elvileg a magyar 1.17.5-ös patch is, amire talán rámegy a .1-es hotfix. Mondjuk az is egy megoldás ha a single pöcsölését hagyod a francba, és a multihoz meg egyszerûen letöltöd a Men of War Victory Day Edition multi kliensét ami alapból 1.17.5-ös, és úgy használod mint ha simán multiznál. Gyengébbek kedvéért ez _nem_ warez, anno az 1C adta ki promó célra, adtak hozzá ingyen egy pár napig mûködõ Gamespy kódot amivel ki lehetett próbálni a MoW multiját, de a rendes játék örökös kódjával is kitûnõen mûködik. Mondjuk ez nem túl magyar, de elvileg a nem magyar patch után az alapjáték sem maradna az.
Heh, most néztem, a menofwargame.com-on még mindig 1.11.3-as javítás van feltüntetve legfrissebként, mikor már akkor megjelent a legújabb(a senki által nem használt 1.18.6), amikor a honlapot összedobták.. In Soviet Russian game plays with you!
Hát a magyar verziójúval voltak gondok , de szerintem van megoldásrá ! Biztos tud itt valaki tippet adni ! (amúgy nem probáltad meg feltettni a z 1.11es és 1.16.4es és 1.17.5os patchet+ a hotfixet hozzá ? )---> bár lehet hogy ez hülyeség !
Sziasztok! A kérdésem a játékkal kapcsolatban. Az 1.0.22.1 verzió az alapjáték és ezt kell patch-elgetni? Olvastam, hogy van olyan patch ami nincs magyarítva. Ha azt felrakom végleg elvész a magyar nyelvû felirat, vagy hogy van ez?
És te most halál komolyan azt gondolod, hogy egy normálisabban összeállított WWII Online majd bedönti az egész 2. VH-s piacot, ezen belül is pont a stratégiákat fogja leggyorsabban kinyírni?
Röviden arról van szó, hogy lehet éppen szarral guritani (pl. MoW, world of tanks, stb) de érdemes ??
Nem ésszerûbb irányitható jármûveket, gyalogságot pakolni egy 300*300 km-es területen zajló szimulátorba (ami nem árkád, mint a 10 éve lejárt lemez battlefield stbstb, vagy 300 méteres látótávval rendelkezõ iron front) ?!
-DE ittvan példának okáért:
Ahogy nézem a játék a repülésre helyezi a hangsúlyt, ha jobban megpatkolják, akkor még egy valósághûbb(azért nem túlságosan, ugye ez mmo, nem lehet ARMA-lódni)Battlefield is kijöhet a dologból. De ehhez mondjuk az ARMAII OA motoros Iron Front – Liberation 1944-nek és a Heroes and Generals-nak is lesz egy-két szava.
Egyébként gyönyörû, csodaszép, legjobb mmo lesz a világon, most már csak az a kérdés, hogy mi köze ennek a Men of War játékokhoz? Mármint a Wolfenstein: Enemy Territory sem vert oda a Blitzkrieg játékoknak, a Battlefield 2 sem szorította ki az Act of War-t, most miért is kellene ettõl az MMO-tól félteni a Men of War sorozat jövõjét?
Én speciel sokkal jobban félek attól, hogy az 1C spórolásból valami gagyi félmegoldást fog kiadni a Men of War folytatása gyanánt.
Varied PvP-experiences set in full-scale combat missions Multiple settings options allow advanced virtual pilots and beginners to enjoy playing the game together Rich PvE content: dynamic campaigns, solo missions, mission editor, and much more for single-player and cooperative gameplay
tehát:
PvE -> Player vs. enemy "mission editor" , ezen nincs mit magyarázni, ha csak azt nem, hogy állitólag értékesitheted a mûvedet,pénzért
"Today's Gaijin Entertainment is the biggest independent video games developer in Russia and an official partner of Activision, 505 Games, Microsoft, TopWare Interactive, SouthPeak Interactive, Sony Computer Entertainment, 1C Company, Apple Inc. and many others."
Gáborka. Nem az a "sufnituning" dolog van születõben amit megszokhattunk, az a dolog nyitja
Most hasra kéne esnünk? Kit érdekel? De most komolyan?
Nem wargaming játék a world of planes hanem gaijin, ami komolyabb cég, pl. Konami-val müködnek együtt ha az a név mond vmit, mert pl. egy olyan nevet mint a Konami, lejáratna egy "world of tanks" , de egy "order of war" is.
Majd meglássuk ez a valóságban hogy megy, a World of Tanks-ból is készített gyönyörûen összeollózott videót a Wargaming.net, aztán a végén a játék úgy se néz(ett) ki, mint az Order of War amibõl fabrikálták.(Order of War egyébként most 5€ Steam-en)
azt meg tudnátok még mondani, hogy ha én irányítom (vezetem) a tankot, akkor lehet-e rögzíteni valahogy a tornyot? mert miközben vezetem, néha nézelõdök a mapon (van mikor mögém is) és a torony forog arra amerre az egeret viszem, jó lenne, ha fixre tudnám rögzíteni ilyenkor...
Hello a virágboltival nem lehet max hamachin, a nat a saját belsö hálozatában létrehozott játék vagy valami ilyesmi ergo nem tudsz hozzá csatlakozni se hogy
Hi!
Pár kérdésem lenne felétek, mert a multival akadnak problémáim. :) Men of War + Red Tide-al rendelkezem (eredeti), patch 1.98.8. A multi listában alig tudok valahová csatlakozni, mert vagy eltérõ a verziószám vagy NAT-on hozták létre. Kérdésem, mi az a NAT?
Assault Squad is meg van, de ez virágbolti, lehet ezzel multizni? Egyáltalán érdemes megvenni? (ha igen hol?)
Kösz elõre is!
"akkor és meg azon menne a vita" -és "akkor meg azon menne a vita"
Én elõrebocsájtom , hogy a world of planes megeszi reggelire ezt is, meg még sok minden mást is, és a world of planesnek még az is sikerülni fog ami az izomszagú nyugati kommersz játékoknak nem túlzottan,és be fog futni Japánban meg Kinában is, mindezt párhuzamosan.
(75hz-re kéne állitani a monitort mert 25 fps) Egyféleképp van esélye ennek a MOW cuccnak , ha megoldanák hogy böngészõbõl fusson, amit nem fognak megtenni, és akkor is az lenne hogy a modok jobbak lennének mint a saját verziójuk akkor és meg azon menne a vita. Szóval eléggé R.I.P. közeli a helyzet, Instinct meg egy tróger tréfamester még mindig.
A kistesója akkar pont rosz kifejezés, szóval inkább valamelyik felmenõje :))
Hát valami újítás azért tényleg ráférne, már Faces Of War óta ez az alap grafikai motoruk nem? Ráadásul a kistesója meg a Soldiers HoWW2-t mozgatta, szóval már abból rengeteg tapasztalatot begyûjthettek, és az még vénebb :)
A MoW játékok kényszerbõl, a többiek meg valszeg azért, mert nem fér bele a költségekbe egy saját multi rendszer kifejlesztése és mûködtetése.
Akár tehetnék azt is(és nem tudjuk hogy nem-e éppen az történik-e most is), mondjuk a licensz az nem tudom honnan jönne, túl sok szabadon mászkáló RTS motorról nem tudok, a konkurensek meg hülyék lesznek odaadni, fõleg nem olcsón mint az 1C szeretné, akkor már inkább megcsináltatja az ukránokkal.
Games For Windows Live!-nak jobban örülnél?
Az Assault Squad egy multi mod.. kiegészítõ, ezen nem tudtak spórolni, de a Red Tide multija megegyezne a sima MoW-éval, valszeg a Condemned Heores-nál is ez lesz a helyzet, az egyébként sem olyan népszerû coop miatt meg nem verték magukat plusz költségekbe.
Ez a kooperatív játék egyébként érdekes dolog, sima MoW-ban a legritkább esetben láttam futó meccset, Red Tide-ban nem volt, Assault Squadban direkt ráfeküdtek a dologra és igen népszerû lett(de ugye itt nem is sp pályákról van szó hanem erre lettek tervezve), a Vietnám multija úgy komplett bukás ahogy van, és úgy néz ki a Condemned Heroes-bõl megint kisajnálják.
Egyébként az Assault Squad sikere nem tudom mennyire Kramerék rátermettségén múlt, és mennyire azon, hogy a sima MoW-ot a multijával együtt jó ruszin szokás szerint néhány hónap alatt úgy otthagyták, mint a sz@rt, és egy tûrhetõ játékmód továbbra is bugos és teljesen kiegyensúlyozatlan maradt. Mármint ha azt nézzük, az Assault Squad sem más, mint a MoW multija kicsit utána gondolva és rendesen belõve, néhány kiegészítéssel. És gondolom az sem hátrány, hogy folyamatosan megy a balanszolás, és a plusz cuccok(bármilyen kicsit legyenek is) hozzáadása, azaz a rendesebb nyugati terméktámogatás.
Nem értem miért használja még mindíg annyi játék a Gamespy-t, csak a gond van vele, egy rendszerújratelepítéskor pl. új kódot kellett kérnem az 1C-tõl mert nem akart beloginolni sehogyse..
Mondjuk ezek elég hülye indokok, fejleszthetnének már új motort is akár, vagy inkább licenszelnének egy normálisat :) Gamespy meg aztán abszolút nem hiányozna.
Amúgy abban a levélben a steamhez, pont arról volt szó hogy mennyire megtérült már az Assault Squad fejlesztése, hála a steamnek, nehogymár ezekután a licenszek fizetés legyen a fõ probléma...
Kis találgatás a Condemned Heroes multijához: Állítólag azért nem terveznek multit és/vagy koopot hozzá, mert fizetni kellene a GEM2 ezen részéért a Bestway számára, ill valamennyit a IGN group is kapna a Gamespy rendszer használatáért. Ha ez igaz, akkor ennyit az 1C fillérbaszásáról, és a további nagy reményeimrõl.
Ez inkább a kiadó döntése, mint a DMS-é, nekik a frissítési/támogatási, sõt tán a multiplayer huncutsági, és promotálási oldalról is elõnyösebb volna a teljes Steamworks támogatás(DLC-rõl már nem is beszélve). Júzer szempontból meg tudom erõsíteni ezt, a Gamespy játékon belüli "add a friend" bohócsága semmit nem ér, Steam barátlista, és MoW-os Steam community csoportok nélkül nagyon bajos dolog összehozni egy koordinált menetet.
Origin buli mondjuk érdekes, mármint azután hogy az 1C is a Steam irányába húzott azzal, hogy az Assult Squad és a Vietnám is regelhetõ a Steam kliensben, mint a Steamworks-ös játékok szoknak.
A jövõbe ugyan nem látok, de a nagy MoW helyzet a szememben az, hogy a 2006-ban a Beyt Way elõállt a Faces of Warral, ami új és egyedi volt, na most az 1C ezt a játékot pofozgatja, bõvítgeti kissebb-nagyobb(leginkább kissebb) mértékben, és dugja az orrunk alá minden évben 30-30 euróért, Miközben a belefektetett pénz a vélhetõleg tök minimális, mert mennyit eszik egy jó esetben tucat fõs Digitalmindsoft 2 év alatt, vagy az egyébként is belsõs SoftClub pár embere, mondjuk egy teljesen új játék árához képest, és mégis mindkét esetben egy 30-40 eurós játék lesz a végeredmény, úgy, hogy az új cím az teljesen bizonytalan, a MoW küldetéscsomagok meg ugyan erõsen rétegigényt elégítenek ki, de van már egy stabil vásárlói bázisuk.
Összességében macerás a dolog, mert lehet hogy még egy-két ilyen kieggel kiszúrják a szemünket, de a nagy kérdés hogy egy esetleges MoW 2-re lesz-e egyáltalán fizetõképes igény. Mert persze Németországban és Oroszországban továbbra is szeretik a háborús játékokat és a stratégiákat is, de közben maga a PC játékpiac zsugorodik, és stratégiák is általában büdösek a kiadóknak és talán a játékosoknak is. Azaz ha az 1C mondjuk rászán mondjuk pármillió dollárt egy korrekt MoW folytatásra ami már tényleg elõrelépés, az visszahozná-e az árát egy korrekt profittal együtt? Persze az is lehet hogy elszálltam az árazással, és az ukránok megcsinálják napi kiló kenyérért, és üveg vodkáért is DirectX 11.1-es fincsire.
Egyébként ahogy a hírek részben írták DMS-ék épp most örülnek az új irodájuknak, kicsit fel is bõvítették a csapatot, és tervezgetik a jövõt. Na most, ha ez egy esetleges MoW folytatás, akkor abból 2014 elõtt nem lesz semmi, viszont a BestWay-rõl sem hallottam semmi érdemlegeset a GEM3 kiadása óta, könnyen lehet hogy álmaim MoW folytatásánál kicsit sárgábban, kicsit savanyúbban, de legalább elkészül alapon már javában dolgoznak.
Amúgy multiplayeres-coopos rész várható még, vagy teljesen singleplayerre koncentrálnak mostantól? Annyira jól fogyott volna a Vietnam?
Oh és úgy néz ki sem coop, sem akármilyen multi mód nem lesz a Condemned Heroes-ban. Nem azt mondom hogy ezek olyan veszetten népszerûek lettek volna a Vietnámban, de hogy egy nyomorék kooperatív módot nem tudnak belegyömöszölni, mikor netkód és a Gamespy támogatás alapból benne van a MoW-ban amibõl dolgoznak. De majd meglássuk.
Men of War Condemned Heroes fent van az 576.hu kínálatában március 30 megjelenéssel, SuperGamer 7000-ért árulja március 22 megjelenéssel. 1C oldalán továbbra is április 12 van feltüntetve.
Egyébként mind a Condemned Heroes, mind az Assault Squad GOTY(azaz a DLC-s) változata megy Electronic Arts onlány boltjába, az Origin-re.
Assault Squad-hoz lassan készülget a plusz egységcsomag, úgy néz ki 15 új(szerû) egység kerül bele, ami eddig várhatóan benne lesz: BM-8-24(T60-ra szerelt katyusa) BS-3(SU-100 ágyúja kerekes állványon) Sherman-Tulip(Sherman 76mm-es rakétákkal a torony oldalain) Cromwell-CS(Cromwell 93 mm-es mozsárral) PAK-43(88mm-es L71 ágyú önálló változata) Marder III
Valamikor április környékén várható.
felvettelek
Helló én pld de mióta kijött az új pach nem játszom az Assault-al /amiben eltörölték az eddigi eredményeket/ csak a simával.
valaki steam-ezik ?
Azt hittem ahhoz kellenek a pályák, amiket csinálsz.
Az Assault Squad és a Vietnam Steam kliensben is aktiválható.
Oh és a legfontosabb kimaradt: DMS.Instinct - There is a lot ahead of us, however we are still not done with Assault Squad. For as long as it sells, there is no reason to stop supporting it.
Hõõ, úgy néz ki csak ez lesz minden idõk legjobban támogatott Men of War játéka.
Viszont ez is érdekes: "It would be impossible for them to get their games out into retail stores." DMS.Instinct - Well, in fact we do get them there to some extend, but nonetheless we consider games to be a service not nondurable goods.
We at Digitalmindsoft wanted to take a moment and thank you for creating a platform that has completely revitalized the PC gaming market and allows us to deliver exciting content to millions of players. Never before has it been so exciting and rewarding to develop games for the PC. Hit game Men of War: Assault Squad paid for its development costs during pre-order with Steam as the largest contributor! The game continues to sell and generated more than 5 times of its costs, thanks to your ability to promptly update and maintain our game. This dedication has made it possible for us to re-invest into our company, continually support our products and strive to make bigger and better games.
A marketplace can never be free of issues, but through excellent communication and response time, you've managed to find a solution to all our requests and helped us to provide the best possible experience for our players.
Therefore we are extremely excited to see Steam growing, as well as maintain its well-deserved status as a market leader and we look forward to a continued partnership as we launch future titles on your platform.
Nem tudom mi lesz a DMS következõ projektje, és az mikor lesz kész, de az várhatóan már Steamwroks-ös lesz.
Nah!! Mégis meghosszabbítottam a partot egy picit és valóban.. az én könyvemben is van szó a cölöpökre rakott aknákról úgyhogy az is meg lesz oldva.Csináltam egy kis videót:) test
hehe, az aknákat én is raktam, meg kerítéseket is raktam :D
ott a héttérben lehet látni
Sztem nem rövid,amúgy mekkora a pálya? Ezt az F3-as dolgot nem is tudtam, igaz én, amennyit használom... Én ha nagy ritkán mapot csinálok mindig valami hiteles infó alapján próbálom. Rengeteg korabeli fényképet/filmet megnézzek. Én Omaha parton még fa cölöpökre rakot aknákat is tettem(a rohamcsónakok ellen telepítették)gyakorlatilag nem is látható vízbõl, és a gémben még haszna sincs, de olvastam róla,úgyhogy alap, hogy rakok :)
Akármeddig ellõ az mg, ha úgy oldom meg az editor f3 módjában.Egyébként single küldetésnek tervezem csak kicsit rövidnek érzem a partot.
Én mindig az alapján tervezem, hogy az MG42-es meddig lõ el :D A partraszálloknak ott a fedezék amit illene a MG-nak ellérnie. Így ténylegesen lesz értelme is a fedezéknek :)
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni tõletek! Szerintetek megnöveljem-e a part hosszúságát a tenger és a a védelem között? kép
Rendben, köszi az infót!...
megnéztem így kellene: localization/mission/single/4 és a 4-esbe kéne berakni vmit
úgy kell megcsinálni asszem hogy a locations mappát kell létrehozni, és akk oda kell beírni hogy campaign meg mission név, szval azokat amik a játék menüjében lehet elérni a küldetéseket. és ak így ha aktiválod akkor elvileg ott kell majd lenni amikor elindítod a játékot. letölthetõ mission packokból leshetsz
Köszi raspoly az infót, de nem lettem okosabb...Hogy a túróba kell "úgy csinálni", hogy módként induljon?. Ugyanis, hiába másolom át a "mód" könyvtárba és aktiválom, nem történik semmi. Más mód ilyenkor már simán indul...
akkor nem lehet menteni mer már élesben megy. ha menteni akarsz csibáld meg úgy hogy modként induljon a játékban és akkor már lehet