07-bõl 01-be visszaülve kb ez a hatás mert abba nincs szervó. De azzal is meg lehet állni. Mondjuk nyomni kell mint a barom ez tény:) (mármint a szervó nélkülit)
Egyik ismerrõsnek van egy kocka kombija, egy nagyon fura kékes zöld metál szÍnnel, amit õ festett le.Mert ugye festõ.Másik kocsijáról maradt asszem meg , hogy et is lefesse, de nemtudom. A lényeg, hogy nagy élvezet azzal menni.. Jól gyorsul, de a fék...Az egy ritka szar...Kinyomod a padlólemezen a pedált, de még mindÍg nem akar megállni.:S De jó kis vas.Én megam nem vagyok oda érte, mert én az amcsi verdákat szeretem, de úgy ha most lenne pézem, vennék egyet olcsóba, és mennék a legelsõ szántásba: D /Ehh, ez elhamarkodott volt, csepelen alig van szántás.XD/
kontrákra reagálva: nagyon használat és tulajfüggõ.
-Télen valami iszonyat jó gumi kell rá és term. az 50 kiló cement a csomagtartóba alapfelszereltség. Két telet mentem ladával egyiken téli nóném gumival, másikaon nyári Y mintás Stomillal. Mindenféle cementeszsák nélkül. Simán autózható. 3-4 hónap alatt 3 pici megcsúszás volt (amiket nem én kezdeméyneztem:) ) kuplung+kormáyn simán megfogható volt... Szóval annyira nem gáz csak vezetni kell tudni....
-Esõben is képes eldobálni a farát. Hát ehhez már ritka szar gumiknak kell lennie, szeinrem.
-NEM megbízható! Ha szarakodik, akkor az éppen menet közben ér, helyszínen ritkán szerelhetõ. A Ladák egyik nagy elõnye h egyik pillanatról a másikra nem romlanak el. Mindíg jelentkezik valami elõjel az elromlás elött. Különös hang jelenség stb. A figyelmes és hozáértõ ember ebbõl már be tudja határolni h mi fog tönkremenni hamarosan. Ha ezzel sokáig visszaélnek és nem cserélik minnél elöbb akkor szokott gáz lenni. (általában sokáig bírja még a láthatóan/hallhatóan rossz alkatrész is)
-Lámpákkal egy idõ után állandóan gond van. nem tapasztaltam ilyet. kockáknál gyakoriak a kontakthibák => csere késes biztitáblára és átforrasztótt hátsólámpa nyáklapok ajánlottak az idõsebb autóknál
-Gagyi fékek egy ilyen erõs autóba... egyszerûen felelõtlenség ilyen ócska dobfékeket szerelni. Normális betétekkel, és jó karban lévõ fékek bõven jók utcai autózásra.
-Életveszélyes úttartás a kanyarokba. 130-al városba nem kell kanyarodni:D
-Gyári kipufógórendszer nem sokat bír. Kb. 80.000 km-nél már lehet nézni a lyukakat. A gyári az sokáig bírja, fõleg a régebbi évjáratúaknál. (Én 01-esemen 32éves hátsó dob van(!) kerámia bevonatú belülrõl) Ukrán utángyártott dobok max 1-2 év.
-Imádja a rozsda. Ha úgy vigyázol rá mind a szemed fényére akkor is elkezd rozsdásodni pár jellemzõ helyen... kiindulási pont pl. az emelõhely, csomagtartó tetõ széle, oldalsó lemezek... ezért is szoktak pl. az emelõhelyhez dugót, spórolósok pezsgõsdugót tenni. Hát igen a rozsda, ha új korában nem kapott üregvédelmet akkor tul képp tökmind1 mit csinál az ember rohadni fog csak idõ kérdése, üregvédelemmel werling dobokkal kevés sólében autózással 15-20 évet kibír rozsda nélkül.
-Karburátor szintén gyenge pont. olyan motornál ami nincs szarrákopva és nem önti el a karbit a kartercsõbõl feljövõ dzsuva, akkor simán jók a gyári karbik. Ajánlott karbis szakmûhelyekel a gázelemzõvel történõ beszabályozás. Otthoni fúvókacserék nem javasoltak, általában a probálgatások alatt annyi benzin elfogy mintha be lett volna lövetve szakmûhelybe...
az 1200-eseknek nagyon gyenge pontja az eleje a kocka ladáknál már kijavitották ezt a gyenge helyet a karikáknál kézzel be tudod nyomni a sárvédõlemezt a kockák sokkal maszivabbak
Átéltem egy 1200-as Zsigulival egy frontális ütközést... anyám hajtotta anno, nem ment gyorsan, elég félõs volt mindig is. Szóval jóval 60 alatt mentünk, anno még ennyi volt a megengedett lakott területen belül, aztán oldalba kapott egy össze-vissza indexelõ loosert. A nyugati verdának alig lett baja, a miénk meg totálkáros lett.
Mamám lába eltört pedig hátul ült, jól összevertem magam én is... anyám is egy kicsit. Arra kristálytisztán emlékszem, hogy az egész eleje totál felgyûrõdött, de annyira, hogy belül szinte félhomály lett annyira eltakarta a kilátást.
Akkor egy õszinte ember is szólaljon meg... ez volnék én.
Ladát hajtottam (Vaz 2105-ös) vagy 7 évig.
Tények --->
Pro: -Amennyibe kerül, annyiért baromi jól megy, gyorsulás is korrekt. -Bûn olcsó alkatrészek. -Télen is pöcre indul, persze szívatóval :-D -Gyári felnik és lengéscsillapítók nagyon jól bírják. -Kis odafigyeléssel az autó már rég szétrohad, de a kocsi még mindig képes 160-ra... a motor abszolút erõssége, régi Swifteket sokszor megszégyenítettem, volt, hogy 4 emberrel, dombon felfelé. ^^ -Elsõ autónak NORMÁLIS lelkületû fiataloknak teljesen korrekt választás, racerek kerüljék, mert a koporsójuk lesz.
Kontra: -Télen valami iszonyat jó gumi kell rá és term. az 50 kiló cement a csomagtartóba alapfelszereltség. -Esõben is képes eldobálni a farát. -NEM megbízható! Ha szarakodik, akkor az éppen menet közben ér, helyszínen ritkán szerelhetõ. -Lámpákkal egy idõ után állandóan gond van. -Gagyi fékek egy ilyen erõs autóba... egyszerûen felelõtlenség ilyen ócska dobfékeket szerelni. -Életveszélyes úttartás a kanyarokba. -Gyári kipufógórendszer nem sokat bír. Kb. 80.000 km-nél már lehet nézni a lyukakat. -Imádja a rozsda. Ha úgy vigyázol rá mind a szemed fényére akkor is elkezd rozsdásodni pár jellemzõ helyen... kiindulási pont pl. az emelõhely, csomagtartó tetõ széle, oldalsó lemezek... ezért is szoktak pl. az emelõhelyhez dugót, spórolósok pezsgõsdugót tenni. -Karburátor szintén gyenge pont.
legszebb lada optikai tuning a VFTS spoiler és lehet piszkálni minden szemszögböl ma már lehet 200 lovas lada motort is csinálni csak péz kérdése mert csak a 4 dugó min200 huf
Üdv Mindenkinek! Kb. 2 éve van már Ladám, és én határozottan rácáfolok a ledegladáló jelzõkre. Nem egy szépség, nem is repül mint egy új nyugati gép, de szerintem hálás és hûséges kis autók. Én melózom vele, és keményen állja a sarat. Ha valakinek esetleg vannak tippjei akár motorpiszkálás, vagy optikai tuning téren, vagy esetleg szeretné megmutatni dögös verdáját, azt szívesen venném.(Egy baj van vele....a naftalopók legkedveltebb céltáblája )