Megint problémám van. Megvan a javított, szinkronizált, patchelt angol verzió most már nem szaggat meg betölti a modelleket rendesen, szóval nem láthatatlan ellen ellen kell harcolnom, de nem tölt be a játék. Alapból elindítom, a tutorial sziget videoját látom, utána lefagy a töltés. Kipróbáltam a régebbi mentést, az a tutorialos sziget után volt, onnan tudtam játszani. De amikor megcsináltam a kriptás küldetést és mennék tovább, ahol a területet áttöltené ott megint befagy. Ez ellen lehet valamit tenni? Az év legjobb játéka volna, ha menne...
Steam-en csak ~4860ft (270ft-os euróval számítva) a game.
Retil: nekem a reloaded verzió van meg,angolul,és nekem nincsenek ilyen problémáim.Lehetséges h rossz a patch vagy a géped nem szereti a játékot.Milyen szinkronnal van meg?Mert ha letöltöd eredeti angollal tuti menni fog.
Sziasztok!
Egy kis help csokor, majd szép lassan pakolom fel a végigjátszást is!
Kicsit el vannak méretezve a magas szintekre az enchantment-ek. Így sokminden értlemét veszti. Mikor az ellenfeleknek 2-3000HP-jük és durva védelmük van, nomeg csapatban jönnek, akkor fegyóval püfölni õket, vagy pláne íjjal lõdözni felesleges fáradtság.
Innen mi értelme van a: - ha megtámad fegyóval/mágiával/közeledik akkor van x% esélye, hogy sebzõdik x HP-t (vagy mérgezõdik, meggyullad stb.) cuccoknak??!? - ha x% esélye van, hogy amit besebzett annak x%-át visszakapja (mivel sokkal több HP-jük van, mint a karakterünknek, így ez egy vicc)
30 HP-val amit 10% hogy bekap, nehezen lehet megölni egy 3000HP-s kiccsókát! :DDD
Ezé a használható skillek (level11-13-as skillekig magam is használom lev33-mon):
- fireball (nagyon durván területre sebez, halálos) - explosive arrow (még durvábban sebez, nagy területre, kevés mana, gyors visszatöltés) - whirlwind (ha körülvesznek, kevés manáért körbecsaphatunk rajtuk, elég egyesen ha megvan) - firewall (magas szinten szénné égeti aki közel dekkol hozzánk)
- mana efficiency (sokkal kevesebb manába kerülnek a spellek/skillek) - destruction (durván többet sebeznek a varázslatok) - regenerate (túlgyógyuljuk magas szinten a sebzéseket szépen) - way of the battle mage (magas szinten durván sebeznek a varik és semmi minuszt nem kapunk rá, igaz csak egy ideig hat)
- summon demon (magas szinten tarol, elõtte summon undead és summon ghost, a ghost gyógyít, igen hasznos, a zombie meg tûzlabdázik) - summon mastery (ha marad rá pont, jó, mert erõsíti az idézett lényt)
Nagy általánosságban a következõ harcmodort ajánlanám:
- pakoljunk intelligenciára! és sokat! vitality-re, kell majd késõbb egy kis dex az íj és str a páncélok miatt - gyúrjunk erõsen a mágikus védelemre, az nagyon kell, a vége felé pláne
- elsõ slotba íjat, másodikba kétkezes, avagy két egykezes fegyót teszünk
- idézzük meg a ranger, vagy mage creature-ünket (menjünk a mágikus sebzésre mikor kreáljuk õket) - idézzük meg a demon-unkat (vagy ami elõtte van)
- way of the battle mage
ellent meglátjuk: - explosive arrow a sûrûjébe - fireball a sûrûjébe közel ér: - firewall ha még sok HP-je van - whirlwind ha kevés
Ha gáz van alakuljunk át sárkánnyá és gyorsan vissazjön a mana, ember formában meg a HP, ugráljunk el ha kell, ne álljunk ott hülyén.
Magasabb szinten a területre hatóak nagyobb területre hatnak, úgyhogy igyekezzünk.
Amíg nem lesz démonunk, nem szükséges skill-t resetelni, ott viszont érdemes, mert a zombie és a ghost skillekbõl származó pontokat eloszhatjuk másra.
Fegyvereket nem nagyon kell használni késõbb, ne tápoljuk a fegyós skilleket, addig meg jó az íj+kétkezes kard.
Lev 33. Bõnyállal 3-4000HP körül sebzek az ellenbe, 10 méteres körben ahol állnak, méghozzá az elsõ másodpercben, ezt a boss-okon kívül SEMMI nem élheti túl (néha õk is alig). Nekem is van küzel 1000HP-m, így sokáig tart míg kinyírnak. :D
Szal érdemes mage-priest-et tolni íjjal+kétkezes karddal (két egykezes jobb lenne, de arra az elején KELL skillpont, hogy erõs legyen). :DDD
Én elsõre úgy lev13-ig toltam harcossal, majd okulva, inkább magepriest-et toltam elõlrõl fõleg brutál mágikus sebzésû kétkezessel (ugye annak nõ a sebzése a magasabb intelligenciától), majd a robbanó nyíltól íjjal.
Eezek inkább magas szintre build tippek. Elején mind1, bár ott is megállja a helyét.
Tippekben hibás az, hogy battle tower-tõl lehet nekrokreatúránk, mert ha a nekro quest-jét megcsinálod, máris lehet alacsony szinten is kreítúrád és jól is jön, mielébb érdemes megcsinálni. Van egy elpusztított bánya Lovis tornyától nyugatra, ahol van egy haldokló bányász kint, na ott vannak az eltévelyedett kreatúrái a nekrónak, mert vonzotta õket a kristálykopi. Ha azt visszavisszük neki, máris iránytíhatjuk vele a kreatúránkat, csak össze kell pakolni egyet.
Amúgy kreatúrából akár 3000HP körülit is össze lehet ütni magas szinten, de szvsz. jobb inkább a területre ható mágikus sebzésre gyúrni, mint HP-re.
Jó tanács, hogy MINDENKINEK olvassuk szépen ki az agyából mit gondol, ahol engedi többször, ott többször is! Hasznos infókhoz és akár uniqe itemekhez juthatunk emígyen (pl. páncél set-hez a repülõ erõdök parancsnokaitól).
Sajnos nem indul a játék. Athlon 4000+, 1 giga ram, 256 megás Radeon 1950GT, win7. Az NFS: Shift sem szerette a gépem, ez meg betöltésnél kifagy. De azért utána olvasok, hogy mi leeht a baj, mivel betöltésnél fagy ki.
Most komolyan nem akarok kötekedni, de egy csiga ram-hoz és ilyen ósdi géphez te win7et teszel fel?!?! Alaposan leírtott XP kell oda minimális memória használattal aztán csókolom. Játék futáskor ki kell szedni memóból tûzfalat, vírusírtót, mindent ami feleslegesen foglalja a helyet. Addig le kell tiltani a hálózatot így nem kaphatsz támadást/vírust.
Elõtte Vistát használtam (igaz akkor 2 giga ramom volt) és tökéletesen elég volt. Ezen a gépen (1 giga ram + win7) a Risen 1280-ban mediumon játszható fps-t kapok, Dragon Age detto 1024-ben mediumon.
Szerintem a Divinityt is meg tudom oldani. Egyedül az NFS: Shift alkalmatlan a futtatásra. Dirt 2 demo is ment.
Akkor valami mással van a baj mert nálam AMD 7750, 4GB DDR2, radeon 4830-al játszottma végig, sõt még fel is vettem közben frapssel(fullban), és igaz néhány helyen beakadt, és a vége felé 3* memory leakes lett és újra kellett indítani, de azon kívül tökéletesen játszahtó.
Lehet. Azt tudom hogy 1, régi a gépem és 2, ennek a játéknak nagy a gépigénye. Ha ki tudna tolni egy 20 fps-t 1024 lowon, akkor annak örülnék.
Ha nagyon nem fog menni, akkor majd öcsém gépére felrakom (Phenom 8750, 2 GB DDR2 és Radeon HD4850).
De egyelõre megakad a betöltésnél, tegnap 2x próbáltam, majd megnézem a fórumokat. Meg remélem adnak ki hozzá javítást. A német verzióhoz van. Amerikában már tavaly megjelent a játék, de Angliában ha jól tudom csak idén januárban fog.
Nyilván nem mindenhol szaggat, de van ahol nagyon. Az árnyékolást nem bírja. Very high árnyékokkal és very high látótávval itt-ott már necces. Sárkány formában szépen megy, de mikor sok árnyékvetõ ojjektum (lásd. fák, szörnyek, magas épületek) vannak és messzire el lehet látni, akkor bezony már nem kóser. Jó, mondjuk én a stabil 60FPS-t komázom, de akkor is...
Hali lenne egy kis gondom mikor megcsinálom a karit akk bejön a katicás vidi és után nem tölt a játék csak megy a zene. Mit csináljak??PLS help
Sürgõs help kellene.A reloaded angol verzió(iso)van meg, elkezdtem játszani, nagyon tetszett valahogy a dragon agesnél is bejövõseebb.De a tutorial után mikor visszamegyek azepellinhez elkezd tölteni és lefagy.Tölt-tölt de semmi.Van erre valami megoldás?(a steames letöltésen kívül)
Lécci segítsetek mert non kéne ez a játék mert nagyon teccik!!!
Nekem se segít senki,pedig korábban írtam.Biztos mindenki játszik.
Akinek az enyémhez hasonló problémája lenn(tölté-töltés,fagyás)a direct x csere segít.
Az 1.03-as Patch a következõket javítja:
US-only patch: This patch resolves a hanging problem when exiting the game.
Changelog:
New features: - Added a crosshair option for better targeting/item interaction - Physics improvement. Easier to walk forward when running into objects. - Melee attacks now hit multiple targets in a cone - Greatly improved both sword and bow targeting - Turned down homing of enemy projectiles on lower difficulties - Added waypoint shrines to map - Shorter animations for certain skills
Notes: - Patch 1.03 contains Patch 1.01 and Patch 1.02 - To make all changes shall work properly you should start a new game
Ki az a retardált, aki ezért új játékot indít?!?!?!?!? Fõleg én pl. level33-on biztos belevágok... :D
Hát, Te biztosan nem :) De megvallom õszintén, ha volna idõm játszani, tekintve a változásokat és a nem véletlenül jelzett tanácsot, én új játékot kezdenék...
Van olyan menüpont, hogy a desktop felbontásához igazítja a HUD-ot, meg a menüket. Ha mondjuk 800x600-as desktoppal indítod, lehet hogy jó lesz (max. torz).
Xp vagy Win7-en? Most megneztem egy HD5770-en XP-n, es ott is baxott mükdöni. Mar total kiakaszt ez, se a Risen, se a GTA4, se Divinity2, se a Saboteur...sehol nincs AA - ronda :(
bazki lehidalok, egy csomo ilyen bug van mostanában, probalok rajönni mitõl de csak az ideg rángat már:) valakinek megy valakinek nem, a risen-nel is ez van. az 57xx szeria nem ugyan azt tudja mint az 58xx-as csak a lassabban?
A nekromantánál meg az alkimista fánál szerzett jelszavakat hol lehet használni?
Valaki segítsen légyszi mert lovis tornyának küldetésénél elakadtam és a végigjátszások sem segítenek.Lehet rosz felé mentem de eljutottam abba a szobába ahol lovis kovácsa van meg egy zöld gömb egy mellékküldetéshez.Itt kell egy csontvázról megszerezni egy varázslatot amivel a felvonót el lehet indítani? Vagy teljesen rosz helyen járok? Mert itt már mindent átnéztem de semmi csak mérgezõ,égetõ, katicává változtató gombok.Ha meg rosz felé mentem mi a teendõ?Elõre is köszi a választ.
Oda nem is muszáj menni. Nem ott kell bejutni a toronyba, hanem ami feljáró felmegy oda, annak van egy része ahol lefelé is lehet menni. Na ott lemész, vissza a toronyba és tovább (asszem van is még kapcsoló rácsnyitáshoz), ott lesz egy nagy ajtó majd.
Két apró kérdés: Van valami alap magyarosítás már legalább a menükhöz mega statisztika laphoz valahol ? Rengeteg könyvet találok, de igazándiból csak a helyet foglalják és elolvasáskor se kapok rá semmit. Mire jó ez? El lehet õket adni ? Ára sincs nagyon (3 arany)
Halihó! Nagyon jó a végigjátszás, ugyan én nem szeretem elõre lelõni a poént, pont azt tetszik itt is, hogy nem rágja szájba, hova kell menni és mit kell csinálni, de mindenképpen hasznos elakadás esetén. Na szóval utólag mindig elolvasom azért, és akkor látom mit hagytam ki. ^^ Volt Sentinel island-en egy küldi, Vacca a dragon elf adta, hogy tisztítsuk meg a barlangját a szellemektõl....Na az a barlang hol a retekben lehetett?? Végülis nem találtam meg, és továbbmentem enélkül, de nagyon érdekelne hol volt, mert már pixelenként átvizsgáltam mindent de semmi. (Pedig közben még titkos barlangot is fedeztem fel, ami bekerült a megszerzett secret achievementek közé is, volt ott egy küldi, két nõvér közt kellett igazságot tenni.)
A Reloaded-re ha felteszem a 1.03 patch-et akkor mi történik ?
Én is a toronyba filózom. Ott legfelül nincs tekercs tuti. Amikor a csontváz ráeszmél hogy nem is él akkor elenyészik magától. Ha az összes kínt kiálltad akkor megkapod a zöld kõ labdát. De sehogy se sikerült beraknom oda felülre a kampós tartóba a labdát. És az a zöld izzó fal is inaktív maradt...
A zöld gömb az egy látókõ, mint a palantír a Gyûrûk Urában. Ha belenézel (használod az inventory-ban, jobb gomb és a use ikon), akkor csúnya dolgok történhetnek (vicces). De igazándiból a városban a templom környékén õgyelgõ szerzetesenek kell odaadni, mivel ezt õ adta küldinek.
De jó, köszi, látszik, hogy a lábam elé nem nézek. xD Na majd kövi végigjátszásnál nem hagyom ki. Másik aranyos eset: Orobas fjordsban a Depleted Ore Mine-ban van az a hely, ahol a lebegõ platformokra vagy kövekre kell felugrálni. Na itt rendesen használtam a reload varázsigét, vagy hússzor biztos elbénáztam, és a megjelenõ ládát is kb 5x elszalasztottam, és akkor vééééégre sikerül kinyitnom és áááááá....lefagytam. Nem kívánok mégegyszer nekifutni, csak baromi kíváncsi vagyok, mi az az überkirály loot abban a ládában, amiért ezt megéri végigszenvedni?
Sziasztok! Végigjátszottam, valami elképesztõen jó volt ez a játék, csak gratulálni tudok a Larian Studios csapatának. Nagyon úgy tûnik lesz folytatás (a játék végébõl gondolom), már most nagyon várom. A magyarítás még dobna a játékon, és így még többen játszanák ezt a bitang jó játékot. Kimaradt pár küldi, és maradt 6 zárt "secret" dolog. A végigjátszás hamarosan kész. Mindenkinek jó játékot!
Én a Tree küldetéssel szívtam, nem adta be az utolsó Wyvernt, a játékképernyõ legvégén végre megjelent, így adta meg az utolsó magot a fa. (Csak azért írom ha valaki így járna.)
Sziasztok! Tegnap elõtt kezdtem a játékot, és eddig teljesen magába szippantott. Nem hittem volna, hogy a bioware üdvöskéjét lefõzi(fõleg hogy a Baldur's Gate sorozat nagy kedvencem a mai napig). El lehet valahogy a skill-pontokat újraosztani(sikerült egy két felesleges skillt tanulnom, ami am kicsit használhatatlan a stílusomhoz), vagy ehhez újra kell kezdenem a játékot? +1 Valamint hogy lehet kinyitni a toronyban lévõ ládákat a segédeknél? Nekem zárva az összes, gondolom kulcs kell hozzá. Erre sehogy se tudtam rájönni lévén hiába forgattam fel a tornyot, nem találtam kulcsot, még a saját szobámba lévõ ládához se, így már jó pár szint elment mellettem.....:( thx elõre is a válaszokat.
Szia! A skill pontokat a trénernél (torony) lehet nullázni, némi pénzmagért. A Zárnyitás skillt vidd fel 5-ig. A toronyban a kulcsok "szintenként" vannak keverve elrakva, tehát mint a matrjoska baba,egy megvan azzal nyitod ládát, benne a kulcs, a következõt nyitod stb. Ajánlom az "U" betû használatát, a gyors közlekedés miatt.
Egy kis help-re lenne szükségem. Keara fortressében elakadtam ott ahol, a szobrok neveit kell kitalálni. Már tisztára kiidegel, mert ha elrontom, akkor verhetem le újra a csontvázakat és ötödjére már marhára unalmas....valaki tudna segíteni?
Neten van fent megoldás több helyen, de magam is eltaláltam elsõre majdnem mind (nem olyan bonyi, ha nagyon nem megy érdemes felrajzolni a szobrok helyzetét, szobákat).
Azt írd már le légyszi h milyen logika alapján találtad ki (ha van idõd), mert annak idején majd szétvetett a düh. A feliratok tele vannak ellentmondással, és a csontváznál lévõ könyvbe is az volt írva h nincs helyes megoldás. Aztán kénytelen voltam megnézni a megfejtést. De utána se esett le h miért az volt a jó.
Ha Kieara-t agyolvasgatod, akkor megtudhatod, hogy a szobrok hazudnak (vagy van egy cetli is egy csonti mellett ugyanezzel). Nos innentõl nem nehéz. Sima dedukció. Én egy helyen tévedtem benne elsõre, aztán én is megnéztem a leírást, mert k.késõ volt és nem volt kedvem többször próbálkozni (annyira azért nem érdekes). :D
Amúgy a hazugság nem azt jelenti, hogy minden szava hazugság (a teljes tagadást könnyû visszaforgatni egy ötévesnek is, az nem lenne kihívás), hanem hogy valótlant állít. Tehát minden mondatban van hazugság is, így az egész máris nem lesz igaz.
- Mayhem is not in the same room as Havoc; Devastation is in the same room as Chaos. Õ= Devastation
azaz Havoc és Mayhem egy szobában lesznek, Devastation meg nem lehet ott...
- I’m neither Chaos nor Havoc; Chaos is not in my room or Waste’s. Õ= Havoc
azaz õ vagy Chaos, vagy Havoc és Chaos vagy nála van, vagy Waste-nél...
- I’m in the same room as Waste; I’m neither Mayhem nor Waste. Õ= Mayhem
azaz õ tutira nincs egy szobában Waste-tel és vagy õ Mayhem, vagy õ Waste, azaz csak a máik hárommal lehetne egy szobában...
- I’m Devastation or Chaos; Waste is in the same room as Mayhem. Õ= Waste
azaz senem Deva, senem Chaos és Waste nincs egy szobában Mayhem-mel...
- Mayhem is alone in his room; Havoc is in this room. Õ= Chaos
Mayhem tuti nincs egyedül és az itteni szobában tuti nem Havoc áll...
A fentiekbõl gyorsan kiderül, hogy ketten-ketten kik vannak párban és hogy Devastation nem illik bele a képben így õ van egyedül (pláne ha felrajzolod a szobákat, kik vannak benne). Akkor már csak négyen maradnak és tudjuk, hogy Havoc és Mayhem egy szobában vannak, azaz a másik kettõ is egy szobában van. Azt meg hogy ki-kicsoda egyszerû eldönteni, hiszen pl. Havoc is mondja, hogy senem Chaos, senem Havoc õ, azaz egyik tutira Õ és Chaos nincs vele, de Waste-tel sem és így tovább. Ez már gyorsan megy innen.
Hát végigjutottam, ma reggel, és meg kell mondjam nagyon várom a folytatást.....a végigjátszáshoz grat, igényes lett, bár kicsit hiányzik az ordoba's fjords tippei, titkai, kíváncsi lettem volna miket hagytam ki:)