Az íjakhoz tartozik valami weapont-expert skill? mint mondjuk a 2 kezes harchoz, vagy a pajzs-kard kombinációhoz? mert logikusan a kétkezes fegyverek expert-je tartozna hozzá, de a skill leírásából ez nem derül ki....
Szia Norran!
Igazad van lefelejtettem, de már pótoltam, jó nézelõdést!
nem akarok kötekedni, de kiszúrtam még egy hibát....Broken Valley gondolatolvasási tippjei között, nem tudom h félrefordítás e vagy elírás eredménye, de sokakat félrevezethet.... idézem: "Derk M2.1 (6). Beszélni fog arról a pincérõl, amely megtalálható az istálló mellett Tim's kocsmájában M2.1 (7). " Ez így nem pontos. Derk arról beszél hogy flörtölt egy Dana(asszem) nevû csajjal és Tim kocsmája mellett lévõ istállóban elvesztette a pincéje kulcsát.... Tim kocsmája melett nincs pince:). Gondoltam szólok, hogy tökéletes legyen a végigjátszás...:)Remélem nincs harag:).
Más: Valaki nem tudja, hogy a kápolna melletti pincéhez hogy kell lejutni?pontosabban hogy hol a kulcsa? Újrakezdtem a játékot, és erre nem tudtam rájönni...
Emléxünk pl. a fanatsztikus labirintusban is a két õrre, akik közül az egyik mindig hazudott, a másik mindig igazat szólt és két kaput õriztek fejenként. Az is hasonló találós kérdés, hogy melyik vezet a halálba és melyik a jó út.
Ezek amúgy régesrégi fejtörõk, vagy azokra épülnek.
Van valaki, aki unarmed combatra specializálódott. Tudom, hogy ez a leggyengébb és jó nagy kihívás vele a játék. De nekem ez tetszik a legjobban. Szóval ha valaki esetleg játszott olyan karival, az megoszthatná velem a buildjét, hogy milyen skillekre meg statokra érdemes rakni.
Köszi
Szia!
Köszi az észrevételt, javítva. Az a fránya kulcs nekem sem volt meg, na meg még jó pár :-)!
engem csak az dühített fel a végigjátszás után, hogy egy rakat q-item.em megmaradt amivel nem tudtam mit kezdeni, de igazság szerint azt se tudtam hova kellhet.... Pl. Talisman of West meg a Talisman of East. De ugyanígy voltam egy rakat kulccsal, mert elvileg ha megtalálod a hozzá tartozó ládát/ajtót, akkor az elveszik. De már a végén majdnem betelt a q-itemes inventory-részem(na jó csak a fele:P).
Ja, ja rengeteg van még a játékban, amit nem csináltam meg pu: az említett Talisman of West meg a Talisman of East, és a rakat kulcs.
Temple of Doom q-re emlékszik valaki?(A banditatáborban). A mérgezõ terem utáni teremben van 1 rácsos ajtó, mögötte ládák, meg egy könyv(tippem szerint egy skill book). Oda sikerült valakinek bejutni? Feelforgattam az egészet de nem találtam a rácshoz kulcsot, se kapcsolót....:(
Közben rájöttem hogy lehet lejutni a kápolna melletti pincébe....csak késõn. Amikor a balhézó katonákat elzavarod Tim kocsmájából, akkor csak annyit kell mondani a kapitánynak, hogy minden rendben volt, így nem küldi el a 3 részeget trollt ölni. Rögtön utánna visszamész a barakkba, ahol megköszöni neked a 3 részeg hogy nem dobtad fel õket a kapitánynál, és már adnak is egy új q-et, amihez jár egy kulcs, azzal lehet lejutni. Kár hogy már az elején el lehet b...szni.:)
Halihó! Mellékküldivel tényleg jól telepakolták a játékot, de nem baj, sõt, kifejezetten élvezetes, ennyi ötletes questet kb Morrowind óta nem láttam. :) Mondjuk a Talisman of east/west stb nekem is annyiban maradt, meg volt egy olyan, hogy papírfecniket találtál, és ZixZax fordította volna le, ha megtalálod mind a négyet. Na ott a 4. nem lett meg. Most perpill Orobas fjordsban vagyok, kb. 18-19 lvlnél jöttem át, most 27 lettem, és eddig csak mellékküldiztem, még a Flying Fortressekben sem voltam. :P Broken Valleybe vissza lehet/érdemes menni, vagy majd a fõküldivel kell csak átmenni? Csak mert pl. Svadilfari likvidálása után kaptam goblinéknál egy olyan feladatot, hogy keressek vkit aki tud goblinul. Zixzax jutott eszembe kapásból, de nem biztos hogy jól gondolom, mert szerintem nem elérhetõ jelen pillanatban.
Sziasztok! A játék megjelent magyarul is? Vagy van elérhetõ magyarítás hozzá?
Brvalley már odalett, de sárkányként át lehet menni kitakarítani, érdemes is.
Jaja, azt tudom, meg már futólag át is néztem, csak hát elég jó volt a légvédelmük, úgyhogy nem erõltettem. :D Csak ez a goblin küldi nem hagy nyugodni....na mindegy, van még pár ezen kívül is, ami félbemaradt, pl Orobaj fjords elején a sziklafalon levõ Black Ring bázisban van egy kalitkába zárt figura, hozzá sincs kulcsom például. Meg onnan nem messze a bandita barlang végén egy erõtérrel lezárt résszel sem tudok mit kezdeni... Aztán lehet, hogy ezek csak köv. végigjátszásnál oldódnak meg, mert bizonyos cselekedeteid hatnak másokra, szal nemtom. Talán tényleg jó lenne összeállítani egy mellékküldi listát támpontnak, nem?
Nem hagytál ki semmit. Ha kell akkor elmondom mit kell csinálni. Highcliff fele keresgélj (kis falu a goblinoktól hemzsegõ út végén, a légikikötõ elõtti elagazkodástól balra.)
Jön a kieg Divinity II: Flames of Vengeance cimmel.
A várható tartalma :
- 15 hours of gameplay - many optional quests - mindreading is more important and is needed to complete at least some quests - interesting non-combat oriented quests (e.g. in one quest you're supposed to give a theatrical performance) - better interface - better AI - better graphics (DirectX 11 support) - you will be able to export your character from the original Divinity 2 or start a new one - skill trees will be expanded
Váááááááá!
Végre egy játékhír ami izgalomba tud hozni. (Witcher 2 mellett persze)
Óriási a játék, és meglep hogy egy régi p4 3ghz. gépen is tûrhetõen elfut. Ellenben találtam pár dolgot, amivel nem jutottam düllõre. Amennyiben tudtok, kérlek segítsetek!
Találtam egy knowledge italt, de ha megiszom sem történik semmi. Tudja valaki, hogy mit kell vele csinálni??
A stone's flying fortress-ben találtam egy lezuhant hajót, amibe részben be lehetett jutni.a belsejében volt egy ellenség, de oda nem tudtam leugrani, mert mindig kiestem. Felül, elöl lehet valamennyire bemenni, ahonnan van némi rálátás a belsõre, de a mozgás korlátozva van. Ennek ismeritek a titkát??
Az Orobas fjords-ban van egy barlang, ahol egy húzókaros szerkezethez a kart a pálya másik végén lehet összeszedni. itt egy terem van, aminek a 2/3 nál leomlott kövek zárják el a terem harmadik harmadát. Ide hogy lehet bejutni??
Stone flying fortressében nekem sehogy sem sikerült bejutnom a hajóroncsba, pedig próbáltam, lehet hogy inkább valami bug, nem? Beszorult véletlenül egy npc vagy ilyesmi...
Hú ez az orobas fjordsi barlang rémlik, de nem emlékszem pontosan...Ha tudod a barlang nevét, akkor megnézem a mentések közt megvan-e.
Nekem is van függõben pár dolog: -az egyik a Gremory család ládája, megnéztem a gamempire térképén hol kellene lennie, de abszolúte nem találom -egy darab banditavezérrel nem sikerült még leszámolnom orobas fjordsban, a neve nem jut eszembe, de a küldi szerint "valahol a grottokban kell lennie"...na most ha a grotto vízalatti barlangot jelent, mint a Morrowindben, akkor olyat nem találtam, ha normál barlang akkor meg hol a hekkben lehet, szerintem nem hagytam ki egyet sem....Mondjuk van egy olyan Bandit Lair nevû, ahol a járat egyik végében valamilyen erõtér elzárja az utat, és amögött van egy csomó ellen, de ide meg nem tudok bejutni. :P
Bocsi wisdom ital és a torony alkimista részét fejlesztette volna, ha idõban megiszom, és átugrok az alkimistámhoz... :O(
5.20 Mine barlangban van, a lenti kiszélesedõ résznél (legalábbis asszem)...
A gremory család ládája az 5.12 - Kali's Flying fortress környékén van. A sziklában van 3 méretes lyuk, és a felsõben, vagy a középsõben van a láda, de csak emberként látod. Szal alakulj át.
Grothot az 5.13 ban találod, a Red Hammer Tribe-ben. Ott figyelj, mert van egy zárt ajtó, ahol egy nagy sárga dög fordító embert szeretne a goblin, vagy miaszösz nyelvhez. Ezt a figurát az 5.9, ill 5.14 környékén találod, a fickó ilyen lénynek hiszi magát. Tök gyagyás, de ha most elmész hozzá, veled megy fordítani, és kapsz egy halom tapipontot, meg a szemnél skillkönyveket. Ezután dumálj a barlang másik oldalában a Grothal - ez a dögök fõvezére, és ha nem nyalod a talpát, akkor rádront. Asszem az a legjobb megoldás ha hidegre teszed, különben egy halom külditõl elesel.
Ja aaaz a wisdom ital..! Na azt meg sem szereztem.
Mine barlangot holnap majd megnézem, mert most másik géprõl vagyok...
Gremory útmutatást köszi, vagy százszor átrepültem azokon a lyukakon, de eszembe sem jutott leszállni, gondoltam ha lenne ott valami, észrevenném. :D
Groth már megvolt a Red Hammer Tribe-nál, nem arról beszéltem, hanem egy banditavezérrõl, csak a nevét mindig elfelejtem. De szerintem ezt már hagyom, mert amúgy a végén vagyok, az utolsó nagy összecsapás van vissza, már vagy tizenötször nekifutottam, de nem megy. :S
A vége tényleg rémálom, pedig egész addig nagyon jól bírtam a bossfightokat is. Majdnem maxon vagyok (lvl 34), az aréna a végén is játszva ment, de ezek ott bent megizzasztanak rendesen.
Magyarítás.hu-n megkezdõdött a Divinity 2 magyar nyelvre fordításra. Elathan és én kezdtünk neki ennek a nagy munkának, twitteren követhetõ a folyamat.
a jobb felsõ sarokban megjelent 1 ikon nnekem. Felfelé mutató nyíl, a tetején mintha arany pénzek lennének. Nem tudja valaki mit jelent vagy hogy lehet ilyesminek utánna nézni?
Nyomsz egy szünetet, ráviszed az egeret, és akkor kiírja mi az. Fejbõl így én sem tudom melyikrõl van szó. Ott jelenik meg az étel-ital-potion hatás, armor, weapon és egyéb bónuszok, a végére nekem már annyi volt, hogy kilógott a monitorról.
Hát ez meg hogy a manóba???? Alig egy hónapja néztem, akkor nem is tudom, olyan 7-10k közt volt, és frissen. Hát ezt muszáj lesz beszerezni, kösz az infót. Csak azt sajnálom, hogy nem lesz itthon elérhetõ a CE. Írtam galaxisnak emailt, és azt írták nem lesz magyarországi forgalomban. :( Pedig nagyon jó cuccok vannak hozzá.
A fordítás látom kicsit lelessult. Na ez nem szemrehányás csak látom egyszerre több projectet is csináltok. Nem lenne jó inkább egyszerre egyre koncentrálni? Tudom ez olyan partvonalról bekiabálás csak túl sokat vállaltok egyszerre. Pl. a Disciples III at is várom de arrol még nem jelent meg az igazán jó verzió (lásd ottani hozzászólásom) tehát az még csúszhat.
Lassan kellene valaki(k), aki játszana a bétamagyarosítással (párbeszéd még nincs kész, minden egyéb igen) és tájékoztatna közben, hogy mi nem olyan, amilyennek lennie kellene.
Aki érez magában ekkora erõt (és nem fél nap után a sarokba dobja és lesz*rja az egészet), dobjon meg egy emaillel a
brekiking18 (qkac) gmail (pont) com címen.
Üdv!
Kérdéseim: - Hány óra játékidõt ígér a Divinity 2? - A teljes verzióban ugye van "rendes" mentés? (Mert a demóban nem találtam, csak ezt a nyomorult checkpoint-os rendszert...) - Mennyire változatos, ágazik el, alakul másképp, stb? Benne van egy újrajátszás lehetõsége?
-Kb. 20-30 óra -Van rendes mentés -Elég lineáris, de nagyon jópofa világa van, rengeteg mindent lehet benne csinálni, van sok poénos mellékküldi, saját harcitorony (amolyan lakrész mindenféle cuccal), minion gyártás, röpködés sárkányalakba, rengeteg képesség... Újrajátszási értéke szerintem nem sok van, mert a képességpontokat is újraoszthatod bármikor.
Én a Risen után játszottam, na annál ezerszer jobb és több. Szóval megéri az árát.
Még gondolkodom rajta. A Risen-t mindenképp meg akarom venni (nagy kedvencem a Gothic sorozat is), és a demó alapján ez is tetszik (van néhány dolog benne, ami nem tetszik, de a világa hangulatos és megfogott), majd meglátom, hogy ez belefér-e a költségvetésbe :)
És hát igen (tudom, így nem kezdünk mondatot :D), elég vegyes képet mutat a játék. Alapjában véve tetszik, de az összkép mégsem olyan jó. Szerintem egy "hosszabb demóval" még teszek egy próbát, aztán meglátjuk, lesz-e belõle vásárlás :)
Gratulálok! Igényes az oldal, és az írás is, bár a tartalommal nem értek mindenhol egyet, de ezért vagyunk különbözõek. Nálam 4-es fölé lenne az osztályzat.
Köszi szépen! :) Nos, lehet kommentelni, nem árt ha megjelenik más vélemény is! :) Azt azért elmondom, hogy nálam a 3-as nagyon jónak számít. 5-öst(mint ahogy 1-est is) nagyon nehezen adok, mert az számomra azt jelenti, hogy (majdnem) kifogástalan egy játék, attól pedig -az említett hibák/hiányosságok miatt- a Divinity 2 szvsz nagyon messze van. Kíváncsi vagyok a véleményedre, hogy Te mit tartasz nagy erõsségének, mi az ami szerinted kiemeli az átlagból a Divinity 2-t, miért érdemel meg 4-es fölét!? Hátha egy kicsit másképp látom utána én is :)
Hali! Tényleg jó az írásod. :) Viszont én is 4-es fölé osztályoznám a játékot, ha már összehasonlítjuk a véleményeket. Grafika nekem bejövõs, mert én spec jobban szeretem az ilyen finom vonalas megoldásokat, mint a nagyobb textúrákat, szóval lehet ez is szubjektív, de nálam ez mondjuk 5. (igaz a lehetõ legjobb beállításokkal játszom) Az sem baj, ha nincsenek kaszthoz kötött cuccok, armor stb, így nekem hangulatosabb volt. Miért muszáj nekem állandóan hosszú béna klepetusokban rohangálni, csak mert mágussal szeretek játszani? Küldetések is kifejezetten tetszettek, fõleg az, hogy nem szájbarágós-térképenmegmutatós dolgok voltak, hanem igenis gondolkodni kellett rajta, hogy akkor most hogyan tovább. A vége felé már húztam az idõt, hogy ne legyen még vége, annyira élveztem a mellékküldiket is. Na hirtelen ennyi jutott eszembe, ami a leglényegesebb. Ja és szerintem simán újrajátszható, az élmény és a hangulat miatt, még ha nem is nagyon ad újat másodszorra.
Küldetések is kifejezetten tetszettek, fõleg az, hogy nem szájbarágós-térképenmegmutatós dolgok voltak, hanem igenis gondolkodni kellett rajta, hogy akkor most hogyan tovább.
Jaja, ez nagyon jó ebben a játékban, hogy gondolkodni is kell a küldiken Meg nem az van, hogy GPS-en mutatják, hogy hová kell menned... :)
Sziasztok! Én azt szeretném kérni, hogy akinek netán németül lenne meg a játék, az kérem küldje el nekem privátban a data\Win32\Packed mappán belül található DialogData.dv2 fájlt, ugyanis szeretnék segíteni a játék magyarításában, és ehhez számomra fontos lenne a fájl. Segítségeteket elõre is köszönöm!
Hali! Köszi, igyekszem! :) Nos, igen persze ízlés/elvárás dolga, hogy ki hogyan értékel egy játékot (vagy akármi mást) :). Én próbálok nem elfogult lenni, sem pozitív, sem negatív irányba amikor értékelek; attól hogy valami nagyon tetszik, még sajnos látom a hibákat és hiányosságokat is, vica versa. Szintén a legjobb beállításokkal játszottam, nem mondanám, hogy rossz a gém grafikája, de ennél részeltgazdagabbat és változatosabbat is láttam már, a páncélok, fegyverek egész magas színvonalat képviselnek, de a karakterek/lények kidolgozottsága már felületesebb, nembeszélve a környezetrõl. Megvan a maga hangulata, de ezt a szintet 4 éve már az Oblivion is hozta. Nem mondom, hogy legyen muszáj folyton köpenyes varázslónak lenni, de talán nem túl nagy elvárás egy fantasy RPG-ben, hogy legalább a lehetõséget megkapjuk rá. Szívem szerint azt a megoldást alkalmaznám, ami a Morrowindben volt, hogy páncélra lehetett ruhát/köpenyt felvenni, gond megoldva. Azt elfogadom, hogy a Divinityben a fõhõs tulajdonképpen egy lovag, és ebbõl kiindulva leginkább fémet visel, de hogy a legkisebb mértékben se lehessen utalni rá, hogy ez a lovag inkább pl. a mágia területén jeleskedik, azt nem. (Ez pedig kicsit off lesz, de leírom: az a véleményem, hogy egy rpg-ben egy adott karakter nézzen ki az archetípusának megfelelõen, egy mágus vagy íjász ne rohangáljon tetõtõl talpig nehézpáncélban, baltával a kezében, mint ahogy egy debella harcos se suhintgasson varázspálcával egy hegyes kalapban. Szeretem látni, hogy X karaktertõl egy tûzlabdára, Y-tól meg két nagy sallerra számíthatok ha morcosan nézek rá. Az én szememben a kasztok közötti hátárok elmosása egy leegyszerûsítés, ami azzal jár, hogy csökken a változatosság, ergo szegényesebb lesz a játék, pedig attól hogy szimpla, lehetne változatos, de a játékkészítõknek így könyebb, egyszerûbb. off vége) A küldetésekkel én is viszonylag meg voltam elégedve, kellõen változatosak, volt egy-két ötletesebb is, de még több és és még egyedibbek is lehettek volna, frakciókhoz vagy kaszthoz kötõdõk, vagy ilyesmi. "még ha nem is nagyon ad újat másodszorra." - itt a lényeg. Az újrajátszahtóság nem arra vonatkozik, hogy van-e kedved/tetszik-e annyira, hogy mégegyszer nekiess, hanem, hogy tud-e újat felmutatni, hoz-e változást, egy második, netán harmadik végigjátszás. Sajnos a küldetések nem ágaznak el eléggé, ami van attól sem vesz teljesen új irányt a végkifejlet, a szabadelvû skilltanulás, és a tulajdonképpeni kasztnélküliség pedig szintén csonkítja ezt a lehetõséget.
Hát igen, az újrajátszhatósággal kapcsolatban végülis igazad van, azt hiszem én elfogultabb vagyok, mert kb. a Drakan óta nem volt normális sárkányos játék, vagy olyan game, amiben haverok lettek volna a sárkányok. Ebbõl a szempontból nekem hatalmas élmény volt, sokszor csak a repülés, meg az átváltozás kedvéért szórakoztam jó ideig. :) Ha már szóba került a Morrowind-Oblivion, az való igaz, hogy a Morro sok szempontból magasra tette a mércét, azt én 5 évig szinte folyamatosan játszottam, mert mindig tudott újat mutatni, ahhoz képest sajnos az Oblivion visszafejlõdés volt játéktechnikailag. De ha már összehasonlítunk, itt a Dragon Age, ahol a végigjátszás 100%-a csak több karival jön ki, és elvileg minden eredet más-más, nekem mégis az is kevés. Elsõre jó volt, de másodikra már lanyhult a kezdeti lelkesedés, így is túl sok az átfedés, nem nagyon van kedvem minden részt újra meg újra ugyanúgy végigcsinálni.
Sziasztok. Elakadtam a Broken Valley erõdben a játék végén a bányánál. A teljes játéktér tiszta, de a Mine bejárati ajtaja még zárva van, így nem tudok belépni. Tudja valaki a megoldást?
nagyon kevés hozzászólás érkezik. még nem próbáltam a játékot. annak idején az elsõ rész nagyon tetszett, ennek az ismertetõjét láttam és nagoyn vártam. de megjelenése elõtt elköltöztem, és kevés idõm jáccani, így nem foglalkoztam a dologgal. de most kedvet kaptam hozzá.
nem ennyire izgalmaz hogy ilyen kevés a hsz?
Inkább csak nem annyira ismert. Szerintem nagyon jól sikerült. Jobban szórakoztam vele mint a Dragon Age-el meg a Risennel. Sokkal.
Hát igen, én is elõször nekiálltam a Dragon Age-nek, nagyon tetszett, aztán közben kijött ez, és mondom belekukkantok....Teljesen megfogott, csak ezt toltam, Dragon Age maradt a sutban, csak akkor vettem elõ, amikor ezt már befejeztem. :)
Hogyne lenne elég izgalmas, és augusztusban jön a kiegészítõje és egy új patch is, ami a grafikát felturbózza és remélhetõleg kijavítja a jónéhány helyen elõforduló akadozást.
Emellett meg kész vagyunk az összes nem-párbeszédes elem lemagyarításával, már csak a párbeszédek vannak hátra és elõreláthatólag még a kiegészítõ megjelenése elõtt magyarul is játszhattok vele;)
angol verziója van?németül láttam belõle videókat. akkor nem kell magyarítás (nekem)
Nálam a hangulat a lényeg. Elvarázsolt, magával ragadt, beszippantott Rivellon világa. Írtam pár dolgot a játékról én is. Várom a kieget. , és a magyarítást is. Hajrá srácok nagyon várjuk a munkátok elkészültét. Sok sikert, és jó melót. Nagyon nagy élmény lesz honosítva játszani. Köszönjük!