A munkahelyen dolgozzon a dolgozó és a céges email-címét ne használja magánügyes levelezésre!!! (Arra használja a saját magán-email címét.)
Komolyan, én már egyenesen elképesztõnek tartom, hogy hétfõn reggel 8-tól (munkakezdés!) elkezdenek ömleni a webshopomba a megrendelések, érdeklõdõ telefonok, érdeklõdõ email-ek... Ez így megy 16 óráig, míg vége nincs a munkaidõnek. (Mondja is sok Vevõm, hogy neki otthon nincs sem netje sem számítógépe, minek?) Sokan csodálkoznak, ha felvilágosítom õket : talán azért nem tud megrendelést leadni, mert a munkahelyén tiltja a rendszer bizonyos weboldalak használatát, vagy bizonyos funkciókat (nagyon helyesen!)... Fel sem tudom sorolni, hány Vevõnk rendel meg a Cége email-címével, kezdve a biztosítókkal, bankokkal, de folytathatnám a minisztériumokkal vagy bíróságokkal is!... Aztán az a "hab a tortán", hogy a megrendelt cuccot is a munkahelyükre kérik!!!
Akármelyik Fórumra benézek, a fórumozók 80%-a a munkahelyérõl írogat, munkaidõben, a munkája helyett!
Ha én lennék a munkaadó, páros lábbal rúgnám ki azokat, akik nem a munkájukat végzik munkaidõben, a cég telefonját használják a magánügyeik intézésére, vagy munkaidõben a munkahelyükön magáncsomagjaikkal foglalkoznának...
Elvileg van, de a munkahelyi számítógépen lévõ céges postafiók elég necces téma, a vállalati jogász így értelmezi, az adatvédelmi biztos meg úgy.