Alapvetõen nem is az a baj a modellekkel, hogy rondák, hanem hogy valahogy durván elütnek a háttértõl, az árnyékolásuk, a textúrázásuk, a fények rajtuk mûanyag hatást keltenek. Pl egy CoDban nincs ilyen probléma, ott megvan az összhang a modellek és a terep közt. U3 engine-ben nincs.
Jó azt még tudod, hogy ha neked vagy bárkinek igaza lenne, akkor nem mondanám hogy nem úgy van, független az elõzõ dolgoktól. De ebben úgy gondolom nem látod jól át a dolgokat.
Mond inkább azt hogy konzolon nem lehet 2560-ba játszani és ennyi. Ezzel nem lenne gond. És majd akkor leirom hogy igen igazad van.
Megkérnék mindenkit, hogy az értelmetlen flamet és a személyeskedést kerülje a továbbiakban. Normális hangnemben folytassátok, ha kérhetem, és mellõzzük a jelzõs szerkezetek alkalmazását a másik félre.
Az eltévelyedõknek büntipont jutalmat tudok felajánlani...
"Ha most betolom a Witcher 1-et és játszok, utána betolom a Witcher 2-õt és nyomom nem változik a gép akkor ez a játékra nézve azt jelenti hogy mindkettõ 1 szinten van látványra?"
Igen, pontosan. Ha ugyanazt a teljesítményt hozza ugyanaz a gép, akkor bizony objektíve nem szebb az új. Csak ugye a pszichológia... hogy ami új az biztos jobb is. Meg ugye a kedvenc platform... Aztán jól átbasszátok saját magatokat is.
("Szépség" = grafikai részletesség: textúrák mérete és változatossága, modellek részletessége, felbontás, effektek stb.)
GeoW, Batman, Mirrors Edge, BioShock, Lost Odyssey, Enslaved, Mortal Kombat, Silent Hill: Downpour, Mass Effect ugyan úgy néz ki, vagy csak a szokásos szarozós közhely?
Jó példa az U3 engine, mert pl attól már hányok. Ronda is, és az összes játék, ami használja, ugyanúgy néz ki. De említhetném a Gamebryo engine-t is, a Fallout New Vegas szvsz még rondább is, mint az Obli volt. Vagy pl a Call of Juarez 2 blurjétõl majdnem megvakultam, pedig az elsõ rész szép.
Bulletstorm meg ezekkel a sablon romjaival minden, csak nem meggyõzõ.
"Nézd meg a Bulletstorm, a legjobb példa a videója. Nem sok pixelbõl áll néhány háttér elem, de összhang van ahogy látom, a fontos kiemelt dolgokat jobban hangsúlyozzák, a távolabbikat meg kevessebb energiából csinálják."
Jól néz ki a Bulett hozza a nagy átlag ( AAA ) szintet, de az igazi fejlõdés és kibontakozás Unreal motor terén valszeg az ezen generáció utolsó EPIC játékval lesz az pedig a GeoW3 aminél mindent ki fognak facsarni a motorból és a gépbõl amit bírnak látvány terén.
Talán mert PC-n ha én nekiállok játszani egy játékkal, a következõ része ha szebb lesz valszeg az is el fog futni ezt mivel magyarázod? Ha most betolom a Witcher 1-et és játszok, utána betolom a Witcher 2-õt és nyomom nem változik a gép akkor ez a játékra nézve azt jelenti hogy mindkettõ 1 szinten van látványra?
Még jobban kiismerik a gépet, még jobban kihasználják, még jobban optimalizálnak, és utána jönnek a fifikáns trükközések, mikor elhitetik a látvány által hogy nah igen.
Egy idõ után pixelszámban nem fog tudni többet kipakolni a gép az biztos. De mindig valamit hozzátesznek, ezért van hogy a gép öreg korára ismerik ki, akkor jönnek a nagy játékok. Nézd meg a Bulletstorm, a legjobb példa a videója. Nem sok pixelbõl áll néhány háttér elem, de összhang van ahogy látom, a fontos kiemelt dolgokat jobban hangsúlyozzák, a távolabbikat meg kevessebb energiából csinálják.
És a hatás megvan ahogy látom. Mond azt hogy unreal motorból van még egy ilyen cucc. Ott van a Bioshock 1-2, meg a Singularity meg egyébb, kezdetekben az Unreal 2007. Most nézd össze. És látod hogy ha kiaknázzák a gépet a látványra a fantasy környezettel szerintem szebb képet mutat mint az eddigiek.
Szép volt kezdetekben az Unreal 2007, de azért a környezet látványban közel sem ilyen. Ott is ez van idõvel megtanulják kezelni a motort, meg a gépeket is. Van benne logika nem? :)
A PC demó hiánya, illetve konzolos volta szerintem más okokra is visszavezethetõ. PC-és játékosok, akik megvették az elsõ részt, potenciális vásárlói réteget képviselnek már, nem fogyott rosszul. Konzol-only fanboyok elõtt viszont még bizonyítania kell a kiadónak, hogy "megéri" megvenni a tákolmányukat, így demózzák elõttük. Részben legalábbis ez is ok lehet. Ezt csak azért írom, mert a saját példámból indultam ki. Ha kijött volna a PC demó, akkor is ugyanúgy megvenném PC-re, mint most, ahogy nem jött ki. Hardverbuzi PC-és körökben alapmû, és ma már egy közepes erejû hardver is bitang erõs, a pár évvel ezelõtti szinthez képest.
1. 15 percet bõven elég is volt 2. ha nem tünt volna fel hawknak a pc verziójáról beszéltem, valszeg igaz a 30fps meg a blur is, modellek meg a talaj is kb ugyanaz a szinvonal 3. ismered azt a szöveget ha látod a "jobb" verziót utána csak félmosollyal tudod élvezni a játékot hiszen tõled származik :D
Szerintem itt nem errõl van szó, a Crysis PC-n elég jól fogyott. :) Sokkal inkább az MS keze lehet a dologban, erre mutat, hogy PS3-ra sem jött demó egyelõre.
Egyébként tény, hogy külföldön a konzolos demóknak komoly jelentõsége van, pl. a Vanquish demóletöltéseit több helyen kiemelte annak idején a sajtó. De ez minket, ebben a pici topicban nem biztos, hogy érdekel.
Ez nem gyõzködés kérdése. Tudod a fix hardwer elõnye hogy a benne rejlõ teljesítmény valóban ki tudják használni és optimalizálni rá. Igen ez fura dolog, manapság pécén ezt egy VGA cseréval éri el a júzer, igaz ott a fejlesztõ sem töri magát hogy a 300 féle kombinációra optimalizálja. Ez nem trollkodás, ez tény. Meg lehet nézni...
Nem hiszem, TUDOM, hogy õrjöng a nép, amikor egy nagyobb név demója kijön. TOMBOLNAK, minden topik száguld ilyenkor.
Arról nem beszélve, hogy a demó kiadása is egy jelzés a játékosoknak, jelen esetben a pécéseknek, hogy ennyire köszöni szépen az elsõ rész warezolását a Crytek.
Nem akarok megint geci lenni, de ezt a baromságot megint ellövitek. Mond már meg hogy te hány gombot használsz egyszerre a billentyûzeten meg az egereden ba+
Megmondom neked. Van 2 shift 2 alt meg 2 enter meg 2 ctrl. Ennyi, de te se nyomsz több gombot szóval ez baromság. Kb annyira baromság, mint hogy a GOW3-ban 2 gombot nyomogatsz.
Ebben kurvára benne van a vergõdés most, úgy érzem.
Hawk nem szebb ennél, ráadfásul az 30 fps és agyonblúr, ez meg nem és fotoreal sok helyszín. Látni kell élõbe és játszani vele... pedig nem mai csirke. No majd az ACE 7 megadja az új szintet.
"Pont errõl panaszkodott egy Uncharced fejlesztõ, ha nem lennének PS3-hoz kötve és mehetnének Xbox-ra, sokkal nagyobb példányszámot érnének el és még ismertebb lenen a termékük."
Valakivel összekeverheted õket, mert õk azt szokták nyilatkozni, hogy mennyire hálásak a Sony-nak és mennyire elégedettek az együttmûködéssel, továbbá, hogy 360-ra nem tudnák megcsinálni olyan minõségben az Unchartedet.
egyébként én úgy érzem hogy hamarosan vége lesz ennek az excl huzavonának, sony még annyi hasznot se tudott kihozni a pisibõl mint az ms az xboxból
"Fetrengenének az élvezettõl a pécések, ha olyan cuccokat kapnának mint a Heavy Rain, az Uncharted és a többi konzolos széria"
Ez nem konzolos széria, hanem PS3 exkluzív széria. Xbox-szal ezzel sokra nem mész. Bírom mikor játékfelhozatalnál összekeverik a 2 rivális konzol exkluzív címeit és egy egészként kezelik. Annál természetesebb meg nincs, hogy exkluzív címeket más platformra nem adnak ki, mert az adott konzol reklámozása a célja.
Pont errõl panaszkodott egy Uncharced fejlesztõ, ha nem lennének PS3-hoz kötve és mehetnének Xbox-ra, sokkal nagyobb példányszámot érnének el és még ismertebb lenen a termékük.
Látom már a szüleidnek sem voltak túl nagy elvárásai irányodban. De hát végülis õk ismernek a legjobban, ha mi levágtuk, hogy buta vagy mint a fõ'd, akkor nekik aztán végképp tisztában kell ezzel lenniük.
Nem KONZOLOS játékok, hanem játékok, amik konzolra jellennek csak meg, mert ott megveszik õket a játékosok, így van mit enni a fejlesztõknek. Plusz nem kell 3000000 féle konfigra "optimalizálni", hanem tudják mivel dolgoznak és mit kap a játékos.
Fetrengenének az élvezettõl a pécések, ha olyan cuccokat kapnának mint a Heavy Rain, az Uncharted és a többi konzolos széria, amirõl többnyire nem is hallottak, vagy inkább a homokba dugják a fejüket.
Anyuci+apuci nem vesz konzolt nekik, mert az csak játékra jó, a pécével meg okosodik a lurkó. Az van, azt kell tehát szeretni és védeni, a másikat meg fikkantani.
Ilyen alapon az NFS, mint autós cucc meg megélt vagy 16 részt eddig, az utóbbi 10 év milyen is volt? Nem te panaszkodtál, hogy a Hot Pursuit végre 10 év után egy normális NFS? Igénytelen szarból is lehet sikeres széria.
Látom, hogy a D, S, A meg F billentyûket azért sikerült megtalálni, de talán értelmes dolgokra is használhatnád a PC-d flamelés helyett. Tudod evvel a masinával nem csak játszani lehet, bár gondolom ez újdonság. :)
Majd ha alkalmas valami értelmes repülõszimulátorhoz akkor szólj. Ja olyan sosem lesz. Amúgy úgy csináltok mintha PC-n nem lehetne gamepadot használni :)))
Jó, te elvagy az igénytelen agyatlan szarokkal, mi meg megtaláljuk a saját szórakozásunkat PC-n, szerencsére. Hogy irigyelnélek? Hát az igaz, jó lehet, ha valakit az ilyen primitív játékok is lekötnek, engem egy percre nem tudnak már.