Miután hatórás késést szenvedtem M.o.-on, kivertem a palávert, mire a nõ azt mondta, a Ryanair-t marhára nem érdekli, mert költséghatékonyságból összevontak két járatot. Nekik ez a fontos, nem a késés. Különben is a késés csak 12 óra után számít késésnek. Olyan paraszt a légitársaság, mint a tulajdonosai, és a vezetõje, illetve az ország, ahonnan származik. Úgy bánjanak velük is, mint, ahogy õk bánnak az utasokkal.
nem mind1 amúgy nekik, ki adja el a jegyet, ha megkapják a részüket?? bár az is igaz, hogy ha elõre lefoglalják és drágábban árulják, az akkor üzérkedés.
Mindjárt megszakad a szívem. Ez a Ryanair micsoda egy fantasztikus cég hogy csak az ügyfelek érdekeit nézi. Mondjuk ezt a tevékenységet ott kellene kezdeni hogy a vevõszolgálat egyáltalán létezzen és hogy ha valami bajod van akkor ne EMELTDÍJAS telefonon lehessen az ügyeidet intézni. Tegnap 2 órán keresztüli keresés után sem sikerült találnom olyan kapcsolatot ahol a jegyemet le tudnám mondani. Ez a cég egy vicc. Olcsónak viszonylag olcsó de ha valami bajod van akkor vége. Úszik a pénzed. Magyarázza el nekem valaki aki jártasabb a témában hogy egy jegyen a név átírása mért kerül 100 euróba. Szerintem nem tart tovább 10 percnél a személyazonosság ellenõrzését is beleszámítva. Igy nem is olyan rosz órabér jön ki.
sosem veszek semmit csak közvetlen az eladótól/gyártótól/tulajdonostól...